Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ik heb enorm gelachen om dat topic, juist omdat de reacties zo heerlijk overtrokken zijn.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik hou van humor, ook met een zwart randje maar dit is mij een brug te ver en vind het lichtelijk smaakloos worden.
Sorry ik werd even opgehouden door een meisje-met-kapotte-billen maar inmiddels is het topic offline gehaald. We gaan nog overleggen of er meer maatregelen getroffen moeten, want dit ging inderdaad veel te ver.
voor het meisje met de kapotte billetjes
Auw voor de kapotte billetjes.
Ahh arme Mini-Sarah.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Iemand nog tips, toevallig?
ja hoor, dun laagje zalf erop en lekker zonder luier laten ronddartelen.
maizena?
je hoort ook wel eens over een laagje eiwit erop laten drogen?
Volgens die reclame met die verscrhrikkelijk aardige en mooie en lieve en intelligente mevrouw, moet je er bepantene ofzo opsmeren
quote:fleurtje schreef op 19 september 2009 @ 09:45:

Volgens die reclame met die verscrhrikkelijk aardige en mooie en lieve en intelligente mevrouw, moet je er bepantene ofzo opsmeren Werkt echt hoor!
Angel 5...hier hielp toch wel Sudocreme tegen de soms felrode billen. Wassen, droogdeppen en wat creme erop, dag later was het weg.

Wat betreft robijnbeer,,,heb behoorlijk gegrinnikt in het begin, maar het werd idd een beetje té. (ik vind robijnbeer trouwens echt een schatje )
ik had ook altijd sudo, of die van zwitsal voor de billetjes. Zinkzalf.
Met het gevaar off topic te gaan en een ban te krijgen hoewel SS ook off topic was : wat is het verschil tussen sudo en zinkzalf? en wanneer het een en wanneer het ander?
Sudocreme is het aller, allerbeste.

Dikke laag erop en de volgende dag is het weg. Echt!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Zonder luier niet een optie, want mevroi is aan de schijt.... Maizena werkt niet, ze gilt alles bij elkaar Heb er nu sudocreme op, maar met 5 minuten is alles ingetrokken....

Bepanthen gaan we ook nog even proberen, is nog wel in huis.

Dank dames

( en @ de creche, die haar gisteren urenlang met een luier liet lopen )
Djeez wat een trutten/eikels daar op die creche zeg! Je zou toch denken dat ze goed zorgen voor je kinderen als je ze achterlaten. En dat ze diarree hebben of niet lekker zijn ala, luieruitslag ook nog geen ramp. Maar zorg dan ook daar (op die creche dus) dat het wel minder wordt/ verzacht wordt door een of ander middel.
Hier ook altijd sudocreme gebruikt. Ze zijn nu 8 en 11, maar nog steeds heerlijke billetjes.
Do something nice for someone today. Leave them alone.
Week 18 van de Extremely Demotivational Calendar
tandjespoep?
quote:Viva Angel5 schreef op 19 september 2009 @ 09:55:

( en @ de creche, die haar gisteren urenlang met een luier liet lopen )Oh, daar word ik heel agressief van (sorry). Wat doe je eigenlijk met een leidster waar je een pleurishekel aan hebt? (ok, rare vraag na dat ene topic. Nee, ze hoeft niet dood.) Kind komt steeds met blauwe plekken thuis.
De zinkzalf van Zwitsal deed het hier altijd prima. Sterkte!
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 10:00:

Hier ook altijd sudocreme gebruikt. Ze zijn nu 8 en 11, maar nog steeds heerlijke billetjes. Ik heb laatst per ongeluk een paar 12 jarige billen mogen aanschouwen omdat ze naar de eerste hulp moest en daar haar broek uit moest, maar de 15 jarige billen heb ik al in geen jaren meer gezien hahahaha
Ja vermoed van wel Kip, maar daar heeft ze normaal gesproken geen kapotte billen van. Grrr.

Naja, zal wel weer overgaan voor ze een jongetje wordt, maar toch.

Ik ga weer offline, dank voor jullie tips en fijn weekend
Kijk daar zou ik nou wel agressief van worden Fleur. Tijd voor een ander kinderdagverblijf! (al is dat met wachtlijsten niet zo makkelijk/ snel te realiseren)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven