peuter loopt weg

17-09-2009 17:15 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met het volgende, mijn zoontje van 2 wil niet bij me in de buurt blijven als ik ergens naar toe ga met hem, bijvoorbeeld naar de bieb.

Hij loopt tekens van mij weg, wat ik nogal gevaarlijk vind ivm trappen en etc. Zeggen dat hij bij mij moet blijven helpt niets.... en toch moet ik boeken inleveren met zo'n scan, en lenen, waardoor ik niet continu zijn handje vast kan houden, ik probeer het wel met 1 hand maar hij rukt zich al gauw van mij los, en als ik in de rij sta te wachten begint hij al gauw te schreeuwen, en dan kijken mensen me na, ik voel me dan echt voor lul staan, dit is ook het geval tijdens winkelen en etc. Op dat moment heb ik ook echt een hekel aan hem, en moet ik me echt inhouden om niet boos te worden.

thuis is hij een schatje...... wat moet ik hiermee
We live in a free world
Met ducktape. Werkt perfect
.
.
.
Heb ook zo;n wegloper, inmiddels is de kerel alweer 3 en nog steeds!

Bandje, check, hand vasthouden check, uitleggen en oefenen check!

Maar meneer zet het nog op een rennen, en hij is bijna sneller dan Usain Bolt!

Heb de goede hoop dat het ooit beter gaat worden, tot die tijd volhouden en de afkeurende blikken negeren!

Ben dus nog op zoek naar het ei van columbus.
Syr, heel herkenbaar. Hier ook een zoontje die als hij geen zin heeft, zich uit fietsstoel, kinderwagen, winkelwagentje, autostoel alles wurmt... vooral op de fiets levensgevaarlijk.....

Ga eens kijken of er geen beter tuigje op de markt is voor in ieder geval het fietsstoeltje.
Hier hielp[ het om heel veel te oefenen. Zoon loopt nu redelijk naast me (is 2). Niet altijd hand in hand, ook wel eens een stap voor of achter me, maar hij rent niet weg. Als ik ergens ben waar het lastig is om hem in de gaten te houden, bijvoorbeeld winkels dan gaat hij gewoon in de wagen. Ik zorg dat ik wat te lezen of te spelen voor hem bij me heb en hij blijft dan redelijk zitten. Tuigje heb ik hier nooit gedaan, omdat ik al helemaal voor me zag hoe hij daarmee voorover zou kukelen.
Gewoon een tuigje om. Je hebt dan geen geklier met "Hierblijven ! Bij mama komen ! LUISTER NOU !!! HIER !!!!!!!!"

Mijn collega vond het zielig, ik heb hem gezegd dat hij nog een jaartje moest wachten, dan zou hij het wel begrijpen. Hij begrijpt het nou.
En die uitgerekte dreumesarmpjes die mama moeten vasthouden vind ik ook zielig.
Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.
-
quote:fleurtje schreef op 22 september 2009 @ 14:15:

Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.

whahahah zie het gewoon helemaal voor me!

Je moet gewoon even naar de prenatal gaan, daar begrijpen ze wat je bedoelt.

Je kunt natuurlijk ook gewoon vragen voor een polsbandje met koord
Ja, dat vind ik echt.
Fleur, wil je dat ik jouw gequote stuk weghaal?
Ja, dat vind ik echt.
Ik ga hem dus ook idd bij Prenatal bestellen, echt wel.

Tuigje lijkt me weer handiger dan een polsbandje. Lig ik net lekker te slapen op het strand, krijg ik weer een ruk aan mn arm weetjewel
Nee joh, mn post was per ongeluk twee keer geplaatst! Of nou ja, ik klikte twee keer :-)

Even iets heeeel anders: heb net uien gesneden met peuter naast me. Peuter heeft nu last van oogjes (ik weet het, niet heel slim van mij). Nog een andere tip dan water?
Gewoon een paal in het zand rammen en je kind daaraan vastmaken, kun je ook lekker slapen
Ja, dat vind ik echt.
quote:Mamasaar schreef op 22 september 2009 @ 14:23:

Gewoon een paal in het zand rammen en je kind daaraan vastmaken, kun je ook lekker slapen

Nou ja, zoiets was dus wel de bedoeling

Geef ik haar ook een tube zonnebrand, kan ze dat lekker zelf doen.
quote:fleurtje schreef op 22 september 2009 @ 14:24:

[...]

Nou ja, zoiets was dus wel de bedoeling

Geef ik haar ook een tube zonnebrand, kan ze dat lekker zelf doen.

Wel een liga en een blikje cola geven, anders gaan ze zeuren

Zojuist even gezocht, geen idee hoe je traantjes door uien weg kunt krijgen...wel zielig. Hopelijk heb je wel je handen goed gewassen voordat je je kind ging helpen
Ja, dat vind ik echt.
Hahaha, ja! Heb er sowieso niet met mn handen aangezeten, alleen met een nat doekje. Geloof dat het wel weer gaat, ze slaapt nu. Volgens mij zat er een klein deel fake bij, trouwens. Kan ze heel goed. Op het moment dat Disney-club op tv was, was het over. Het kwam pas weer toen ik haar naar bed bracht....

Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.Zeg alsjeblieft dat het bij de geboortewinkel was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nee, helaas.... Daar dúrf ik nieteens naar een tuigje te vragen!

Het was bij Babyboom op de en Katemarkt....
Ow wat jammer, zag het al helemaal voor me bij de beatrijsjes.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven