Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 20 september 2009 om 16:49
quote:Lys schreef op 20 september 2009 @ 16:47:
Ach, kwamen ze patat en frikandellen maar aan huis bezorgen... that would be nice....
Net als bij de Japanner: ventje op scooter met uitklapfrituurpan. Wordt voor de deur vers gemaakt, direct knapperig op je bord. *sloffe frietjes = nielekkur.*Humor
Ach, kwamen ze patat en frikandellen maar aan huis bezorgen... that would be nice....
Net als bij de Japanner: ventje op scooter met uitklapfrituurpan. Wordt voor de deur vers gemaakt, direct knapperig op je bord. *sloffe frietjes = nielekkur.*Humor
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 20 september 2009 om 16:52
Had me ook zoooo verheugd op deze zondag. Lekker uitslapen, niks moeten, alles mogen (maar niets willen, hhh), dreuteldedreutel, alle tijd, deur en ramen open... wat een zalige zondag.
Wat zal ik eens gaan doen?
Ik heb zin om al te eten.
Is dit te vroeg?
Twijfelaar uit Twello
Wat zal ik eens gaan doen?
Ik heb zin om al te eten.
Is dit te vroeg?
Twijfelaar uit Twello
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 20 september 2009 om 16:55
zondag 20 september 2009 om 16:58
zondag 20 september 2009 om 16:59
quote:Dushi74 schreef op 20 september 2009 @ 16:55:
[...]
Ik zeg: match made in heaven. Me like ons saaieelfjes leventjes.We zijn natuurlijk niet voor niets naar dit saaie topic toe gekropen met z'n allen. Wij wísten dit gewoon van elkaar.
[...]
Ik zeg: match made in heaven. Me like ons saaieelfjes leventjes.We zijn natuurlijk niet voor niets naar dit saaie topic toe gekropen met z'n allen. Wij wísten dit gewoon van elkaar.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.