Ik verveel me!
maandag 14 september 2009 om 16:02
Aaargh wat irritant zeg, ik (student) heb nu zo'n periode (nog twee weken) dat ik niks te doen heb... Drie dagen in de week een paar colleges en verder niks Een te korte periode voor een bijbaantje oid want daarna heb ik wel weer volle dagen... Sporten daar kan ik de hele dag ook niet mee volmaken en nu zit ik een beetje op m'n kamertje...
GRRRR...
GRRRR...
maandag 14 september 2009 om 16:08
maandag 14 september 2009 om 16:18
quote:Elmira schreef op 14 september 2009 @ 16:08:
Nee maargoed, je moet ook nog boodschappen doen check, sporten check, met vrienden afspreken die zijn wel druk, series kijken friends, check, forummen check, eten niet te veel, check, wandelen moah... , muziek luisteren sjah... .. dan is je dag zo vol (ik heb dus wel fulltime studie in theorie, maar studeer ook niet echt van 9-5)
Nee maargoed, je moet ook nog boodschappen doen check, sporten check, met vrienden afspreken die zijn wel druk, series kijken friends, check, forummen check, eten niet te veel, check, wandelen moah... , muziek luisteren sjah... .. dan is je dag zo vol (ik heb dus wel fulltime studie in theorie, maar studeer ook niet echt van 9-5)
maandag 14 september 2009 om 16:23
Tjee, wat een luxeprobleem.
Ga een museum bezoeken, naar de film, bezoek je oude oma weer eens, reis met je ov het land door en ontdek eens nieuwe steden, leer jezelf breien, of gitaar spelen, of ga uitgebreid koken, richt je kamer opnieuw in. Geniet maar van al die vrije tijd die je nu hebt, want na je studententijd is het daarmee grotendeels afgelopen.
Ga een museum bezoeken, naar de film, bezoek je oude oma weer eens, reis met je ov het land door en ontdek eens nieuwe steden, leer jezelf breien, of gitaar spelen, of ga uitgebreid koken, richt je kamer opnieuw in. Geniet maar van al die vrije tijd die je nu hebt, want na je studententijd is het daarmee grotendeels afgelopen.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
maandag 14 september 2009 om 17:39
maandag 14 september 2009 om 18:05
Vrijwilligerswerk een optie? Misschien kan het dierenasiel in de buurt wel wat extra handen gebruiken? Of kun je gezellig een potje rummycuppen met de bewoners van het bejaardentehuis om de hoek?
Leuke nieuwe hobby? Leer jezelf beter fotograferen; lees erover op internet en leg je stad vast. Deel je plaatjes op flickr. Of breien, naaien, haken, oid. Of neem lekker de tijd voor een goed boek....
Wou dat ik in die luxe positie zat!
Leuke nieuwe hobby? Leer jezelf beter fotograferen; lees erover op internet en leg je stad vast. Deel je plaatjes op flickr. Of breien, naaien, haken, oid. Of neem lekker de tijd voor een goed boek....
Wou dat ik in die luxe positie zat!
maandag 14 september 2009 om 18:09
Ja, luxe he Dat besef ik ook wel hoor, over een tijdje heb ik superdrukke stage en dan zal ik verlangend terugkijken naar deze tijd, maar nu is het gewoon niet zo... Ach vandaag was ook wel heel erg, de rest van de week heb ik wel volgepland met leuke dingen, maar vanmiddag had ik het even niet meer
maandag 14 september 2009 om 18:11
Oh klinkt heerlijk Maar kan me voorstellen dat het na een periode van veel vrij zijn (zomervakantie dus) wel erg lang duurt dan.. Zeker met dit vieze weer ook nog eens haha.. Maar ehm, slaap uit, lees een goed boek, ga de stad in, forum, kijk films/series, zoek een verslavend spel op? Succes iig.. Ik wil best met je ruilen