December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Stelletje kletskousen!!!

Ja, online shoppen is leuk en makkelijk!!!

Nursie

kun je dat te grote truitje niet bewaren dan? Ik heb hier nog wel meer dingen die nu nog te groot zijn voor Joeri, hij groeit er vanzelf wel in,....

Ainne

zijn op zich wel grappig, maar wel errug roze!! Hahaha!

Oh, ik geloof dta de hond er even uit moet....nou, dan moet ik me maar even van de stoel hijzen en de kids meesleuren....zucht
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nou moe, ben net ff bij de huisarts geweest met Manu. Ze hadden van het kdv gebeld dat Manuel huilend wakker was geworden met een rood oor en niet meer kalmeerde. Hij was behoorlijk hysterisch en het was niet echt duidelijk of hij nou last had van dat oor of niet. De dokter vod het wel een beetje rood maar verder dacht hij alleen aan een flinke verkoudheid.

Bij thuiskomst heeft ie nog zeker een uur hard gehuild, kreeg hem gewoon niet stil!! Gelukkig is daar dan Cars the Movie en daar is hij van gekalmeerd... Ik zou eigenlijk uit eten gaan met een oud-collega maar die heb ik maar afgezegd. Wel jammer, maar ik blijf liever bij mijn mannetje...

Wat een zorgen om al die kinderen van me vandaag!
Kunnen jullie even op HM kijken?

xx
Tinus, voor jouw kindjes
Gezellig hier, jammer dat ik zo weinig puf heb om te reageren steeds.

Tinus: sterkte met al die kinderen van je (grinnik om je uitdrukking), het zal met je meisje vast loslopen. En die Manu, zou hij erg moe zijn geweest? Peuter zijn is frustrerend.

Ainne en Nurse, succes met afvallen. Goed hoor. mij is dat van mijn leven nog nooit gelukt (alleen na de bevalling dus, door de bv en/of het drukke leven met kind, ben ik 5 kilo afgevallen t.o.v. het gewicht van voor de zwangerschap dat ik al tien jaar had en nu helaas weer heb).

Ik vind shoppen op internet ook leuk, kleren heb ik alleen nog maar bij Rainbowbabies en simply colors besteld, bij gewone kleren kan ik door de bomen het bos niet zien. En op HM hebben ze maar erg weinig vind ik. Schoenen kijk ik erg veel, maar de laatste keer had ik twee paar Shoesme schoentjes gekocht en 1 paar daarvan is eigenlijk te smal. Ga voortaan dus toch maar naar de winkel. M heeft erg dikke voetjes, net als ik.

Knorretje, lukt het allemaal met twee kinderen en die rare werktijden? Of heb jij niet echt veel onverwachte onregelmtige diensten? Ik zag op je Hyves dat Joeri alweer heel lang haar had voordat het is geknipt! M heeft nog steeds een dun bosje babyhaar. Hij zegt zelf: wit haar (lichtblond).

Ik vond Meike erg op Joeri lijken, grappig.

Joni, hoi! Ik kan me voorstellen dat je het te druk hebt om te schrijven. Nils ook nog weg! Hier ben ik degene die vaak weg is voor werk, in oktober ga ik een paar dagen naar Brussel. En verder het hele land door naar bibliotheken.. Per 1 oktober ga je 32 uur werken toch? Was de opvang nou al rond?

o ja Nurse, ik moet wel een beetje lachen dat je voor Y een hele kamer hebt gekocht, incl. bureau, haha. Daar stel ik meer een kind van 8 bij voor. Zul je zien dat je A. straks heel lang lekker klein wilt houden ;) Twee jaar aan de borst en drie jaar in een ledikantje, haha, de jongste he.

Oef en Flodder, zwaai! Leuk om te lezen hoe jullie met de kinderen apart allemaal dingen doen. Brian naar Schiphol in de trein, dat is wel het einde voor een peuter! Wij kunnen wel eens met M naar Eelde Airport gaan, leuk fietstochtje ook. Hij denkt nu dat alle vliegtuigen naar het ziekenhuis gaan doordat hier dagelijks de trauma-heli overvliegt. Ik heb hem nu geleerd dat er ook vliegtuigen zijn die op vakantie gaan

Zindelijkheidstraining gaat nog gewoon door, hij heeft een paar keer op de wc geplast maar net zo vaak op de vloer. Op de creche geven ze hem buiten wel een luier. We doen het maar rustig aan, hij zal hopelijk op een gegeven moment voelen dat hij eerder naar de wc moet gaan. Als hij zegt 'komt een plasje' bedoelt hij ' er loopt nu een plasje uit', haha, dat had ik een beetje onderschat offe, verkeerd geïnterpreteerd. Buiten de deur nog een luier, en thuis en op de creche in een onderbroekje en maar vaak op de pot zetten. Nog 1 sticker en hij mag een cadeautje.

Zo, ik ga even aan het werk nog, wat lezen. Ik heb vlak voor de vakantie (lees: zondagavond 12 uur) mijn laatste grote hoofdstuk ingeleverd. Ik moet nu alleen nog de conclusie schrijven en het hele boek doorlezen en redigeren. De druk is er wat af, al is het nog steeds een grote klus. Ik verwacht dat ik het in oktober echt klaar heb en dan kan ik een datum gaan reserveren. Ik moet iig voordat Tinus bevalt het feestje geregeld hebben, want zij maakt ook de uitnodiging nog voor mij!
Zo, weer een dag voorbij. Gezwommen met Pepijn en daarna bij zus in de winkel geholpen. Leuk hoor, beetje etaleren. Hele mooie spullen zeg !! Oja en tussendoor een vest bij de hennes gekocht. Had nog een cadeaubon. Heb gister bij esprit 3 broeken besteld. Dan moet ik er toch 1 passen :-) ?? Ik shop vaak online. Ideaal. Voor P een jas gekocht die hij krijgt voor zijn verjaardag 30 sep.

Ik ga zo naar bed. Weer lekker ego. Sorry.....
o ja Ainne, M slaapt sinds een half jaar of zo ook niet meer 's middags. We hebben het rigoureus afgeschaft omdat hij 's avonds zo spookt en het hielp: heerlijk om half 8 rust in de tent. En geen geplan meer overdag.

Hij slaapt als het aan hem ligt tot 8 uur, maar hij moet er vier keer per week om 7:15 uit.. dat vind ik erg lastig, ik moet hem altijd pesten met wakker maken. 6:20 van Oudste is wel erg vroeg, maar een ingebouwd wekkertje om 7 uur mag van mij wel eigenlijk.
Nou moe, niemand meer langs geweest? Dat gebeurt me wel vaker, net als ik er ben is er niemand, zaaaai.

Welterusten!
Ja Falcon... ik vind jou zo'n vervelend mens! Daar reageer ik niet op hoor

Ik heb het hier ook drukdrukdruk...

en dit jaar moetmoetmoet ik alles halen!
Slaaahaaahaaap zacht lekker ding want jij is prachtig laaalaaalaaa en hoe zat het ook alweer met die tekst lalalalalala zo leuk he Falcon ik zing even een slaapliedje voor je

Zegt Y trouwens echt als ze een liedje heeft gezongen.. 'leuk he?' Jaha Y. hartstikke leuk
Lang verhaal op HM
Ik heb weer twee paar schoenen gekocht op Ebay

Voor Jongste deze keer. Ik heb wat hogere modellen gekozen, hopelijk blijven die zitten om haar smalle voetjes.

Stom toevallig zijn zowel deze twee paar als de twee paar voor Oudste allemaal van het merk Chipmunk en alle vier zaten rond de £10 per paar en de exchange rate is supergunstig momenteel. De reviews zijn goed, maar goed, eerst maar zien, ach voor dat geld kun je je geen buil vallen. Schijnt een postal strike te zijn in de UK, dus hopelijk dat ze niet al teveel vertraging oplopen.

Nou Falcon, daar gaat je theorie! Oudste was al voor zessen wakker vandaag, en dat terwijl ze de afgelopen twee dagen geen middagslaap heeft gedaan. Ze was wel zichtbaar moe vanmorgen, dus heb met creche afgesproken dat ze goed op haar letten en dat ze eventueel toch gaat slapen daar vandaag. Al denk ik dat ze nu niet meer wil, nu ze de smaak te pakken heeft.
Ja maar mijn theorie is ook niet dat ze langer gaan slapen 's ochtends als ze geen middagslaap doen, ik heb helemaal geen theorie eigenlijk.. bij ons was het zo dat we dat gespook 's avonds zo zat waren dat we de middagslaap eruit haalden. Daarom zou ik dat adviseren te proberen bij slaapproblemen 's avonds/ 's nachts (zoals bij Y van KM).

Maar als kinderen te moe zijn kunnen ze ook weer slechter gaan slapen, tenminste, bij baby's gold dat toch?

Nou, succes met uitproberen. Waarom wil je eigenlijk kijken of ze zonder middagslaap kan? Gemak/gezellig? Zolang je Jongste ook nog hebt die overdag slaapt maakt het vast niet zoveel uit voor je eigen dag?

Veel plezier ook met de pakketjes openmaken. Ik durf pakketjes (behalve boeken) niet naar mijn werk te laten sturen, weet niet of dat mag, zal eens vragen. Hier was eens een rel over privépost VERsturen (haha, ze vonden een peuterspijkerbroekje in de post, of de afzender die wilde ophalen bij het bestuur, heeft diegene vast niet gedurfd).
ainne zou jij in de tabel de namen van mijn kinderen willen veranderen in B, R en D?

niet dat het een groot geheim is maar omdat de tabel nu geen afbeelding meer is staan ze er permanent in combinatie en daardoor wel erg googlebaar zeg maar.

Drievliet bleek gisteren dicht. Gelukkig 'smorgens nog even op de website gekeken. In plaats daarvan zijn we naar Kon Julianatoren geweest bij Apeldoorn. Was wel aardig maar ik vond het voor Brian veel te veel. Klein park met HEEEEEL VEEL speeltoestellen. De keuze was eigenlijk te groot.

sorry verder kom ik vanavond nog wel even langs.
quote:Falcon schreef op 17 september 2009 @ 11:35:

Waarom wil je eigenlijk kijken of ze zonder middagslaap kan? Gemak/gezellig?

Ze wil niet meer. Thuis gaat het nog wel, al is het wel half twee voor ze eens een keer moe is, maar op de creche heeft ze sinds ze terug is van de vakantie alleen maar liggen draaien daar tijdens het dutje, en doet er alleen maar een hazeslaapje.

Waarom zou je niet prive-pakketjes op je werk mogen ontvangen? Versturen doe ik ook niet, tenzij ik heel braaf de frankering bij accounts ga betalen, maar dan kan ik net zo goed naar het postkantoor.
Oef, done!

Goed punt, het is nu inderdaad in tekst-formaat, dus niet meer in een plaatje. Ook goed voor anderen om te weten, dus mocht iemand anders ook de naam eruit willen, geef maar een gil, is heel makkelijk te doen nu.
Ainne, ik geloof dat in volgens de wet bedrijfspost (dus gericht aan een medewerker van een bedrijf of instelling) geopend mag worden op de postkamer. Tenzij er op staat"strikt persoonlijk". Dus een pakketje zou geopend kunnen worden. Dat houdt me tegen. Maar boeken krijgen we hier zoveel, daar kan ook wel eens een privé-bestelling bij. Post van Amazon is wat anders dan post van Rainbowbabies

Oef, soms zou je wel willen dat ze sneller groeien, kunnen ze in al die leuke speeltuinen. Je komt wsch. nooit in het noorden, maar Nienoord bij Leek is heel leuk voor kleine kinderen.

Tinus, al meer ontwikkelingen/nieuws?

KM, wilde je nog erg veel succes wensen met studeren!

Mette, wat is het rustig van jouw kant, hoe gaat het?
Oh jullie hebben een postkamer, ja dan kan ik het me voorstellen. Hier doet de receptioniste dat.
Nou niks ziek hoor. Dat ventje van me was gisteravond ineens spontaan genezen!! Zo raar dat ie zo vreselijk overstuur was. En dat oortje... weet niet wat ik daar van moet denken hoor. Nadat ik hem een zetpil had gegeven en een beetje met rust had gelaten kwamen ineens langzaam de praatjes. Omdat ik eigenlijk niet thuis zou eten, hadden we ff pizza besteld. Manuel wilde toch niks, dacht ik. Nou, terwijl we aan het wachten waren op de pizzakoerier, stond ie te springen op de bank dat ie honger had en wilde eten! Twee bekers limonade naar binnen gelurkt, dansen voor de tv, een paar stukjes pizza, een heel pitabroodje en toen wilde hij ook nog een appel! ... tgggg, wat nou ziek?! Hij heeft geslapen van 19.30 tot 7.30 en werd weer vrolijk wakker. Hij ligt er nu net ook weer in.

Van de vk verwacht ik pas vanmiddag een belletje. Ik wil wel vragen of ik uberhaupt naar de gyn mag voor een extra check.

Ik laat het hier ff bij, heb nog een hoop te doen! Kom zo nog wel ff langs.
Haha ik zie nu ineens dat poppetje in de tabel... gehehehe!
KM, je hebt mij niet horen zeggen dat ik wel kan duiken hoor

Jeetje kan al een paar dagen geen smilies aan klikken, moet dan steeds de tekens zelf intoetsen en aangezien ik ze niet uit mijn hoofd weet is dat niet handig... Dus verwacht niet al te veel smilies ....

Joni, beterschap!

Mette, klinkt gezellig!

Nurse, leuk dat jullie geslaagd zijn voor een kamertje!

Oef, ik ben ook niet zo van de kermis attracties zeg maar...60 meter is wel heul hoog zeg!

Leuk dat B zo genoot van schiphol en de reis erom heen!!

H wou pas ook gaan met de kids, maar Justin had echt geen zin!!??...volgende keer maar dan.

Jammer dat Drievliet dicht was (hoe zo dat dan?)...wij zijn van de zomer ook in julianatoren geweest, was inderdaad wel op elkaar gepropt, maar wel een gezellige dag gehad!

Tinus, heb je al wat gehoord?? Ik zou ook wel wat meer duidelijkheid willen...

Maf he hoe dat gaat bij kids, nou gelukkig niks meer aan de hand!

Haha ik zie nu ook pas het poppetje!

Mainecoon, ik ben benieuwd wat je aan de cursus gaat hebben!

Knorretje, klinkt als een heftig weekje met zieke kindjes en korte nachtjes...

Justin heeft ook schoenen met lichtjes gekregen van mij vorige week, is hij helemaal blij mee!!

Falcon, lekker dat het eind in zicht komt!

Ainne, doe voor mij dan ook maar de namen er uit a.u.b

Amber was gisteren om 8:30 wakker en heeft 's middags in de auto 3 kwartier geslapen, ze was 's avonds met geen 10 paarden in bed te krijgen, klaar wakker...lag pas om 22:15 2n was om 7:00 weer wakker....vanmorgen dus wel chaggo! Ze zouden haar bij het kdv toch op houden (eventueel even op de bank) en dan maar hopen dat ze vanavond wel weer normaal gaat slapen!

Justin is op schoolreisje naar Linnaeushof! Ik ben benieuwd hoe hij het gehad heeft!!

Zo nu rennen voor mijn werk!
Dat poppetje inderdaad

Ik heb die herkansing gehaald

Maar word nog flink aanpoten dit jaar...

Goed gedaan KM!

Hier komen die poppetjes vandaan. Endless fun!
anoniem_40939 wijzigde dit bericht op 18-09-2009 00:28
Reden: Nu doet de link t wel
% gewijzigd
Als we het toch over smileys hebben... ik zag pas dat Sannie een ;) typte!

Wauw.

Nou, dit is even mn bijdrage, de hoefsmid is net weg en nu worden de meiden wakker.

Kuss!
Hoi meiden,

Ainne, wil je namen van mijn kinders ook aanpassen in de tabel, idd net even geprobeerd met google, maar met deze tabel ben ik wel erg snel te vinden.

Nursie; ik ga zo even langs HM.

M'n schoonmoeder is vandaag geopereerd, alles is goed gegaan, ze ligt nu op de uitslaapkamer.

Straks na het eten even heen.

Vanmorgen dus aan de knutsel geweest met Noof, en een verfvoetje van Stef, dus schoonmoeders heeft wat leuks voor boven haar bed :-)

Nova zit nu heel erg in de 'waarom' fase. Pfff best irritant, haha!

Verder is het hier oke, Stef ligt even lekker in bed, en Noof zit even naar ketnet te kijken.

Nova slaapt ook niet meer onder de middag. Toen ik hoogzwanger was, had ze er geen meer in.

Flodder; wat leuk dat het zo goed gaat met tennissen!

Falcon; hahaha, of een pakketje van Kleertjes.com

KM: Goeeeed van je!!!

Marloes; jaa irritant hé die smileys, kan het ook niet uit m'n hoofd..

Tinus; dan zal hij toch ergens pijn hebben gehad, als hij na het paracetamolletje wel weer gezellig was. Fijn in ieder geval, dat hij weer het mannetje is.

Weet je al wat over het vk overleg? Knuf voor jou, nooit leuk als het niet zo gaat zoals je verwacht.

Ainne;zoo dat zijn koopies! Leuk hoor!

* ik ga nog even snel iets doen hier, moet ook gebeuren *zucht*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven