Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
dinsdag 15 september 2009 om 00:22
dinsdag 15 september 2009 om 00:23
Ja Moos, die van mij had zijn hele lijf wel mogen trimmen.
Ik hou helemaal niet van haar eehmm... dáár.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik ben ook gewoon strakke mannen gewend, dus daar kon ie ook echt niet tegenop.
Ik hou niet van sportschool-brééd, maar wel van strak.
Zichtbare spieren zeg maar.
Mijn ex (Suri) en MX doen allebei niks aan sport, maar toch hebben ze spieren... Mjammie!
Ik hou helemaal niet van haar eehmm... dáár.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar ik ben ook gewoon strakke mannen gewend, dus daar kon ie ook echt niet tegenop.
Ik hou niet van sportschool-brééd, maar wel van strak.
Zichtbare spieren zeg maar.
Mijn ex (Suri) en MX doen allebei niks aan sport, maar toch hebben ze spieren... Mjammie!
dinsdag 15 september 2009 om 00:27
Ja precies, dat zijn de goeie spieren, en ik vind mannen die fysiek werk doen vaak ook op een heel mooie manier gespierd *moet ineens weer even denken aan de timmerman odersoetwas die een tijdje geleden tegenover me in de tram zat in A'dam, godskolere wat een mooie man was dat. Had m eigenlijk m'n kaartje moeten geven, maar dat soort dingen durf ik niet*
Vinnik wel Kym, dat je 'm dat kunt sms-en.
Vinnik wel Kym, dat je 'm dat kunt sms-en.
dinsdag 15 september 2009 om 00:32
dinsdag 15 september 2009 om 00:37
Panamees
Ik heb trouwens ook geen idee hoe ja dat noemt. Panamaiaan?
Lieverds, ik ga slapen. Vond t leuk met jullie. Kym, veel plezier nog! Enneh... Misschien alleen seks als je wel in de mood bent? Is volgens mij niet goed voor je hoor, seks moet vooral leuk en fijn zijn, denk ik. En je moet je veilig voelen. Maar ik hoop dat je't heel leuk hebt met SJ!
Oh ja, Sum: e-matching. Ja, ik snap het als het een beetje lullig voelt, dat 'hoger opgeleid', maar ik vind dat er best veel leuke mannen op staan.
Trust all! En Frizz, we bellen. Binnenkort. Een keer. Weleens. Maar ik ben wel druk he, natuurlijk
Ik heb trouwens ook geen idee hoe ja dat noemt. Panamaiaan?
Lieverds, ik ga slapen. Vond t leuk met jullie. Kym, veel plezier nog! Enneh... Misschien alleen seks als je wel in de mood bent? Is volgens mij niet goed voor je hoor, seks moet vooral leuk en fijn zijn, denk ik. En je moet je veilig voelen. Maar ik hoop dat je't heel leuk hebt met SJ!
Oh ja, Sum: e-matching. Ja, ik snap het als het een beetje lullig voelt, dat 'hoger opgeleid', maar ik vind dat er best veel leuke mannen op staan.
Trust all! En Frizz, we bellen. Binnenkort. Een keer. Weleens. Maar ik ben wel druk he, natuurlijk
dinsdag 15 september 2009 om 00:39
quote:frizzy schreef op 15 september 2009 @ 00:36:
Nou Kym deze leek echt ouder.
Schrok me de pleuris, hij bleek net 19 te zijn geworden...
Verklaarde wel zijn stijl in bed.
Niet goed bedoel je?
Ik had een jaartje geleden ooit eens acht maanden lang de allerbeste seks met een 19- jarige. Ongelooflijk, maar waar.
Nou Kym deze leek echt ouder.
Schrok me de pleuris, hij bleek net 19 te zijn geworden...
Verklaarde wel zijn stijl in bed.
Niet goed bedoel je?
Ik had een jaartje geleden ooit eens acht maanden lang de allerbeste seks met een 19- jarige. Ongelooflijk, maar waar.
dinsdag 15 september 2009 om 00:40
Kym no stress!
Goeie tip trouwens van Moos, Kym check eens even goed of je wel echt in de mood bent alsjeblieft?
Niet perse nu, maar als je eenmaal aan de gang bent zeg maar...
Moos dat e-matching, staan daar ook knappe mannen op?
Zoals jullie nu wel weten ben ik nogal oppervlakkig aangelegd...
Ik ga echt zitten wáchten op de telefoontje hoor Moos.
Serieus.
Slaap lekker!
Goeie tip trouwens van Moos, Kym check eens even goed of je wel echt in de mood bent alsjeblieft?
Niet perse nu, maar als je eenmaal aan de gang bent zeg maar...
Moos dat e-matching, staan daar ook knappe mannen op?
Zoals jullie nu wel weten ben ik nogal oppervlakkig aangelegd...
Ik ga echt zitten wáchten op de telefoontje hoor Moos.
Serieus.
Slaap lekker!