Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:amalia schreef op 17 september 2009 @ 14:55:

[...]

Nee LE-ZEN!

Al een half jaar last van.

Jetlag zou ook nog wel een beetje kunnen ja, verklaard waarom ik vannacht om half 1 nog lag te koekeloeren

Dat heb ik ge-LE-ZEN

Bloed goed en bloeddruk goed dus gezond verklaard maar wel een zweefteef

Maar dacht dat je NU moe was door jet-lag, derhalve
Net bed opgemaakt en nagedacht. Star, geen ervaring, want geen kraamverzorgster, maar ik zou blij zijn met een bon. Bos bloemen ook, maar ik ben nogal lastig met bloemen (vraag maar aan Pamax ).

En ik vroeg me af of Hel serieus was met die onderbroek...
Ha, dat klinkt goed Star! Dit wordt vast een slapertje (hebben jullie wel verdiend, 1 dramaslaapster is genoeg).

Kv kreeg van ons een fijne handcreme, was ze heel blij mee (ze had het erover dat ze van dat 300x per dag handen wassen zulke droge handen kreeg en dat geen enkele creme leek te helpen, vriend heeft toen de duurste handcreme voor 'dr gekocht die hij kon vinden - nooit geweten dat er handcremes van 60 euri bestaan )
quote:mamax schreef op 17 september 2009 @ 15:07:

En ik vroeg me af of Hel serieus was met die onderbroek...

Zekers. Ik ben wel van de onderbroekenlol.

Gisteren nog grezenloos verliefd gezien trouwens? Dat vond ik nou wel weer een heel mooi verhaal/portret...
Hoezo lastig met bloemen Mamax? Vertel

Jouw handencreme verhaal had ik via google gevonden Hel
Huh, echt waar? Nou ja zeg. Op Viva in 1 of ander oud topic? Mmm, toch maar goed blijven nadenken bij wat je op het net pleurt....
Nee, probeerde het net via uitzending gemist terug te kijken, maar hij wilde niet starten.

Jullie waren blij zeker met de kv, Hel ? Ik ben ook wel van de onderbroekenlol hoor. Al vraag ik me af of er nog actie van komt in de slaapkamer met zo'n onderbroek aan.
Wij hadden een brede glazen vaas gekocht met allemaal hyacintenbollen er in van de bloemisterij. Was heel mooi en de KV was er erg blij mee.

Maar die van ons was ook wel uitzonderlijk lief. Als het een draak was geweest had ik een geschenkbon gekocht van niet te duur ofzo. Of niks.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:mamax schreef op 17 september 2009 @ 15:27:

Nee, probeerde het net via uitzending gemist terug te kijken, maar hij wilde niet starten.

Jammer, mss straks. Ging over Nederlands meisje en Gambiaanse jongen. Aanvankelijk dacht ik weer zo'n zweefteef (on even in de sfeer te blijven ) maar later vond ik haar echt tof. Erg leuke jongen ook. Ze zijn in Senegal gaan samenwonen, getrouwd ook, en na een tijd toch naar Nl gekomen omdat zij daar geen werk kon vinden en hij uit liefde voor haar het ook hier wilde komen proberen. Snif... Wel heel benieuwd hoe die zich hier redden.

Jullie waren blij zeker met de kv, Hel ? Ik ben ook wel van de onderbroekenlol hoor. Al vraag ik me af of er nog actie van komt in de slaapkamer met zo'n onderbroek aan.Ha ha, gelukkig hadden we toen nog gescheiden rekeningen... Nee, ik was wel heel blij met haar idd.
Ha, heb net voor het eerst geskypt. Lachen zeg. En in het Spaans nog wel (zweet zweet... maar het is gelukt - denk ik - misschien blijk ik volgende week anderhalf miljoen te veel te hebben toegezegd ofzo )
Al nieuws van Suus?
Leuk Hel, kunnen we skypen! Als er actie zou zijn hadden we het wel gehoord denk ik. Misschien nog leuk voor Mare en jou, wij gaan zaterdag appels plukken in dorp hier in de buurt. Er rijdt een appelpluktreintje en de appels kosten een euro per kg. (Ik weet zeker dat Amalia nu gaat zeggen dat we voor die euro ook bij haar mogen plukken )
Dan moet ik je eerst toevoegen toch? Vgs mij vind je me wel als je op echtnaam zoekt. Moet nog even thuis installeren en een priveaccount aanmaken, nu alleen nog maar werk.

Leuk zeg, appels plukken. Hele dag? Denk dat 't niet lukt want er is bij ons 's kindermiddags van een festival dat het hele weekend duurt, Dirk Scheele komt, leek me wel leuk. Wilde jullie ook nog tippen, maar jullie hebben dus al wat anders.
Nee, van 10 tot 15. Wij gaan 's ochtends al, heb de mannen beloofd dat we daarna appeltaart gaan bakken.

Ik heb je uitgenodigd!
Jonathan is stuk hij had niet geslapen tussen de middag en dan loopt hij vaak wat slordiger als hij moe is. En toen is hij heel hard gevallen op de stoep op zijn hoofd. Echt een dikke schaafplek op zijn voorhoofd met een bult eronder en nog een dikke schaafplek onder zijn oog. Hij heeft echt heel hard gehuild
AAAAH, arme Mr J! Wat zielig!!!!

Star, baon is leuk inderdaad, of handcreme, of bloemen. Allemaal leuk. Ik zou ook een kleinigheidje doen maar dat is persoonlijk (nooit gedaan bij mijn Hebammes want die waren ineens weg, er was geen laatste keer zeg maar).

Jeetje, Hel is niet alleen brak maar ook erg knap! Een Spaanse schone .

Mamax, leuk dat treintje zeg. Ik wil wel mee!
Ik mis Suze, is ze aan het puffen!! Duim duim duim. zou wel te gek zijn!
Jij kunt die baby er el uit kijken he Amalia .
Suus, meld je eens even! Het liefste met een paar cm ontsluiting.
Vergeet het maar... Helaas nog wel activiteit maar geen serieuze krampen meer hier. Zeg maar een wee per kwartier ofzo. Niks om van te gaan stuiteren zeg maar .

Vk geen bijzonderheden. In de gaten houden en dan zien we wel of het door gaat zetten. Nou ja, bloeddruk was iig ook goed dus dat is mooi.

Ik zit gewoon nog in de wachtkamer en drink maar weer eens een bakkie frambozenbladthee (best lekker dus mooi). Sorry!!!

Mal, jeetje, flinke smak gemaakt dus. Arme Jonathan! Nu geen pijn meer er aan hoop ik?
O Suus balen! Kon je ook nog niet gestript worden?

Hij ligt lekker te slapen nu, maar ik ben bang dat hij er niet uitziet morgen.
quote:Helenita2 schreef op 17 september 2009 @ 15:16:

Huh, echt waar? Nou ja zeg. Op Viva in 1 of ander oud topic? Mmm, toch maar goed blijven nadenken bij wat je op het net pleurt....Ja topic van februari dit jaar
Ooh, nouja, alles goed met moeder en kind, ook fijn toch? Ga nou maar uit van nog 2 weken, dan valt het alleen maar mee

Lekker makkelijk gezegd hè?
Makkelijk gezegd Amaal maar je hebt gelijk. Ik moet het loslaten dus bij deze laat ik het los! Zo.....

Vannacht gewoon lekker slapen en dan morgen lekker fit nog even wat kleine dingetjes doen. Enveloppen schrijven enzo.
Appeltaart lekker! De hond is jarig vandaag en zoonlief was diep bedroefd dat ik voor hem geen taart had gemaakt, dus dat gaan we zaterdag doen want dan mag ik wat snoepen. Heb jij een eigen recept Mamax of uit een pakkie?

Geen baby voor Suus, jammer meid! Misschien vannacht...

Arme Jonathan, stoepen zijn kut om op te vallen.

Star bedankt voor je kaartje, lief! Dat grote meisje lijkt ook nog op Ceetje vind ik.

Wow Hel jij kan gewoon spaans, goed zeg! Wat leuk dat je cadeautjes achterlaat en een kalender is ook handig voor de dame. Neemt Helman dan extra vrij als jij weg bent?

Gister met Cas weer naar het UMC geweest. Zijn uitslag is nu weg dus niks meer aan de hand. Maar het was/is wel een dna-afwijking zijn huid. Voor ons is het overduidelijk dat het door zijn voeding komt maar dat is voor hun niet bewezen dus daar gaan ze niet in mee. Wel bijzonder want over de hele wereld is het nog maar 2x eerder gezien. Bijzonder kind die Cas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven