VRLK
vrijdag 18 september 2009 om 22:12
Ik vind Uggs net iets minder lelijk dan crocs. Sorry, iets positievers kan ik er niet over zeggen
Oke, en grijze met gebreid randje klinkt als een van de veel minder erge Uggs. Ook positief toch?
En hoe kan ik nou weer 10 pagina's gemist hebben? Nou ja, als er in een avond veel pagina's bijgekomen zijn betekent dat meestal dat je inhoudelijk weinig gemist hebt
Oke, en grijze met gebreid randje klinkt als een van de veel minder erge Uggs. Ook positief toch?
En hoe kan ik nou weer 10 pagina's gemist hebben? Nou ja, als er in een avond veel pagina's bijgekomen zijn betekent dat meestal dat je inhoudelijk weinig gemist hebt
zaterdag 19 september 2009 om 08:56
Haha, ook crocs hebben we hier. De jongens dragen die in de zomer. Echt dag en nacht, ze vinden ze heerlijk zitten en ik vind ze ook best leuk. Maar wel alleen onder een korte broek, net als sandalen zeg maar (die ik dan weer helemaal niks vind, die komen er hier niet in). Dus nooit met sokken en ook nooit onder een lange broek.
Mijn schoenensmaak sluit duidelijk niet helemaal aan bij de gemiddelde smaak in dit topic .
Wij waren om half negen al aangekleed, dat gebeurt niet vaak in het weekend. Maar ja, bootcamp hè. Ga ze zo eerst maar eens afmatten in de speeltuin.
Mijn schoenensmaak sluit duidelijk niet helemaal aan bij de gemiddelde smaak in dit topic .
Wij waren om half negen al aangekleed, dat gebeurt niet vaak in het weekend. Maar ja, bootcamp hè. Ga ze zo eerst maar eens afmatten in de speeltuin.
zaterdag 19 september 2009 om 09:15
Succes LLL.
Nee, Crocs komen er hier niet in. Hoewel ik ze zoals jij zegt wel een beetje oke kan vinden. En de enige sandalen die hier gedragen worden dor de Pebbeltjes zijn Teva's. En nooit met sokken of onder lange broek, al denken Pebbeltjes daar anders over en moet ik ze soms wel terugsturen als ze toch sokken en sandalen aan hebben!
Ik moet vandaag niet zoveel. Wasje hier en daar, even wat boodschappen (grote boodschappen en taart halen voor verjaardag KP doen we morgenochtend) en LEGO-en.
Mijn schoonmoeder heeft alle babywas meegenomen. Vind ze leuk en krijg ik dus allemaal gewassen en gestreken terug.
Nee, Crocs komen er hier niet in. Hoewel ik ze zoals jij zegt wel een beetje oke kan vinden. En de enige sandalen die hier gedragen worden dor de Pebbeltjes zijn Teva's. En nooit met sokken of onder lange broek, al denken Pebbeltjes daar anders over en moet ik ze soms wel terugsturen als ze toch sokken en sandalen aan hebben!
Ik moet vandaag niet zoveel. Wasje hier en daar, even wat boodschappen (grote boodschappen en taart halen voor verjaardag KP doen we morgenochtend) en LEGO-en.
Mijn schoonmoeder heeft alle babywas meegenomen. Vind ze leuk en krijg ik dus allemaal gewassen en gestreken terug.
zaterdag 19 september 2009 om 09:34
Ik heb een neefje
Vannacht om 01.09u geboren, alles is helemaal goed gegaan, en hij is heeeeel mooi.
Ik heb dus heel weinig geslapen, zal wel lekker duf zijn vanavond, want ik lag er pas 4.15u in.
Namenrebus omdat het zo leuk is om er een te bedenken X-D:
1e letter: 6e letter LLL
2e letter: 4e letter Morrie
3e letter: 1e letter Pebbles
4e letter: 1e letter Vrolijk
5e letter: 2e letter Nano
6e letter: 2e letter Pebbles/Mille/Vrolijk/Nathje/Athena
Ik heb mijn best gedaan om er een te bedenken waar jij ook uit kunt komen LLL!
Vannacht om 01.09u geboren, alles is helemaal goed gegaan, en hij is heeeeel mooi.
Ik heb dus heel weinig geslapen, zal wel lekker duf zijn vanavond, want ik lag er pas 4.15u in.
Namenrebus omdat het zo leuk is om er een te bedenken X-D:
1e letter: 6e letter LLL
2e letter: 4e letter Morrie
3e letter: 1e letter Pebbles
4e letter: 1e letter Vrolijk
5e letter: 2e letter Nano
6e letter: 2e letter Pebbles/Mille/Vrolijk/Nathje/Athena
Ik heb mijn best gedaan om er een te bedenken waar jij ook uit kunt komen LLL!
zaterdag 19 september 2009 om 10:08
Ik weet zeker dat je de naam niet goed hebt Lilalore .
Mille, onwijs gefeliciteerd!!!
Crocs vind ik echt niet zo mooi. Sandalen vind ik prima. Schorrie draagt ze heel veel in de zomer (eigenlijk alleen maar) en ook onder een lange broek de laatste dagen. Wil hij graag, dan ga ik hem echt niet tegenhouden en dwingen om schoenen aan te gaan doen.
Heb je broers of zussen LLL? Ivm tanteschap .
Mille, onwijs gefeliciteerd!!!
Crocs vind ik echt niet zo mooi. Sandalen vind ik prima. Schorrie draagt ze heel veel in de zomer (eigenlijk alleen maar) en ook onder een lange broek de laatste dagen. Wil hij graag, dan ga ik hem echt niet tegenhouden en dwingen om schoenen aan te gaan doen.
Heb je broers of zussen LLL? Ivm tanteschap .
zaterdag 19 september 2009 om 10:22
Ik ben 1 keer tante, van een neefje, hij wordt morgen 3. Ik hoop zooooo dat mijn broertje en schoonzus nog een keer een kindje krijgen. Ik vond het echt heel bijzonder om tante te worden.
Leuk, houten vloer regelen. Is dat dan ook voor de woonkamer Mille, of alleen voor de keuken? Als wij de bovenverdieping gedaan hebben gaan we beneden ook helemaal aanpakken, inclusief vloer. Maar ik vind het wel moeilijk om een vloer te kiezen, het is zo bepalend!
Leuk, houten vloer regelen. Is dat dan ook voor de woonkamer Mille, of alleen voor de keuken? Als wij de bovenverdieping gedaan hebben gaan we beneden ook helemaal aanpakken, inclusief vloer. Maar ik vind het wel moeilijk om een vloer te kiezen, het is zo bepalend!
zaterdag 19 september 2009 om 10:50
Pffft, kan iemand me vertellen dat het een fase is? Het gedoe van dochter met aankleden als er knopen aan te pas komen, het geschreeuw van BNJMN zodra hij een bord ziet en er nog geen eten op ligt, het enthousiasme waarmee Kiloknaller BNJMN op z'n rug timmert omdat hij wil stoeien? "t Is een fase, 't is een fase. Maar rete irritant is het wel .
Al wel naar bakker en supermarkt geweest met BNJMN die een wokkel probeert na te doen. Wat een draaikont zeg, vooral in de kar of als ik hem draag. Het wil graag alles zel-luf doen, maar dan schiet het boodschappen inladen niet op...
Goed, er is een oplossing voor alles: KOFFIE .
Al wel naar bakker en supermarkt geweest met BNJMN die een wokkel probeert na te doen. Wat een draaikont zeg, vooral in de kar of als ik hem draag. Het wil graag alles zel-luf doen, maar dan schiet het boodschappen inladen niet op...
Goed, er is een oplossing voor alles: KOFFIE .
zaterdag 19 september 2009 om 10:54
Oh, ik heb net tegen mijn Pebbeltjes staan schreeuwen. Groot Pebbeltje ging er van huilen "je moet niet zo tegen mij schreeuwen!". Nouja, dan doe ik het dus gelukkig niet zo vaak. Maar ze maken ruzie en horen mij niet en ik werd er gek van dus schreeuwde ik dat. Heb ook al een dwarse Kefpep heel de ochtend die alles afpakt van jongens, daar kan ik heel slecht tegen.
Wel wat te kleine kleren gevonden Pebbeltjes om vanavond mee te nemen, waaronder ook nog een winterjas. Dat is het hele probleem eigenlijk, ik wil boven mijn ding doen, terwijl beneden de tent wordt afgebroken door Kefpep en Pebbeltjes.
Wel wat te kleine kleren gevonden Pebbeltjes om vanavond mee te nemen, waaronder ook nog een winterjas. Dat is het hele probleem eigenlijk, ik wil boven mijn ding doen, terwijl beneden de tent wordt afgebroken door Kefpep en Pebbeltjes.
zaterdag 19 september 2009 om 11:00
Ja, ik vrees dat dat het hier ook is, behoefte aan me-time terwijl de kinderen daar duidelijk anders over denken.
Maar goed, Kiloknaller op het voetbal veld, dochter (mokkend) boven en BNJMN in bed. Koffie was lekker, dus het leven is weer tikje aangenamer. De pleuris die uitbreekt is meestal ook omdat ik zelf niet helemaal bien in vel zit. Vannacht ook te kort geslapen, dus ik moet zelf ook maar even navel staren en mijn excuses aan de kinderen anbieden .
Maar goed, Kiloknaller op het voetbal veld, dochter (mokkend) boven en BNJMN in bed. Koffie was lekker, dus het leven is weer tikje aangenamer. De pleuris die uitbreekt is meestal ook omdat ik zelf niet helemaal bien in vel zit. Vannacht ook te kort geslapen, dus ik moet zelf ook maar even navel staren en mijn excuses aan de kinderen anbieden .
zaterdag 19 september 2009 om 11:12
Goedemorgen, geloof dat ik de enige ben met een goed humeur. Kom zojuist ook terug van sporten, heb al 2 grote koffie op en geen kinderen, dus dat is vast het geheim
Mille, gefeliciteerd met neefje! Leuke naam, collega met Ierse man heeft ook zoontje met die naam. Andere zoontje heeft ook superierse naam die ook leuk is, dus inspiratie voor nummer 3 kan ik je zus zo geven
Sterkte met alle dreinkindjes, slechte humeuren etc..
Ik ga even aankleden, wat groente grillen etc voor vanavond en dan op naar verjaardag neefje.
Mille, gefeliciteerd met neefje! Leuke naam, collega met Ierse man heeft ook zoontje met die naam. Andere zoontje heeft ook superierse naam die ook leuk is, dus inspiratie voor nummer 3 kan ik je zus zo geven
Sterkte met alle dreinkindjes, slechte humeuren etc..
Ik ga even aankleden, wat groente grillen etc voor vanavond en dan op naar verjaardag neefje.