Afvallen met...
zondag 20 september 2009 om 21:49
quote:AgentL schreef op 20 september 2009 @ 21:33:
Hoe was het feestje Tien?
Feestje was leuk, zus was ook uitermate content
Vinyl en Erwt, lekker aan het kwakkelen las ik, vervelend voor jullie! Hopen dat de dokter nu wel uitsluitsel kan geven.
Ik ben te lui om veel verder terug te lezen, sorry. Was BZV erg leuk? Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien, was nog aan het feesten, maar er is vást wel iemand die er een passende samenvatting van kan geven...
Hoe was het feestje Tien?
Vinyl en Erwt, lekker aan het kwakkelen las ik, vervelend voor jullie! Hopen dat de dokter nu wel uitsluitsel kan geven.
Ik ben te lui om veel verder terug te lezen, sorry. Was BZV erg leuk? Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien, was nog aan het feesten, maar er is vást wel iemand die er een passende samenvatting van kan geven...
zondag 20 september 2009 om 21:50
Ja, zo'n elektrische:
M'n eerste was superhip... zo'n retro.
Toen die kapotging kon ik 'm nergens meer krijgen... Wel besteld bij een of andere online campingshop. Maar die kwam maar niet... Heeft nog wel moeite gekost om m'n geld terug te krijgen.
Toen bij de MM een enigszins bijna dezelfde maar toch minder hippe kookplaat gekocht.
M'n eerste was superhip... zo'n retro.
Toen die kapotging kon ik 'm nergens meer krijgen... Wel besteld bij een of andere online campingshop. Maar die kwam maar niet... Heeft nog wel moeite gekost om m'n geld terug te krijgen.
Toen bij de MM een enigszins bijna dezelfde maar toch minder hippe kookplaat gekocht.
zondag 20 september 2009 om 21:51
quote:Tientje79 schreef op 20 september 2009 @ 21:49:
[...]
Ik ben te lui om veel verder terug te lezen, sorry. Was BZV erg leuk? Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien, was nog aan het feesten, maar er is vást wel iemand die er een passende samenvatting van kan geven... Samenvatting op: Boer zoekt Vrouw 2009!!
[...]
Ik ben te lui om veel verder terug te lezen, sorry. Was BZV erg leuk? Ik heb alleen de laatste paar minuten gezien, was nog aan het feesten, maar er is vást wel iemand die er een passende samenvatting van kan geven... Samenvatting op: Boer zoekt Vrouw 2009!!
zondag 20 september 2009 om 21:58
zondag 20 september 2009 om 22:04
zondag 20 september 2009 om 22:08
quote:biebelie schreef op 20 september 2009 @ 22:05:
voorbeeldje gewoon koken,niet eens uitgebreid:
1e pit: vlees vriendje
2e pit: vegaburger Bieb
3epit: bv Broccoli
4e pit: sauspannetje broccoli
5e pit/wokbrander: gebakken aardappeltjes
Ah ja, als ik dit zou koken dan gaat dat zo:
1 pit voor vlees/vega-burger.
1 pit om broccoli te koken. En daarna is 'ie nog warm genoeg om de saus te verwarmen, kan ik ondertussen de broccoli afgieten.
voorbeeldje gewoon koken,niet eens uitgebreid:
1e pit: vlees vriendje
2e pit: vegaburger Bieb
3epit: bv Broccoli
4e pit: sauspannetje broccoli
5e pit/wokbrander: gebakken aardappeltjes
Ah ja, als ik dit zou koken dan gaat dat zo:
1 pit voor vlees/vega-burger.
1 pit om broccoli te koken. En daarna is 'ie nog warm genoeg om de saus te verwarmen, kan ik ondertussen de broccoli afgieten.