Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik vind het ook een vrij normaal lijstje maar het huishouden is hier nog achterlijk traditioneel en daar heb ik dus écht geen zin in.

Bovendien is er altijd weer de vraag of mijn chaperones akkoord gaan:
En een Nederlander importeren? (er lopen er genoeg te klagen dat het hier vol is en dat ze willen emigreren)
Snjook, dit iets voor jou?
He, ik ben wel 30+ hoor. Hij moet liefst ook nog wel een beetje mijn leeftijd hebben.
quote:MissMara schreef op 14 september 2009 @ 23:16:

Snjook, dit iets voor jou?Heb geen bl. ogen.
quote:MissMara schreef op 14 september 2009 @ 23:15:

En een Nederlander importeren? (er lopen er genoeg te klagen dat het hier vol is en dat ze willen emigreren)Mogen ze eerst proberen hier een jaar te leven (en de taal te leren want ik ben geen tolk).
quote:snjokorn schreef op 14 september 2009 @ 23:19:

[...]

Heb geen bl. ogen.Jammer, want het leek me echt een enorme catch, die man!
quote:snjokorn schreef op 14 september 2009 @ 23:19:

[...]

Mogen ze eerst proberen hier een jaar te leven (en de taal te leren want ik ben geen tolk).Nou, Snjook, je klinkt alvast uitnodigend!
quote:MissMara schreef op 14 september 2009 @ 23:21:

[...]

Nou, Snjook, je klinkt alvast uitnodigend! I know (maar weet je hoe vermoeiend het is om dag in dag uit te moeten vertalen????) Ik zei toch dat ik niet zeker weet of ik wel iemand erbij wil hebben, ik bén vermoeiend/veeleisend.
Je hebt helemaal gelijk meid, het moet wel wat toevoegen.
Het moet zeker wat toevoegen. En als je er zelf ook niet echt veel behoefte aan hebt, dan is het prima zo lijkt me
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
En natuurlijk een leuke "toybox"

(oeps, verkeerde pijlert)

Ja, dat vind ik ook altijd heel belangrijk, anders wordt het zo snel rommelig als hij weer eens gespeeld heeft.
Toybox? Toybox?

Ik krijg nu ineens een heel ander beeld bij het bed wat je net liet zien..hhhhhhh
*laat zich voorlopig even niet zien hier totdat.... ja, totdat wat?? Even over nadenken hoor.
Hahaaa... nee joh gek. Dat hoort erbij. Je mot toch wat!

Wel leuk hoor, om te zien waar je....... hhhh
Wie zegt dat ik dát bed ervoor gebruik??
Jullie zijn saai op de vroege ochtend. Even wat leven in de brouwerij maken:
En nee, ik ben niet jarig
Het lukt me even niet een leuke link te plaatsen. Sorry voor het ongemak
quote:MissMara schreef op 14 september 2009 @ 21:48:

Of natuurlijk gewoondit linkje sturen.Proest, hoef het geluid niet aan te zetten, ken dit liedje uit de kroeg. Whahaha.
Zo even verder teruggelezen. Gesprek ging op de mannen modus. Mooi kan ik wel wat over zeggen

Ik ben nu ook al eventjes vrijgezellig en enerzijds bevalt het me. Ik kom qua sex bv niets te kort (daar heb ik zo mijn maatregelen voor hiihih) Ik kan doen en laten wat ik wil, met wie, wanneer en hoevaak. Heb dus een vrij "egoistisch" leventje. En dat bevalt in de breedste zin van het woord. Alle voordelen van single zijn zijn voor mij dus van toepassing. Anderzijds zijn er uiteraard dingen die ik wel mis. Die emotionele band die je samen hebt, die inside grapjes die je samen kunt maken zonder dat de rest weet waar het overgaat, samen dingen doen die stelletjes doen. En ga zo maar door. Maar welke single heeft dit niet.

Het lijstje van Snjo is wat ik ook aan wensen heb. Dus zo raar zijn ze niet Snjo. Aangevuld met een goed stel hersenen en humor. Dat je ook over dingen met elkaar moet kunnen praten hoef ik denk ik niet uit te leggen toch? Het enige "mankement" in deze is dat ik een man zoek met ballen. Eentje die pittig genoeg is om mij aan te kunnen maar geen macho is. En dit type man is misschien wat schaarser te vinden, maar ze zijn er gelukkig wel. En tot ik er weer eentje gevonden heb (want mijn exen hoef ik niet meer terug) blijf ik lekker vrijgezel. En dat is geen ramp. Ik heb me onlangs wel uit een datingsite geschreven. Ik kreeg daar niet de matches die ik graag zou willen. Te lief, te meegaande mannen. Eerder type goede vriend materiaal dan relatiemateriaal. En al zijn goede vrienden en vriendinnen een fijn iets en heb ik ze ook. Ik zit niet perse op een datingsite om mijn vriendenkring aan te vullen. Ruimte voor nieuwe mensen is er altijd, maar doel van datingsite is toch daten met de eventuele kans op relatie (al is dat niet direct een eis van me).... Voor nu ben ik even datingsitemoe. Misschien ook omdat ik mijn partners altijd offline gevonden heb. Misschien omdat ik niet geschikt ben voor online je partner vinden. Maar ben dr voor nu even klaar mee. In 2010 zal ik me wel weer ergens aanmelden.
Vind het trouwens wel prachtig versiert zeg. Niet saai maar dat mag best voor de 3e dinsdag in september
Feestelijkv ersierd ja, Snjook! Bedankt.

Hoe is het met jou, Dushi? Je typt al meer, voel je je beter?

Goed eten hoor! Ter inspiratie een lief filmpje. Zo klinkt mijn kleine beeb ongeveer ook als hij het eten/drinken lekker vindt.

Nom nom lolcat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven