Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
@Chris, ik zal het niet opschrijven maar in gedachten zeg ik het wel tegen je! Sterkte!
Aangezien ik zoveel van de dames hier hoor dat het weekend zo rot is. Kunnen we dan niet gewoon ergens in een tussenplaats waar iedereen ongeveer vandaan komt en woont in de buurt gaan stappen Noemen we ons de Single Independant Ladies. Weet natuurlijk niet hoe oud alle dames onder ons zijn , maar zie 1986 vaak staan bij charming en roosje dus denk 22 a 23 jaar. Zelf ben 27. Een broekkie. haha.

Voel me vandaag heel erg moe.. opgebrand, dagje zee heeft me echt goed gedaan...

Nu moet ik doorgaan, en geloof mij vanavond trek ik mijn joggingsbroek aan en ga zwelgen bij een goede film.

@ Roosje... vervelend dat je vrienden allemaal een vriendje hebben enz. heb dat zelf ook moet ik toegeven, buiten 1 vriendin en dan voel je jezelf snel eenzaam.

Muziek downloaden doet mij altijd goed. Flnk meebleren en mijn huis poetsen (ga ik morgen doen).

@Raiden, want zijn wij toch sterke vrouwen he ;) ben van de week ook naar de kapper geweest, lekker donkderder laten verven en nu zit het net zoals die anouk in gooische vrouwen en voel me aantrekkelijk. Heeeeeeeerlijk, nu me ook zo nog gedragen * lol*

@ Laura, het is zo ongelooflijk vervelend dat iemand je dit achteraf nog even aandoet. Hij is dit weekend naar Duitsland en wens hem gewoon het allerergste toe, maar tegelijk ook niet. Ook zei hij in de mail. ik was van plan om langs te komen spontaan bij je en te kijken naar je appartement, maar nee laat nu ook maar het is geheel verpest en daar heb je het zelf naar gemaakt.

Geloof mij , ik kom hier echt wel overheen, ben er zo mee klaar... en nu kan ik hem compleet los laten. Want die *&^%$ is me niet waard.

@Fiene ik kan er met mijn verstand ook echt niet bij ... hij zei altijd dat hij zo eerlijk was tegen me, en nu dit... tsja kan niet anders zeggen dan dat het me opbreekt.
anoniem_69482 wijzigde dit bericht op 19-09-2009 19:37
Reden: iemand vergeten ;)
% gewijzigd
Ben heel erg in de war nu. Verdrietig om wat er zojuist is voorgevallen. Het is helemaal niet belangrijk, maar ik merk dat ik er niet goed op reageer. Ben onrustig, gespannen en voel me raar.

Ik heb mijn ex-lief gister het volgende sms-je gestuurd: Death is not the greatest loss in life. The greatest loss is what dies inside us while we live.

Dat is het motto van een van de forummers hier en is op dit moment heel bepalend in mijn leven. De gedachte erachter voor mij is dat niet het sterven het allerergste is. Sterven doen we tenslotte allemaal en kun je niet veranderen. Maar juist de dingen in je leven die sterven (wensen, dromen, verlangens, maar ook relaties), die doen het meeste pijn en laten de grootste leegte achter.

Ik vond zijn reactie die ik een uurtje geleden kreeg nogal vaag, kortaf en het leek alsof ik een snaar had geraakt. En niet dat ik nu verwacht dat we op dit nachtelijke uur gezellig gaan zitten sms-en, ik had ook niet verwacht dat hij na zo'n gevoelige sms-je gelijk zijn mobiel uit zou zetten (dat was in onze relatie een van mijn grote ergernissen). En dat doet me verdriet.

Ik weet dat ik zit te miepen om niets, maar ik moest het even kwijt.
Ik reageer later op iedereen, nu even beperkt. Bloemetje, ik herken je verhaal zo enorm. Erg confronterend. Ik vind het ook een rotweekend, ook al heb ik dan wel afleiding gezocht. Ik denk elke seconde aan hem en ik begin mijn ratio een beetje kwijt te raken. Ik zwelg in verdriet en ik mis hem zo enorm. Terwijl ik toch elke keer weer op dezelfde conclusie uitkom. Ik wil hem nooit meer terug, maar wat hij me aangedaan heeft is zo pijnlijk. En hij is waarschijnlijk al over mij heen en ik zit hier nog met een gebroken hart. Zo oneerlijk!

Chris, ik zal het niet zeggen. Goed dat je dat aangeeft. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte, dat heb je nodig! En als je geen zin hebt om hier te reageren, dan doe je dat lekker niet

De rest: ik reageer later op jullie. Ik denk dat ik zo ga slapen. Maar ik droom tot nu toe elke nacht over hem, hele pijnlijke dromen (en nog pijnlijker om wakker te worden).

Bloemetje, goed idee om als singles groep uit te gaan. Ik ben voor! Kom overigens uit 19**... Dus nog meer een broekie dan jij
quote:bloemetje11282 schreef op 19 september 2009 @ 19:36:

Geloof mij , ik kom hier echt wel overheen, ben er zo mee klaar... en nu kan ik hem compleet los laten. Want die *&^%$ is me niet waard.

Dat wilde ik eigenlijk ook schrijven, dat ik hoop dat wat dit losmaakt je uiteindelijk ook kan helpen om er overheen te komen. Dat had ik ook. Maar kan ook als een dooddoener of vaag iets overkomen als je dat (nog) niet zo voelt, dus daarom had ik het niet opgeschreven. Maar fijn dat je dat vertrouwen hebt. Dat is stap één. Het gevoel is vaak wat trager he...

@Roosje: mijn meest recente plan was met de trein naar een stad hier in de buurt te gaan. Maar goed, ik zie wel. Misschien ga ik hier wel op het balkon zitten.

@Chris: naar! Misschien heeft-ie het als verwijt opgevat en voelt-ie zich aangevallen. Ik weet het ook niet...
Hi Christiane

probeer het vooral met je mee te dragen als ervaring voor later.

Het feit dat je zegt dat je opgelucht bent, zegt heel veel!! Realiseer je dat!
@ chris from Kris: I wish you a lot of warm feelings and happy memlories!
@ Nunnu: het kan aan mij liggen, maar ik snap jouw reacties op mij niet helemaal.

@ Laura: aangevallen is denk ik een groot woord, maar geraakt heeft het hem zeker. Had het hem niets gedaan, dan had ik of geen reactie gehad of een reactie in de trant van: mooie woorden.
Hoi chris,

Ik denk dat hij het te confronterend vond....tenminste zoals ik hem een beetje "ken" uit je verhalen. je schrijft dat hij wel gereageerd heeft op jouw sms. Hoe was zijn reactie?

En nu iets anders voor jou...wat wilde je met je sms? Wil je een reactie? Wil je met hem praten? Of wil je iets bij hem teweeg brengen?

Het klote van contact zoeken is dat je dingen gaat verwachten wat je ook kwetsbaar maakt.

Ik las toevallig van de week dat onderschrift van Ivyrosa en vond het ook heel treffend, heb hem ook bewaard. Heel erg waar!!
@ MiNouTje

Helemaal hetzelfde hier! Hij lijkt weer helemaal tevreden met zijn leven. Dat is confronterend. Maar the break up, ik vind het prima zo, ik verdien iets beters.

Maar ik vind het ook zo pijnlijk. Vooral 's nachts. Overdag kan ik lezen of tv kijken als ik aan hem denk, maar 's nachts kan ik hem niet ontwijken! Gisteren droomde ik dat hij dood ging en dat zijn ouders het niet prettig vonden dat ik langskwam, dat deed pijn omdat ik best close was met zijn ouders. (..) Erg lastig allemaal.

Vannacht droomde ik opzich wel mooi. Ik droomde dat hij naast mij lag en dat ik zei: ik ga je wel missen. En dat hij zei: dat is normaal, maar dan herinner je de mooie momenten tenminste. En toen zei ik: jammer dat dit de laatste keer is dat ik je zie. En toen werd ik wakker. Voor mezelf zie ik deze dromen als afscheid nemen. Het is nu allemaal heel definitief. Het is goed zo. Ik hoop dat mijn hart het ook snel accepteert

Single Independant Ladies klinkt wel goed ;)
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 23:56
Reden: klein persoonlijk feitje
% gewijzigd
ik durf niet maar het moet...de zenuwen gieren door mijn lijfje!
Ik droom ook heel veel... heeeeeeeel erg veel zelfs. Dat is verwerking.

Had nog een mailtje van hem vanmorgen van afgelopen nacht 2:57. Stonden wel weer wat lievere dingen in dus volgens mij is hij ook erg met me bezig nog, ook al geeft hij dat niet toe. Hij drinkt geen alcohol dus jaaaaa het is een gemeend mailtje haha. Niet op gereageerd, ga dat ook niet doen. Vind het lekker zo vandaag... momenteel lekker tv series kijken en wat poetsen in mijn appartementje.

Klinkt goed toch Roosje?vind dat we allemaal sterke vrouwen zijn.
@ Charming86

wat durf je niet meisje? Je gevoelens te uiten tegen hem? Het is goed dat je inmiddels weet waarom je handelde zoals je deed. Dat moet wel een opluchting zijn.

@ Bloemetje

Ik hoop dat dat verwerking is. Ik vind slapen gewoon verschrikkelijk nu :p

Had je echt een mailtje? Hij kon dus ook niet slapen door de situatie? (..) Hij zei dat ik altijd mocht mailen, maar toen dacht ik: ja hallo! Ik kan het ook wel zonder jou. Dus nu heb ik het contact verbroken en reageer ik niet meer. (,,)
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 11:59
Reden: alles verwijderd; wil het niet meer zien haha
% gewijzigd
Even weer een egopost. Hopelijk de laatste, want ik ben het nu toch zo zat dat ik hem gewoon echt ga vergeten!!!

Ik ben erachter gekomen dat ex twee gezichten heeft. Tegen mij en mijn familie is hij aan het klagen dat ik hem haat en hij niet snapt waarom, dat ik zo gemeen tegen hem ben, dat hij nog veel om me geeft en dat het hem pijn doet mij zo te zien. Dat hij met me wil praten en eerlijk wil zijn.

Maar ik ben erachter gekomen (via een gezamenlijke vriendin) dat hij heel erg slecht over mij praat bij zijn mensen. Mij de schuld geven. En dat iedereen daar al weet dat hij min of meer samen is met dat wijf. En dat hij het voor zichzelf en voor zijn mensen goed praat dat hij al zo snel met haar is, omdat ik de schuld ben van onze 'scheiding'.

Ik heb nu zo'n hekel aan hem! Ik heb hem mijn laatste e-mail ooit gestuurd. Waarin ik hem vertel dat ik erachter ben gekomen en dat hij me maar vooral heeeeel erg snel moet gaan vergeten. Beetje jammer dat mijn meubels nog bij hem staan.

Overigens heb ik vandaag wel alle losse spullen van mij uit het huis gehaald. Ik had er hulp bij, heel fijn. Hij zit toch weer met zijn reet in zijn land. En nu bij haar dus. Zij schijnt ook negatief over mij te zijn (terwijl ze me eerst zo mocht... yeah right). Ze zal hetzelfde gaan meemaken. Want wat ik nu meemaak hebben zijn vorige exen ook meegemaakt. Smeerlap! Echt, 4 jaar voor niks!!

Het schijnt dat zijn plan is om een goedkoop appartement (dream on, die vindt hij nooit) in de buurt van zijn werk te vinden en een leaseauto uit zijn eigen land te nemen. Zijn werk goed doen en ondertussen werk zoeken in zijn land. En daarna naar zijn land verhuizen en met haar iets opbouwen. Dat hij maar snel weg mag zijn!!

Ik ben zo vreselijk teleurgesteld en kwaad. Afgelopen weekend heb ik nog gezwelgd in verdriet, maar dat was achteraf echt zonde van mijn tijd. Waarom zou ik om zo iemand zo'n verdriet hebben??? Ik moet die energie gaan steken in mijn toekomst!!

Bah, bah, bah!! En onze relatie was zo heerlijk. Hoe kan hij me dit toch aandoen!!!
@MiNouTje

Ook weer herkenbaar! Wat een *******. Serieus.

(..)

Hoe eerlijk allemaal.

Heb je niet een vriend of vriendin die de laatste spullen kan halen? Die moet je gewoon terug natuurlijk.

Het is logisch dat je nog verdriet hebt hoor, ook al is het een eikel. Het is ook vooral het feit dat je je genaaid voelt en zijn aanwezigheid mist en de mooie moment, ik bedoel: 4 jaar, dat is een hele tijd.
Lieve meiden,

Hier een poging om alles op papier te zetten want ik voel me echt intens verdrietig op het moment de tranen blijven maar komen en ik ben ten einde raad.

Het bezoekje was heel ongemakkelijk, je kent elkaar door en door maar er is zoveel afstand en de spanning staat tussen je in. Toen ik binnen kwam moest ik mijn tranen weg slikken. Ik weet niet hoe die jongen dat doe maar hij raakt me echt.

Hij vond me veranderd en zag dat ik flink was afgevallen (daar was ik ergens best trots op en zeker dat hij het opmerkte deed me goed).

Geprobeerd om bij hem wat los te krijgen over zijn gevoelens maar ergens durfde ik niet door te vragen, bang voor de antwoorden.

Hij zei dat hij wel achter de keuze stond en hij weer lekkerder in zijn vel zat, hij vrolijker was en leuke dingen ondernam. AUW maar zie ik nou ook toch de twijfel in zijn ogen, toen ik mijn gevoelens met hem deelde??

De weg naar huis heb ik huilend afgelegt.

Ook even kort met mijn ouders gesproken en zij zien dat ik niet goed in mijn veel zit en leef op hoop. Zij vinden dan ook dat ik hem moet bellen en gewoon op de man af moet vragen of hij ons nog een kans wil geven. Zoniet, dan moet je de hoop vergeten en het afsluiten. Zoja, dan ga je er samen tegen aan en haal je alles eruit wat erin zit.

Nu twijfel ik of dit een goed idee is wat vinden jullie?

Ik wou dat ik niet om hem gaf wat doet dit zeer.
@charming:

Wat een moeilijke situatie. Je moet niet vergeten dat hij inmiddels ook verder is in het verwerken he? Hij zegt immers dat hij nu achter de keuze staat. Hij kan bang worden dat je weer twijfels krijgt en dat is dan erg lastig. Toch is het belangrijk om eerlijk te zijn he?
@roosje: Jij vindt dus ook dat ik hem moet bellen en hem nogmaals maar dan duidelijk vertel dat ik hem echt terug wil?

Ergens wil je zo graag deze periode afsluiten maar ik durf niet.
@Charming: Je moet er zelf ook helemaal voor durven gaan he? Volgens mij heb je nog steeds teveel twijfels en alles. Als je weer gaat twijfelen over de veranderingen en alles, dan is dat niet eerlijk. Dus ik kan me voorstellen dat je beter eerst aan die kant van jezelf gaat werken.

Mis je hem als 'relatie' of hem als vriend? Dat kan een verschil zijn natuurlijk
@roosje: ik mis hem als persoon en daarmee dus ook onze relatie en hem als vriend. Je hebt gelijk als je zegt dat ik twijfelend over kom maar ik weet wat ik voel en dat is het belangrijkste. De twijfels hebben meer betrekking op hoe ik dit moet aanpakken en uit angst om teleurgesteld te wordne (zelf bescherming).
Ja wat ik eigenlijk bedoel is dat je zegt dat bang bent voor veranderingen, toch?

Dus is het dat je hem mist, jullie relatie?

Of is het het feit dat dit weer een grote verandering is en je niet weet hoe je er mee aan moet en dus het liefst alles bij het oude houdt?

Hoop dat ik een beetje duidelijk overkom?
@charming Toch denk ik dat je hem niet moet bellen, hij geeft aan dat het goed met hem gaat enz. en dat hij achter zijn keuze staat.

Denk om eerlijk te zijn dat hij het afgesloten heeft, en dat je antwoord die je krijgt toch niet goed gaat komen.

Het spijt me voor mijn eerlijke mening, maar heb hetzelfde meegemaakt. Heb hem ook gevraagd of hij me nog terug wilt, en of hij me mist, maar kreeg ik 1 koud antwoord op NEE.

@roosje ja heb weer over en weer gemaild en staat ook vol verwijten, maar uiteindelijk werd het steeds zachter en vriendelijker. Het is nu klaar... geen contact meer voorlopig. Misschien over een tijd als we allebei stuk verder zijn in ons leventje.

@minou, dikke knuffel voor jou, wat een hufter is die ex van jou zeg, pffff en ben alsjeblieft blij dat hij naar frankrijk verhuisd. Kan je van de week niet een verhuiswagentje/busje regelen en alles ophalen bij hem wat van jou is? je meubels ook. En dan desnoods in een opstal plaatsen. Want echt serieus... je gaat hier zo aan onderdoor. Hou je gedachten zoals je nu bezig bent zo ook! want dat gaat de goeie kant op.
quote:Roosje1986 schreef op 20 september 2009 @ 20:21:

Ja wat ik eigenlijk bedoel is dat je zegt dat bang bent voor veranderingen, toch?

Dus is het dat je hem mist, jullie relatie?

Of is het het feit dat dit weer een grote verandering is en je niet weet hoe je er mee aan moet en dus het liefst alles bij het oude houdt?

Hoop dat ik een beetje duidelijk overkom? Ik begrijp wat je bedoelt en ik mis hem en de onze relatie en als we daar beiden mee door zouden willen gaan zal er voor mij ook een grote verandering aanvast zitten, samenwonen. Dus of het nu wel of niet goed komt, de verandering blijft (alleen op een andere manier).
quote:bloemetje11282 schreef op 20 september 2009 @ 20:44:

@charming Toch denk ik dat je hem niet moet bellen, hij geeft aan dat het goed met hem gaat enz. en dat hij achter zijn keuze staat.

Denk om eerlijk te zijn dat hij het afgesloten heeft, en dat je antwoord die je krijgt toch niet goed gaat komen.

Het spijt me voor mijn eerlijke mening, maar heb hetzelfde meegemaakt. Heb hem ook gevraagd of hij me nog terug wilt, en of hij me mist, maar kreeg ik 1 koud antwoord op NEE.

.

Je hebt gelijk, hoe duidelijk wil je het hebben. Ik ben alleen heel erg geschrokken van mijn reactie op het weerzin, ik ben totaal van de kaart en moet echt weer even aarde.

Ik baal dat hij dit in me los maakt maar misschien heeft het weerzien met mij ook wat met hem gedaan of is dit weer de valse hoop...........

Hoe gaat het met jou
Tuurlijk heeft het wat met hem gedaan charming... hij heeft tenslotte van je gehouden. Maar ik denk dat hij al een stapje verder is dan jij.

Een besluit maken is moeilijk, en zeker als je nog een beetje om iemand geeft.

Ik weet precies hoe jij je voelt. Zit in hetzelfde schuitje..

Gaat vandaag erg goed met me. Heb morgen een sollicitatiegesprek waarvoor ik echt hoop dat ik wordt aangenomen, want dit zou mijn droombaan zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven