VRLK

15-09-2009 09:45 450 berichten
Alle reacties Link kopieren
en maar weer verder... Zie hier ons oude topic.
Uggs libidokiller? Dat heb ik gemist, heb zeker niet goed bijgelezen .

Ik ga ook naar bed. Doei!
Ik ga ook mijn mandje in. Jeetje, dat komt weinig voor dat ik voor tien uur naar bed ga. Wel lekker eigenlijk!
Niet met zoveel woorden geloof ik Morrie, maar naar mijn idee kwam het er wel op neer.
Ik vind Uggs net iets minder lelijk dan crocs. Sorry, iets positievers kan ik er niet over zeggen

Oke, en grijze met gebreid randje klinkt als een van de veel minder erge Uggs. Ook positief toch?

En hoe kan ik nou weer 10 pagina's gemist hebben? Nou ja, als er in een avond veel pagina's bijgekomen zijn betekent dat meestal dat je inhoudelijk weinig gemist hebt
Even snel teruggezapt en zag in de gauwigheid wel mooie laarzen van Morrie en een heeeele mooie taart. Wat een werk Athena!
Haha, ook crocs hebben we hier. De jongens dragen die in de zomer. Echt dag en nacht, ze vinden ze heerlijk zitten en ik vind ze ook best leuk. Maar wel alleen onder een korte broek, net als sandalen zeg maar (die ik dan weer helemaal niks vind, die komen er hier niet in). Dus nooit met sokken en ook nooit onder een lange broek.

Mijn schoenensmaak sluit duidelijk niet helemaal aan bij de gemiddelde smaak in dit topic .

Wij waren om half negen al aangekleed, dat gebeurt niet vaak in het weekend. Maar ja, bootcamp hè. Ga ze zo eerst maar eens afmatten in de speeltuin.
Succes LLL.

Nee, Crocs komen er hier niet in. Hoewel ik ze zoals jij zegt wel een beetje oke kan vinden. En de enige sandalen die hier gedragen worden dor de Pebbeltjes zijn Teva's. En nooit met sokken of onder lange broek, al denken Pebbeltjes daar anders over en moet ik ze soms wel terugsturen als ze toch sokken en sandalen aan hebben!

Ik moet vandaag niet zoveel. Wasje hier en daar, even wat boodschappen (grote boodschappen en taart halen voor verjaardag KP doen we morgenochtend) en LEGO-en.

Mijn schoonmoeder heeft alle babywas meegenomen. Vind ze leuk en krijg ik dus allemaal gewassen en gestreken terug.
Ik heb een neefje

Vannacht om 01.09u geboren, alles is helemaal goed gegaan, en hij is heeeeel mooi.

Ik heb dus heel weinig geslapen, zal wel lekker duf zijn vanavond, want ik lag er pas 4.15u in.

Namenrebus omdat het zo leuk is om er een te bedenken X-D:

1e letter: 6e letter LLL

2e letter: 4e letter Morrie

3e letter: 1e letter Pebbles

4e letter: 1e letter Vrolijk

5e letter: 2e letter Nano

6e letter: 2e letter Pebbles/Mille/Vrolijk/Nathje/Athena

Ik heb mijn best gedaan om er een te bedenken waar jij ook uit kunt komen LLL!

Gefeliciteerd met je neefje, Mille!
Gefeliciteerd Mille! Wat een aparte naam (ja ik weet het, ik mag niks zeggen ). Maar mooi hoor, heb 'm nog nooit gehoord (en is ook niet spaans of wel?)

Geniet ervan, het lijkt me zó leuk om tante te zijn!
Oh ja en teva's hebben ze hier ook gehad. Enige 'sandalen' die ik wel oke vind.

We gaan naar de kinderboerderij, maar die is pas om half elf open. Speeltuin krijg ik ze nooit meer uit weg om op tijd bij de kapper te zijn.
Huh, zo apart issie toch niet? Ik ging helemaal twijfelen aan mijn rebus

Neefje is een half-Iertje, dus vandaar de niet-Spaanse naam
Even inbreken hoor!

Mille, gefeliciteerd met je verse neefje!

Loretta is De Mol. Punt.
Oh wacht, ik heb iets fout gedaan in de rebus. Ik had de eerste letter van Pebbles in plaats van de tweede op het eind. Vond ik ook wel leuk eigenlijk .
Joehoeoeoeooe!!!! Gefeliciteerd!!!!
Ik weet zeker dat je de naam niet goed hebt Lilalore .

Mille, onwijs gefeliciteerd!!!

Crocs vind ik echt niet zo mooi. Sandalen vind ik prima. Schorrie draagt ze heel veel in de zomer (eigenlijk alleen maar) en ook onder een lange broek de laatste dagen. Wil hij graag, dan ga ik hem echt niet tegenhouden en dwingen om schoenen aan te gaan doen.

Heb je broers of zussen LLL? Ivm tanteschap .
Creatief bedacht LLL!

En bedankt voor de felicitaties!

Wat een prachtige, prachtige slab Kessebesje Graag ook even een echt exemplaar daarvan naar Inad sturen!
En Schorrie kwam om half 10 uit zwemles en zit dus al vanaf half 10 te wachten op KW die om 11 uur komt. Volgens Harrrie had hij in de auto uit zwemles al gezegd dat hij KW had zien rijden .
Wij gaan nu naar de houtenvloerenboer om een vloer te regelen voor na de verbouwing, dan kraamcadeau en lekkers voor vanavond scoren, en vanmiddag nog even babysnuiven
Ja één zusje, maar die schiet niet op . En mijn stiefzusje in amerika heeft een baby, maar is toch anders dan van mijn eigen zusje.

Wat schattig die Schorrie. Veel plezier vandaag met ze, het weer werkt in ieder geval leuk mee!
Ik ben 1 keer tante, van een neefje, hij wordt morgen 3. Ik hoop zooooo dat mijn broertje en schoonzus nog een keer een kindje krijgen. Ik vond het echt heel bijzonder om tante te worden.

Leuk, houten vloer regelen. Is dat dan ook voor de woonkamer Mille, of alleen voor de keuken? Als wij de bovenverdieping gedaan hebben gaan we beneden ook helemaal aanpakken, inclusief vloer. Maar ik vind het wel moeilijk om een vloer te kiezen, het is zo bepalend!
Pffft, kan iemand me vertellen dat het een fase is? Het gedoe van dochter met aankleden als er knopen aan te pas komen, het geschreeuw van BNJMN zodra hij een bord ziet en er nog geen eten op ligt, het enthousiasme waarmee Kiloknaller BNJMN op z'n rug timmert omdat hij wil stoeien? "t Is een fase, 't is een fase. Maar rete irritant is het wel .

Al wel naar bakker en supermarkt geweest met BNJMN die een wokkel probeert na te doen. Wat een draaikont zeg, vooral in de kar of als ik hem draag. Het wil graag alles zel-luf doen, maar dan schiet het boodschappen inladen niet op...

Goed, er is een oplossing voor alles: KOFFIE .
Oh, ik heb net tegen mijn Pebbeltjes staan schreeuwen. Groot Pebbeltje ging er van huilen "je moet niet zo tegen mij schreeuwen!". Nouja, dan doe ik het dus gelukkig niet zo vaak. Maar ze maken ruzie en horen mij niet en ik werd er gek van dus schreeuwde ik dat. Heb ook al een dwarse Kefpep heel de ochtend die alles afpakt van jongens, daar kan ik heel slecht tegen.

Wel wat te kleine kleren gevonden Pebbeltjes om vanavond mee te nemen, waaronder ook nog een winterjas. Dat is het hele probleem eigenlijk, ik wil boven mijn ding doen, terwijl beneden de tent wordt afgebroken door Kefpep en Pebbeltjes.
Ja, ik vrees dat dat het hier ook is, behoefte aan me-time terwijl de kinderen daar duidelijk anders over denken.

Maar goed, Kiloknaller op het voetbal veld, dochter (mokkend) boven en BNJMN in bed. Koffie was lekker, dus het leven is weer tikje aangenamer. De pleuris die uitbreekt is meestal ook omdat ik zelf niet helemaal bien in vel zit. Vannacht ook te kort geslapen, dus ik moet zelf ook maar even navel staren en mijn excuses aan de kinderen anbieden .
Goedemorgen, geloof dat ik de enige ben met een goed humeur. Kom zojuist ook terug van sporten, heb al 2 grote koffie op en geen kinderen, dus dat is vast het geheim

Mille, gefeliciteerd met neefje! Leuke naam, collega met Ierse man heeft ook zoontje met die naam. Andere zoontje heeft ook superierse naam die ook leuk is, dus inspiratie voor nummer 3 kan ik je zus zo geven

Sterkte met alle dreinkindjes, slechte humeuren etc..

Ik ga even aankleden, wat groente grillen etc voor vanavond en dan op naar verjaardag neefje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven