Wel / geen verliefdheid?? HELP

02-09-2009 23:17 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Heb onlangs mijn eerste date gehad met een aantrekkelijke, slimme en gezellige jongen. We hebben een heel gezellige avond gehad. Ik had niet de behoefte om hem te zoenen, maar moet eerlijk bekennen dat ik ook te verlegen was om hem uberhaupt langer dan een halve seconde aan te kijken, haha.

We denken over heel veel dingen hetzelfde en kletsen vaak uren aan een stuk daarover en over nog vanalles. De ene keer vind ik die gesprekken leuker dan de andere. Ik weet nu absoluut niet wat ik mag en wil verwachten en weet ook helemaal niet wat ik voel. Dat laatste vind ik zo moeilijk.

Ik ben volgens mezelf (nog) niet verliefd. Ben ergens wel bang om verliefd te zijn, voel me wel veilig zo in m'n eentje. En tegelijk zou ik wel graag een relatie willen, maar wil er absoluut niet achterkomen op termijn dat ik te graag wilde en daardoor in een relatie gestapt ben zonder oprechte verliefdheid. Dilemma dus, een terugkerende weegschaal. In het verleden kapte ik een contact meteen af als er ook maar iets was wat me misschien niet kon bevallen. Dit zei achteraf meer over mij dan over de ander weet ik nu. Ik heb het gevoel dat het met deze jongen echt klikt en wil graag uitzoeken of ik m'n gevoel wegduw of dat het er gewoon niet is en zal komen. Het aparte is, over bovenstaande heb ik zelfs met hem gesproken. Hij vindt het ook allemaal eng en lijkt ook niet te weten wat aan te moeten met z'n gevoel. Is het oke om meerdere dates te hebben om duidelijk te krijgen wat we willen of houden we ons zelf voor de gek?

Mijn vriendinnen zeggen trouwens dat ik continu met hem in mn hoofd zit, dus dat ik mn verliefdheid verdring????? Tsja, hoe kom je daar nu in godsnaam achter....

HELP... thanks
Ik vind mannen die een beetje onzeker zijn / verlegen in het begin juist erg aantrekkelijk.. Gaat er wel vanaf!
Ja ik weet het, pieker me suf en kan dat ook niet stoppen. Maar zal m'n best doen
Hallo,

Ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn eerste gevoel toch het juiste was. Er was wel een klik, maar niet 'de vonk' en hoe vaker ik hem zie, hoe minder 'chemie' er lijkt te zijn (van mijn kant). Oftewel, gezellig maar geen relatiemateriaal. En als ik zo terugdenk wist ik dat misschien al van moment een, maar wilde ik graag dat ook ik eens de goeie zou tegenkomen (schat ik in). Nou, nu nog niet dus ;)

Bedankt voor jullie advies en interesse in deze. En nu...op naar de toekomst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven