LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Is de storing opgelost dan met de uploadtool? Super, dan kunnen er weer foto's op de groep zonder kunstgrepen. Er moet meer gefotografeerd en gedeeld worden dames!

Ik heb zo'n hekel aan mijn schoonzus dat ik spontaan hartkloppingen krijg als ik haar zie of hoor. Dus ik houd me in en luister het bericht ook gewoon niet af. Ik stel geen enkel contact op prijs en wil haar ook niet op kraamvisite hebben. Imiteer wel een migraineaanval tegen die tijd (ik heb inmiddels ervaring genoeg ) en duik onder op de slaapkamer. Kan Bengman natuurlijk niet de visite van zijn broer ontzeggen. Hoewel ik dat wel het liefste zou doen.
Zegt degene die nog steeds een nieuwe buikfoto moet uploaden

En nu na je berichtje en je uitleg over schoonzus ben ik nog veeeeeeeeel nieuwsgieriger naar wat ze dan ingesproken heeft

Mien ook hier kuiltjes
Ik ben dan wel minder heftig ongesteld, als dit een 'post partum' menstruatie is. Ik teken er voor! Hihi. Heb geen buik of rugpijn en het bloedverlies is minder. Maar volgens mij, als het al anders wordt (kans is groot, je bm is toch ook groter?) dan zou het toch met meer bloedverlies worden...denk ik.
Bengie, ja foto! Ben benieuwd naar je buik die mensen nu wel beginnen te spotten bij 18 weken!

Ben ook wel benieuwd naar een foto van schoonzus...

Ohh wat lief, kuiltjes!!
Foto van schoonzus heb ik god-zij-gedankt-op-mijn-blote-knietjes niet in mijn bezit. Echt niet. Die trien duikt in beeld als ze een camera ziet, daarom was ze ook niet uitgenodigd op onze bruiloft .

Ik zal Bengman even een foto laten maken straks. En ook nog uploaden op de groep.
South en Sjippie, ik mis jullie hier! Hoe gaat het met jullie? En met miniesjip en southbaby?
Het lukt nog steeds niet Beng! Ik ga je mailadres zoeken.
Sjippie was/is op vakantie. Ik geloof dat het een minibreak was, dus misschien is ze al thuis. Maar idd al tijden niks gehoord van allebei.

Foto is gemaakt en wordt op de computer gezet as-we-speak. Dan op stick en dan....uploaden. Duurt nog eventjes.
Mien, heb mijn mailadres in jouw fototopic gezet, hoef je niet zo te zoeken.
oh luusbaby oh luusbaby, waarom huilt gij zó verschrikkelijk hard.... ?

Ben even douchen (dan hoor ik hem ook even niet). Gelukkig is Luusman bij hem... maar luusbaby is echt ontroostbaar al urenlang....
Ooh wat naar Luus. Vreselijk. Las net je berichtje op de groep al.
En de foto's van Mien staan erop! Nu mijn eigen foto's nog...
Och och Luus, wat klote zeg! Lijkt me enorm frustrerend als je baby zo blijft huilen en je niet weet wat er aan de hand is.

En dat je moet gaan douchen om hem even niet te horen
Luusje toch! En inderdaad, mijn hart breekt om dat van het douchen te lezen...
VInd het ook vreselijk verdrietig Luus, zie zo voor me dat jouw eigen tranen ook even stromen onder de douche nu. Ik voel je wanhoop bijna door het scherm heen....

Wil me wel aansluiten bij de opmerking van laal op de groep, misschien de moeite waard om daar het weekend over na te denken en dan maandag misschien even naar het inloopspreekuur? Houd je taai meis...
Buikfoto's op de groep.
En keukenfoto's.
Haha Beng! Keukenfoto's.
Ja die keuken is e i n d e l i j k af...... Hoewel er nog wel wat probleempjes zijn met het blad en een kleine lekkage. Maar op het oog lijkt het heel wat al!
Hij is all shiny and new! Mooi hoor!
We liggen met z'n drieën op bed. Luusbaby is uiteindelijk in de wrapper in slaap gevallen. Vind dit soms zo moeilijk zeg. Maargoed ik ben blij dat ie weer wat slaap pakt. Ik ga zelf ook even doezelen. Kijk morgen op de groep, ben met mobiel online.
Welterusten Luus! Ik ga ook plat trouwens. Tot morgen!
En goedemorgen!
Het is hier al een drukte van jewelste, mijn vader is de kozijnen boven aan de buitenkant aan het schilderen en Bengman doet de binnenkant. Hij heeft vreselijk last van nesteldrang. Gelukkig toch iemand hier in huis die dat heeft, ik heb nl nergens last van.
Goedemorgen!

Hier een lekker nachtje...Laalbaby heeft gisteren pas zijn laatste fles tussen 23:00/23:30 gehad en waarempel...hij sliep tot ongeveer 06:30 uur! Ideaal dus!

Beng hoe voel je je? En je voicemail al geluisterd

Hier is Laalman de ramen aan het lappen, daar heb ik namelijk echt een gruwelijke hekel aan en ik kan het ook gewoon niet...strepen enzo...

Straks boodschappen doen...dat vind ik zo leuk met Laalbaby, zo'n klein hummeltje in de maxi-cosi, veel mensen kijken dan toch stiekem even

Luus, hopelijk heb jij ook lekker geslapen vannacht!

Sproet, hoe was het gisteren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven