Afvallen met...
donderdag 17 september 2009 om 22:46
quote:Pilous schreef op 17 september 2009 @ 21:48:
http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g
Oooh, die is goed jaaaaa! "Erik komt uit Glanerbrug dus dan lijkt Almelo wel heel wat"
Ik heb laatst een boek gekocht: "Liefde is vreemd, het bundelste van Herman Finkers" met deze scene er ook in beschreven. Ge-Ni-Aal zeg ik je! In mijn hoofd klonk het alsof Herman het voorlas
http://www.youtube.com/watch?v=63f2xQTuQ3g
Oooh, die is goed jaaaaa! "Erik komt uit Glanerbrug dus dan lijkt Almelo wel heel wat"
Ik heb laatst een boek gekocht: "Liefde is vreemd, het bundelste van Herman Finkers" met deze scene er ook in beschreven. Ge-Ni-Aal zeg ik je! In mijn hoofd klonk het alsof Herman het voorlas
donderdag 17 september 2009 om 23:01
quote:biebelie schreef op 17 september 2009 @ 22:50:
Hoor je bij jou ook nog iets accenterigs Age?
Nee hoor...
Nou ja, soms... vooral als ik moe ben. En net met mama aan de telefooooon. En soms denk ik nog wel in het Twents, maar ik denk ook in het engels als ik veel engels moet praten voor m'n werk of als ik in Engeland ben.
Maar ik praat gelukkig niet zoals Ilse! (toch meisjes? )
Hoor je bij jou ook nog iets accenterigs Age?
Nee hoor...
Nou ja, soms... vooral als ik moe ben. En net met mama aan de telefooooon. En soms denk ik nog wel in het Twents, maar ik denk ook in het engels als ik veel engels moet praten voor m'n werk of als ik in Engeland ben.
Maar ik praat gelukkig niet zoals Ilse! (toch meisjes? )
donderdag 17 september 2009 om 23:04
Ach het is ook maar wat je gewent bent..
Ik heb een klein jaar gescharreld met een heule mooie meneer (zeg maar een jonge Mel Gibson met dito schorrige zware stem)
Die slikte ook het einde van de woorden in (eet'n,loop'n,drink'n jeweetwel)
Kon ik me heeeel makkelijk over heen zett'n
Maar daarna heb ik ook even wat gehad met een Amsterdammer (die in Overijssel was gaan wonen)
Dat accent vind ik dus échtéchtécht om te kotsen...tsja..
Ik heb een klein jaar gescharreld met een heule mooie meneer (zeg maar een jonge Mel Gibson met dito schorrige zware stem)
Die slikte ook het einde van de woorden in (eet'n,loop'n,drink'n jeweetwel)
Kon ik me heeeel makkelijk over heen zett'n
Maar daarna heb ik ook even wat gehad met een Amsterdammer (die in Overijssel was gaan wonen)
Dat accent vind ik dus échtéchtécht om te kotsen...tsja..
donderdag 17 september 2009 om 23:08
donderdag 17 september 2009 om 23:22
vrijdag 18 september 2009 om 07:26
Goedemorgen maisjes!
Zo, laatste dag...
Al die accenten. Ik geloof dat ik redelijk accentloos praat. Misschien een tikje amsterdams, maar verre van plat iig
Ik vind het wel altijd leuk, al die zachte g's en gekke a's en o's. Of inderdaad, woorden inslikken....
Maar nooit een vriendje met accent gehad dus heb het er nooit op hoeven doen.
Een exvriendinnetje van mijn vriend kwam trouwens uit Belgie of Maastricht, maar hij schoot steeds in de lach in bed als ze dirtytalk deed met een g. Werkte niet echt
Iniedergeval, ik ga maar eens naar mijn werk.
Tot vanavond!
Zo, laatste dag...
Al die accenten. Ik geloof dat ik redelijk accentloos praat. Misschien een tikje amsterdams, maar verre van plat iig
Ik vind het wel altijd leuk, al die zachte g's en gekke a's en o's. Of inderdaad, woorden inslikken....
Maar nooit een vriendje met accent gehad dus heb het er nooit op hoeven doen.
Een exvriendinnetje van mijn vriend kwam trouwens uit Belgie of Maastricht, maar hij schoot steeds in de lach in bed als ze dirtytalk deed met een g. Werkte niet echt
Iniedergeval, ik ga maar eens naar mijn werk.
Tot vanavond!
vrijdag 18 september 2009 om 08:29
Gezellig hoor, al die accentjes
Ik ben een Fries Erwtje, maar heb geen Fries accent (toch meisjes? ). Heb een Grunnigse moeder, dus kan dat ook, en spreek redelijk ABN, maar er slippen inmiddels wel wat Gelderse trekjes doorheen ('doe jij even koffiezetten?')
*verbetert MdK en passant MdK nog even: Grunnigs is 't is nait aans', Frysk is 'it is net oars' *
Peas on earth!