37.9 Vivaforummers is man

19-09-2009 15:18 216 berichten
Dit las ik in de bijlage over het tienjarig bestaan van het forum.

Dus, kom maar op. Wie is hier stiekem een man, maar doet zich voor als vrouw?
Vergeet vooral ook ons aller BowDown niet (en Dropje16) .
Alle reacties Link kopieren
Zappa

I like formentera

Complicated

Chopper

Meneer de Raaf

Roland

Martijn77

Edmund Burke (geband)

Geleerd (geband)
quote:Zwieber schreef op 19 september 2009 @ 16:14:

Is Sgaapie /schaap 1001 nou man of vrouw? Ik dacht altijd man maar misschien heb ik het mis?Een vrouw
quote:Jaschenca schreef op 19 september 2009 @ 16:20:

[...]

Een vrouwOh whoops...
Ik zie er nog wel meer tussen staan waarvan ik niet wist dat het een man was haha..
DonkeyShot, HouvanJezelf, Datmeenjeniet (geband). Ook mannen.
Het percentage lijkt mij wel erg hoog. Alhoewel vooral de sexpijler veel mannen trekt natuurlijk. Al of niet steeds onder een andere naam in de hoop er een sv te scoren...
quote:Tia Dalma schreef op 19 september 2009 @ 16:25:

DonkeyShot, HouvanJezelf, Datmeenjeniet (geband). Ook mannen.

Gaston

PeterPan37

Wijsje

Robertinter
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
.
Hellothere
Huh , is HanZie een man? En die Cole die opeens uit het niets is komen opdagen ook? En ook nog eens " mister Zwieber"...

Sjee echt alles gaat hier aan mij voorbij geloof ik.

Net echt.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Maar dan nog. Er zijn dan misschien wel een aantal mannen actief op dit forum, maar 37 procent?!
Ik merk zelf wel dat het aantal mannen de laatste tijd is toegenomen, en (hoest mogelijk! ) niet alleen op de Sekspijler. Op Relaties zie je veel meer mannen dan eerst en de Digipijler is ook wel favoriet bij de mannen geloof ik. Maar waarom er nu veel meer mannen dan eerst zijn weet ik niet, snap dat eigenlijk ook niet.
HanZie is volgens mij toch een vrouw?

Verder nog

magichands

tedvrpl

drpl/dprl

suikerklontje

en dan natuurlijk ook nog alle gigolo's
quote:lolapaloeza schreef op 19 september 2009 @ 17:00:

Huh , is HanZie een man? En die Cole die opeens uit het niets is komen opdagen ook? En ook nog eens " mister Zwieber"...

Sjee echt alles gaat hier aan mij voorbij geloof ik.

Net echt.Cole is Mr. Zwieber!
Sgaap is een vrouw

Moster... zag pagina 2 over het hoofd....
Als alle mannelijke hengelaars met permaban worden meegeteld, dan tikt het wel aan, vermoed ik.
quote:ColeTurner schreef op 19 september 2009 @ 17:48:

Als alle mannelijke hengelaars met permaban worden meegeteld, dan tikt het wel aan, vermoed ik.Dat bedoelde ik ook. En die mannen die even komen kijken of ze kunnen scoren en ook na een paar dagen weer weg zijn. Tellen ze die ook me? Anders lijkt het me het percentage veels te hoog. En er zijn natuurlijk ook nog een paar manwijven hier...
Ik ben een man die zich als man voordoet.;)
Het enige dat het leven draaglijk maakt is de wetenschap dat het tijdelijk is.
quote:shining schreef op 19 september 2009 @ 17:12:

Maar dan nog. Er zijn dan misschien wel een aantal mannen actief op dit forum, maar 37 procent?!

Beetje geschrokken, Shi?

Eigenlijk zijn mannen in de meerderheid! Ga maar na: die 37% heeft nog de moeite genomen om in hun profiel (of bij de aanmelding) aan te geven dat ze M zijn ipv V. Zou je nog de heren erbij tellen die doodleuk "V" hebben staan in hun profiel, dan kom je zo boven de 50%........

------------------------------------------------------------------------------------------

Stel dat van 100 geregistreerden er 90 man zijn. Maar die posten elk maar 1 reactie per maand. De 10 dames schrijven er per persoon minstens 100 per dag. Dan zou je ook niet vermoeden dat er veel meer mannen dan vrouwen geregistreerd staan toch?

Het is me ook onduidelijk wat ze onder "actief" verstaan: "ooit geregistreerd", "logt minstens 1 keer per maand in", of: "schrijft elke dag mee"?
Ik vermoed dat de dubbelnickende mannen ook meegeteld zijn in deze poll. Want er zijn een aantal heren die op orginele nick ban kregen en dan terug probeerden te komen met andere nicks en ook daar bans op hebben gekregen.
quote:shining schreef op 19 september 2009 @ 15:25:

Ik vind het ook héél veel.

37,9 van de bezoekers is man. Staat er.Half Retecool is hier twee maanden geleden geweest natuurlijk.
quote:quattro35 schreef op 19 september 2009 @ 18:17:

[...]

Beetje geschrokken, Shi?

Eigenlijk zijn mannen in de meerderheid! Ga maar na: die 37% heeft nog de moeite genomen om in hun profiel (of bij de aanmelding) aan te geven dat ze M zijn ipv V. Zou je nog de heren erbij tellen die doodleuk "V" hebben staan in hun profiel, dan kom je zo boven de 50%........

Nou ja geschrokken niet. Maar wel verbaasd dat het zo'n groot percentage is.
Jullie vergeten danielw nog
En al die manwijven dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven