Gewoon, lekker relativeren! (II)
woensdag 2 september 2009 om 11:40
donderdag 17 september 2009 om 16:28
donderdag 17 september 2009 om 16:31
quote:stroller schreef op 17 september 2009 @ 16:28:
Ja precies.........
En daarvoor heeft hij wel 1 lange relatie gehad , van bijna 5 jaar dus hij kan het wel haha...
En inmiddels vind ik het tijd worden ook hij is 32 ....
Dus tja .. ik kkijk het maar aan probeer er gewoon niet teveel mee bezig te zijn (doe je toch , maar toch )
Euhh...Stroller, dat kan jij wel vinden,maar het gaat er natuurlijk om wat HIJ vindt!
Wil hij wel een relatie?
Of is het er zo 1 die jullie samenzijn liever geen relatie moemt..
In dat geval moet je je alarmbellen aanzetten hoor
Ja precies.........
En daarvoor heeft hij wel 1 lange relatie gehad , van bijna 5 jaar dus hij kan het wel haha...
En inmiddels vind ik het tijd worden ook hij is 32 ....
Dus tja .. ik kkijk het maar aan probeer er gewoon niet teveel mee bezig te zijn (doe je toch , maar toch )
Euhh...Stroller, dat kan jij wel vinden,maar het gaat er natuurlijk om wat HIJ vindt!
Wil hij wel een relatie?
Of is het er zo 1 die jullie samenzijn liever geen relatie moemt..
In dat geval moet je je alarmbellen aanzetten hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 17 september 2009 om 16:47
Ben ik ook wel met je eens Kym, maar van dit soort opmerkingen zou ik ook een gevoelletje krijgen..
...Alleen hij hij geeft te kennen dat hij hij en mij onwijs leuk vind,maar wel wennen want dit is niets voor hem zeg maar .. Zegt zelf het een een beetje eng te vinden en hij erg slecht met gevoelens is......
maar goed, ik ben dan ook geen ster in mannen over mijn muur te laten klimmen...ik heb ze meestal daarvoor al weer een schop onder hun derriere gegeven omdat ik de toestand te groot vind...
...Alleen hij hij geeft te kennen dat hij hij en mij onwijs leuk vind,maar wel wennen want dit is niets voor hem zeg maar .. Zegt zelf het een een beetje eng te vinden en hij erg slecht met gevoelens is......
maar goed, ik ben dan ook geen ster in mannen over mijn muur te laten klimmen...ik heb ze meestal daarvoor al weer een schop onder hun derriere gegeven omdat ik de toestand te groot vind...
donderdag 17 september 2009 om 16:53
donderdag 17 september 2009 om 17:24
Frizzy, ik zou hem lekker in zn sop laten gaar koken. niet meer smsen of bellen, ik zou er eigenlijk weinig zin in hebben om nog op te nemen als hij belt. Hij smst of neemt ook alleen maar op wanneer hij er zin in heeft. En het gaat er niet om wat hij nu wil, het gaat er om wat jij wilt. Heb je er nog zin in om langer als een hondje achter hem aan te lopen?
donderdag 17 september 2009 om 17:38
Zucht. We hebben een nieuwe format voor het schrijven van rapporten. Kan ik alles opnieuw doen
Boehoeee! Ik heb echt geen zin!
Maar ik doe het wel hoor.
(heb vandaag weer even een onzeker werk-dagje, want soms vind ik de taal zo kut! en vandaag kan ik me dus niet zo goed redden merk ik, me niet uiten zoals ik zou willen en dat maakt onzeker)
Boehoeee! Ik heb echt geen zin!
Maar ik doe het wel hoor.
(heb vandaag weer even een onzeker werk-dagje, want soms vind ik de taal zo kut! en vandaag kan ik me dus niet zo goed redden merk ik, me niet uiten zoals ik zou willen en dat maakt onzeker)
donderdag 17 september 2009 om 17:51
Weer thuis aangekomen inmiddels....
Nee zo is het niet hoor .. jullie maken het gelijk helemaal erg..
Of verdedig ik hem nu te veel ??
Nee hoor ik ben al voorgesteld aan vrienden , enzv enzv en hij zegt zeker ook dat we wel een relatie hebben , alleen dat het voor hem wennen is.. lang geleden enz enz
Oh die reclame waar jullie het over hebben die zie ik niet ....
Nee zo is het niet hoor .. jullie maken het gelijk helemaal erg..
Of verdedig ik hem nu te veel ??
Nee hoor ik ben al voorgesteld aan vrienden , enzv enzv en hij zegt zeker ook dat we wel een relatie hebben , alleen dat het voor hem wennen is.. lang geleden enz enz
Oh die reclame waar jullie het over hebben die zie ik niet ....
donderdag 17 september 2009 om 17:54
Maar Stroller, wij maken niets erger dan dat het is hoor.
Wij reageren op wat we lezen...
Wat zegt je eigen gevoel dan?
Kym, NEE!!!
Alles weer opnieuw???
Moet je alles in het Engels doen dan?
Ik heb dat ook vaak met werk.
Ik spreek goed engels maar vaktechnisch wordt dat dan toch ineens weer een heel ander verhaal..
Wij reageren op wat we lezen...
Wat zegt je eigen gevoel dan?
Kym, NEE!!!
Alles weer opnieuw???
Moet je alles in het Engels doen dan?
Ik heb dat ook vaak met werk.
Ik spreek goed engels maar vaktechnisch wordt dat dan toch ineens weer een heel ander verhaal..
donderdag 17 september 2009 om 18:00
Vertrouw op je gevoel Stroll! Enne, maak je niet gek inderdaad.
Uhm nee niet alles opnieuw, maar wel heel wat aanpassingen doordat de format is gewijzigd.
En ja, alles in het Engels. Spreek hier geen woord NL (ja, op 't forum, hah!). En mijn Engels is echt niet vloeiend. Daar baal ik van. Kan me op papier aardig redden, maar soms zit in een gesprek echt met m'n bek vol tanden.
Uhm nee niet alles opnieuw, maar wel heel wat aanpassingen doordat de format is gewijzigd.
En ja, alles in het Engels. Spreek hier geen woord NL (ja, op 't forum, hah!). En mijn Engels is echt niet vloeiend. Daar baal ik van. Kan me op papier aardig redden, maar soms zit in een gesprek echt met m'n bek vol tanden.
donderdag 17 september 2009 om 18:36
Nou ja jullie zeiden gelijk He`s yust not in to you....of in elk geval niet genoeg...
Mijn eigen gevoel zegt nog dat het goed zit, en in de afgelopen 3 jaar genoeg ellende met mannen mee gemaakt die ik had kunnen voorkomen als ik mijn alarmbellen vetrouwde ipv die weg te stoppen en negeren....
En die alarmbellen heb ik niet , maar had gewoon gister even zo`n tja weet ik het dipje /onzeker momentje hoe je het noemen wil ....
Ik geef hem en mij de tijd om te zien wat er komen gaat ... maar zodra hij indd te lang blijft hangen in het "ik moet hier aan wennen verhaal "... tja dan stel ik hem 1 keer voor de keuze en dan is het sloes... daar ben ik dus na 3 jaar mannen gedoe wel hard in geworden ..
Heb geleerd niet te blijven hangen en hopen op .....
Mijn eigen gevoel zegt nog dat het goed zit, en in de afgelopen 3 jaar genoeg ellende met mannen mee gemaakt die ik had kunnen voorkomen als ik mijn alarmbellen vetrouwde ipv die weg te stoppen en negeren....
En die alarmbellen heb ik niet , maar had gewoon gister even zo`n tja weet ik het dipje /onzeker momentje hoe je het noemen wil ....
Ik geef hem en mij de tijd om te zien wat er komen gaat ... maar zodra hij indd te lang blijft hangen in het "ik moet hier aan wennen verhaal "... tja dan stel ik hem 1 keer voor de keuze en dan is het sloes... daar ben ik dus na 3 jaar mannen gedoe wel hard in geworden ..
Heb geleerd niet te blijven hangen en hopen op .....

donderdag 17 september 2009 om 19:57
donderdag 17 september 2009 om 20:00
...Wat er in die krabbel stond ... Nou ja niks bijzonders .. Heb je wel je knuffelbeertje mee genomen voor vannacht ??....
Tsja.....eerlijk antwoord?
Ik zou mijn wenkbrauwen er ook van optrekken...op zijn minst.
Das ook 1 van de redenen dat ik vriendjes (of soon to be vriendjes) en haaives nou niet echt een lekkere combi vind.
Je leest dingen waar je in je hoofd al snel iets van kan gaan maken....
Tsja.....eerlijk antwoord?
Ik zou mijn wenkbrauwen er ook van optrekken...op zijn minst.
Das ook 1 van de redenen dat ik vriendjes (of soon to be vriendjes) en haaives nou niet echt een lekkere combi vind.
Je leest dingen waar je in je hoofd al snel iets van kan gaan maken....
donderdag 17 september 2009 om 20:08