Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
Alle reacties Link kopieren
*stormt binnen*

Willen jullie je a.u.b. melden voor de volkstelling?

Poging 2:Willen alle 900 actieve forummers zich hier melden?

*rent weer naar buiten*
@Ine, dan moet je dat gewoon zeggen. Doe ik ook bij Man

Wij wereldwijven zijn gewoon hot!
Heel soms ga ik even naar Facebook en vandaag is een dag dat ik denk: nu MOET ik er even naartoe want ik heb dus echt geen idee hoe Surf in het echt heet en het antwoord staat dus bij de Wereldwijven. Maar als ik probeer in te loggen, krijg ik de mededeling dat er een fout is op de site, dat facebook onveilig is (huh?) en dat er misschien wordt geprobeerd om codes en info te verzamelen van mijn Pc. Nou ja zeg... en ik ben zo nieuwsgierig hoe de baby heet.

Ik zal het vanavond nog eens proberen en anders wil ik natuurlijk een emailtje van een van jullie met het antwoord. In elk geval heet de baby geen Speculaasje en ook geen Lapin.

Hier alles gezellig ondanks het feit dat Tb ziek is geworden (griepje) wat een beetje zijn rothumeur van gisteren verklaart. Hij wil zoiets niet laten merken, gewoon doorgaan maar ondertussen... Het is net een klein kind dan, jengelend, chagrijnig, vervelend en irritant. Maar ondanks de griep stond hij erop vanavond te koken en na het eten stuur ik hem naar bed en ga er zelf na een tijdje lekker naast liggen.

En je hebt gelijk hoor Ine, het is hier altijd vuurwerk(wat we voelen laten we erg duidelijk blijken) maar ik geniet daar wel van, de relatie leeft. Soms baal ik als de stemming wat minder leuk is zoals gisteravond maar dat duurt maar eventjes, daarna was het dus weer heel gezellig.

Met buurman & architect moet het nou eens opschieten, je moet nodig weer eens wat spannende avonden hebben. Het ligt ook niet aan jou dat het niet opschiet, die mannen hebben gewoon veel aan hun hoofd natuurlijk en een druk leven. Maar ja, dat heb jij ook en desondanks kun je wel tijd voor hen maken. Misschien moeten alle (r)emigranten in de tussentijd 1 lekkere kerel uit hun land naar jou toesturen als kadootje voor het winnen van de nominatie, zodat je even kunt kiezen en de tijd doorkomt op liefdesvlak totdat de andere mannen tijd hebben, zoiets?
quote:Ine schreef op 19 september 2009 @ 18:17:

[afbeelding]

Ook niet als ik druk ben met de buurman. Vanmorgen met hem gesmst over dat stomme stuk kaas. Zoooo lekker, die kaas uit NL, begon hij. Lul, je moet die meid uit NL lekker vinden, niet die stomme rotkaas.

...
Hé Ine, ik ben ook blind voor hints en had 'm nog niet begrepen, hoor! 't Zal de leeftijd wel zijn! ;) Ik ben wezen kijken op WW, waar jij de naam had geschreven.
Oops, dubbel gepost...
Zie je wel!!! Ik ben niet gek!! mmmh, kan natuurlijk ook dat Saby en ik dan juist weer wel gek zijn en de rest niet. Laat ik mijn grote mond maar gewoon houden.

SFO, dat is lief van je! Het scheelt volgens mij wel een hoop. Op de officiele Timberland site stonden de 'normale' Timberlands voor 130 dollar, hier in de winkel voor 170 euro. Dat is nogal een verschil en sowieso vond ik ze hier duur. In NL ligt de prijs ook al iets lager.

Dus ik ga een rondje door NL maken, kijken of ik ze ergens kan vinden en dan zal ik voordat ik ze koop even bij jou checken of dat een groot verschil maakt, als jij dat oke vindt. Het punt is gewoon dat ik ze MOET passen om te kijken of het uberhaupt een optie is. Anders ga ik voor het lagere enkelmodel.

En tja, mijn ex is een verhaal op zich. Klopt wel hoor, het heeft ook veel met hem zelf te maken. Bij jou is de afstand nu eenmaal niet zo 1-2-3 te overbruggen, maar jouw kinderen zijn ook al weer groter. Mijn zoon was zo klein, die heeft eigenlijk niet echt een benul van wie zijn vader is en dat stoort me. In het begin heb ik mijn best gedaan en goede wil getoond, maar hij is daar niet op ingegaan en heeft zijn zoon bijv nooit hier opgezocht. Dat is toch zijn eigen keuze, ik heb het hem nooit verboden of gezegd niet te mogen komen. Integendeel.

Maar blijkbaar wil hij niet.

Hij stuurt wel cadeautjes, maar een jongetje van 3 kan daar ook niet veel mee. Die begrijpt de gedachte erachter niet.

Jij doet er wel moeite voor om contact met je kinderen te houden, om ze bij je langs te laten komen. Je belt met ze, en bezoekt ze in NL. Mijn ex belt af en toe en stuurt cadeautjes. Dat is alles en dat is te weinig voor een kindje op deze leeftijd.

Jouw kids weten dat ze bij jou terecht kunnen, ook al ben je lijfelijk ver weg. Mijn zoon weet dat er ergens een vader is, waarschijnlijk, maar heeft er niet veel aan als het er op aan komt. Dat is niet zoals het zou moeten zijn, maar wrs alles wat hij nu te bieden heeft.
quote:Anais01 schreef op 19 september 2009 @ 19:21:

[...]

Lach jij maar. Jij hebt weer genoeg te doen in je bed. Ik zit er hier maar weer mooi mee X-D!
Triest eigenlijk hoor, dat je ex gewoon "opgegeven" heeft w.b. zijn zoon. En reken maar dat jij de boeman bent in zijn ogen.
Ik gun het Surf wel hoor, dat is het probleem niet. Maar ik ben zo teleurgesteld. Weer een illusie minder

Ik hou het even kort hier, ik heb nog steeds hoofdpijn. Zal morgen wel beter gaan.

Ine, dat is een gave foto. Zo groots pakken ze het hier niet aan. Ik heb trouwens hier nog helemaal niets gemerkt. Alles staat en graast nog steeds buiten.
quote:Anais01 schreef op 19 september 2009 @ 19:16:

Misschien moeten alle (r)emigranten in de tussentijd 1 lekkere kerel uit hun land naar jou toesturen als kadootje voor het winnen van de nominatie, zodat je even kunt kiezen en de tijd doorkomt op liefdesvlak totdat de andere mannen tijd hebben, zoiets?

Oke, aan wat voor eisen moet de lekkere kerel voldoen? Kijk, Man stuur ik natuurlijk niet weg- maar ik grossier in een kennissenkring van kerels die graag een europese vrouw zouden willen verwennen, onder het motto "ik zal niets doen wat je niet wilt, maar wel alles wat je wel wilt". Zoeentje?

P.S. er circuleren foto's van hem op FB. Niet bij mij, maar ik stuur ze graag naar je op
Rubis
Ook van mij
Snjókorn falla, á allt og alla
Rubis, tijd voor een break. Ga lekker even naar NL.
He gets Rubis
knuf voor rubis
Hi Rubis,

Balen dat je je zo rot voelt...ik kan niet echt veel meer zeggen dan voorgaande meiden al gedaan hebben. Dikke knuffel en ik hoop dat vandaag alles er al weer iets beter uitziet. Misschien inderdaad even naar NL?

Sterkte!
Rubis, wat een vervelende situatie, ik kan me voorstellen dat je er depri onder voelt.

Big hug..
Hé! Ik kan nu opeens wél Gooische Vrouwen zien!

Nog even wat snaaien uit de koelkast en dan ga ik maar weer eens proberen te slapen.

Het regent hier een beetje, heeeeerlijk!
Slaap lekker!

Zucht, wij zitten alweer beneden, om 6.30 waren ze allebei weer van de partij.

Vent was om 3.30 thuis,die was stappen en er zit iets goors in de gootsteen dat verdacht veel op restjes kots lijkt.
Chicha, kunnen wij niet een poosje van kinderen ruilen, volgens mij pas jij beter bij de mijnes, die slapen ook niet!
Ainne, stuur de kids maar naar mij hoor, ik ben elke ochtend vroeg wakker,, ongeacht het tijdstip waarop ik ga slapen en vind vroege ochtenden heel gezellig.

BLURK, wat vond jij nou voor kadootje van Vent in de wasbak? Ruimt hij zoiets niet even op dan? Getverdegetver, ook goedemorgen.

Rubis, ik vind het echt rot voor je dat de situatie zo is en begrijpelijk dat dit na al die jaren zijn sporen nalaat. Die 3 jaar van Tb en mij stellen ook nog niet zoveel voor natuurlijk. We zitten hier nog steeds in een ontwikkelingsfase, praten erover als we aanvaringen hebben gehad en kijken hoe we dat de volgende keer anders kunnen doen. Ik heb ook gemerkt dat hij veel heeft nagedacht toen hij op zakenreis was en we afstand namen. Ook ik heb veel nagedacht in die tijd en daar hebben we achteraf over kunnen praten. Als dit niet zo zou gaan, zou ik niet bij hem willen blijven. Maar ook daarvoor geldt: als je al 25 jaar of langer bij elkaar bent, is uit elkaar gaan ook niet bepaald makkelijk meer.

Heb jij nooit eens het gevoel dat je weer vrij zou willen zijn, misschien wel weer de ruimte scheppen om in een nieuwe relatie te kunnen stappen t.z.t.?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven