peuter loopt weg

17-09-2009 17:15 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met het volgende, mijn zoontje van 2 wil niet bij me in de buurt blijven als ik ergens naar toe ga met hem, bijvoorbeeld naar de bieb.

Hij loopt tekens van mij weg, wat ik nogal gevaarlijk vind ivm trappen en etc. Zeggen dat hij bij mij moet blijven helpt niets.... en toch moet ik boeken inleveren met zo'n scan, en lenen, waardoor ik niet continu zijn handje vast kan houden, ik probeer het wel met 1 hand maar hij rukt zich al gauw van mij los, en als ik in de rij sta te wachten begint hij al gauw te schreeuwen, en dan kijken mensen me na, ik voel me dan echt voor lul staan, dit is ook het geval tijdens winkelen en etc. Op dat moment heb ik ook echt een hekel aan hem, en moet ik me echt inhouden om niet boos te worden.

thuis is hij een schatje...... wat moet ik hiermee
We live in a free world
emh, buggy??
Polsbandje aan jouw pols, polsbandje aan zijn pols en een lijn ertussen?
Buggy natuurlijk ja. What else.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Niet dat ik zelf kinderen heb en er zullen vast mensen op tegen zijn, maar is zo'n koordje dan niet handig? Je geeft zelf al aan dat het niet handig om hem met 1 hand vast te houden, want je hebt zelf vaak 2 handen nodig. Er bestaan toch van die tuigjes of andere dingen waardoor jij en je kind aan elkaar vast zitten?

Ik omschrijf het nogal beroerd, maar er zullen vast genoeg experts zijn die snappen wat ik bedoel
Wat vlinder zegt dus...
Beetje overdreven misschien, maar toen mijn tweelingbroertjes klein waren liepen ze ook steeds weg. Met 2 kinderen is het nog lastiger natuurlijk dus mijn moeder gebruikte een soort tuigje. Zelfde principe als een riem voor een hond.

Is een soort bh dat over de borst van je kindje gaat met een touw eraan zodat hij nog wel wat bewegingsruimte heeft.

Zelf zou ik het nooit gebruiken, maar je topic bracht ineens een herinnering naar boven .
Gewoon in de buggy vastsnoeren en als ie gaat jengelen druk je dr een chupachups lolly in of halve rookworst van de hema
Ze zullen in de bieb wel blij zijn met een 2 jarige met een rookworst
Of zo een stroomband, iedere keer als ie dreigt weg telopen, geef je een waarschuwing, luistert hij niet dan volgt een stroomschokje
Ons zoontje van 22 doet dat ook. Als wij niet in de gelegenheid zijn om hem constant in de gaten te houden en achter hem aan te lopen, gaat hij dus in de wagen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
22 maanden neem ik aan?
quote:Vl43inder schreef op 17 september 2009 @ 17:20:

Ze zullen in de bieb wel blij zijn met een 2 jarige met een rookworst Nee je moet ook gewoon gaan winkelen,lekker met de vieze jatjes aan dure kleding zitten enzo
Poeh, ben ook 22 maar hoef toch echt niet meer in de wagen
haha ja, ik zat ook al te lezen.

Onze zoon van bijna 2 begint nu net met lopen, maar als we op pad gaan gaat hij gewoon in de wagen, zeker als ik alleen ben of waar het handig is dat hij bij me blijft.
quote:Susan schreef op 17 september 2009 @ 17:20:

Ons zoontje van 22 doet dat ook. Als wij niet in de gelegenheid zijn om hem constant in de gaten te houden en achter hem aan te lopen, gaat hij dus in de wagen. Misschien had je eerder moeten beginnen met leren luisteren?
Susan, een zoon van 22 mag ook af en toe eens wat zelf doen toch?

Oke, oke, die was flauw, excuus.

Ik was ook zo'n wegloper vroeger, het grootste deel van mijn kinderfoto's sta ik afgebeeld met met tuigje Mijn ouders gingen regelmatig kamperen en met vijvertjes, riviertjes en meertjes in de buurt was dat de beste oplossing. En het is helemaal goed gekomen met me hoor (behalve dan een flauw gevoel voor humor).
quote:siepeltrien schreef op 17 september 2009 @ 17:22:

22 maanden neem ik aan?Eh, ja, 22 maanden inderdaad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Polsbandje met klittenband, te koop bij de Prenatal werkt erg goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn zoon kon met 11 maanden lopen.... en liep altijd weg. Ik had niet eens de tijd om mijn fiets op slot te zetten.

De keuze was simpel. Hij moest de buggy vasthouden, deed hij dat niet?? In de buggy. Krijsen? Jammer dan!
.
Zelfde gedaan als Haaasje en Qwertu. Ik heb vanaf het begin geleerd handje vast te houden. Dus niet eerst alle vrijheid en dan vrijheid inleveren want dat is heel moeilijk. Handje vast en zodra even los moet, bij me blijven. Doe je dat niet? Buggy.
Nou dit lijkt me inderdaad geen zeldzaam probleem hoor, doet mijn neefje van 1,5 ook al.. en inderdaad ook krijsen als hij in de wagen moet.

Maar he, jij bent de baas, dus lekker laten krijsen dan!!
quote:haaasje schreef op 17 september 2009 @ 17:27:

Mijn zoon kon met 11 maanden lopen.... en liep altijd weg. Ik had niet eens de tijd om mijn fiets op slot te zetten.

De keuze was simpel. Hij moest de buggy vasthouden, deed hij dat niet?? In de buggy. Krijsen? Jammer dan! En zo is het maar net. Kiezen of delen.
Gewoon een tuigje, houdt je kind echt niks aan over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven