Theehuis
donderdag 17 september 2009 om 20:38
Jaaaaa, das een echte Kerstpyjama!
Leuk, van die oude-heren-pyjama's. Ben er net al googlend ook een paar tegengekomen, maar dan 35 euro. Vind ik beetje overdreven voor een pyjama.
Wat een leuke smiley's Vish!
Tony is fan van olifanten. Je doet hem geen groter plezier dan een dvd van Planet Earth op te zetten. Binnenkort heeft hij een soort 'vertelkring' op school en dan gaat hij ook over olifantewn vertellen. Het jongetje glundert al helemaal bij het idee!
Leuk, van die oude-heren-pyjama's. Ben er net al googlend ook een paar tegengekomen, maar dan 35 euro. Vind ik beetje overdreven voor een pyjama.
Wat een leuke smiley's Vish!
Tony is fan van olifanten. Je doet hem geen groter plezier dan een dvd van Planet Earth op te zetten. Binnenkort heeft hij een soort 'vertelkring' op school en dan gaat hij ook over olifantewn vertellen. Het jongetje glundert al helemaal bij het idee!
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 18 september 2009 om 10:33
vrijdag 18 september 2009 om 15:08
Vind ik ook.
Ik doe even een koppiepeest van aug/sep en de rugpijn wordt erger nu. Au.
Koppiepeest:
Ik wilde net op de fiets springen om Chica van school te halen, maar toen moest ik ineens snel de wc induiken en verloor hele hoop (sorry voor de extreme ranzigheid ) slijm en ook wat bloed. Heb beetje opgevangen, want vond het wat waterig voor alleen een prop. Bij Chica niks propperigs of vruchtwaterigs gezien dus geen idee hoe dat gaat. Voor de zekerheid maar wat bewaard. Ier is dus Chica halen want het duurde even voor het er allemaal uit was.
Ook lage rugpijn, al de hele morgen.
Maar goed, wie weet duurt het nog 2 a 3 weken
Mocht er iets gebeuren, dan sms ik Star wel even.
Ik doe even een koppiepeest van aug/sep en de rugpijn wordt erger nu. Au.
Koppiepeest:
Ik wilde net op de fiets springen om Chica van school te halen, maar toen moest ik ineens snel de wc induiken en verloor hele hoop (sorry voor de extreme ranzigheid ) slijm en ook wat bloed. Heb beetje opgevangen, want vond het wat waterig voor alleen een prop. Bij Chica niks propperigs of vruchtwaterigs gezien dus geen idee hoe dat gaat. Voor de zekerheid maar wat bewaard. Ier is dus Chica halen want het duurde even voor het er allemaal uit was.
Ook lage rugpijn, al de hele morgen.
Maar goed, wie weet duurt het nog 2 a 3 weken
Mocht er iets gebeuren, dan sms ik Star wel even.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 18 september 2009 om 15:23
Tja, het kunnen natuurlijk gewoon voorweeën zijn, maar het kan ook echt doorzetten. Ik heb bij Vito wekenlang voorwerk gehad. Volgens mijn vlos helpt het om dan te gaan douchen, minimaal een half uur. Als het voorwerk is, wordt het dan vanzelf minder, als het écht het begin van de bevalling is, zou het (meestal) na het douchen juist harder gaan.
Maar je mag natuurlijk helemaal zelf weten of je nu onder de douche springt.
* legt toch maat vast warme, donzige, badhandoek klaar *
Maar je mag natuurlijk helemaal zelf weten of je nu onder de douche springt.
* legt toch maat vast warme, donzige, badhandoek klaar *
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 18 september 2009 om 15:26
Douche klinkt wel lekker. Alleen komt Ier er zo aan met Chica.
Ik kijk wel even hoe het gaat. Heb geen idee of er iets gaat doorzetten/beginnen. Kan net zo goed nog dagen duren.
To do list redelijk af, alleen nog steeds geen definitieve naam he? Dus in t ergste geval doen we een 'Fleurtje'
Ik kijk wel even hoe het gaat. Heb geen idee of er iets gaat doorzetten/beginnen. Kan net zo goed nog dagen duren.
To do list redelijk af, alleen nog steeds geen definitieve naam he? Dus in t ergste geval doen we een 'Fleurtje'
Wat Supersmollie zegt vind ik ook