Werk & Studie alle pijlers

Ik verveel me!

14-09-2009 16:02 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aaargh wat irritant zeg, ik (student) heb nu zo'n periode (nog twee weken) dat ik niks te doen heb... Drie dagen in de week een paar colleges en verder niks Een te korte periode voor een bijbaantje oid want daarna heb ik wel weer volle dagen... Sporten daar kan ik de hele dag ook niet mee volmaken en nu zit ik een beetje op m'n kamertje...

GRRRR...
Hebben jullie geen zelfstudie?
Kom je lekker hier helpen klussen en in onze tuin helpen Genoeg te doen, want huis gaat in de verkoop !
Dit vak is een herkansing en de toets is pas over anderhalve maand... En van half 10 tot 5 zelfstudie heb ik nog nooit gedaan...
Nee maargoed, je moet ook nog boodschappen doen, sporten, met vrienden afspreken, series kijken, forummen, eten, wandelen, muziek luisteren... dan is je dag zo vol (ik heb dus wel fulltime studie in theorie, maar studeer ook niet echt van 9-5)
quote:Elmira schreef op 14 september 2009 @ 16:08:

Nee maargoed, je moet ook nog boodschappen doen check, sporten check, met vrienden afspreken die zijn wel druk, series kijken friends, check, forummen check, eten niet te veel, check, wandelen moah... , muziek luisteren sjah... .. dan is je dag zo vol (ik heb dus wel fulltime studie in theorie, maar studeer ook niet echt van 9-5)
Kom mij een dagje helpen
Tjee, wat een luxeprobleem.

Ga een museum bezoeken, naar de film, bezoek je oude oma weer eens, reis met je ov het land door en ontdek eens nieuwe steden, leer jezelf breien, of gitaar spelen, of ga uitgebreid koken, richt je kamer opnieuw in. Geniet maar van al die vrije tijd die je nu hebt, want na je studententijd is het daarmee grotendeels afgelopen.
En zo is het toevallig ook nog eens een keer
Ik heb nooit tijd over gehad tijdens mijn studies (maar had ook nooit een lager cijfer dan een 9). Nu kan je het dus niet maken om lager dan een 8,5 te halen voor de eerstvolgende toetsen, want je hebt tijd genoeg gehad
Ik heb nog wel een massage nodig. Mensen, mijn voeten....
Nee echt?
Of mijn schouders.
Nee echt?
kan je je niet voorbereiden op de colleges die komen gaan?
Ik zou echt niet weten hoe ik me zou moeten vervelen.
Als ik als student een dag niets te doen had, dan ging ik iets bakken of koken, dat ik nog niet eerder had gemaakt, zoals verse pasta of zelf gemaakte frieten. (Beiden waren bewerkelijk, maar de laatste viel goed in de smaak bij mijn huisgenoten.)
Vrijwilligerswerk een optie? Misschien kan het dierenasiel in de buurt wel wat extra handen gebruiken? Of kun je gezellig een potje rummycuppen met de bewoners van het bejaardentehuis om de hoek?

Leuke nieuwe hobby? Leer jezelf beter fotograferen; lees erover op internet en leg je stad vast. Deel je plaatjes op flickr. Of breien, naaien, haken, oid. Of neem lekker de tijd voor een goed boek....

Wou dat ik in die luxe positie zat!
Ja, luxe he Dat besef ik ook wel hoor, over een tijdje heb ik superdrukke stage en dan zal ik verlangend terugkijken naar deze tijd, maar nu is het gewoon niet zo... Ach vandaag was ook wel heel erg, de rest van de week heb ik wel volgepland met leuke dingen, maar vanmiddag had ik het even niet meer
Oh klinkt heerlijk Maar kan me voorstellen dat het na een periode van veel vrij zijn (zomervakantie dus) wel erg lang duurt dan.. Zeker met dit vieze weer ook nog eens haha.. Maar ehm, slaap uit, lees een goed boek, ga de stad in, forum, kijk films/series, zoek een verslavend spel op? Succes iig.. Ik wil best met je ruilen
hm....
Hoe doe je dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven