December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Oh jee Marloes! Die Primark dat was dus die winkel waarvan ik 2 weken geleden schreef 'wat een vreselijke winkel'... Ben benieuwd wat jij ervan vindt. Mijn schoonzus is helemaal fan van die zaak, maar ik liep er gillend weer uit. Druk, druk, druk!! Allemaal graaiende mensen en wat een troep zeg... Maar misschien moet ik het nog eens proberen maar dan niet op een zaterdag.

Sannie: Dat 'hoe gaat het met de opa's' was zeker voor mij? Laatste nieuws is dat ze beiden in een tehuis zitten nu. Ik moet echt echt echt weer eens op bezoek, maar ik merk dat ik gewoon te weinig tijd heb... rot-excuus ik weet het. Straks zijn ze dood en heb ik spijt dat ik geen tijd heb gemaakt. Misschien toch gewoon een keertje met Manuel samen gaan. Naar een zh gaan met hem vind ik geen doen, maar in een tehuis kan hij een beetje meer zijn gangetje gaan. Vinden die oudjes vast heel gezellig als er zo'n hummel op bezoek is.

Ainne: Leuk als je kerel zelf wil winkelen! Ik ben juist de gene die vanalles in d'r kop heeft dat nodig aangeschaft moet worden.

Floddertje: Hoe is het nu met de zieke Floortje?

Manuutje is nog echt een heel moe jochie, nadat hij die woensdag ziek leek te worden. Ik heb hem vanmorgen om 8.15 wakker gemaakt omdat ik wil dat ie vanmiddag ook nog even kon slapen. Anders had ie vast nog langer uitgeslapen.

We hadden al een tijdje geleden gepland om morgen naar Blijdorp te gaan. Het wordt mooi weer en nu ben ik nog wel fit genoeg dus wil het liever niet uitstellen tot een ander weekend. Heb veel zin in een dagje uit met zijn drietjes. Maar het betekent wel dat Manuel voor het eerst zijn middagslaapje moet overslaan. Dus ik hoop dat het goed gaat, nu hij de laatste dagen ineens weer zoveel slaapt... Nou ja, anders gaan we gewoon vroeg en leg ik hem desnoods om 14u nog een uurtje op bed.

Oh ja, ik hoorde dat er komende week weer Mama Mazzeldagen zijn bij Prenatal. Sommigen van jullie zijn de Prenatal misschien al ontgroeid, maar ik heb me voorgenomen om op de extra koopavond wel ff lekker te gaan sjoppen! 20% korting op alles!

mama mazzeldagen
We zijn d'r weer, een paar buxussen, en allerhande troepjes rijker. Jongste is in bed, Oudste ligt op de bank Dora te kijken - die wil dus echt niet meer slapen tussendemiddag, haha.

Nurse, die uitdrukking kennen jullie Brabo's zeker niet, haha!

Oh ik heb net nog een link geplakt op HM naar 1 van mijn facebook albums, volgens mij moet je via die link de foto's kunnen zien, ook als je geen FB heb.

Ik vind Primark ook stom, al moet ik er meteen bijzeggen dat ze prima zijn voor dingen als rompertjes, onderbroekjes en sloffen enzo voor de meiden. Er zit er 1 vlakbij mijn werk, dus ga regelmatig in mijn lunchpauze
Nou we zijn weer thuis...2 zakken kleding voor 75,00 euro rijker, maar ik was inderdaad blij dat ik weer buiten stond!!

Pff wat een mensenmassa, ik denk buiten de zaterdag misschien nog wel grappig en dus niet duur, maar nu was het zweten zeg maar!
Zooo Marloes jij bent druk aan de smileys geslagen...

Nurse: op msn zie ik bij jouw naam ook nog steeds staan 'gepakt en gezakt' terwijl het naar mijn idee 'bepakt en bezakt is' jouw versie daar moet ik mijn dirty mind maar niet op loslaten...

Ik heb je trouwens al tijden niet meer over kwatta's gehoord

Ik was net nog even in ons nieuwe huis en kwam de nieuwe buurvrouw nog tegen... ze woont boven mij met haar man en twee kinderen... ik ben toch wel benieuwd hoe het gaat bevallen hoor om elke keer geluiden van boven te horen... ik zit er toch mooi minstens 4/5 jaar aan vast als het toch niet zo gaat bevallen... maar het huis zelf is in ieder geval veeeeel leuker dan wat ik nu heb

Ik zag trouwens ook bij andere buren die de deur open hadden staan dat ik niet de enige ben die de douchetegeltjes in de gang gewoon de douchetegeltjes laat... maar mooi vind ik het niet...

Wat trouwens heel raar is vind ik... het water is helemaal afgesloten en de stroom ook... ik kan nu dus ook niet alvast beginnen met schoonmaken want er is gewoon geen water daar... niet echt handig vind ik.

Ik heb nog nooi een aflevering van gooische vrouwen gezien... ik had nl heel lang geen rtl 4... blijkbaar is er dus echt zo in te stappen? Ik wilde eigenlijk eerst eens seizoen 1 proberen voordat ik er nu aan ga beginnen.
Echt nog nooit van die hele primark gehoord...

prijzen klinken wel leuk
Hebben alle verslaafden zich al gemeld op het tel-topic?

hier

Ik vind het heel leuk voor je dat het gelukt is met het huis, Klets!! Dat het water en stroom is afgesloten is wel normaal geloof ik. Kan me wel herinneren van ons eerste huisje. Kan je in de meterkast het niet gewoon aan zetten?

Wij waren vanmiddag ff op bezoek bij vrienden en die begonnen ook al over die Primark! Moet nog maar weer een poging gaan doen daar denk ik...

Hun dochtertje had een plastic-fantastic scootertje, zo'n ding op accu. Ik hou helemaal niet van dat soort speelgoed maar Manuel was helemaaaal in zijn element. (Krijsen en schoppen toen we naar huis gingen!, hoezo hebben meisjes meer pit, oh jeeee...) Wat me wel opviel is dat Manu direct wist hoe dat ding werkte, hij reed erop als een ervaren autocoureur en manouvreerde dat ding keurig tussen hekjes en poortjes door. Denk dat ie echt JP's auto-genen heeft.
Nah Klets ik ken de primark ook helemaal niet. Maar ik heb gister voor t eerst een aflevering gezien van gooise vrouwen. Een gedeelte dan. Is wel leuk geloof ik.

Geluiden boven je. Ja woon je nu op de bovenste etage dan? Ik moest er wel erg aan wennen toen ik voor t eerst niet op de bovenste woonde. Hopelijk hebben ze geen laminaat liggen. Wel leuk voor Y dat er ook andere kindjes in de buurt wonen

Tinus over die mama-mazzel gedoe bij prenatal. Heb je nog spulletjes nodig? Ik heb misschien nog wel wat voor je staan? Kleertjes maat 44-50-56 heb ik ook nog. De rest is al weggeven aan ouders van een ander j/m tweeling. Nou ja als je die wil hebben dan hoor ik t wel.

Oh en ik heb mezelf geteld hoor.

Ja Marloes ik denk dat t dikke oog van de muggen was. Er zat geen muggebult op maar op het kdv zei ze dat het ook een reactie op de andere muggenbulten kan zijn.

Goed geshopt ook!

Ainne wordt oudste nu later wakker 'smorgens? Of maakt t niks uit.
Peper in je reet kennen we hier wel hoor... vond het alleen wel een inkoppertje zo na het knikker-incident

M. is een avond stappen (zo'n stampen-boeren-beuken-bier-feest) niet helemaal mijn ding

Hier gaat het middagslaapje er ook vanaf hoor... Vandaag heeft ze geslapen 's middags en heeft ze (R.) een uur gespeeld, geroepen, gezongen en gekletst.

Ze was pas stil nadat ik voor de 3e keer naar haar toe was gegaan en zei dat ik dr de eerst volgende keer dat ze ging liggen roepen ik haar uit bed zou plukken en in de hoek zou zetten.

Dat maakte indruk.

Klets:

MSN?

Heb ik niet eens meer geloof ik :-S

Wat bedoel(de) ik daar in hemelsnaam mee?? Weet ik al niet meer.... vakantie oid??

Tinus:

Moet toch ergens wel lukken om een uurtje vrij te maken?

en gewoon proberen ja, dat slaapje overslaan... voor hetzelfde geldt gaat het kei goed

Thanks voor de tip, heb alleen niets meer nodig...

(vandaag weer een pakket kleding binnen gehad van internet )

Oef:

Ik vind de haartjes van jullie D. echt mega schattig! Idd niets aan doen hoor, staat hem goed!

Zo. ff posten.

Is dr iemand vanavond?

xx
Vinden jullie het trouwens ook best lastig om een matras uit te kiezen voor de kinderen? We hebben nu een ander soort matras voor Y. als dat we destijds voor R. hadden gekozen.. dit was weer net iets beter... Prijzen waren wel gelijk.

Geloof dat Y. nu een koudschuim matras heeft/krijgt..

Vind het ergens wel vervelend... was bijna in staat ook zo'n ander matras voor R. mee te nemen...

(terwijl toen verteld werd dat dat matras heel goed was enz enz... maar goed, die dingen blijven ook in ontwikkeling natuurlijk en wordt onderzoek naar gedaan...)

Wat hebben jullie eigenlijk uitgegeven aan het matras?

Allebei de matrassen voor de meiden waren 130 euro.

En wat voor dekbedden gebruiken jullie? Synthetisch of Katoen?

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 21:28
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik zit ook alleen thuis, Vent is ook stappen. Meisjes liggen er in en ik heb net een pizza naar binnen geschoven. Nu even cola light pakken als tegenwicht, momentje...

Nou het middagslaapje is hier nog een beetje "hit and miss" hoor. Dinsdag en woensdag is ze wakker gebleven, donderdag werd ze zichtbaar moe wakker, dus die dag wel geslapen. Gisteren wakker, vanmiddag om 15 uur een half uurtje in ons bed gelegen, beetje lastig peilen dus momenteel. Ook nog geen verschil gemerkt 's morgens al was zij sowieso nooit de ergste, da's Jongste, daarmee zit je echt om 6.30 al op helaas.

KM ik vind Gooische Vrouwen echt heel leuk. Had het nog nooit gezien tot deze serie begon en ik zit echt te genieten en hardop te lachen (met mijn koptelefoontje in en de laptop). Linda de Mol is echt geweldig.

Zooo Marloes, jij bent inderdaad goed geslaagd. Ons bedrijf doet trouwens de oplsag en distributie voor Penneys in Ierland (bij ons heet Primark Penneys), dus luilekkerland voor sommigen in onze magazijnen, staaaapels en stapels spullen. Het is een van de weinige retailers die nu in de recessie meer winst maken dan ooit.

Nou ik ga even kijken of ik nog iets kan vinden op RTL gemist!
Dekbedden zijn van....... Penneys! 6 euro voor een single dekbed, spotgoedkoop dus.

Wij hebben ook 1 beter matras dan de andere, maar ze slapen allebei nog in zo'n kleuterbed (cotbed) dus tegen de tijd dat ze vier (?) zijn dan krijgen ze een echt bed en dan kijken we wel weer voor matrassen. Geen idee wat ze kosten, zat bij het bed inbegrepen volgens mij.
Nee ik vond het niet lastig hoor om een matras te kiezen. Voor zn peuterbed dan. Dat is gewoon de duurste van IKEA geworden ik geloof zo'n 50 euro met vering erin. Is prima hoor. Die kinders wegen nog niet zoveel.

Sterker nog ik heb zelf al een paar keer in Brian zn bed geslapen als hij mij uit mijn bed gewerkt had. Ging ook nog best. (Behalve dan dat ik zo'n 30 cm te lang ben voor n peuterbed.)

Voor de ledikantjes hadden we wel van die dure matrassen met aerosleep. Daar hebben we laatst nog eentje van bijgekocht natuurlijk voor een van de tweeling.
oh en een lekker *NOT* synthetisch dekbed. Daar heb ik wel een beetje spijt van. Brian is al zo'n zweter. Dus daar komt nog een nieuwe voor... ooit.. volgende zomer denk ik.
hahaha Ainne jouw onderschrift.
quote:Oef schreef op 19 september 2009 @ 21:36:

hahaha Ainne jouw onderschrift. Komt hiervandaan (Ierse band) http://www.youtube.com/watch?v=3ZLa8JkeKBA
leuke band, nooit van gehoord.

Ik heb gister lazyboy maar weer s op mn hyve gezet. Die blijft toch ook nog altijd supergoed.
Ik ga nu Boer zoekt Vrouw kijken, kijken waar die hype nu over gaat. Ben verslaafd aan NLse tv momenteel! Lang leve internet!!
Blegh niks an
Hmm, heb me vandaag laten vertellen dat synthetisch helemaal niet warmer is/ zweteriger alleen als het een oud dekbed is zeg maar.. dan zijn die vezels samengekleefd en ventileren ze niet meer.

M. en ik hebben aparte dekbedden, ieder bestaand uit twee delen (seizoensdekbedden, zijn er dus 4 samen, 100% katoen) wij zijn niet echt kou-kleumen en hebben er allebei maar 1 deel van het dekbed opliggen en hebben er dus 2 over.

(snappen jullie hem nog?)

R. ligt nu onder een deel van onze dekbedden en Y. krijgt er ook een gedeelte van. Maar uiteindelijk wil ik dat ze een eigen dekbed krijgen, toevallig kreeg ik vandaag bij het matras een dekbed en een kussen.

Allebei synthetisch. Nu ben ik niet zo voor dat synthetisch en sowieso niet voor de hoofdkussens bij die kleintjes.

Misschien maar ff kijken of er iets op de internetwinkels over te vinden is, en daar ook 100% katoenen dekbedden zijn.

Heb toch niets te doen.
Denk dat ik deze:

http://www.wehkamp.nl/sla ... ns-dekbed/prinses-dekbed-(4-seizoenen)/C05_R0E_RE3_383729/

Ga bestellen
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 22:21
Reden: verbetering
% gewijzigd
.
F*ck link.

Doet t niet.

Dan maar zo:

----------------------------------

Prinses dekbed (4-seizoenen)

4 van 5

Levertijd: Direct leverbaar

Heerlijk en puur natuurlijk slapen! Dit 4-seizoenendekbed van Prinses heeft een...

* Vulling : Katoen/wol

* (Vul)gewicht : 250+350 gram/m2

* Materiaal : Katoen

* Tijk : Katoen

* Anti huisstofmijt : Nee

-------------------
wat kost die dan?
49,99 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven