37.9 Vivaforummers is man

zaterdag 19 september 2009 om 19:52
zondag 20 september 2009 om 02:19
Zo gek vind ik het niet. Mijn viva`s zijn in de loop der jaren éérder door mijn mannelijke wederhelft gelezen (niet dat het er zovéél waren) Die waren gretiger dan ik om als 1e gelijk dat folietje ervan af te trekken en te gaan lezen!
Dusss..dat ook hier mannen graag rondhangen vind ik dus zo gek nog niet. Al ben ik benieuwd hoeveel vrouwen die hier komen een abonnement op viva hebben???
Dusss..dat ook hier mannen graag rondhangen vind ik dus zo gek nog niet. Al ben ik benieuwd hoeveel vrouwen die hier komen een abonnement op viva hebben???

zondag 20 september 2009 om 02:30
Ja ik heb ook een abonnement, dus da's al twee. Mijn man heeft ook een viva account maar hij gebruikt 'm eigelijk niet. In eerste instantie wel, om te peilen hoe vrouwen denken over een specifiek iets waar hij zelf soms erg meer bezig is maar is na blijvende frustratie over bladblazers afgehaakt. Ga er vanuit dat dat voor de meeste mannen geldt eigenlijk.
Maar ik vind het percentage ook wel opmerkelijk hoog.
Heb het wel vaak met mijn man over dit forum en hij kijkt ook wel eens mee. Mijn zwager ook trouwens, maar hij heeft geen eigen account.
Maar ik vind het percentage ook wel opmerkelijk hoog.
Heb het wel vaak met mijn man over dit forum en hij kijkt ook wel eens mee. Mijn zwager ook trouwens, maar hij heeft geen eigen account.
zondag 20 september 2009 om 02:42
Gheghe, Quatro was nog niet genoemd tot hij zichzelf aankondigde . Ik wilde het wel doen hoor, maar ja, daar was ie zelf al!
Uit een ver verleden ken ik nog wel een Midas, rare vent.
En die notoire vreemdganger, hoe heet ie ook alweer? Kom er nog wel op. edit: Tomba!
Ene Koen, die liet z'n blote bips graag zien. En ene PeterB of zoiets. Die ging echt op jacht naar kwetsbare vrouwen. En Tijgertje hebben we toch ook gehad? Oh, en Tigger, die mocht ik al vanaf het begin, wrom weet ik niet, maar een schreeuwertje met een klein hart.
Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.
En die notoire vreemdganger, hoe heet ie ook alweer? Kom er nog wel op. edit: Tomba!
Ene Koen, die liet z'n blote bips graag zien. En ene PeterB of zoiets. Die ging echt op jacht naar kwetsbare vrouwen. En Tijgertje hebben we toch ook gehad? Oh, en Tigger, die mocht ik al vanaf het begin, wrom weet ik niet, maar een schreeuwertje met een klein hart.
Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.
zondag 20 september 2009 om 04:55
quote:Jaschenca schreef op 20 september 2009 @ 02:42:
Gheghe, Quatro was nog niet genoemd tot hij zichzelf aankondigde . Ik wilde het wel doen hoor, maar ja, daar was ie zelf al!
Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.Moet nog even terug lezen maar is Muizepluis en Int al genoemd? Vond ik een leuke forummers maar die zijn er volgens mij niet meer. Frank24, Houvanjezelf, Komkommertijd en Boogje vind ik ook leuke forummers.
Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.Moet nog even terug lezen maar is Muizepluis en Int al genoemd? Vond ik een leuke forummers maar die zijn er volgens mij niet meer. Frank24, Houvanjezelf, Komkommertijd en Boogje vind ik ook leuke forummers.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 20 september 2009 om 10:08