Meegesleept worden door andere forummers

19-09-2009 10:10 548 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het (inmiddels verwijderde) topic over Robijntje (de beer van wasverzachter Robijn), die bij MissMara moordneigingen opriep. Binnen de kortste keren vlogen de doodsverwensingen voor diverse andere reclame-dames en -heren over het scherm. Ik heb echt vreselijk gelachen.

Totdat iemand komt melden dat het echt veel te ver gaat. Dan schaam ik me kapot, dat ik me zo heb laten meeslepen door anderen. Gelukkig heb ik zelf niet meegepost, maar dat is meer geluk dan wijsheid.

Dan vraag ik me af waar mijn eigen kritische blik toch blijft op zo'n moment.

Herkenbaar?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Oh wacht, het ging hier ondertussen over principes. Nou die heb ik niet, of heel weinig. Soms ontdek ik opeens dat ik ergens principieel tegen ben, maar dat kan de volgende dag al weer weg zijn. Makkelijk hoor.
quote:lapin schreef op 19 september 2009 @ 10:56:

Oh wacht, het ging hier ondertussen over principes. Nou die heb ik niet, of heel weinig. Soms ontdek ik opeens dat ik ergens principieel tegen ben, maar dat kan de volgende dag al weer weg zijn. Makkelijk hoor.Idem
Geen bijzonderheden
quote:korenwolf schreef op 19 september 2009 @ 10:53:

Solomio, was dit de bedoeling van je topic of zullen we gewoon een nieuw topic openen over: "Hoe principieel ben jij met geld verdienen?"
quote:yasmijn schreef op 19 september 2009 @ 10:57:

[...]

Idem Zo was ik vroeger 'principieel' tegen het gebruik van smileys, maar nu gooi ik ze er te pas en te onpas tussendoor.
quote:mamzelle schreef op 19 september 2009 @ 10:51:

Mensen, iedere bank (dus ook de jouwe) biedt leningen aan als een leuke tijdelijke oplossing voor geldnood die heus geen probleem hoeft te zijn op de lange termijn. Iedere bank hanteert dezelfde exorbitante rentes. Waarom nu Mleen aanvallen op dat ze haar kat aanbiedt voor reclames en daarbij niet in de gelegenheid is al te kieskeurig te zijn (want verliest dan krediet en dus opdrachten)?

Flauw. Als je wil protesteren, doe dat dan bij de banken of bij de regering die dit soort constructies toestaat.Dank je Mamz, zo zie ik het ook. Afgezien dat je van te voren niet weet voor wie het is, wat ik al zei, volgende week tv opnamens voor een serie maar weet niet welke, weet alleen wat mijn kat moet doen. Stom dat ik het hier heb gezegd. Maar ja, kan het niet terug draaien. Mijn kat heeft ook voor Wehkamp, Ziggo, Interpolis, Whiskas model gestaan. Ja nu zeiden ze een bank, maar niet welke bank. En eerlijk gezegd voelt het voor mij niet aan als ik mensen hiermee dupeer. Ik heb vreselijke schulden gehad, waar ik verder niet over door wil gaan maar was blij dat ik die lening kon krijgen die mij tijdelijk uit de problemen kon helpen. Dus ik heb echt letterlijk in de goot gelegen financieel dus ik ken echt de keerzijde. En nog heb ik het vreselijk zwaar financieel, ben er nog niet bovenop. Jammer dat jullie mij hierop afrekenen. Ik stop nu verder om mij te verdedigen want het geluksgevoel wat ik weer eens voor het eerst had sinds maanden is al weer omgekeerd dat ik hier zit te janken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Bij mij is dat met de jaren gekomen, oud en principe-arm denk ik.
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 10:56:

[...]

Nou ja, ik ook dus. Maar voel me soms wel een slappeling, als ik hier sommige principiële reacties lees.

Ik laat me teveel beïnvloeden door de mening van een ander, dat lijkt me duidelijk. Zwakke eigen identiteit enzo. Pffffffffffffffffffft, of gewoon tolerant en flexibel.Solo, ik vind het jammer dat je mij indirect afdoet als intolerant en inflexibel.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Iedereen is te koop joh, en mensen kiezen zelf voor zo'n lening. Zou wel leuk zijn als die kat van MV dan een sticker op z'n vacht had met 'lenen kan u en uw naasten schade toebrengen.' Dat wel.

't Gaat hier niet om mensen doodmaken ofzo he. Ik vind het eng dat anderen weer anderen zo aanvallen op hun overtuigingen principes, zie geweld tussen moslims en niet-moslims, zie protesten/bomaanslagen op abortusklinieken, zie bedreiging van mensen die bij een bedrijf werken waar men op dieren test.
MV ik vind het heel naar dat ij hier ongelukkig bij voelt, echt. tegelijkertijd denk ik dat je dergelijke reacties had kunnen voorzien.
quote:lapin schreef op 19 september 2009 @ 10:52:

[...]

He wat leuk MV. Ik ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.

Ik wou dat ze mij eens vroegen voor dat soort dingen. Mijn honden zijn best om aan te zien

Ik zou het ook doen.

Ik heb een heel grappige kater. Misschien kan ik nog rijk worden over zijn lieve poezenrugje....
quote:lapin schreef op 19 september 2009 @ 10:56:

Oh wacht, het ging hier ondertussen over principes. Nou die heb ik niet, of heel weinig. Soms ontdek ik opeens dat ik ergens principieel tegen ben, maar dat kan de volgende dag al weer weg zijn. Makkelijk hoor.Haha, hier ook
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 10:21:

[...]

De nieuwe reclame van Lenen.nl. Als het goed is komt de commercial maandag op hun site, zal wel een topic dan openen over leuke reclames. Maar de reclame is er nog maar 2 dagen op tv. Ik heb hem nu 2x gezien bij rtl4. Maar ze zijn nogal agressief qua reclame dus ik denk dat hij nog wel duizend keer langs komt.

Je ziet mijn kat, zie avator, op de laptop staan en zijn bekkie aflikken, dan pakt die dame hem ervan af en gaat met hem knuffelen.oh.. ik was even bang dat het de reclame was waarin "fred de kat" zijn ozo lekker baas wakker maakt, die dan met een nep-net-uit-bed-stem tegen fred gaat praten.... brrrrr
MV, het is geen persoonlijk aanval op jou, het gaat om dat bedrijf.

Trek het je niet zo aan.

Iedereen weet wel hoe jij in elkaar zit. Niet huilen anders wordt tante Yas ook verdrietig.
Geen bijzonderheden

MV
geheel off topic.. was dat.. -sorry-
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 september 2009 @ 11:00:

[...]

Solo, ik vind het jammer dat je mij indirect afdoet als intolerant en inflexibel.Ja, dat is altijd een risico. Krik ik mijn zelfbeeld een beetje op, voelt een ander zich daar weer slecht over. Maar ja, mijn zwakke eigen identiteit geeft jou toch juist weer een opsteker?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik weet niet of DSB enzo met mij in zee zouden willen gaan, denk het niet, eigenlijk. Wehkamp in elk geval op zeker niet. Denk dat het om mensen kan gaan die op de rand van hun besteedbaar inkomen zitten, maar niet om notoire schuldenaars nog verder in de problemen brengen.

Maar goed. Zou iedereeeeen inmiddels niet weten dat deze bedrijfjes en deze leningen een risico zijn?
quote:mamzelle schreef op 19 september 2009 @ 11:03:

Ik weet niet of DSB enzo met mij in zee zouden willen gaan, denk het niet, eigenlijk. Wehkamp in elk geval op zeker niet. Denk dat het om mensen kan gaan die op de rand van hun besteedbaar inkomen zitten, maar niet om notoire schuldenaars nog verder in de problemen brengen.

Maar goed. Zou iedereeeeen inmiddels niet weten dat deze bedrijfjes en deze leningen een risico zijn?Onze geweldige regering is toch ook bezig om dergelijke spotjes van de tv te halen?
Geen bijzonderheden
quote:lapin schreef op 19 september 2009 @ 10:52:

[...]

He wat leuk MV. Ik ga eens opletten of ik hem voorbij zie komen.

Ik wou dat ze mij eens vroegen voor dat soort dingen. Mijn honden zijn best om aan te zien Zekers, ik moet altijd bij je avatar denken aan die Sisi films in Zwitserland. En je honden zijn prachtig, heb wel eens meer foto's gezien volgens mij.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 19 september 2009 @ 10:54:

[...]

Hoezo weet jij beter?En dat is 2 keer. *edit*
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-09-2009 12:47
Reden: provoceren
% gewijzigd
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 10:59:

Jammer dat jullie mij hierop afrekenen. Ik stop nu verder om mij te verdedigen want het geluksgevoel wat ik weer eens voor het eerst had sinds maanden is al weer omgekeerd dat ik hier zit te janken.Lieve MV, dat lijkt me een beetje overdreven. Het is logisch dat als je de publiciteit opzoekt me je kat, dat daar reacties op zullen komen. En als je je enige geluksgevoel in maanden krijgt van deze 2 minutes of fame van je kanjer, dan zit er sowieso al iets niet goed. Kunnen we je (in een ander topic) daar misschien een beetje bij steunen?
quote:Solomio schreef op 19 september 2009 @ 11:03:

[...]

Ja, dat is altijd een risico. Krik ik mijn zelfbeeld een beetje op, voelt een ander zich daar weer slecht over. Maar ja, die zwakke eigen identiteit geeft jou toch juist weer een opsteker?

Hahaha, ik voel me er niet naar onder hoor En wat jij over je eigen identiteit zegt is voor mij geen ook geen opsteker. Daar heb ik net iets teveel zelfvertrouweprincipes en voor denk ik, om me daar aan 'op te trekken'.

Ik had eigenlijk moeten zeggen dat principes, tolerantie en flexibiliteit niet in de weg hoeven staan
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2009 @ 11:05:

[...]

Zekers, ik moet altijd bij je avatar denken aan die Sisi films in Zwitserland. En je honden zijn prachtig, heb wel eens meer foto's gezien volgens mij.

Lieve MV, Sissi leefde in Oostenrijk.

Heidi was Zwitserland.
Geen bijzonderheden
quote:misschicken schreef op 19 september 2009 @ 11:05:

[...]

En dat is 2 keer. Lik mijn reet Pip, dan ben je een poosje bezig.Geen antwoorden meer Kippetje? Dat van die reet, dat weet ik ja.
quote:misschicken schreef op 19 september 2009 @ 11:05:

[...]

En dat is 2 keer. Lik mijn reet Pip, dan ben je een poosje bezig.*zet een extra tribune op en opent een koek en zopie kraam*
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven