Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
~tiet-verhaal~

Vannacht een voeding gemist. Heerlijk geslapen maar wakker geworden met op knappen staande memmen. Mijn borst en armen tot in de topjes van mijn vingers deden er zeer van.

Kolf erop gegooid (en gelijk uitgeprobeerd of ze uit een fles drinkt: ja. En of ze vandaag wel een fup wil: nee. Ze vindt wel steeds meer haar duim terug...), ondertussen alweer gewoon gevoed, maar het is nog steeds niet bijgetrokken.

~einde tiet-verhaal~

:D Hoe oud denk je dat we zijn Toet?

Kom maar op met dat roze, ik kan het weer hebben.

(Ik was gisteravond ietwat recalcitrant gleufik:$)
Poehee, ik wil van m'n hoofdpijn af. Misschien op Marktplaats zetten..

Levi draagt vandaag een zachtroze polo, staat 'm bééldig. Dus jongens kunnen ook in roze, hoor. Puh.

Gek zeg, sinds Eddie Vedder naar míj zwaait, heb ik Alex hier niet meer gezien..  Aaaaaaaaalex, hij vindt jou ook heus wel lief, hoor! Moet ik 'm een kusje geven, namens jou!

Alles gaat in stroomversnelling hier. Aankomende dinsdag een afspraak bij een haarwerkstudio, want een kaal hoofd mag Sinead O'Connor en Skin (Skunk Anansie) dan wel bééldig staan maar ik heb niet de illusie dat dat voor mij ook gaat gelden. Ben benieuwd, ze gaan dan meten en doen en 4 exemplaren maken en daar kan ik dan uit kiezen.

Oh, ik moet kindjes entertainen, later meer.
Poe, dat zal best confronterend zijn, denk ik... *;'s!
Meisje Bam, da's inderdaad best heftig.

Kies je wat heeeeeeeel moois uit. Doe je lekker iets heel anders dan your usual beautiful self, of ge je voor meest gelijkend op jezelf? Hoop dat het niet te moeilijk voor je zal zijn. Lijkt me, zoals Xop zegt erg confronterend ja.
wow Bam, dat is heftige voorbereiding zeg! Realiteit slaat toe he? *;

Kjong, je hebt in elk geval luid en duidelijk kunnen verwoorden hoe je je voelde ;) Luchtte het op?

Ik heb m'n dag niet, ga dus maar weer

heb

en voor straks

bijna weekend

bijna vakantie

tot later!
Later is nu
getver bam, wat een ellende heb je toch in het vooruitzicht. Ben je daar niet bang voor? Moeilijk lijkt me om een pruik uit de zoeken!

Roze kan enig zijn voor jongens, alleen niet voor mijn jongen. Misschien wel trouwens, maar geen haar op zijn hoofd die erover denkt om het te proberen. Hij was laatst een beetje giebelig dat een jongetje uit de las een roze shirt aan had ;).

Misselijkheid verdween als sneeuw voor de zon tijdens delunch, raar! Wel vanmiddag even ingedut op de bank, zal wel door vermoeiheid gekomen zijn denk!

Madootje, hoe is het met jou?
LE wilde z'n kamer roze. Hebben wij 'm uit het hoofd gepraat, want we waren wat bang voor pesterijtje als hij vriendjes over devloer zou gaan krijgen.

Nu praktisch wit met lichtblauw.

truste iedereen

Sweet Dream(er)s
Later is nu
BJ wees vanmiddag in de speelgoedwinkel aan wat hij voor zijn verjaardag wilde:

Een barbie

Een kast vol schoenen voor de Barbie

Een roze telefoon

Een playmobiel piratenschip

Een grote teletubbie

Toen hij de fiets van Meis kreeg (fiets was knalroze) wilden we hem wel een anderekleur voor hem maken. Welke kleur wil je Vent, vroegen we hem. Even dacht hij na. Toen wist hij het: "Roze!"

Bij het touwtje trekken laatst mocht hij ook iets uitkiezen. Het werd een telefoon. Roze natuurlijk! ;)
Merk dat verhalen van Bam en Mims

Livre

Bentetje

de zieke Iris

Bloesem en aso-ex

Kjong en visumellende

en zo meer

vanuit de forumwereld

echt helemaal mijn real life zijn ingestapt

Dat ik het met vrienden en familie

over jullie heb

wat jullie meemaken

hoe heftig het is

hoe moeilijk het zal voelen

hoe oneerlijk de boel is.

En dat ik zo weinig kan doen.... NIet meer dan bidden, hopen, wensen en kaarsjes branden....

Wat er wel gebeurt is dat ik steeds beter besef

hoe veel mazzel je hebt als je gezond bent

en hoe snel je gewone leventje kan veranderen door een bericht van een arts

of dat je geluk afhankelijk kan zijn van een handtekening onder een document

Door het feit dat ik mijn dips en downs hier kwijt kan, maar ook mijn onzinnge andere verhalen

en door het feit dat jullie me deelgenoot maken van jullie leven en gedachten

ben ik een rijker mens geworden.

Dank daarvoor!!

En dan nu maar veeeeeeeeeel drank!!!!!
Mooi gesproken Toet, kan me er alleen maar bij aansluiten.

Waarheid als een koe.

En dan nu inderdaad drank!
Pimpel, mijn computer deed raar en gooide me van de MSN af... vaag.

Maar we bellen nog wel morgen of overmorgen, okay?? (which reminds me, ik moet mijn oplader eens gaan opzoeken....)
Da's goed meisje. Ik had ook alleen nog iets vaags gezegd als: "We houden contact", wat dus op hetzelfde neerkomt. :D
Hi!

Wat zeg je dat lief, Toet. (hoe voel je je nu? Opgeknapt? En ik moest vanmorgen aan je denken, vroeg me af hoe het nu met je gaat m.b.t. verdrietige AK-verhaal van carnaval-periode..)

Heel herkenbaar, bij mij werken verhalen van hier ook door in real life.

Bent vroeg of ik er tegenop zie, dat kaal worden maar nee, dus. Ik zie het allemaal heel praktisch, ik word behandeld, word oa kaal dus daar moeten we iets voor verzinnen. Maar niet dat ik het drama vind, ofzo. Zie wel enorm tegen het ziek voelen op. Had vroegah een hele hoge pijngrens maar sinds de bevallingen ben ik een pijn-mietje. (vandaar ook die tandarts-angst)

En mijn haar is ook niet mijn sieraad ofzo, scheelt denk ik ook. Heb wel bedacht dat ik het heel kort ga laten knippen voordat die chemo gaat beginnen.

Eeeeegoooo. Ik praat de laatste dagen alleen maar over mezelf! Maar dat snappen jullie vast wel.

Ben benieuwd hoe Bloes het heeft!

En hoe het met Hero gaat...  

Hoe is dat nou, dat bestralen? Heeft hij daar last van, lichamelijk gezien? (dus bovenop huidige malaise...) Is combi van welgemeende interesse en eigen behoefte aan extra info.

En met jou, Mims? Trek je het nog een beetje?

Dikke knuffel. Sterke, sterke,  moedige, lieve Mims. *;
Goedenmorgen!

Mooi gezegd Toet, en zo waar!!

Hier even geen reactie met "en nu drank" .. is het iets te vroeg voor én ik werd weer misselijk wakker. Moet ook geen gewoonte worden.

Ik ben verder de hele morgen al vanalles aan 't zoeken, van koffiepotten tot kabeltjes om elektronische agenda te synchroniseren met agena in de computer, maar ook om 'm op te laden. Oftewel, toch wel een redelijk belangrijk kabeltje.

Hier beginnen vanmiddag de vakanties. De kinderen worden gelijk opgehaald door m'n ouders.. ik had eigenlijk de tassen moeten pakken, maar dat ik bijna al hun kleren schoon en gevouwen in kratjes náást de te pakken tassen heb liggen, vind ik persoonlijk alweer heel wat.

Woensdag gaan Elvis en ik lekker naar de sauna. Aanbiedingen in de buurt, met z'n 2en voor de prijs van 1 mét warm + koud buffet tussen de middag. En het weer is er nog naar ook. Nu alleen maar hopen dat ik, net als altijd, 2 dagen te laat ongesteld word...

Mensen

prettige dag!

Lil, al druk aan 't voorbereiden voor bijzondere dag morgen?
Later is nu
wat voor dag dan??

wat een zalig vooruitzicht dream, heerlijkj niets, heerlijk warm en heerlijk met je lief, veel plezier!!

Het weer is inderdaad pet, heb zo te doen met de mensen die nu in een tentje staan en er proberen het beste van te maken..... Hoop dat het gauw een beetje bijtrekt! Vannacht ook weer een dramanacht gehad ( en er was geeneens onweer), 4 keer stond madame er weer. Ik ben het helemaal niet meer gewend en ik ben dan ook zo brak als na 3 nachtren achter elkaar stappen. Vraag mezelf regelmatig af hoe ik het allemaal deed voor ik ziek werd. Werken, studie, kinderen, sporten, socializen etc. Nauwelijks slapen vanuit de nachtdienst en altijd maar weer door. Pfff, zou dat ooit weer makkelijker worden?

Lieve toet, wat schrijf je dat weer prachtig, je hebt helemaal gelijk, ik vertel ook regelmatig iets over jullie, denk van aan jullie en vind het prachtig dat ik hier zulke vriendschappen heb opgedaan! Heb ook onwijze zin in het weekend weg straks (ben dan 3 van de 4 weekenden in september weg ).

Bam, over dapper gesproken! Ik snap wel dat het theoretisch zo werkt, je moet beter worden en daar is dit voor nodig. Maar in de praktijk?! Brrrr. Ik denk echt dagelijks aan je en hoop zo dat je het een beetje makkelijk doorkomt! Ik zou het leuk vinden om je eens een dagje bij te staan als de daar behoefte aan hebt. even wat klusjes in huis, of even met de kinderen iets doen, of gewoon even lekker kletsen. Zeg het maar hoor!
Bam, ik denk de beste instelling, maar zien wat er komt, met de praktische zaken bezig zijn, als nieuw haar bestellen. Hoe je er emotioneel onder bent op het moment dat je daadwerkelijk die nieuwe bos nodig hebt, weet je van tevoren toch niet echt.

In elk geval een pluim voor je inzet. x

Gisteren ten einde raad een taxi gebeld om naar demente oma te gaan (die zorg houdt ook niet op, familie is foetsie). Zit ze daar met een kapotte lamp in haar handen, had ze onhandig van tafeltje geramd, in een binnenstebuiten blouse. Niet meer weten wat ze met die lamp moest doen.

Maar zet een baby op haar schoot en ze is weer bij.

Ben patat voor haar gaan halen. Heerlijk, die buitenlucht, en de handen vrij. Normaal een loopje van een minuut of 4. Ik deed er een kwartier over. Viel even vies tegen. In huis voel ik me een hele Piet. Maar niets is verder verwijderd dan 5 meter lopen.

Ineens twijfel of ik het wel red in Turkije. Het kasteel van mijn prins staat natuurlijk wel op een berg, zoals dat hoort.

Dat wordt een taxi-vakantie.
Ik ga naar Ku-johong, ik ga naar Ku-johong!!!!!
Hero begint volgens mij komende maandag met bestralen.... Wel verdrietig eigenlijk dat jullie nu ervaringen kunnen uitwisselen :(

Balen dat jullie moe/misselijk zijn Dream en Bent. Hier gaat het gelukkig weer wat beter. Heb ook een redelijk goede nacht gemaakt, helpt zeker mee.

Kinderen zitten voor een dvd die ze gisteren van opa en oma hebben gekregen. Nog in pyjama. Lekker hoor, vakantie. Hoop wel dat weer iets opklaart. Wil boodschappen doen, langs AH voor zomerzegels  zodat ik goedkoop kan treinen straks, een DAG halen, kaart posten voor de eerste jarige julibeeb morgen en met de kinderen kijken bij de opbouw van de kermis.

Fijn dat Bleos het fijn heeft op vakantie!

En ik weet ook niet meer wat er met Lil is.....
quote:Ik ga naar Ku-johong, ik ga naar Ku-johong!!!!!

Damn, ik wil ook.

En ook naar Bink eigenlijk.

Leentje heb ik gelukkig al gezien.

Ga maar eens kijken of ik nog weekend Westen kan plannen en dan langs Kjong kan reizen...
Kjong, ik ga nú weg, ben er over ongeveer 50 min tenzij er lange files staan...
Wel grappig, Toet, dat je 'jarige julibeeb' en 'niet weten wat er met Lil is' in 1 bericht kunt noemen .. (tot zover mijn hints ;))

Beginnen vakanties dan echt steeds vroeger? Ik vind het al wat dat ze 's middags al vrij zijn, ipv hele dag naar school moeten, maar bij jullie de vrijdag dus ook al vrij? Ach, zal bij ons wel een margedag geweest zijn.

:D

Ik heb ook zin in vakantie, zeker eerst die van 'baas'. Kan ik veel rustiger doorwerken
Later is nu
Nee, wordt De Dot al weer 1??????? Kan toch niet?

Vandaag vrij omdat school moet verhuizen. De dag vrij was goedgekeurd door de inspectie werd laatst op nieuwsbrief van school vermeld. Ach ja...
hier ook onthutsing, dotteke alweer 1???? Ik dacht niet dat die van juli was, maar dream, heeft zeker op de kalender gekeken!
OH oh, als ik het nu maar goed in m'n agenda gezet heb ;)
Later is nu
we moeten een nieuwe kalender in de AK. Wie kan dat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven