37.9 Vivaforummers is man

zaterdag 19 september 2009 om 15:33
Als ze weten dat 37.9% man is dan zijn ze wel aangemeld, hoe komen ze anders aan die kennis? Of ze moeten een tijdje geleden een online enquête hebben gehouden, dat kan ook nog. Maar ik denk dat de helft alleen meelezer is hoor en nog nooit een post heeft geplaatst. Je hoor af en toe ook forummers die een vriendenverzoekje van een mannelijke forummer krijgen die nog nooit een letter heeft gepost, tja.
zaterdag 19 september 2009 om 15:33
Ik weet het eigenlijk niet meer, maar misschien wordt er als je je gegevens invult als je hier een profiel aanmaakt standaard het vakje 'man' aangevinkt tenzij je het zelf verandert naar het vakje 'vrouw'?
En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken?
En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken?
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zaterdag 19 september 2009 om 15:34
quote:VlammendeTroela schreef op 19 september 2009 @ 15:33:
Ik weet het eigenlijk niet meer, maar misschien wordt er als je je gegevens invult als je hier een profiel aanmaakt standaard het vakje 'man' aangevinkt tenzij je het zelf verandert naar het vakje 'vrouw'?
En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken? Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.
En heeft gewoon bijna 40% van alle vrouwen dit vakje over het hoofd gezien of te lui geweest om het aan te vinken? Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.

zaterdag 19 september 2009 om 15:35
Himalaya en Jaschenca, dat weet ik dus ook niet.Ik denk dat ze het aantal geregistreerde forummers bedoelen. Maar er staat bezoekers. M<aar hoe kunnen ze controleren of dat dan mannen of vropuwen zijn?
Ik vind 37,9% heel veel. Ik dacht echt dat er maar een paar mannen waren. Miischien hooguit eens 10% ofzo.
Ik vind 37,9% heel veel. Ik dacht echt dat er maar een paar mannen waren. Miischien hooguit eens 10% ofzo.
zaterdag 19 september 2009 om 15:37
zaterdag 19 september 2009 om 15:38
quote:Jaschenca schreef op 19 september 2009 @ 15:34:
[...]
Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.
ow....
Dan zijn er misschien nog wel meer dan bijna 40% mannen hier!!
[...]
Nope, standaard staat het vakje vrouw aangevinkt, je moet als man dit dus veranderen.
ow....
Dan zijn er misschien nog wel meer dan bijna 40% mannen hier!!
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
zaterdag 19 september 2009 om 16:05
Er zijn ook forummers waarvan je niet in de gaten hebt dat ze man zijn. Zo leerde ik laatste dat Skytje ook een man is haha..
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Die knakker met avatar van een vogeltje met grote ballen en die graag vrouwenkleding aandoet (geband)
Superdad (geband)
Frank24 (heb ik al heel lang niet meer gezien)
Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Die knakker met avatar van een vogeltje met grote ballen en die graag vrouwenkleding aandoet (geband)
Superdad (geband)
zaterdag 19 september 2009 om 16:12
quote:juniper8 schreef op 19 september 2009 @ 16:05:
Er zijn ook forummers waarvan je niet in de gaten hebt dat ze man zijn. Zo leerde ik laatste dat Skytje ook een man is haha..
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Superdad (geband)
Jaap
Fristvan Egter
Ardberg
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Superdad (geband)
Jaap
Fristvan Egter
Ardberg

zaterdag 19 september 2009 om 16:12
quote:juniper8 schreef op 19 september 2009 @ 16:05:
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Superdad (geband)
Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?Cole Turner is Mr. Zwieber. Hanzie, Hans66, Donkeyshot. Dat is wat ik zo weet.
Welke ken ik allemaal:
Skytje
Lad
Mr Zwieber
Xander
Antonio (geband)
Hans
Willem
Jezusraptor (geband)
Superdad (geband)
Kan er even op geen meer komen. Wie vult aan?Cole Turner is Mr. Zwieber. Hanzie, Hans66, Donkeyshot. Dat is wat ik zo weet.