Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Justdeb, ik heb na de 20 weken echo geen echo meer gehad, hier doen ze alleen nog een extra groei echo als ze denken dat de baby achter ligt qua groei of als ze verwachten dat de baby juist erg groot is.

Becky, een samenlevingscontract en testament zijn wel 2 aparte dingen, die je naast elkaar kunt hebben. Met alleen een samenlevingscontract heb je niets geregeld mocht 1 van de 2 nou komen te overlijden. Wij hebben daarom beide.

Maar ik zou ook niet nu nog iets gaan regelen maar dat idd met de koop van een nieuw huis doen. Een voogd dien je wel vast te leggen in een testament.
Sjeeeesus, wat een idiote aanbieding! Maar ooohhww Aruba, zwijmel smelt zwijmel... (jaar gewoond, mis het nog vaahaak!)

Net 2uur liggen slapen, samen met vriend, was echt moe... maandagmoeheid! Voor het slapen even een kindje gemaakt... Bedacht me later ineens dat ik morgenvroeg een uitstrijkje krijg... is het wel handig om dan vandaag te seksen? (<--new smiley, like 'm!!)
nieuwe smilies? even testen dan... ik zie er geen???

volgens mij is dat niet zo'n probleem hoor, marriss. GW had hem toch zelfs in haar zwangerschap nog?
yep, had hem idd in mijn zwangerschap, op voorstel van mijn gyn omdat de mijne alweer een anderhalf jaar geleden was.

Maar moom, volgens mij bedoelt mariss dat ze bang is dat de HA het nog ziet.

Maar lekker hoor, even zo'n middagdutje!

Ik heb net een hele gave site ontdekt www.parelparadijs.nl

hebben ze allemaal hele leuke lintjes, dus ik heb alweer allemaal crea-bea-ideen bedacht voor de kinderkamer, denk dat ik er binnenkort wat ga bestellen!
ooooh, zoooo hahahahaha. nouja zeg. die zal heus niet denken dat je nog maagd bent hoor. bij mij doet/deed de assistente het trouwens.

gw aan de fröbel. hahaha
ja, wat hormonen al niet met je doen....

maar goed, vond als kind knutselen ook altijd al leuk, verheug me er ookal op om op een regenachtige zondag met onze peuter te gaan knutselen.
Oohww ja leuk knutselen met peuter. Of koekjes bakken, lijkt me ook zo gesjellig

Ja doet bedoel ik inderdaad Moom. Nou ja, misschien kunnen ze dat van hem dan ook direct even onderzoeken

Er staat één nieuwe smiley bij... : sarcastis aan elkaar wordt dat
Klopt maya, ik weet dat het twee verschillende dingen zijn, maar we hopen dat eigenlijk in 1 keer geregeld te kunnen krijgen bij de notaris, samenlevingscontract, testament, voogd, overdracht huis etc.
mariss, vraag gewoon even of je huisarts morgen ook een samenlevingstest kan afnemen!
GW: ik zal zo even mijn mailadres op hyves zetten hoor... komt goed!

All: thnx voor jullie reacties.. Dacht zelf ook al dat dat niet standaard was, zo'n groei-echo..

Denk zelf namelijk dat het kindje dan erg groot is, aangezien manlief ook erg lang is (>2.00m), en hij en schoonzusje bij geboorte ook erg groot waren..

Lange mensen zitten in onze beide families, ik ben zelf de kleinste van mijn hele familie, en ik ben al (maar) 1.70m.

De vk zei ook al zo mooi dat "mijn buik helemaal vol met baby zit"... Dus dat kan nog wat worden..

*gaat nu even naar hyves*
quote:germanwings schreef op 14 september 2009 @ 18:55:

mariss, vraag gewoon even of je huisarts morgen ook een samenlevingstest kan afnemen!wat is dat ook weer?
Fenks voor de tip GW!

Vriend ligt nog steeds te slapen. Maar ja, hij heeft vannacht nachdienst, moet ie ook nog wakker blijven tot 7uur... dus laat 'm maar even. Maar kheb wel trek eigenlijk... (ja sorrie heur, tis een smiley die goed bij mij past, dus jullie zullen 'm nog vaak zien hahaha)
Onderzoeken of mijn eitjes en zijn zaadjes elkaar wel lief vinden...
als het goed is heb je nu een uitnodiging justdeb

en het is kijken of je slijmvlies past bij zijn zaad
GW: ja ik heb hem gekregen, dank je!!...
wat een gezellige drukte hier op de maandagavond, had een berichtje voor maya al een tijdje geleden getypt en toch nog maar hier neergeplempt.
sja, alleen thuis, vent is overwerken.
hier ook alleen thuis, man moet werken tot 20u...
hier ook alleen, man nog steeds in opleiding, dus weer de hele week alleen, maar ach, ik ben het gewend en soms is het best wel eens lekker...
Druk aan het marktplaatsen, eigen dingen er op en een bod op een badje en tummytub uitgebracht
vriend is ook aan het werk, maandag is altijd forumtijd eigenlijk, moet alleen de aandacht verdelen tussen jullie en de roseladies EN Hollands (o sjit Benelux) Next topmodel begint weer met daarachteraan project catwalk/runway.

@ gw, wil je ook een badje tweedehands. hmmm ik weet niet of ik dat zou willen.

*denkt meteen aan resten badzeep en huidschilfers*

Die dingen zijn toch ook niet duur?
badje sop ik een keer goed uit en klaar, dat probleem zie ik eigenlijk niet.

Badjes zelf vallen nog wel mee qua prijs, maar, zo'n standaard lijkt me ook wel weer handig voor je rug en dan gaat het wel weer iets meer kosten. Gaat je de kop niet kosten, maar ach ik zie het nut er ook niet van in daar heel veel geld aan uit te geven, denk dat ik redelijk snel over wil gaan op douchen en evt. ons bad.
ohja, HBNTM!
tja dat is natuurlijk ook wel weer een reden, geen idee hoe duur zo'n standaard is trouwens. En dat douchen gebeurt al vrij snel, tenminste bij mijn zusje wel. Wat mij wel weer cool lijkt is een standaard met badje op het grote bad. Ik zelf in bad en dan die kleine in het kleine badje.
ik heb nog even bij de hema gekeken,

combi van badje, standaard en tommytub is daar ruim 58 euro, ik heb nu 7,50 geboden (maar kreeg net een mailtje dat ze er graag 10 voor willen hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven