VRLK
donderdag 17 september 2009 om 21:45
quote:vrolijk schreef op 17 september 2009 @ 21:37:
[...]
Hahahaha..ik zeg altijd tegen Vrolijkerd (ook 36) dat hij al afgerond 40 is
En dat zeg je nu dus indirect tegen mij. Dankjewel!
Ik bedacht later al dat je die langere kousen (hoe heten die dingen nou ook alweer bedoelde). Maar onder een broek dus wel sexy pantykousjes? Ik weet nog dat mijn moeder die vroegah gewoon onder een rok aandeed, een rok tot aan/net over de knie dan hè. Vreselijk, ik denk dat ik ze daarom niet meer wil.
Vrolijk, neem je pil in mensch. Je hoort weer taxi's in je hoofd!
[...]
Hahahaha..ik zeg altijd tegen Vrolijkerd (ook 36) dat hij al afgerond 40 is
En dat zeg je nu dus indirect tegen mij. Dankjewel!
Ik bedacht later al dat je die langere kousen (hoe heten die dingen nou ook alweer bedoelde). Maar onder een broek dus wel sexy pantykousjes? Ik weet nog dat mijn moeder die vroegah gewoon onder een rok aandeed, een rok tot aan/net over de knie dan hè. Vreselijk, ik denk dat ik ze daarom niet meer wil.
Vrolijk, neem je pil in mensch. Je hoort weer taxi's in je hoofd!

donderdag 17 september 2009 om 21:47
Zo, ik heb in ieder geval 1 paar laarzen gekocht zojuist. Ik ging voor zwarte maar nu heb ik bruine, kastanjebruin ofzo. Nu moet ik dus nog een keer voor zwarte. Maar ik wil ook nog enkellaarsjes, en pumps en platte laarzen.....
En nu ga ik naar bed, want heb de hele dag een wattig gevoel gehad in mijn hoofd en de halve dag koppijn.
En nu ga ik naar bed, want heb de hele dag een wattig gevoel gehad in mijn hoofd en de halve dag koppijn.

donderdag 17 september 2009 om 22:04
Ha, Vrolijkerd is er en inderdaad met 2 broeken en de nieuwste Dan Brown voor mij HIj heeft zich ook overtroffen met een hele lelijke MLP eenhoorn ding voor Loeder en een dubbeldekker voor Mormel.
Wat draag jij onder je broek in pumps dan Pamminski?
Morrie, wat voor laarzen heb je gekocht? Sterkte met koppijn
Wat draag jij onder je broek in pumps dan Pamminski?
Morrie, wat voor laarzen heb je gekocht? Sterkte met koppijn

donderdag 17 september 2009 om 22:11
Ik heb nog 2 paar (zwart en donkerbruin) van vorige winter. En een nieuw lichtbruin paar. En ik wil nog een nieuw zwart paar, dezelfde zwarte als die ik al had. Niet erg origineel maar ik vind ze zo mooi. Die hebben tenminste een mooie hak.
Pumps draag ik vrijwel niet in de winter, of het moet onder een rokje zijn met een panty aan. In de winter draag ik onder een broek laarzen. Met sokken
Pumps draag ik vrijwel niet in de winter, of het moet onder een rokje zijn met een panty aan. In de winter draag ik onder een broek laarzen. Met sokken
donderdag 17 september 2009 om 22:14
Ohw, oke, na 2 jaar zijn ze bij mij ook meestal wel afgedragen ja.
En waarom draag je onder een broek niet dezelfde kousen als je hier al plaatje van plakte?
Nieuwste Dan Brown, las ik van de week ook iets over. The lost symbol oid? Ik ben benieuwd hoe die is, vond de Delta deceptie (zijn laatste toch?) echt een afknapper. Een regelrechte deceptie zeg maar
Doe je ff recensie als je hem over 1,5 uur uit hebt vrolijk?
Morrie: slaap lekker! Zo'n wattenhoofd is niet lekker, loop er ook alweer wat dagen mee. Net alsof je ziek gaat worden, maar dan toch steeds net niet. En wel zo'n brak gevoel.
Eigenlijk moet ik ook gewoon naar bed.
En waarom draag je onder een broek niet dezelfde kousen als je hier al plaatje van plakte?
Nieuwste Dan Brown, las ik van de week ook iets over. The lost symbol oid? Ik ben benieuwd hoe die is, vond de Delta deceptie (zijn laatste toch?) echt een afknapper. Een regelrechte deceptie zeg maar
Doe je ff recensie als je hem over 1,5 uur uit hebt vrolijk?
Morrie: slaap lekker! Zo'n wattenhoofd is niet lekker, loop er ook alweer wat dagen mee. Net alsof je ziek gaat worden, maar dan toch steeds net niet. En wel zo'n brak gevoel.
Eigenlijk moet ik ook gewoon naar bed.
donderdag 17 september 2009 om 22:21
Ben net terug van Pilates en goed gesloopt. Man oh man wat een stijve hark ben ik, echt vreselijk. En mijn buikspieren zijn echt pap, ik ben de kneus van het klasje. En dit is dus het beginnersklasje, waar ik al voor de tweede keer in zit. En nog steeds de kneus .
Ik heb geen pumps, uberhaupt geen hakken. Ik loop alleen maar op platte schoenen en laarzen. Kan niet op hakken lopen en vind het ook gewoon niet mooi staan bij mij. Net in VS nieuw paar uggs gekocht, daar woon ik echt in. En wil ook nog nieuwe laarzen, een paar zwarte en een paar lichtbruine/lichtgrijze. Liefst shabbies maar wat zijn die krengen duur.
Ik heb geen pumps, uberhaupt geen hakken. Ik loop alleen maar op platte schoenen en laarzen. Kan niet op hakken lopen en vind het ook gewoon niet mooi staan bij mij. Net in VS nieuw paar uggs gekocht, daar woon ik echt in. En wil ook nog nieuwe laarzen, een paar zwarte en een paar lichtbruine/lichtgrijze. Liefst shabbies maar wat zijn die krengen duur.
donderdag 17 september 2009 om 22:21
Ik doe niet sokken aan in laarzen. Niet prettig!
Yup, Lost symbol inderdaad. Delta deception was afknapper, maar was al een oudje van DB.
Ik heb ook 2 boeken over cupcakes gekocht en er zitten hele lekkere receten bij!
Er ligt nu voor me:
-DB The Lost symbol
-Tess Gerritsen Keeping the Dead
-M. Zusak The Book Thief
-T. de Rosnay My name is Sarah
-S. Larssen The Girl who played with fire
-K. Reichs 206 Bones
-S. Galloway The cellist of Sarajevo
-Flutromannetje
-2 boeken met cupcakes plaatjes & recepten
Ik vermaak me het weekend wel
Yup, Lost symbol inderdaad. Delta deception was afknapper, maar was al een oudje van DB.
Ik heb ook 2 boeken over cupcakes gekocht en er zitten hele lekkere receten bij!
Er ligt nu voor me:
-DB The Lost symbol
-Tess Gerritsen Keeping the Dead
-M. Zusak The Book Thief
-T. de Rosnay My name is Sarah
-S. Larssen The Girl who played with fire
-K. Reichs 206 Bones
-S. Galloway The cellist of Sarajevo
-Flutromannetje
-2 boeken met cupcakes plaatjes & recepten
Ik vermaak me het weekend wel
donderdag 17 september 2009 om 22:24

donderdag 17 september 2009 om 22:28
quote:vrolijk schreef op 17 september 2009 @ 22:22:
Oh LLL, ik vind Uggs niet zo mooi. Shabbies wel, maar niet mooi bij mij aangezien ik een echt hakkenmens ben. Compensatiedrang voor mijn 1.63 Same here hoewel ik ietsje groter ben dan Vrolijk. En ter compensatie van mijn gebrek aan enkels. Op hakken lijkt het of ik ze wel heb
Oh LLL, ik vind Uggs niet zo mooi. Shabbies wel, maar niet mooi bij mij aangezien ik een echt hakkenmens ben. Compensatiedrang voor mijn 1.63 Same here hoewel ik ietsje groter ben dan Vrolijk. En ter compensatie van mijn gebrek aan enkels. Op hakken lijkt het of ik ze wel heb
donderdag 17 september 2009 om 22:29
Ik lees zo verder, maar zie nu de uitnodiging voor eten bij Morrie staan voor a.s. zaterdag. Erg leuk, maar ik krijg die avond een vriendin over de vloer en bovendien heeft vent de auto mee voor een weekendje kamperen met de kids (hij liever dan ik ). Maar thanks anyway!
Enne, kaasschaaf is idd ook een goeie . Iedereen aan wie ik het vertel zeg ik dat ze het kunnen vergelijken met het schillen van een aardappel met een dunschiller. Zelfde idee eigenlijk.
Enne, kaasschaaf is idd ook een goeie . Iedereen aan wie ik het vertel zeg ik dat ze het kunnen vergelijken met het schillen van een aardappel met een dunschiller. Zelfde idee eigenlijk.
donderdag 17 september 2009 om 22:31
Ha ja, die 2e heb ik ook, daar staan inderdaad erg goeie recepten in!!
Als jij trouwens nog eens naar Uk gaat mag je dan alleen een fles golden syrup voor me meenemen. Want dat zit in bijna elk recept van die Engelsen (ik wilde een keer die kneedbare chocolade maken, maar je raadt het al...) en ik heb dat hier nog nergens kunnen vinden.
Vrolijkerd is niet goed bij zijn paasei. Hij hoeft m toch niet in die Uggs te stoppen?
Als jij trouwens nog eens naar Uk gaat mag je dan alleen een fles golden syrup voor me meenemen. Want dat zit in bijna elk recept van die Engelsen (ik wilde een keer die kneedbare chocolade maken, maar je raadt het al...) en ik heb dat hier nog nergens kunnen vinden.
Vrolijkerd is niet goed bij zijn paasei. Hij hoeft m toch niet in die Uggs te stoppen?
donderdag 17 september 2009 om 22:32