Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
dinsdag 15 september 2009 om 18:21
Hahaha, ja die tamtam..ik denk het wel. Nou, blij toe. Als ik klaar ben met iemand, dan moet het ook maar klaar zijn. Weet ie trouwens ook hoor WS, want heb het eerlijk gezegd.
MB, nee niks meer van gehoord. We zouden bellen, maar hebben geen contact meer gehad.
Hey, goed! Je hebt een kleur gevonden! Wat is het nou geworden?
MB, nee niks meer van gehoord. We zouden bellen, maar hebben geen contact meer gehad.
Hey, goed! Je hebt een kleur gevonden! Wat is het nou geworden?
dinsdag 15 september 2009 om 18:29
TSJA.....een beetje zilvergrijs achtig iets...
Maak een fotootje als het erop zit.
Nu alleen nog op zoek naar aqua accessoires.
Beter ook dat MB niet meer belt, je hebt ten slotte dikke verkering nu
Meis, ik ben ff sporten.
Rond de klok van 22.00 weer terug, en dames...
Willen jullie alsjeblieft NIET zo veel schrijven
Maak een fotootje als het erop zit.
Nu alleen nog op zoek naar aqua accessoires.
Beter ook dat MB niet meer belt, je hebt ten slotte dikke verkering nu
Meis, ik ben ff sporten.
Rond de klok van 22.00 weer terug, en dames...
Willen jullie alsjeblieft NIET zo veel schrijven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 15 september 2009 om 21:01
dinsdag 15 september 2009 om 21:10
*** oproep *** oproep *** oproep***
Er gaat een heuse relativeer-date plaatsvinden!
Er zijn nu een aantal gegadigden:
Sum, Madhe, Pom, Sneeze (toch?) en Frizz.
Wie nog meer!?
Geef je op, dan gaan we de verdere planning doen via Hyves, zodat de ideeën en plannetjes niet ondergesneeuw raken door relativeer-posts.
*** einde bericht *** einde bericht *** einde bericht ***
Er gaat een heuse relativeer-date plaatsvinden!
Er zijn nu een aantal gegadigden:
Sum, Madhe, Pom, Sneeze (toch?) en Frizz.
Wie nog meer!?
Geef je op, dan gaan we de verdere planning doen via Hyves, zodat de ideeën en plannetjes niet ondergesneeuw raken door relativeer-posts.
*** einde bericht *** einde bericht *** einde bericht ***
dinsdag 15 september 2009 om 21:21
quote:Kym schreef op 15 september 2009 @ 16:39:
Uh, Frizz. Je negeert 'm. Knap! Maar denk je echt dat ie 'm nu knijpt? Ik ben benieuwd of ie alsnog meer laat horen als jij je stil houdt. Wel gedoe hoor, is best een spelletje dit toch (en ik dacht dat we daar niet meer aan zouden doen?).
Het is een spelletje als je iets doet om bepaald gedrag bij de ander uit te lokken, als je terwijl je het doet erbij hoopt dat het als resultaat heeft dat hij jou daardoor leuker gaat vinden.
Negeren omdat je geen zin hebt om iemand te spreken, of omdat je het nut er niet van inziet of omdat die persoon het niet verdiend is geen spel, das gewoon je energie sparen.
En ja hij knijpt hem.
Normaal is ie namelijk veuls te trots voor dit soort smsjes, of om te laten merken dat ie me eigenlijk niet kwijt wil.
Uh, Frizz. Je negeert 'm. Knap! Maar denk je echt dat ie 'm nu knijpt? Ik ben benieuwd of ie alsnog meer laat horen als jij je stil houdt. Wel gedoe hoor, is best een spelletje dit toch (en ik dacht dat we daar niet meer aan zouden doen?).
Het is een spelletje als je iets doet om bepaald gedrag bij de ander uit te lokken, als je terwijl je het doet erbij hoopt dat het als resultaat heeft dat hij jou daardoor leuker gaat vinden.
Negeren omdat je geen zin hebt om iemand te spreken, of omdat je het nut er niet van inziet of omdat die persoon het niet verdiend is geen spel, das gewoon je energie sparen.
En ja hij knijpt hem.
Normaal is ie namelijk veuls te trots voor dit soort smsjes, of om te laten merken dat ie me eigenlijk niet kwijt wil.
dinsdag 15 september 2009 om 22:27
Mijn god, het is hier ook hollen of stilstaan hè?
dan moet je weer pagina's bijlezen en nu alleen Frizz hier...
Frizz hoe voel jij je onder de hele MX toestand?
Want hoe dan ook...het is niet leuk!
Is wat je nu doet een radio stilte of ben je er echt klaar mee?
Ik heb trouwens een hele rare niet relativeer vraag.
Aan mijn nieuwe bank hangt een luchtje...een vies luchtje
Iemand DE tip der tippen om dat luchtje eruit te krijgen?
*Leuk een relativeer meeting*
Frizz, heeft Moos al gebeld???
dan moet je weer pagina's bijlezen en nu alleen Frizz hier...
Frizz hoe voel jij je onder de hele MX toestand?
Want hoe dan ook...het is niet leuk!
Is wat je nu doet een radio stilte of ben je er echt klaar mee?
Ik heb trouwens een hele rare niet relativeer vraag.
Aan mijn nieuwe bank hangt een luchtje...een vies luchtje
Iemand DE tip der tippen om dat luchtje eruit te krijgen?
*Leuk een relativeer meeting*
Frizz, heeft Moos al gebeld???

dinsdag 15 september 2009 om 22:43
Pom je doet je reputatie eer aan hoor, das echt een tip van oma (maar dat zou ik ook adviseren)!
Ik ben op dit moment redelijk onverschillig.
Op zich heb ik best nog zin om hem nog even flink de oren te wassen, maar waarom eigenlijk?
Wat wil ik dan bereiken?
Weet niet of ik radiostilte wil of er helemaal klaar mee ben.
Tis nu wel even goed zoals het is.
Ik ben op dit moment redelijk onverschillig.
Op zich heb ik best nog zin om hem nog even flink de oren te wassen, maar waarom eigenlijk?
Wat wil ik dan bereiken?
Weet niet of ik radiostilte wil of er helemaal klaar mee ben.
Tis nu wel even goed zoals het is.
dinsdag 15 september 2009 om 22:59
Soda???
Gaat mijn stof dan niet uitbijten?
Beetje lullig als ik zo een grijze bank heb met witte uitgebeten plekken
Goeie modus waar je in zit Frizz,lekker even vasthouden.
En tis precies wat je zegt...wat wordt je er wijzer van als je hem de oortjes nog eens wast.
Hoest met Pommetje?
Gaat mijn stof dan niet uitbijten?
Beetje lullig als ik zo een grijze bank heb met witte uitgebeten plekken
Goeie modus waar je in zit Frizz,lekker even vasthouden.
En tis precies wat je zegt...wat wordt je er wijzer van als je hem de oortjes nog eens wast.
Hoest met Pommetje?
dinsdag 15 september 2009 om 23:13
Nee hoor Sum, das geen probleem.
Soda kun je ook in stinkschoenen doen.
Ik laat kleding weleens weken in water met soda, om alle luchtjes eruit te krijgen.
Er staat bij mij ook een schaaltje soda in de koelkast, want het rook zo naar etensresten.
Sammetje... Ja ze was te druk om zoveel te forummen zei ze toch?
Ze komt vast elk moment even gedag zeggen!
Ik vind het natuurlijk wel leuk dat het MX wat doet, die ruzie.
Maar ja...
Zou ook nog steeds wel willen dat alles ineens in een sprookje zou veranderen, maar heb geen zin om er moeite voor te doen.
Dat zegt wel genoeg denk ik.
Soda kun je ook in stinkschoenen doen.
Ik laat kleding weleens weken in water met soda, om alle luchtjes eruit te krijgen.
Er staat bij mij ook een schaaltje soda in de koelkast, want het rook zo naar etensresten.
Sammetje... Ja ze was te druk om zoveel te forummen zei ze toch?
Ze komt vast elk moment even gedag zeggen!
Ik vind het natuurlijk wel leuk dat het MX wat doet, die ruzie.
Maar ja...
Zou ook nog steeds wel willen dat alles ineens in een sprookje zou veranderen, maar heb geen zin om er moeite voor te doen.
Dat zegt wel genoeg denk ik.

woensdag 16 september 2009 om 00:23
quote:frizzy schreef op 15 september 2009 @ 22:44:
Nee, maar ze belt morgen wel.
Echt.
Weet het zeker.
Nou moet ik haast wel he. Maar ik kan eigenlijk alleen morgenmiddag bellen, en dan is Friz vást enorm aan het werk. Maar dan kan ik in elk geval een voicemail inspreken, da's alvast wat.
Ik kom alleen even zwaaien en vertellen dat ik 2 uur lang vanaf nog geen meter afstand naar de rug van TLBC heb zitten staren, terwijl hij licht deed en ik video en ik alleen maar kon denken aan hoe het zou voelen om m'n armen om 'm heen te slaan en m'n gezicht in z'n nek te stoppen *zucht* Geloof dat hij ook wel moeite heeft met afstand houden, maar soit, vooralsnog lukt het. Maar ik moet echt iemand anders gaan scoren, anders loopt het heel binnenkort mis, vrees ik. En dat mislopen an sich gaat helemaal niet onaangenaam zijn, maar ik heb er zo weinig aan...
Oh, relativeer-date lijkt me wel heel leuk! Maar ik heb geen haaives. Prinsiepjeel niet. Dus moet ik misschien frizz maar bellen morgen. Misschien he
En verder moet ik slapen. Kym, fijn dat het fijn was gister! En niet teveel overal achter zoeken he.
Nee, maar ze belt morgen wel.
Echt.
Weet het zeker.
Nou moet ik haast wel he. Maar ik kan eigenlijk alleen morgenmiddag bellen, en dan is Friz vást enorm aan het werk. Maar dan kan ik in elk geval een voicemail inspreken, da's alvast wat.
Ik kom alleen even zwaaien en vertellen dat ik 2 uur lang vanaf nog geen meter afstand naar de rug van TLBC heb zitten staren, terwijl hij licht deed en ik video en ik alleen maar kon denken aan hoe het zou voelen om m'n armen om 'm heen te slaan en m'n gezicht in z'n nek te stoppen *zucht* Geloof dat hij ook wel moeite heeft met afstand houden, maar soit, vooralsnog lukt het. Maar ik moet echt iemand anders gaan scoren, anders loopt het heel binnenkort mis, vrees ik. En dat mislopen an sich gaat helemaal niet onaangenaam zijn, maar ik heb er zo weinig aan...
Oh, relativeer-date lijkt me wel heel leuk! Maar ik heb geen haaives. Prinsiepjeel niet. Dus moet ik misschien frizz maar bellen morgen. Misschien he
En verder moet ik slapen. Kym, fijn dat het fijn was gister! En niet teveel overal achter zoeken he.
woensdag 16 september 2009 om 01:16
Ben ik weer.
Niet bij hem slapen vannacht, omdat ik eigenlijk echt kapot ben. Wel ben ik even snel langsgewipt (in de figuurlijke zin van het woord) vlak voordat ie ging werken en ihij was erg lief.
Zijn eerste leugen is opgebiecht.
Hij blijkt namelijk 5 jaar jonger dan hij me heeft verteld (en wat hij iedereen in dit Godvergeten land vertelt).
Ik ben nog steeds verliefd, want het kan me namelijk niet schelen, die leeftijd. Hij is eerlijk geweest en ik snap zijn leugen/uitleg ook wel.
Niet bij hem slapen vannacht, omdat ik eigenlijk echt kapot ben. Wel ben ik even snel langsgewipt (in de figuurlijke zin van het woord) vlak voordat ie ging werken en ihij was erg lief.
Zijn eerste leugen is opgebiecht.
Hij blijkt namelijk 5 jaar jonger dan hij me heeft verteld (en wat hij iedereen in dit Godvergeten land vertelt).
Ik ben nog steeds verliefd, want het kan me namelijk niet schelen, die leeftijd. Hij is eerlijk geweest en ik snap zijn leugen/uitleg ook wel.
woensdag 16 september 2009 om 09:08
woensdag 16 september 2009 om 09:25
Mogguh...
Zo dat was een lekker nachtje.
Dacht gister even dat ik ziek ging worden ofzo, zo onverklaarbaar moe was ik, en dan dat geril van de kou...
Ach Moos wat is dat toch erg he...
Aan niks anders kunnen denken dan hoe je dat kusje precies op dat ene plekje dáár gaat geven.
Knap dat je het niet gedaan hebt!
En wat vreselijk fijn zeg dat je me gaat bellen vandaag!
Gelukkig kan ik bijna altijd opnemen.
Goed Kym, dat je je eigen rust voorop zet.
En ik vond SJ al zo'n jong koppie hebben!
Hoe oud is ie dan?
Maar eehh... stap je niet een beetje snel over zo'n leugen heen?
Ook al snap je het, het is en blijft een leugen (vind ik dan).
Hoe kwam je erachter?
Heyjij wat vervelend voor je...
Heb je hem laten kiezen tussen stoppen met drugs, of doorgaan en dan de relatie verbreken?
*voegt Moos toe aan de deelnemers van de relativeer-date*
Zo dat was een lekker nachtje.
Dacht gister even dat ik ziek ging worden ofzo, zo onverklaarbaar moe was ik, en dan dat geril van de kou...
Ach Moos wat is dat toch erg he...
Aan niks anders kunnen denken dan hoe je dat kusje precies op dat ene plekje dáár gaat geven.
Knap dat je het niet gedaan hebt!
En wat vreselijk fijn zeg dat je me gaat bellen vandaag!
Gelukkig kan ik bijna altijd opnemen.
Goed Kym, dat je je eigen rust voorop zet.
En ik vond SJ al zo'n jong koppie hebben!
Hoe oud is ie dan?
Maar eehh... stap je niet een beetje snel over zo'n leugen heen?
Ook al snap je het, het is en blijft een leugen (vind ik dan).
Hoe kwam je erachter?
Heyjij wat vervelend voor je...
Heb je hem laten kiezen tussen stoppen met drugs, of doorgaan en dan de relatie verbreken?
*voegt Moos toe aan de deelnemers van de relativeer-date*
woensdag 16 september 2009 om 09:34
ik heb gezegd dat ik hem niet kon verbieden te stoppen met drugs, maar dan niet vaker dan 3 a 4 x per jaar en niet élke maand. Maar hij wilde perse elke maand blijven gebruiken... dan zonder mij dus. Ik heb dus idd gezegd dat als hij perse elke maand drugs wil nemen dat wij er maar mee moeten stoppen omdat ik dat niet kan accepteren. Hij wil er niet mee stoppen, dus ik heb het uitgemaakt.
woensdag 16 september 2009 om 10:09
Goedemorgen lieverds,
Frizz, lekker geslapen ja? Is ook wel lekker met die kou toch?
De vorige keer had ik SJ gevraagd eerlijk te zijn tegen me als ie wilde dat het niet zou stoppen tussen ons. Wel, en gisteren kwam ie hier zelf mee op de proppen. En eigenlijk siert 'm dat wel vind ik. Voor mij een teken dat ie zijn best doet. Ik weet namelijk dat echt niemand zijn echte leeftijd weet, maar blijkbaar vond ie het toch nodig het tegen mij te vertellen.
Oh..het maakt hem maar liefst 6 jaar jonger dan ik. Naja, bijna 7 zelfs.
God!
Frizz, lekker geslapen ja? Is ook wel lekker met die kou toch?
De vorige keer had ik SJ gevraagd eerlijk te zijn tegen me als ie wilde dat het niet zou stoppen tussen ons. Wel, en gisteren kwam ie hier zelf mee op de proppen. En eigenlijk siert 'm dat wel vind ik. Voor mij een teken dat ie zijn best doet. Ik weet namelijk dat echt niemand zijn echte leeftijd weet, maar blijkbaar vond ie het toch nodig het tegen mij te vertellen.
Oh..het maakt hem maar liefst 6 jaar jonger dan ik. Naja, bijna 7 zelfs.
God!