Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Idd mooi zo! Die doen ondertussen hun werk. Ik geloof er ook absoluut in. Is het uit te houden of moet je er bij bankhangen?

Mal, hoe is het met de aangepaste schoenen van J.? Heb je het idee dat hij er goed mee loopt?

Ik heb nu eindelijk door dat in de zomer All Stars erover heen kunnen en voor de winter F. de la Bretonieres. Die koop ik dan via MP en dan meerdere voor aankomend seizoen.
Amalia, waar ben je nou? Heb ik je advies nodig peer je em!

Suus, wat een mooie gedachte. Heel bijzonder. Ik duim dat het helpt, klinkt goed in ieder geval!

Compu, wat lekker dat de duizelingen weg zijn! Erg fijn. Vind je het spannend, cg uit logeren?

Mal, jeetje, heftig zeg. Heel bizar.

Enka, jij ook zo goed bezig. Wow. Petje af!! Gaat het je makkelijk af, al die kilo´s weg? Wat leuk dat T. zo leuk speelt!

Kokos, wat lekker uit eten! Gaan jullie samen of met meer mensen?
Kokos, veel plezier vanavond en eet smakelijk

Fijn dat je je beter voelt Compu, wat een opluchting zeker!

Mooi Suus, ik zet ook in op zondag!
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Suze2 schreef op 18 september 2009 @ 16:38:

Ik zweer het jullie, die acupunctuur doet echt wel wat. Daar zijn de voorweeen weer. Mooi zo, dan kan het zondag los gaan Jaaaaaaa, dat gaat de goede kant op, die zijn vast lekker voor ontsluiting aan het zorgen.
Er lag een drol op de stoep. Zegt oudste: oh bah, is die van een hond of van opa .
Want opa maakt daar een gewoonte van???
Dat vcroeg ik ook al aan oma . Waar haalt ie het vandaan he?

OOOOOOOH STAR; WAT LIJKT EETJE OP JOU, HELEMAAL JOUW BEKKIE! Oeps, hoofdletters... Maar dat is gewoon jouw mondje!!
Whoehahahahahaha hoe komt ie daar nou weer bij Jin?
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor Jin
Ghe ghe ghe, lekker voorbeeld zo'n opa....

Nwe foto's op groep begrijp ik?
ff kijken
Mijn eigen Hyves Suus.
Die met die weegschaal, ha ha ha.
quote:Suze2 schreef op 18 september 2009 @ 19:23:

Die met die weegschaal, ha ha ha.Ja kraamhulp had geen weegschaal
Hellie, ik zie ook net jou gedoe op groep. Reactie daar!
Suus, en op de site van Star, daar staan ook veel foto´s op! Bijv oma in hippe jurk en zo.
quote:Star schreef op 18 september 2009 @ 19:27:

[...]

Ja kraamhulp had geen weegschaal Had die van mij bij Jeetje ook niet hoor. Is dat ongebruikelijk?
Gek zeg, geen weegschaal. Hier geen Hebamme zonder weegschaal, anders ben je dus geen Hebamme .
quote:Suze2 schreef op 18 september 2009 @ 19:45:

[...]

Had die van mij bij Jeetje ook niet hoor. Is dat ongebruikelijk?Volgens haar wel, want moeten gewogen worden ivm op geboortegewicht komen. Geen problemen hier iig, op dag 5 zat ze er al boven
Daar kwam in adam de vk voor. Heb ik nog een gezellige foto van!
En ze vond het zelf ongebruikelijk maar heeft er geen? Kost zo'n ding dan? Veel euri's?
Wat een lieverdje, Star! Je hebt gelijk! :-)

En wat klein... Hoe reageert Cee op alles?? Of heb je dat al verteld?

Jinny, ik zie wel uit naar morgen hoor! Maar wij zijn dan wel zulke emo's die dan 's avonds even bij haar bedje staan..

Of is dat normaal?

Bijzondere gewoonte, dat stoeppoepen van opa!
Jin, de dna-afwijking is een aanlegfoutje, zolang hij geen melk of soya krijgt is er niets aan de hand, krijgt hij het wel dan komt het weer terug. Nu is het onder controle en valt er ook weinig te onderzoeken. Hij heeft dan nog veel meer klachten hoor: diarree, hoesten, verkouden, huilen (ik denk buikpijn), slecht slapen, bleek koppie, wallen onder zijn ogen en natuurlijk eczeem. Deze klachten hebben trouwens niets met de dna-afwijking te maken. Maar door de allergie komt de afwijking aan het licht zeg maar.

Gefeliciteerd met je kat , ook een goede reden dus om wat lekkers te bakken. Grappige opmerking van je Oudste!

Mal ze hebben zijn bloed onderzocht maar daar komen geen allergieen uit. Maar de meningen over het betrouwbaar testen bij zulke jonge kinderen verschillen nogal. Voor ons is het overduidelijk, hij reageert er namelijk direct op.

M maakt ook wat mee zeg, moest hij ook op de grond liggen? In onze woonplaats of bij zijn werk?

Amaal ik plas ook iedere nacht wel 2x, dat is toch niet zo heel raar?

Enak wat goed al 8 kilo lichter! Wat doe je? Ik ben nu bijna 4 kilo kwijt, nog 6 te gaan!

Mamax, hier staat de taart in de oven, het hele huis ruikt ernaar, heerlijk! Ik zal mijn recept straks wel even voor je plaatsen.

Ooh Gooische vrouwen!
Compu, ik kijk ´s avonds altijd bij de bedjes! Niks geks aan toch? Ga je dan de helea vond over haar praten en dan aan het eind van de avond bedenken hoe hip en volwassen jullie waren om een avondje samen weg te gaan ?

Juud, kan hij daar overheen groeien? Allergietests schijnen inderdaad niet betrouwbaar te zijn op die leeftijd hoor.
Suus wat fijn dat de accu helpt! Mooi gezegd dat ze weer bij je terug komt, dat geloof ik ook.

Onze kraam had wel een weegschaal meer die deed het niet goed, ze moeten hem idd zelf aanschaffen. De vlos moet er wel een hebben, maar het is voor de kraam ook geen overbodige luxe.

Kokos wat gezellig uiteten, wat gaan jullie eten?

Fijn Compu dat je weer oke bent! Maar je gaat toch heel vaak naar de eilanden? Had je er de vorige keren geen last van?

Stoere schoenen voor je dame!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven