Good Luck
vrijdag 18 september 2009 om 16:56
Idd mooi zo! Die doen ondertussen hun werk. Ik geloof er ook absoluut in. Is het uit te houden of moet je er bij bankhangen?
Mal, hoe is het met de aangepaste schoenen van J.? Heb je het idee dat hij er goed mee loopt?
Ik heb nu eindelijk door dat in de zomer All Stars erover heen kunnen en voor de winter F. de la Bretonieres. Die koop ik dan via MP en dan meerdere voor aankomend seizoen.
Mal, hoe is het met de aangepaste schoenen van J.? Heb je het idee dat hij er goed mee loopt?
Ik heb nu eindelijk door dat in de zomer All Stars erover heen kunnen en voor de winter F. de la Bretonieres. Die koop ik dan via MP en dan meerdere voor aankomend seizoen.
vrijdag 18 september 2009 om 18:50
Amalia, waar ben je nou? Heb ik je advies nodig peer je em!
Suus, wat een mooie gedachte. Heel bijzonder. Ik duim dat het helpt, klinkt goed in ieder geval!
Compu, wat lekker dat de duizelingen weg zijn! Erg fijn. Vind je het spannend, cg uit logeren?
Mal, jeetje, heftig zeg. Heel bizar.
Enka, jij ook zo goed bezig. Wow. Petje af!! Gaat het je makkelijk af, al die kilo´s weg? Wat leuk dat T. zo leuk speelt!
Kokos, wat lekker uit eten! Gaan jullie samen of met meer mensen?
Suus, wat een mooie gedachte. Heel bijzonder. Ik duim dat het helpt, klinkt goed in ieder geval!
Compu, wat lekker dat de duizelingen weg zijn! Erg fijn. Vind je het spannend, cg uit logeren?
Mal, jeetje, heftig zeg. Heel bizar.
Enka, jij ook zo goed bezig. Wow. Petje af!! Gaat het je makkelijk af, al die kilo´s weg? Wat leuk dat T. zo leuk speelt!
Kokos, wat lekker uit eten! Gaan jullie samen of met meer mensen?
vrijdag 18 september 2009 om 20:16
vrijdag 18 september 2009 om 20:33
Jin, de dna-afwijking is een aanlegfoutje, zolang hij geen melk of soya krijgt is er niets aan de hand, krijgt hij het wel dan komt het weer terug. Nu is het onder controle en valt er ook weinig te onderzoeken. Hij heeft dan nog veel meer klachten hoor: diarree, hoesten, verkouden, huilen (ik denk buikpijn), slecht slapen, bleek koppie, wallen onder zijn ogen en natuurlijk eczeem. Deze klachten hebben trouwens niets met de dna-afwijking te maken. Maar door de allergie komt de afwijking aan het licht zeg maar.
Gefeliciteerd met je kat , ook een goede reden dus om wat lekkers te bakken. Grappige opmerking van je Oudste!
Mal ze hebben zijn bloed onderzocht maar daar komen geen allergieen uit. Maar de meningen over het betrouwbaar testen bij zulke jonge kinderen verschillen nogal. Voor ons is het overduidelijk, hij reageert er namelijk direct op.
M maakt ook wat mee zeg, moest hij ook op de grond liggen? In onze woonplaats of bij zijn werk?
Amaal ik plas ook iedere nacht wel 2x, dat is toch niet zo heel raar?
Enak wat goed al 8 kilo lichter! Wat doe je? Ik ben nu bijna 4 kilo kwijt, nog 6 te gaan!
Mamax, hier staat de taart in de oven, het hele huis ruikt ernaar, heerlijk! Ik zal mijn recept straks wel even voor je plaatsen.
Ooh Gooische vrouwen!
Gefeliciteerd met je kat , ook een goede reden dus om wat lekkers te bakken. Grappige opmerking van je Oudste!
Mal ze hebben zijn bloed onderzocht maar daar komen geen allergieen uit. Maar de meningen over het betrouwbaar testen bij zulke jonge kinderen verschillen nogal. Voor ons is het overduidelijk, hij reageert er namelijk direct op.
M maakt ook wat mee zeg, moest hij ook op de grond liggen? In onze woonplaats of bij zijn werk?
Amaal ik plas ook iedere nacht wel 2x, dat is toch niet zo heel raar?
Enak wat goed al 8 kilo lichter! Wat doe je? Ik ben nu bijna 4 kilo kwijt, nog 6 te gaan!
Mamax, hier staat de taart in de oven, het hele huis ruikt ernaar, heerlijk! Ik zal mijn recept straks wel even voor je plaatsen.
Ooh Gooische vrouwen!
vrijdag 18 september 2009 om 20:40
Compu, ik kijk ´s avonds altijd bij de bedjes! Niks geks aan toch? Ga je dan de helea vond over haar praten en dan aan het eind van de avond bedenken hoe hip en volwassen jullie waren om een avondje samen weg te gaan ?
Juud, kan hij daar overheen groeien? Allergietests schijnen inderdaad niet betrouwbaar te zijn op die leeftijd hoor.
Juud, kan hij daar overheen groeien? Allergietests schijnen inderdaad niet betrouwbaar te zijn op die leeftijd hoor.
vrijdag 18 september 2009 om 20:46
Suus wat fijn dat de accu helpt! Mooi gezegd dat ze weer bij je terug komt, dat geloof ik ook.
Onze kraam had wel een weegschaal meer die deed het niet goed, ze moeten hem idd zelf aanschaffen. De vlos moet er wel een hebben, maar het is voor de kraam ook geen overbodige luxe.
Kokos wat gezellig uiteten, wat gaan jullie eten?
Fijn Compu dat je weer oke bent! Maar je gaat toch heel vaak naar de eilanden? Had je er de vorige keren geen last van?
Stoere schoenen voor je dame!
Onze kraam had wel een weegschaal meer die deed het niet goed, ze moeten hem idd zelf aanschaffen. De vlos moet er wel een hebben, maar het is voor de kraam ook geen overbodige luxe.
Kokos wat gezellig uiteten, wat gaan jullie eten?
Fijn Compu dat je weer oke bent! Maar je gaat toch heel vaak naar de eilanden? Had je er de vorige keren geen last van?
Stoere schoenen voor je dame!