Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
zaterdag 19 september 2009 om 17:11
Hoi Riny,
Pff ik ben er weer hoor!
Een kuurtje en een antiobioticazalfje rijker.
Ik heb erg lang moeten wachten, maar die arts was blij dat ik gekomen was, om erger te voorkomen.
Ik moet ook warme natte kompressen erop doen en de huid zoveel mogelijk laten luchten.
Das weer echt mannenlogika, want hoe lucht je de huid onder een cup F?????
Pff ik ben er weer hoor!
Een kuurtje en een antiobioticazalfje rijker.
Ik heb erg lang moeten wachten, maar die arts was blij dat ik gekomen was, om erger te voorkomen.
Ik moet ook warme natte kompressen erop doen en de huid zoveel mogelijk laten luchten.
Das weer echt mannenlogika, want hoe lucht je de huid onder een cup F?????
zaterdag 19 september 2009 om 23:13
woensdag 23 september 2009 om 10:00
Hoi allemaal,
Met mij gaat het best goed, maar ik merk wel aan mijn lijf dat er een oorlogje heeft gewoed vanbinnen. Ik ben soms ineens doodmoe,terwijl ik nog niet werk.
De chirurg was tevreden en denkt dat de wond in 2 weken dicht moet zijn, ik hoop natuurlijk dat het eerder is, want het ziet er goed uit.
Pom, gisteren heb ik eindelijk de viva te pakken gekregen, leuk stukje, en gefeliciteerd met je verjaardag!!
Pff ik ga ff opschieten, want ik krijg zo visite en ik zit nog in mijn nachtpon....
Met mij gaat het best goed, maar ik merk wel aan mijn lijf dat er een oorlogje heeft gewoed vanbinnen. Ik ben soms ineens doodmoe,terwijl ik nog niet werk.
De chirurg was tevreden en denkt dat de wond in 2 weken dicht moet zijn, ik hoop natuurlijk dat het eerder is, want het ziet er goed uit.
Pom, gisteren heb ik eindelijk de viva te pakken gekregen, leuk stukje, en gefeliciteerd met je verjaardag!!
Pff ik ga ff opschieten, want ik krijg zo visite en ik zit nog in mijn nachtpon....
woensdag 23 september 2009 om 17:52
vrijdag 25 september 2009 om 10:52
sientje succes vandaag en heel veel sterkte!!!!!!!!!!!! christy denk goed aan jezelf en luister naar je lichaam!!!!!!!!pom nog van harte gefeliciteerd!!!!!!en heb de viva gekocht leuk stukje hoor!!!!!viva zal goed verkocht hebben deze oplage met dank aan pom en het forum!!!!verder gaat hier alles goed .wens iedereen een heel fijn weekend!!!!!!!!!!!!!!liefs jantiena
vrijdag 25 september 2009 om 11:18
Hallo dames, jullie denken dat ik nu op de operatietafel lig maar niets is minder waar .....gisteren om half 4 werd ik gebeld door Dkt Dillemans himself, de operatie gaat niet door i.v.m. met ziekte van een collega....en er waren een paar spoed gevallen en daar hoor ik (gelukkig) niet bij. Zijn voorstel was om het een week te verschuiven maar na enig protest van mijn kant mag ik nu maandag komen. Wat hij ook nog even tussen neus en lippen door vertelde dat ik er niet te licht over moest denken zo'n maagbandje verplaatsen, hij zei dat het plaatsen vaak makkelijker was dan het herplaatsen.......mmmm wilde ik dat eigenlijk wel weten??? We moesten dus van alles opnieuw gaan regelen.....de jongste van 13 kwaad! Ik wil bij mijn vriendin gaan slapen....de middelste van 18 die had andere plannen op vrijdagavond (party?) haha... en mijn man die een drukke baan heeft en alles netje had opgelost moet alles weer gaan omgooien.............
de conclusie:
Het hele gezin is de dupe....hihihihi
groetjes en een fijn weekend, Sientje
de conclusie:
Het hele gezin is de dupe....hihihihi
groetjes en een fijn weekend, Sientje