VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
Ja met wit is het ook mooi! En Claire draagt altijd wit dus het kan wel in de winter
Oh scherm stond iets te lang open. Hoi Nathje!
hoi LLL!
Heeeeeeeeej Morrie, ik heb precies dezelfde gekocht van de week!! Hahahaha, wat grappig!

Ik heb ze al veel aangehad. Vandaag toevallig onder een groen jurkje met witte legging. Maar ik had ze van de week aan met mijn wilde paisleyjurk en een paarse panty en ook al met zwarte legging en spijkerrokje. Maar onder een spijkerbroek kan ook.
Gelukkig was er niks met Remi aan de hand he? Ik was helemaal opgelucht. Morrie, zit je ook te kijken?

Ik ben vanavond alleen thuis dus zit met laptop op mijn schoot met een half oog te kijken. Aap wil het samen nog eens kijken en neemt het dus op.
hoi Pammie! Ik ben de 18e jarig trouwens. Niet dezelfde dag dus.
Ik zit ook te kijken maar heb het begin met Remy gemist. Ik ben ook alleen thuis, maar ga na GV naar bed. Ben moe en ben morgen de hele dag alleen met de drie onopgevoede mormels dus moet even energie sparen.

Grappig dat Pammie dezelfde laarzen heeft als Morrie. Gaat mij niet gebeuren met mijn uggs .

Had Apie het wel leuk gehad in de Efteling? En was Japie blij dat ze weer terug was ?
Ik vind de laarzen erg leuk. Helaas pas ik er niet in. Grmmmbbbb, Dolcis moet eens grotere maten gaan maken. Ik wil ook!
quote:nathje schreef op 18 september 2009 @ 21:19:

hoi Pammie! Ik ben de 18e jarig trouwens. Niet dezelfde dag dus.Oh, Mannie is de 17e jarig. Ook niet dezelfde dag dus
Apie heeft het super gehad! Ik vind het knap hoor met 4 jaar naar de efteling met de hele school.Vroeg weg en 6 uur terug en nog lief zijn met het eten en naar bed gaan.

Logisch dat er in het koppie en via dromen dat er nog wat uitkomt.

Ik ben ook moe en ga zo in bed lekker tv kijken. Kijken hoe lang ik het volhou voordat ik lig te pitten.
Jemig Nathtje, op schoolreis naar de Efteling. Dat is me nogal wat. Wij liepen op de lagere school (toen nog Grote school) door Maastunnel als schoolreis vroegâh. Nou, dat was me wat....
K U T.

Weer Gooische Vrouwen vergeten.

Jullie zeggen ook niks!

Pffff, wordt het niet herhaald?

En arme Apie met nawee.

En Pam dus dezelfde laarzen? Ik heb ze genomen omdat het het enige paar was dat nog enigszins mooi aansluit. De meeste laarzen die ik aantrok zaten aan de voorkant en dan de onderkant van de kuit heel wijd. Raar.

Ik kan ze wel aan bij dat groene rokje en groene legging wat ik aan had bij de high tea denk ik. Moet nog even passen enzo.

En ik ga gewoon kleren bij de laarzen kopen, geen probleem .
Ik kan alleen nog maar Pax garderobekasten vinden op de site van IKEA. Niets anders meer. Is de rest er uit ofzo? Wacht, ik heb van de week zo'n boek gekregen, daar maar eens in kijken.

Pax is te hoog voor bij ons namelijk....
LLL, ik ga UGGS kopen hoor. :-) En drag ook nooit hakken. Pumps heb ik zelfs nog nooit gehád!

Heb ze dus nog niet, nooit gehad ook, maar mijn bruine laarzen van vorig jaar (bontgevoerd en van lapjes leer) zijn helemaal vergaan en nu wil ik andere warme laarzen. Ik ga voor grijze Uggs met gebreide bovenkant. En dat vind ik ook leuk met rok, of lange trui en maillot.

Ik koop trouwens wel elk jaar een paar nieuwe laarzen denk ik. En vorig jaar dus twee paar.
Tuurlijk joh, kan makkelijk onder een rokje.
Ik vind UGGS ook leuk als je ze een beetje goed combineert.

Je kunt ze ook heel fout combineren dat je een ordinaire look krijgt, maar hee met pumps kan je dan ook de plank behoorlijk misslaan.
Hehe, eindelijk een medestander . Leuk die grijze gebreide. Ik heb lage beige, met een knoopje aan de zijkant. En draag ze ook onder alles.

Het is trouwens niet meer gelukt om je pakje op de bus te doen vandaag, dus dat wordt maandag. Maar heeft ook niet echt haast natuurlijk.
Dat bedoel ik maar, Nath.

En gelukkig heb ik ook een vent die geen lieslaarzen of hoge hakken nodig heeft vind om mij sexy te vinden. Ik weet zeker dat hij Uggs bij mij leuk vindt.
Nee joh LLL, rustig aan maar. Kreeg vandaag al een pakje van Nippo. :-)
quote:Pebbles schreef op 18 september 2009 @ 21:39:

En gelukkig heb ik ook een vent die geen lieslaarzen of hoge hakken nodig heeft vind om mij sexy te vinden.

Touché.

En waar was je gisteren toen ik je nodig had!
O wat leuk, een pakje van Nippo. Wat zat er in?

Ik heb niets voor je opgezocht, terwijl ik dat wel van plan was. Sorry. Het jammere is dat ik niet alleen de zolder op kan, dat ik Harrie daarvoor nodig heb en dat is een drempel .

Een collega van mij liet van de week ook de gebreide Uggs zien, die ging ze kopen nadat we jarenlang met zijn tweeen de Uggs hadden afgekraakt .

Wat ik lelijk vind aan Uggs is als mensen ze helemaal afdragen en je heel goed ziet dat ze niet recht lopen maar met hun voeten naast de zool. Soms zie ik van die meisjes zo lopen en dat ziet er wel erg armoedig uit.
Ik mag toch hopen dat mijn vent me niet alleen sexy vindt omdat ik pumps draag
Ik heb deze sloffen maar dan in het grijs, die zitten ook zo heerlijk. Jammer dat ik daar niet mee naar buiten kan.

Oh die zijn ook leuk Nathje!

Eens met Morrie, dat vind ik ook heel heel lelijk, dat zie je best vaak ja die schuin afgelopen zolen. Maar volgens mij zijn dat dan neppers.

En nu ga ik echt naar bed. Die uggs kosten me niet voor de tweede avond op rij mijn nachtrust
Sorry, LLL.

Las net pas dat jouw UGGS als libidokiller worden aangemerkt en kom je dus toch nog even bijstaan voordat ik naar bed ga. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven