bruin verlies en zwanger?

16-09-2009 16:15 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Ik denk dat je toch maar even moet testen.
Wachten tot je ongesteld moet worden (je kan hier beter niet een afkorting als NOD gebruiken ), en dan een test doen.
Nou....niet alleen dat van die tampon is niet zo smakelijk hoor

Waar ben je nou nieuwsgierig naar? Of je zwanger bent of dat bloedverlies kan samengaan met een zwangerschap?

Zwanger? Ja, zeker weten, van een tweeling denk ik maar Biol had eergisteren de glazen bol nog dus misschien kan zij uitkomst bieden.

Bloedverlies en zwanger: Ja kan, je weet het pas zeker als je een test heb gedaan, zoals je zelf al zegt.
Je kunt zwanger zijn. Dat bruinverlies kan ook de voorbode van je menstruatie zijn. Vriezen of dooien, 50% kans.

Er zit niets anders op dan afwachten, of er meteen even een testje tegenaan gooien. Bij dat laatste ben je meteen uit de onzekerheid.
Waarom ben je trouwens huiverig om te testen? Het zal een potentiele zwangerschap echt niet jinxen hoor
Koop gewoon een berg van die goedkope testjes en gooi die er tegen aan als je denkt dat het mogelijk raak is.

Hoef je niet zo in spanning te zitten.

Wel eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen!

Overigens kan je menstruatie ook uitblijven door spanningen ("zou ik zwanger zijn of niet?"), dus wat dat betreft is het ook fijn om tijdig te testen.
Te vroeg testen heeft ook geen zin hoor. Uitslag is dan nog niet betrouwbaar. Dus sowieso beter even wachten tot je ongesteld zou moeten worden en dan testen als er nog onduidelijkheid is, zou ik zeggen.
Ik word echt helemaal simpel van mensen die in 17 minuten alweer hun openingsposting weghalen. Sorry, offtopic enzo. Komt natuurlijk omdat ik steeds simpeler word.
Ja hoor....., en ik zei nog wel dat ze zwanger was! Dus niet lezen wat je lezen wil in de posts is uitgesloten deze keer
kan alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft dat topic van vroeger terugkomen, over wel / niet / mogelijk zwanger met alle mogelijke symptomen etc. Ik word zo simpel van a) die onnozele vragen elke dag weer b) dat weghalen van de openingstekst.
En zo worden we dus steeds simpeler met elkaar. Oh-oh.
Ik erger mij daar zo aan, nu is die OP weer weg.

En waarom? Omdat bijna iedereen zegt dat ze moet testen?
En het ergste is nog wel dat het een superOP was, met klussen en slijmdraden enzo.
Oh mén, heb ik dat weer gemist. Schijt.
quote:arwen173 schreef op 16 september 2009 @ 16:37:

kan alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft dat topic van vroeger terugkomen, over wel / niet / mogelijk zwanger met alle mogelijke symptomen etc. Ik word zo simpel van a) die onnozele vragen elke dag weer b) dat weghalen van de openingstekst.Hele goede suggestie, scheelt een hoop ergernis.
Haha, ja slijmdraden!

Die heb ik ook! En er komen bulten uit mijn buik! Zou ik zwanger kunnen zijn?
We hebben eergisteren nog in een ander topic met dezelfde strekking zowat alle symptomen genoemd. En alle mogelijke testmethodes zijn ook besproken daar, nou ja, vooral online testen eigenlijk.
Was jij nou eigenlijk zwanger of niet, Wl43inder?
quote:mischa04 schreef op 16 september 2009 @ 16:50:

Haha, ja slijmdraden!

Die heb ik ook! En er komen bulten uit mijn buik! Zou ik zwanger kunnen zijn?Precies twee? GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!
quote:mischa04 schreef op 16 september 2009 @ 16:50:

Haha, ja slijmdraden!

Die heb ik ook! En er komen bulten uit mijn buik! Zou ik zwanger kunnen zijn?

Ligt er aan wanneer je NOD is, of je nog geklust hebt de laatste tijd, en of er bruine dan wel rode smurrie aan je tampon zit als je die eruit trekt.

Maar ook hier geldt maar weer één antwoord: testen! testen! testen!
quote:Ainne schreef op 16 september 2009 @ 16:51:

Was jij nou eigenlijk zwanger of niet, Wl43inder?Nee, ik niet, maar ik heb wel een hoop symptomen gehad, zo ben ik ook wel weer. Het enige symptoom wat ik niet had was een positieve test, oh ja, en minor detail, een baby in mijn buik.
Nu nog even testen hoe lang ik zwanger ben.

Zou die test tot 7 maanden gaan?
Clear Blue heeft toch zo'n test die aangeeft hoe lang je zwanger bent?

Kost een paar centen maar dan heb je ook wat.
Haha, ik ben al 7 maand zwanger!

Dat jullie nu niet denken dat ik dit serieus meen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven