Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Pfff, Bambi, fijn dat het zo goed ging met d'r. Geniet ze nu van haar Barbie-helium-ding?:) Fijnfijnfijn dat het achter de rug is!
Tieten als spiegels van de ziel :D:D Kjong, want ben je toch een wijf naar mijn hart. Oefen vooral op de decadentie, altijd handig.

Fijn dat ok met Yentl... *; voor moeer & dochter en tuurlijk traantje pinken bij achterlaten van klein meisje, niet meer dan logisch...

Geen tijd voor meer, moet Zoon & Dochter uit zwembad halen en daartoe eerst Dotje losrukken van setje hardplastich autootjes en in regengear wikkelen. Later!

Oeps, Dot schudt heel hard nee, wat zou ze doen wat absoluut niet mag?
Arme Yentl. En Stoere Yentl en stoere Bam. Tjees, jullie zien wel iets te veel ziekenhuis zo hoor. Nu maar lekker snel een vakantieuitzicht doen, veel beter!

Balen van alle spruw zeg, hopen dat alle middeltjes snel helpen!

Fijn dat ticket geboekt is Kjong, en dat cadeau aan de slag kan, vond het een supergoed plan en deed er graag aan mee (Ik heb de gewonnen gelden er ook maar bij gedoneerd, zo MOET je het wel aannemen ).

Post in tas, daar kan ik ook wat van. Ik heb hier nog dikke flop voor Kjong (of nee eigenlijk voor chipje), verjaarskaart voor MIms en pakket voor Zoy liggen. En die zijn vandaag allemaal weer niet op de post gegaan.....

Weekend weg was leuk. Kinderen deden het ook supergoed. Er was een trampoline, er was een glijbaan en skelters. Meer heb je als kind niet nodig. Jammer dat BJ niet moe genoeg was om door te slapen. Maakt dus allemaal niks uit. Ventje wordt standaard wakker 's nachts. Ooit gat ut over. ooit slaap ik weer.

Is wel nodig ook. Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik griep ga krijgen ofzo. Ben zo traag als een konijn met toxohuppelemus en het voelt alsof ik steeds 100 meter of halve minuut ofzo achter mezelf aan loop. Dat kinderen op tijd op school en speelzaal waren is werkelijk waar een wonder!

Eten koken dan maar. En dan vanavond eens kijken of ik het weekend weg heb overleefd zonder gewichtstoename. Hoop van wel, anders had ik beter wel al die cornetto's, schepijs, chips, salami en nootjes kunnen eten. Heb ik nu allemaal laten staan in de hoop dat de WWmevrouw kon zien dat ik echt mijn best doe en in de hoop dat ik deze lijnpoging eindelijk eens van mezelf ga winnen.

Kleine kindjes op schoolreis. Spannend is dat toch. Voor de ouders :D

Later!!!!!!!
ach wat een klus zeg, dat bijlezen.... allereerst, mims, jonge deerne van me !! Van harte gefeliciteerd!!!!

kjong, mag ik ook bij het vlakke tepelclubje? Hoewel, eigenlijk pas ik er niet meer bij.... sinds BV van 2 kinderen zijn ze minder verlegen geworden. Soort van uit de kast zeg maar.

Hoe zit je donderdag kjong? Ik geloof dat ik dan kan, jij ook? Of is dat te druk, 2 cheersers achter elkaar?

Toet, klinkt leuk, en wat knap om al dat eten te laten staan!!! Ben trots op je , kom je ook weer op lijf langs?

Majo, school alweer?

Ach en Yentl natuurlijk, dapper ding, lekker hoor, zo snel alweer aan het spelen. Heeft ze geen pijn? Wanneer gaan jullie nou op vakantie bam?

Mims is hero  al aan het stralen gegaan?
quote:Voor de rest ben ik sprakeloos van decadentie door het nieuws dat ik vandaag van Supra kreeg.

Na alle halve hints, snapte ik het nu pas. En dan wordt er gezegd dat ík in raadsels praat.

Ik geniet in stilte.

Maar zeer zeker: Dank jullie wel...

quote: kjong reageerde

Voor de rest ben ik sprakeloos van decadentie door het nieuws dat ik vandaag van Supra kreeg.

Na alle halve hints, snapte ik het nu pas. En dan wordt er gezegd dat ík in raadsels praat.

Ik geniet in stilte.

Maar zeer zeker: Dank jullie wel...

Tja... en dit is voor de meelezer dus super irritanterig ;) dat praten in raadselen!

Helemaal voor Jazzie (die heulemaal niet nieuwsgierig is :D)

Lieve Mims,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad en dat komend jaar een goed jaar voor jou, Hero en Mops wordt!
Na een dag echt alleen, trekt de wond, me zo het bed in.
Goedenmorgen allemaal!

Ik heb geloof ik helemaal niets te vertellen, en bijlezen had ik gisteren al gedaan, dus reageren weet ik ook niet meer...

Dan maar..

en

tot later!
Later is nu
Bedankt, Dreamer, doe ik er nog wat lekkere broodjes bij. Hmmmm.... lekker bakje koffie! Kon ik wel gebruiken ook, want ook ik heb, net als Toet, zo'n Juli '04 beeb die eigenlijk altijd wel eens wakker wordt middenin de nacht. En afgelopen nacht was ze daarbij ook nog eens ERG vervelend! Brrr... meerdere keren mijn bed uit geweest om ruzie te maken met een dwarse peuter; DOE MIJ EEN STERKE BAK! Grrr...achter het behang ermee!

Vanochtend ging om 6:30 u de wekker en toen ik haar wakker maakte zei ze: "Niet doehoen, mama, Lieke wil nog lekker slapuh. Wil niet uit bed." :@:@

Nah ja, we gaan maar weer doooooooorrrrr...

Toet, fijn dat je weekend zo geslaagd was!
Hier óók een rampzalige nacht...

Dus doe mij ook maar zo'n sterke bak! (of 6)
Hier een dreumes die gelukkig wel doorslaapt, maar er nog steeds uren over doet voordat hij inslaapt. Toen ik gisteren om 23 uur naar bed ging was meneer nog bezig. En dan om 7.15 uur wakker worden, huilend want nog veel te moe, maar niet meer willen slapen. Nu is meneer dus moe en daardoor om de klipklap in tranen. Kijk, en daar kan ik dan dus niet tegen. Laat slapen en vroeg wakker worden is 1 ding, maar ga dan niet lopen mopperen omdat je moe bent.

Hoe is het nu met Yentl Bam? Heeft ze lekker kunnen slapen vannacht? Geen last gehad hoop ik.

Toet, fijn dat het weekend een succes is geweest. Wat knap dat je al die lekkere hapjes hebt laten staan. Ik had gisteren een enorme snaaibui. Er zijn behoorlijk wat waterijsjes in gegaan. En daar is het niet bij gebleven vrees ik.
Oei Pim, dat klinkt niet best. Zo beter?
:o 23.00 uur!!! toen sliep ik zelfs al.....

Koffie voor jullie allemaal dan maar!

Ik ga een nieuwe bril kopen, spannend. Vind ik altijd zo moeilijk!
Tot 23 uur aanklooien is voor Bikkel momenteel meer regel dan uitzondering helaas. We worden er helemaal krankjorum van zo langzamerhand.
heelevensnel want in drukke voorbereiding voor werkwerg.

Mado, helpt misschien niks, maar La Dotta heeft er maand of 3 over gedaan voordat ze begreep hoe je 's avonds gewoon in slaap kunt vallen. Tot die tijd liepen we vanaf uur of 6 (handig, etenstijd...) tot 11, 12, 1 uur of soms nog later met haar te hannessen, gék werd ik ervan. Niks aan te doen, ze moeten zo vers uit ei gewoon nog draai en ritme vinden. Afijn, dat weet jij ook allemaal. Bij Dot was het zomaar opeens over. Toen ze haar duim vond geloof ik, en wij begrepen dat ze dat knuffelkonijn toch echt boven op haar hoofd moet hebben, al ziet het er wat verstikkend uit. Maar ja, eer je dat weet. Dus ja, het is gekmakend, maar hij leert het heus wel. Geduld hebbe & troost bieden, en accepteren, meer zit er niet op vrees ik... Sterkte.
Zo, lekker ben ik. Ik zie nu pas dat het je Bikkel is en niet je verse baby waar je het over hebt :$

Ik ga maar weer even werkstressen, denk ik. Vast veel verstandiger.
Morguh.

Kan ook wel een bak gebruiken.. pff.

Hebben besloten dat wel toch niet op vakantie gegaan, gaan vlucht verzetten naar eind augustus, als ik tussen bestraling en chemo in zit.

Wordt me nu allemaal teveel. Wasmachine en droger zijn nog stuk, worden over paar dagen pas vervangen en er ligt een berg was waar je helemaal eng van wordt ( kindjes die ook nog paar nachten achter elkaar in hun bedden hebben geplast :?), kan amper de badkamer inkomen, zo hoog is de stapel.

Ondertussen heb ik ook weer haarluis bij Yentl geconstateerd dus kon de berg nóg hoger gemaakt worden.. werd echt gek.

Moest gisteren met spoed naar stadhuis omdat mijn paspoort vandaag verloopt, eerst naar 1 of andere uithoek om nieuwe pasfoto's te laten maken want fotozaak precies gisteren in verbouwing, bleek later dat ik  niet goed genoeg info verschaft heb want ik had ook alle kindjes mee moeten nemen en met hen eerst pasfoto's moeten laten maken dus heb uur voor jan joker op stadhuis gezeten en paspoort moet dus nog steeds verlengd worden. Ondertussen zijn de buren hier helemáál krankzinnig geworden (AK-verhaal, zal ik vanmiddag nog wel komen updaten) en weet ik verstandelijk gezien dat ik dát van me af moet laten glijden want zíj zijn gek en niet wij, maar is zoo moeilijk want zooo onrechtvaardig.

Verder zijn er zakelijk gezien ineens een hoop obstakels (spullen die met spoed besteld zijn want onverwacht groot project op komst, worden er foute spullen geleverd, rijdt Bambi-man 400 km heen en weer om op tijd de júiste artikelen in huis te kunnen hebben, blijkt bij leverancier dat ze niet goed gekeken hebben en dat ze die spullen toch niet op voorraad hebben, moet er weer elders een leverancier gevonden worden die op zwaar korte termijn kan leveren, bladiebladiebla)

Daarnaast heb ik ook nog geen definitieve afspraak staan met arts mbt info over bestraling en als we terugkomen van vakantie wil ik wel dat alles duidelijk en helder is, plus is er nog niet oppas geregeld voor hertjes straks, blijkt de toeslag voor kinderopvang Levi compleet fout te zijn geregeld. and so on, and so on..

Nahja, dat dus. Als ik er dan aan denk dat ik over paar dagen volkomen bepakt en bezakt in Hongarije moet zitten 'ontspannen', nouuuu, dat gaat niet gebeuren. Dus vandaag bellen met arts en dan hopelijk vakantie verzetten naar eind aug.

Lekker humeurig hert, he.
Ach hertje toch. Al die dingen zijn al vervelend als je verder helemaal okay bent, dus laat staan als je nog allerlei andere dingen aan hoofd en lijf hebt. *;
een heel hartgrondig shit is hier wel op zijn plaats denk ik bam!!!!  SHIT dus!

Bril is besteld, gelijk ook zonnebril op sterkte erbij. In verband met actie was dit 1/3 voordeliger dan wanneer ik alleen een bril gekocht had :o, typisch hè!!
Tjesusmina, de wet van Murphy gaat aardig op bij jullie, of niet. Allemachtig, menigeen zou zwaar overspannen raken bij nog geen kwart van alle troubles die jij opnoemt, Bam. Dusseh; ik kan me ERG goed voorstellen dat jullie nu even niet op vakantie gaan (levert alleen maar stress op, ipv ontspannend te zijn)! Eerst alles maar weer op orde, thuis, voor zover mogelijk!

Sterkte ermee!!!
Leuk, Bentetje, een nieuwe bril! 'k Draag normaal gesproen altijd lenzen, maar heb wel een goede reservebril nodig (want errug slechte ogen...). En een nieuwe bril vind ik altijd ZO leuk; loop ik spontaan weer een paar dagen gewoon met bril, zonder lenzen. Zo leuk vind ik het!

Wat voor soort/type bril heb je?
Bent, kun je a.s. week? Donderdag is Kjongen zijn dag heb ik besloten

Hijgend hert, wat goed van je dat je besloot niet te gaan. Ik had waarschijnlijk omgekeerd geredeneerd: dat laat ik me niet ook nog eens afpakken. Maar eigenlijk is het voor jou inderdaad beter.

Als Bombo 400km voor niets kan rijden, kan hij dan die luizige wasstapel niet even naar een wasserette brengen? Alles op 60-90'C, en droog en gestreken weer terug. Hoeft hij zijn overhemden ook niet zelf te doen.

Ik geloof dat Chipita een Cor is.

Vorige maand op dit forum gelezen en me bescheird.

Een Cor is een baby die je als versiering draagt: Cor Sage.

Alleen: binnen 10 minuten weer wakker.

Bij mij: garantie tot uren slaapplezier.

Mado, slaapt de oudste nog 's middags?

Misschien een uurtje later naar bed doen, en iets vermoeiends met hem spelen? Of 's avonds laten douchen ipv in de ochtend?

(Zal je vast allemaal geprobeerd hebben)
:D kjong, geweldig, een Cor!!! Tuurlijk volgende week is ook goed, zal even kijken welke dagen ik niet hoef te werken dan... Hoor je nog!

Xop, ik heb ook lenzen, draag af en toe een bril, zeker in de nachtdiensten. Los daarvan moet ik ook een reservebril, want ogen zijn ook slecht; dus zodra lezne uitgaan gaat bril op. Nu heb ik een kunstof montuur gekozen, aan de buitenkant wijnrood en de binnenkant richting fuchsiaroze (:o ik vind het retespannend, want hij is best heftig). Als zonnebril redelijk vergelijkbaar model, maar dan met donkerbruin en iets zwaarder montuur.De 24e kan ik ze ophalen, pleur ik wel een fotootje in de AK. Mijn bril van nu houd ik ook nog gewoon want dan kan ik kiezen op brildagen .
Een Cor (sage)!!!  Maar nu je het zegt.... volgens mij heb ik daar ook een (of twee) exemplaar van gehad.

Bambi, je krijgt wel veel op je bordje zeg! Ik schiet al zowat in de stress als ik het allemaal lees, laat staan als ik het mee zou moeten maken, meid ik weet ècht niet hoe je het doet. *;*;*; 

Bentetje, ik ben erg benieuwd naar je nieuwe bril. Ik ben eigenlijk ook wel weer aan een nieuw modelletje toe. (Eigenlijk hoop ik nog meer op een leuke geldprijs, zodat ik de boel kan laten laseren...). Waar ben je geweest? Specsavers, Pearle?

Enneh... hoe beviel de bleek en soda? ;)
Oh, leuk Bent! Zo'n bril kan jij waarschijnlijk heel goed hebben (nogal wiedes, anders had je 'm niet gekozen natuurlijk maar kan me er goede voorstelling van maken.

Een Cor. ;) 

Nou Verano, hoe ik het doe.. Ehm, níet. Emmer is vol.

Dus ik doe heel veel eigenlijk gewoon níet. Straks komt er een vriendin om heel lief een paar wassen opte halen en dan krijg ik die vanavond droog terug maar zelfs dat uitzoeken kost me teveel moeite. En eigenlijk ging ik net achter laptop zitten om iets werkachtigs af te maken maar dan vergeet ik weer wat ik ook alweer ging doen, moet ik zooooo diep graven tot ik het weer weet dus dan laat ik dat maar weer zitten en surf ik maar weer richting Viva-forum. Gistermiddag was ook zo bizar, kwam ik uit stadhuis, kon ik me echt niet meer bedenken waar ik m'n fiets nou had neergezet, heb zeker een paar minuten raar om me heen staan kijken. Toen maar met de bus naar huis gegaan.  Gisteravond wist ik weer waar ik die fiets had gelaten, dus kon Bambi-man 'm ophalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven