37.9 Vivaforummers is man

19-09-2009 15:18 216 berichten
Dit las ik in de bijlage over het tienjarig bestaan van het forum.

Dus, kom maar op. Wie is hier stiekem een man, maar doet zich voor als vrouw?
37,9 procent bedoel ik dus.
Alle reacties Link kopieren
Zovéél??!! Had ik echt niet verwacht.

'Helaas', hier een van de 62,1%..

Bedoelden ze trouwens (actieve) leden of ook meelezers? (al zou dat wel lastiger meten zijn)
Ik vind het ook héél veel.

37,9 van de bezoekers is man. Staat er.
Ik ben een échte man, én actief hier
Wow, zo veel?! Dat had ik niet gedacht!
The time is now
Nee, dan doen ze zich toch voor als vrouw

*gaat snel bij iedereen op het poppetje drukken*
Let op: er staat bezoekers. Dat wil niet zeggen dat die mannen een profiel hebben en meeschrijven.

Toch vind ik het ook veel....
Als ze weten dat 37.9% man is dan zijn ze wel aangemeld, hoe komen ze anders aan die kennis? Of ze moeten een tijdje geleden een online enquête hebben gehouden, dat kan ook nog. Maar ik denk dat de helft alleen meelezer is hoor en nog nooit een post heeft geplaatst. Je hoor af en toe ook forummers die een vriendenverzoekje van een mannelijke forummer krijgen die nog nooit een letter heeft gepost, tja.
Hoe kunnen ze aan de bezoekersstatestieken zien of je een man bent of niet?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik weet het eigenlijk niet meer, maar misschien wordt er als je je gegevens invult als je hier een profiel aanmaakt standaard het vakje 'man' aangevinkt tenzij je het zelf verandert naar het vakje 'vrouw'?

En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Goeie VT!
quote:VlammendeTroela schreef op 19 september 2009 @ 15:33:

Ik weet het eigenlijk niet meer, maar misschien wordt er als je je gegevens invult als je hier een profiel aanmaakt standaard het vakje 'man' aangevinkt tenzij je het zelf verandert naar het vakje 'vrouw'?

En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken? Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.
Himalaya en Jaschenca, dat weet ik dus ook niet.Ik denk dat ze het aantal geregistreerde forummers bedoelen. Maar er staat bezoekers. M<aar hoe kunnen ze controleren of dat dan mannen of vropuwen zijn?

Ik vind 37,9% heel veel. Ik dacht echt dat er maar een paar mannen waren. Miischien hooguit eens 10% ofzo.
quote:shining schreef op 19 september 2009 @ 15:35:

Ik vind 37,9% heel veel. Ik dacht echt dat er maar een paar mannen waren. Miischien hooguit eens 10% ofzo.Misschien hebben veel mannen zich geregistreerd om hier iets over De Vrouw te kunnen leren?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Jaschenca schreef op 19 september 2009 @ 15:34:

[...]

Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.

ow....

Dan zijn er misschien nog wel meer dan bijna 40% mannen hier!!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Oeps

Betrapt!

Nou vooruit dan zal ik me even echt voorstellen.

Ik heet henk, kom uit de achterhoek en heb een bierbuik!
Moordvent!
Viva naar de knoppen.
Ja ik ga een nickchange aanvragen denk ik!
Ja idd, studeer me te pletter en ik snap er nog steeds niets van... 't Scheelt dat m'n eigen lief regelmatig zegt dat ze vrouwen ook vaak niet begrijpt.
Er zijn ook forummers waarvan je niet in de gaten hebt dat ze man zijn. Zo leerde ik laatste dat Skytje ook een man is haha..

Welke ken ik allemaal:

Skytje

Lad

Mr Zwieber

Xander

Antonio (geband)

Hans

Willem

Jezusraptor (geband)

Die knakker met avatar van een vogeltje met grote ballen en die graag vrouwenkleding aandoet (geband)

Superdad (geband)

Frank24 (heb ik al heel lang niet meer gezien)

Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?
quote:juniper8 schreef op 19 september 2009 @ 16:05:

Er zijn ook forummers waarvan je niet in de gaten hebt dat ze man zijn. Zo leerde ik laatste dat Skytje ook een man is haha..

Welke ken ik allemaal:

Skytje

Lad

Mr Zwieber

Xander

Antonio (geband)

Hans

Willem

Jezusraptor (geband)

Die knakker met avatar van een vogeltje met grote ballen en die graag vrouwenkleding aandoet (geband)

Superdad (geband)

Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?

Jaap

Fristvan Egter

Ardberg
Franck (van de sauna )
quote:juniper8 schreef op 19 september 2009 @ 16:05:

Welke ken ik allemaal:

Skytje

Lad

Mr Zwieber

Xander

Antonio (geband)

Hans

Willem

Jezusraptor (geband)

Superdad (geband)

Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?Cole Turner is Mr. Zwieber. Hanzie, Hans66, Donkeyshot. Dat is wat ik zo weet.
Is Sgaapie /schaap 1001 nou man of vrouw? Ik dacht altijd man maar misschien heb ik het mis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven