bruin verlies en zwanger?

woensdag 16 september 2009 om 16:21
Nou....niet alleen dat van die tampon is niet zo smakelijk hoor
Waar ben je nou nieuwsgierig naar? Of je zwanger bent of dat bloedverlies kan samengaan met een zwangerschap?
Zwanger? Ja, zeker weten, van een tweeling denk ik maar Biol had eergisteren de glazen bol nog dus misschien kan zij uitkomst bieden.
Bloedverlies en zwanger: Ja kan, je weet het pas zeker als je een test heb gedaan, zoals je zelf al zegt.
Waar ben je nou nieuwsgierig naar? Of je zwanger bent of dat bloedverlies kan samengaan met een zwangerschap?
Zwanger? Ja, zeker weten, van een tweeling denk ik maar Biol had eergisteren de glazen bol nog dus misschien kan zij uitkomst bieden.
Bloedverlies en zwanger: Ja kan, je weet het pas zeker als je een test heb gedaan, zoals je zelf al zegt.
woensdag 16 september 2009 om 16:25

woensdag 16 september 2009 om 16:29
Koop gewoon een berg van die goedkope testjes en gooi die er tegen aan als je denkt dat het mogelijk raak is.
Hoef je niet zo in spanning te zitten.
Wel eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Overigens kan je menstruatie ook uitblijven door spanningen ("zou ik zwanger zijn of niet?"), dus wat dat betreft is het ook fijn om tijdig te testen.
Hoef je niet zo in spanning te zitten.
Wel eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Overigens kan je menstruatie ook uitblijven door spanningen ("zou ik zwanger zijn of niet?"), dus wat dat betreft is het ook fijn om tijdig te testen.

woensdag 16 september 2009 om 16:37

woensdag 16 september 2009 om 16:48
quote:arwen173 schreef op 16 september 2009 @ 16:37:
kan alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft dat topic van vroeger terugkomen, over wel / niet / mogelijk zwanger met alle mogelijke symptomen etc. Ik word zo simpel van a) die onnozele vragen elke dag weer b) dat weghalen van de openingstekst.Hele goede suggestie, scheelt een hoop ergernis.
kan alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft dat topic van vroeger terugkomen, over wel / niet / mogelijk zwanger met alle mogelijke symptomen etc. Ik word zo simpel van a) die onnozele vragen elke dag weer b) dat weghalen van de openingstekst.Hele goede suggestie, scheelt een hoop ergernis.

woensdag 16 september 2009 om 16:54
quote:mischa04 schreef op 16 september 2009 @ 16:50:
Haha, ja slijmdraden!
Die heb ik ook! En er komen bulten uit mijn buik! Zou ik zwanger kunnen zijn?
Ligt er aan wanneer je NOD is, of je nog geklust hebt de laatste tijd, en of er bruine dan wel rode smurrie aan je tampon zit als je die eruit trekt.
Maar ook hier geldt maar weer één antwoord: testen! testen! testen!
Haha, ja slijmdraden!
Die heb ik ook! En er komen bulten uit mijn buik! Zou ik zwanger kunnen zijn?
Ligt er aan wanneer je NOD is, of je nog geklust hebt de laatste tijd, en of er bruine dan wel rode smurrie aan je tampon zit als je die eruit trekt.
Maar ook hier geldt maar weer één antwoord: testen! testen! testen!

woensdag 16 september 2009 om 16:54