37.9 Vivaforummers is man

19-09-2009 15:18 216 berichten
Dit las ik in de bijlage over het tienjarig bestaan van het forum.

Dus, kom maar op. Wie is hier stiekem een man, maar doet zich voor als vrouw?
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 19 september 2009 @ 15:37:

[...]

Misschien hebben veel mannen zich geregistreerd om hier iets over De Vrouw te kunnen leren? Onbegonnen werk !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:willem1959 schreef op 19 september 2009 @ 19:44:

En al die manwijven dan?Ik zat mezelf al af te vragen of Viva mij misschien meetelt, want ik word op straat of in winkels weleens voor een man aangezien.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Dinkytoy = Mr Zoyla

En al die manwijven dan?Die tellen dubbel
.
.

En al die manwijven dan?
Zoveel
Ben benieuwd hoe die 0,90 man eruitziet dan? Een kwee?
Zo gek vind ik het niet. Mijn viva`s zijn in de loop der jaren éérder door mijn mannelijke wederhelft gelezen (niet dat het er zovéél waren) Die waren gretiger dan ik om als 1e gelijk dat folietje ervan af te trekken en te gaan lezen!

Dusss..dat ook hier mannen graag rondhangen vind ik dus zo gek nog niet. Al ben ik benieuwd hoeveel vrouwen die hier komen een abonnement op viva hebben???
abonnement: jep, da's dan al één! :-)
jouw lief ook als de pinken bij de nieuwe viva?
Ja ik heb ook een abonnement, dus da's al twee. Mijn man heeft ook een viva account maar hij gebruikt 'm eigelijk niet. In eerste instantie wel, om te peilen hoe vrouwen denken over een specifiek iets waar hij zelf soms erg meer bezig is maar is na blijvende frustratie over bladblazers afgehaakt. Ga er vanuit dat dat voor de meeste mannen geldt eigenlijk.

Maar ik vind het percentage ook wel opmerkelijk hoog.

Heb het wel vaak met mijn man over dit forum en hij kijkt ook wel eens mee. Mijn zwager ook trouwens, maar hij heeft geen eigen account.
Nope, mijn man vindt me geloof ik maar stom als ik weer eens zit te grinniken boven mijn viva, hihi!
haha, dan mist hij wel wat hoor.
Dat probeer ik hem ook steeds duidelijk te maken, maar helaas tevergeefs... :-D hihi!

Maar ja, het is zijn verlies...
Gheghe, Quatro was nog niet genoemd tot hij zichzelf aankondigde . Ik wilde het wel doen hoor, maar ja, daar was ie zelf al!

Uit een ver verleden ken ik nog wel een Midas, rare vent.

En die notoire vreemdganger, hoe heet ie ook alweer? Kom er nog wel op. edit: Tomba!

Ene Koen, die liet z'n blote bips graag zien. En ene PeterB of zoiets. Die ging echt op jacht naar kwetsbare vrouwen. En Tijgertje hebben we toch ook gehad? Oh, en Tigger, die mocht ik al vanaf het begin, wrom weet ik niet, maar een schreeuwertje met een klein hart.

Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.
Dat maakt het idd allemaal wat kleuriger denk ik bij sommige discussies. Al vraag ik mezelf niet of ik het met een man of een vrouw van doen heb, jullie ?
ik ben ook een man maar ik deed nog niet mee ik het percentage ben hier vandaag voor het eerst ;)
quote:Jaschenca schreef op 20 september 2009 @ 02:42:

Gheghe, Quatro was nog niet genoemd tot hij zichzelf aankondigde . Ik wilde het wel doen hoor, maar ja, daar was ie zelf al!

Uit een ver verleden ken ik nog wel een Midas, rare vent.

En die notoire vreemdganger, hoe heet ie ook alweer? Kom er nog wel op. edit: Tomba!

Ene Koen, die liet z'n blote bips graag zien. En ene PeterB of zoiets. Die ging echt op jacht naar kwetsbare vrouwen. En Tijgertje hebben we toch ook gehad? Oh, en Tigger, die mocht ik al vanaf het begin, wrom weet ik niet, maar een schreeuwertje met een klein hart.

Zonder kerels zou het volgens mij lang niet zo leuk zijn op Viva.nl.Moet nog even terug lezen maar is Muizepluis en Int al genoemd? Vond ik een leuke forummers maar die zijn er volgens mij niet meer. Frank24, Houvanjezelf, Komkommertijd en Boogje vind ik ook leuke forummers.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
.
.
.
Kreeft1, is dacht ik ook een keer forummer van de maand geweest.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
En 2 letters van DRPL is ook een man. Erg lastig om te lezen want de ene keer schrijft hij op dat account en een bericht later zij.

Dus dan krijg je "Groetjes van PL (en meelezende DR)" of andersom....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven