Gezondheid alle pijlers

darm problemen

05-03-2009 13:21 831 berichten
Alle reacties Link kopieren
Darm problemen, vaak niet een onderwerp waar open over wordt gepraat. Helaas wel een onderwerp waar veel mensen last van hebben. De pijn, de ongemakken die erbij komen kijken zoals plotseling naar toilet moeten maar ook schaamtes die je daarbij kan hebben zoals een stinkende toilet achterlaten wanneer jij bent geweest. Kortom, NIET PRETTIG

Bij deze open ik, na het goede idee van een mede forummer, het topic darmklachten. Schaam je niet en laat je horen!!
Sterkte hoor dames!
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:Wiebenik81 schreef op 14 september 2009 @ 19:27:

Malu3, ik hoop dat je vochtig toiletpapier in huis hebt? Ik heb het niet en nu baal ik.... :-)Als ik wat moet brengen, hoor ik het wel lieffie!
Ik wil de dames die ons sterkte wensen even bedanken voor hun support, lief hoor!

Ik ben bijna door de vloeistof heen en het geren richting toilet is in volle hevigheid begonnen. Mijn kookwekker loopt af, de tijd is om, gelukkig.

Begin er trouwens enorme hoofdpijn bij te krijgen.
quote:CakeCup schreef op 14 september 2009 @ 19:49:

[...]

Als ik wat moet brengen, hoor ik het wel lieffie! Dank je wel, je bent een schat, maar dat wist je al...en weer doordrinken...
quote:Wiebenik81 schreef op 14 september 2009 @ 19:54:

[...]

...en weer doordrinken...Kom op, je kan het, slokje voor slokje. En jij ook Malu3!
quote:malu3 schreef op 14 september 2009 @ 19:53:

Ik wil de dames die ons sterkte wensen even bedanken voor hun support, lief hoor!

Ik ben bijna door de vloeistof heen en het geren richting toilet is in volle hevigheid begonnen. Mijn kookwekker loopt af, de tijd is om, gelukkig.

Begin er trouwens enorme hoofdpijn bij te krijgen.

Nou inderdaad dames, dat jullie ons zo steunen is echt geweldig. Geloof het of niet, maar dat scheelt echt!! Zo lief van jullie allemaal! De afleiding hier is ook wel even prettig..

Ik krijg het minder makkelijk weg, moet nog officieel twee liter, maar hoop dat het met minder al goed is..

Manu, ik heb ook vreselijke hoofdpijn, wordt alleen maar erger. Verder voel ik me wel goed, geen kramp of een ziek gevoel. Alleen dat drinken en die smaak...pff, ik blijf het zeggen, niet te doen!
Ik heb het op! Gelukkig!

Wiebenik nog eventjes, dan ben je er van af!
Wiebenik, het is maar goed dat je nauwelijks iets gegeten hebt vandaag, dan moet je met minder vloeistof toekunnen.

Ik mag morgen om 7.00 uur 2 beschuiten eten maar ik ga het overslaan, dan maar even een beetje hongerig.
Hey Malu en Wiebenik,

Sterkte morgen! Bij mij was het laxeren 10 keer zo erg als het onderzoek hoor!

En het grappige was: ik lag in het ziekenhuis en had de clostridium bacterie. Daar had ik al 10 dagen anti-bioticum tegen gekregen.De dag na het darmonderzoek mocht ik weer naar huis, of ik nog even mijn ontlasting in wilde leveren zodat ze deze konden onderzoeken. Ja hoor lieve mensen, ik heb 4 liter Klean-Prep achter mijn kiezen, denken jullie echt dat ik nog een drolletje kan draaien voor jullie? hihihi
Oh Manu3, ik ben zo blij voor je! Weet niet hoe je het voor elkaar hebt gekregen, ik heb nu pas twee liter op... Vind het zo knap van jou....

Ik mag helemaal niets eten, in ieder geval niets over gehoord. Maar als ik jou was zou ik inderdaad ook niets eten, de honger kunnen we die laatste uurtjes ook nog wel even aan!
Respect voor jullie! En heel veel succes bij de onderzoeken!
quote:broodjekaas schreef op 14 september 2009 @ 20:20:

Hey Malu en Wiebenik,

Sterkte morgen! Bij mij was het laxeren 10 keer zo erg als het onderzoek hoor!

En het grappige was: ik lag in het ziekenhuis en had de clostridium bacterie. Daar had ik al 10 dagen anti-bioticum tegen gekregen.De dag na het darmonderzoek mocht ik weer naar huis, of ik nog even mijn ontlasting in wilde leveren zodat ze deze konden onderzoeken. Ja hoor lieve mensen, ik heb 4 liter Klean-Prep achter mijn kiezen, denken jullie echt dat ik nog een drolletje kan draaien voor jullie? hihihiHahaahahaha! Moet zo lachen om je laatste zin!!
We hebben even een misverstand! Ik moest vandaag 2 liter doen en morgenochtend weer 2 liter. Mijn hemel, als ik 4 liter op 1 dag moest doen, zou ik het ook niet redden. Moet je echt vandaag 4 liter?
quote:CakeCup schreef op 14 september 2009 @ 19:57:

[...]

Kom op, je kan het, slokje voor slokje. En jij ook Malu3!Het schiet niet ooohhhhoooopppp!!!!
quote:malu3 schreef op 14 september 2009 @ 20:29:

We hebben even een misverstand! Ik moest vandaag 2 liter doen en morgenochtend weer 2 liter. Mijn hemel, als ik 4 liter op 1 dag moest doen, zou ik het ook niet redden. Moet je echt vandaag 4 liter?Owww, ik vond het al zo knap!!! Snapte er al helemaal niets van! Ja ik moet in één keer 4 liter. Staat ook op de zakjes dat je 4 zakjes binnen 4 tot 6 uur moet drinken. Raar dat jij morgen pas weer verder hoeft te gaan.. Enerzijds lijkt me dat beter, anderzijds ben ik er vanavond vanaf..
Maar als je morgenochtend ook twee liter moet doen, dan kom je toch nooit zonder kleerscheuren naar het ziekenhuis? Of zie ik dat verkeerd? Nou, als ik vanavond die 4 liter niet haal, hoef ik me dus niet zo heel druk te maken..
Kan me voorstellen hoor dat je er niks van snapte. Ik moet morgen om 8.00 uur in een uur tijd een liter drinken dan 15 minuten pauze en om 9.15 uur de 4e liter.

En dan heb jij het er al lekker opzitten!
quote:Wiebenik81 schreef op 14 september 2009 @ 20:30:

[...]

Het schiet niet ooohhhhoooopppp!!!!Gewoon rustig doordrinken. Je hebt nog tijd zat. Is het nog niet helder?
Dat zit ik mij ook af te vragen, dat wordt een luier :-)

Ik denk zelf dat ik tegen die tijd wel helemaal leeg ben, althans geheel heldere vloeistof als ontlasting. Als ik dat stadium bereikt heb, hou ik op met drinken. Dat staat ook duidelijk in de bijsluiter dat dat mag. En natuurlijk niets meer eten, ook geen beschuit morgenochtend.
Ja dat hoop ik ook voor je.. Maar als je om 9u nog een liter naar binnen moet werken, dan is het niet om 10u gestopt. En dan is het wel alleen maar water, maar dan nog heel rottig als dat onderweg gebeurt.

*drinkt hier walgend verder*

Krijg het trouwens nu steeds warm en dan weer ijskoud.. En jij?
quote:CakeCup schreef op 14 september 2009 @ 20:36:

[...]

Gewoon rustig doordrinken. Je hebt nog tijd zat. Is het nog niet helder?Pff nee, nog steeds troebel, ik was te enthousiast het eerste uurtje..
Dames succes morgen met de onderzoeken!!
Ik moet zeggen dat ik het nog steeds niet echt warm heb maar wel warmer dan straks. Komt denk ik door de kopjes bouillon. Bij mij begint het al behoorlijk helder te worden. Ik denk dat als ik niks meer eet en morgen nog een halve liter weg werk dat ik het wel haal.

God meid, wat beroerd dat je die 4 liter achter elkaar moet doen.
Wat goed dat het al helder wordt bij jou! Bij mij begint het ook ietsje beter te worden, maar ik blijf drinken. Is jou hoofdpijn al weg?

Ik ga me niet haasten met het drinken, ik heb de eerste twee liter zo snel mogelijk gedaan, maar drink nu gewoon rustig door. Ben echt benieuwd of het blij jou straks helder wordt ookal ben je gestopt met drinken. Nog niet alles wat er in zit is er natuurlijk al uit. Dus wie weet heb je geluk!
Nee ik heb nog steeds behoorlijk hoofdpijn, gaat het bij jou al beter?

Gewoon rustig door drinken is ook beter vol te houden lijkt me, gewoon kleine slokjes nemen.

Het is bij mij bijna helder en ik heb ook bijna geen aandrang meer dus het lijkt de goede kant op te gaan. De krampen zijn ook verdwenen.

Ik heb wel gemerkt dat het vrij snel steeds meer helder werd dus het kan zo maar zo zijn dat jij er ook bijna bent.

Blijf maar lekker schrijven hoor als je daar wat aan hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven