peuter loopt weg
donderdag 17 september 2009 om 17:15
Ik zit met het volgende, mijn zoontje van 2 wil niet bij me in de buurt blijven als ik ergens naar toe ga met hem, bijvoorbeeld naar de bieb.
Hij loopt tekens van mij weg, wat ik nogal gevaarlijk vind ivm trappen en etc. Zeggen dat hij bij mij moet blijven helpt niets.... en toch moet ik boeken inleveren met zo'n scan, en lenen, waardoor ik niet continu zijn handje vast kan houden, ik probeer het wel met 1 hand maar hij rukt zich al gauw van mij los, en als ik in de rij sta te wachten begint hij al gauw te schreeuwen, en dan kijken mensen me na, ik voel me dan echt voor lul staan, dit is ook het geval tijdens winkelen en etc. Op dat moment heb ik ook echt een hekel aan hem, en moet ik me echt inhouden om niet boos te worden.
thuis is hij een schatje...... wat moet ik hiermee
Hij loopt tekens van mij weg, wat ik nogal gevaarlijk vind ivm trappen en etc. Zeggen dat hij bij mij moet blijven helpt niets.... en toch moet ik boeken inleveren met zo'n scan, en lenen, waardoor ik niet continu zijn handje vast kan houden, ik probeer het wel met 1 hand maar hij rukt zich al gauw van mij los, en als ik in de rij sta te wachten begint hij al gauw te schreeuwen, en dan kijken mensen me na, ik voel me dan echt voor lul staan, dit is ook het geval tijdens winkelen en etc. Op dat moment heb ik ook echt een hekel aan hem, en moet ik me echt inhouden om niet boos te worden.
thuis is hij een schatje...... wat moet ik hiermee
We live in a free world
dinsdag 22 september 2009 om 11:49
Heb ook zo;n wegloper, inmiddels is de kerel alweer 3 en nog steeds!
Bandje, check, hand vasthouden check, uitleggen en oefenen check!
Maar meneer zet het nog op een rennen, en hij is bijna sneller dan Usain Bolt!
Heb de goede hoop dat het ooit beter gaat worden, tot die tijd volhouden en de afkeurende blikken negeren!
Ben dus nog op zoek naar het ei van columbus.
Bandje, check, hand vasthouden check, uitleggen en oefenen check!
Maar meneer zet het nog op een rennen, en hij is bijna sneller dan Usain Bolt!
Heb de goede hoop dat het ooit beter gaat worden, tot die tijd volhouden en de afkeurende blikken negeren!
Ben dus nog op zoek naar het ei van columbus.
dinsdag 22 september 2009 om 12:02
dinsdag 22 september 2009 om 12:17
Hier hielp[ het om heel veel te oefenen. Zoon loopt nu redelijk naast me (is 2). Niet altijd hand in hand, ook wel eens een stap voor of achter me, maar hij rent niet weg. Als ik ergens ben waar het lastig is om hem in de gaten te houden, bijvoorbeeld winkels dan gaat hij gewoon in de wagen. Ik zorg dat ik wat te lezen of te spelen voor hem bij me heb en hij blijft dan redelijk zitten. Tuigje heb ik hier nooit gedaan, omdat ik al helemaal voor me zag hoe hij daarmee voorover zou kukelen.

dinsdag 22 september 2009 om 14:15
Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.
dinsdag 22 september 2009 om 14:19
quote:fleurtje schreef op 22 september 2009 @ 14:15:
Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.
whahahah zie het gewoon helemaal voor me!
Je moet gewoon even naar de prenatal gaan, daar begrijpen ze wat je bedoelt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon vragen voor een polsbandje met koord
whahahah zie het gewoon helemaal voor me!
Je moet gewoon even naar de prenatal gaan, daar begrijpen ze wat je bedoelt.
Je kunt natuurlijk ook gewoon vragen voor een polsbandje met koord
Ja, dat vind ik echt.

dinsdag 22 september 2009 om 14:52
quote:fleurtje schreef op 22 september 2009 @ 14:24:
[...]
Nou ja, zoiets was dus wel de bedoeling
Geef ik haar ook een tube zonnebrand, kan ze dat lekker zelf doen.
Wel een liga en een blikje cola geven, anders gaan ze zeuren
Zojuist even gezocht, geen idee hoe je traantjes door uien weg kunt krijgen...wel zielig. Hopelijk heb je wel je handen goed gewassen voordat je je kind ging helpen
[...]
Nou ja, zoiets was dus wel de bedoeling
Geef ik haar ook een tube zonnebrand, kan ze dat lekker zelf doen.
Wel een liga en een blikje cola geven, anders gaan ze zeuren
Zojuist even gezocht, geen idee hoe je traantjes door uien weg kunt krijgen...wel zielig. Hopelijk heb je wel je handen goed gewassen voordat je je kind ging helpen
Ja, dat vind ik echt.

dinsdag 22 september 2009 om 14:54
Hahaha, ja! Heb er sowieso niet met mn handen aangezeten, alleen met een nat doekje. Geloof dat het wel weer gaat, ze slaapt nu. Volgens mij zat er een klein deel fake bij, trouwens. Kan ze heel goed. Op het moment dat Disney-club op tv was, was het over. Het kwam pas weer toen ik haar naar bed bracht....
dinsdag 22 september 2009 om 19:32
Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.Zeg alsjeblieft dat het bij de geboortewinkel was.
Ok. Ben gister hier in de buurt naar een babywinkel geweest. Ik wilde een tuigje. Die hadden ze wel. Voor in een stoeltje. Of in de wagen. Zat geen koord aan. Ik vroeg of ze ook met koord hadden, want het was voor gewoon, zoals een hondje. Kennelijk heb ik toen een fout gemaakt; ze keek boos. Heel boos. Ze zeiden me nieteens gedag.Zeg alsjeblieft dat het bij de geboortewinkel was.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

woensdag 23 september 2009 om 16:01