Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Een dikke voor Dolfijntje. Balen dat je ongesteld bent geworden.

MS, moeilijke keuzes voor jou. Ik zou ook niet blij zijn als ze hun behandeling afstemmen op oude testresultaten. Gelukkig ga je nu pas verder als ze goed naar je geluisterd hebben. En dan ook nog eens bij het ziekenhuis waar jij een goed gevoel bij hebt.

Yam, ik las over je in de special bij de Viva! Leuk hoor. Alleen je naam verkeerd gespeld, wat dom zeg. Het viel me meteen op. Maar wel een leuk stukje en een hele mooie foto van Yamini.
Even snel een dikke knuffel voor Dolfijntje!!!!

Spreek jullie weer als ik terug ben.
quote:kaetje schreef op 19 september 2009 @ 18:59:

Yam, ik las over je in de special bij de Viva! Leuk hoor. Alleen je naam verkeerd gespeld, wat dom zeg. Het viel me meteen op. Maar wel een leuk stukje en een hele mooie foto van Yamini.

ehm ja mn forum naam verkeerd geschreven, en mn echte naam erin was niet geheel de bedoeling

en ehm bekkenbodeminstabiliteit????

de insteek van het stukje was; "hoe is het nu met yammini", vanuit het telefonisch intervieuwtje heeft ze alleen overgenomen "het is een heerlijk kindje" en de rest heeft ze zelf bij creatief in elkaar gezet
quote:Yamuna schreef op 19 september 2009 @ 22:21:

[...]

ehm ja mn forum naam verkeerd geschreven, en mn echte naam erin was niet geheel de bedoeling

en ehm bekkenbodeminstabiliteit????

de insteek van het stukje was; "hoe is het nu met yammini", vanuit het telefonisch intervieuwtje heeft ze alleen overgenomen "het is een heerlijk kindje" en de rest heeft ze zelf bij creatief in elkaar gezet

Dat meen je niet!!!!

Ga je daar nog wat van zeggen?
ik heb peggysue gebeld , en alles gaat nog steeds goed, kleintjes doen t prima binnen. ze hoopt morgen internet te hebben. (maar dat hoopte ze woensdag ook al te hebben ZH is niet zo medewerkzaam wat dat betreft)

Dinsdag krijgt ze weer een groeiecho, en word er geëvalueerd hoe t ervoor staat als alles nog steeds goed is en rustig dan mag ze weer naar huis. met uiteraard verplichte rust.

Zo dat was weer even de update
Bedankt voor de update van PeggySue, zit toch steeds met haar in mijn hoofd.

MS, wat een nare situatie. Kan me indenken dat het niet echt een vertrouwd gevoel geeft.

Dolfijntje, , het is knap waardeloos om ongesteld te worden/te zijn en dan ook nog een geboortekaartje te krijgen is echt zout in open wonden strooien.
Goed om te horen over Peg. Even een snelle knuffel voor de rest,

xx
Wat fijn voor Peg en haar mini's, toch weer een weekje erbij!

Ik heb wel vaker gehoord dat verhalen in tijdschriften vaak (gedeeltelijk) verzonnen worden...
Fijn te horen dat alles goed gaat met Peg en de kleintjes.
Goed nieuws van peg! fijn zeg.

Yam dat is ook wat zeg dat ze zomaar wat opgeschreven hebben.

MS wat rot dat het allemaal zo raar loopt in het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je er zo geen goed gevoel bij hebt.

Dolfijntje, bah weer ongesteld. Knuffel voor jou.

Hier weer terug van een fijn weekend. Wat een drukte zeg met zo'n hele familie. Maar wel gezellig om weer eens bij te kletsen. Lucas heeft het ook goed gedaan en hij vond het wel leuk al die aandacht van neeftjes en nichtjes.
Wat een goed idee zeg van die multivitamine met foliumzuur! Dat voelt inderdaad een stuk minder confronterend, ga ik vanmiddag meteen halen.
Wat fijn dat de ukkies nog steeds in Peg d'r buik zitten!

Yam, wat vaag dat ze je bellen voor een interview en dan toch nog alles bij elkaar verzinnen.

MS, ik hoop dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt en dat je een keuze kunt maken over waar je verder wilt met je behandelingen.

Ik weet niet heel zeker meer hoeveel ik spoor, maar het was in ieder geval Puregon. En ik meen dat ik iets van 150 ee moest spuiten, maar ik had toen al met 10 dagen de punctie.

Dolfijntje, vervelend dat je weer ongesteld bent, maar wel fijn dat je er geen pijn van hebt.

Wij zijn dit weekend voor het eerst ergens gaan logeren met uk. Dat ging best goed, al sliep ze niet heel geweldig. Ach ja, ik kan mijn slaap gelukkig nu nog overdag inhalen :-)
Yam, heb je nog nieuws over Peg?

CD, fijn te horen dat het goed ging. Hoe slaapt ze thuis, beter?

150 Eenheden spoot ik ook vorige keer, maar dat schoot niet op. Ben benieuwd wat ze nu van plan zijn.
ik heb peg vandaag geprobeert te bellen maar kreeg tot twee maal toe haar voice mail

dat kan twee dingen betekenen

dat ik tijdens haar slaap en rusttijden heb gebeld ... of ...
Ik hoop niet het laatste
Of ze had een gesprek met de gyn? Ze had toch vandaag nog een groei-echo en da werd er toch beleid bepaald? Ik hoop niet dat ze is bevallen!
Ik hoop ook dat het goed met haar gaat!

Yam, vreemd verhaal van dat intervieuw.

Hier alles goed maar een drukke week op het werk. Vandaag vergadering en morgen met leerlingen op pad.
Ik duim nog maar even extra hard voor Peg....
ik probeer haar morgen nog wel even te bellen.

ik hoop dat ze gewoon lekker te rusten lag ofzo
Yam, heb je al geprobeerd haar te bellen?
sms van peggy gehad, groeiecho was niet goed ze moet ik ZH blijven.

een van de kindjes ligt achter op schema , ze maakt zich zorgen
Gatsie! Weet je ook hoe zwaar ze geschat worden? Spannend hoor, goed dat ze in het ziekenhuis ligt zodat ze streng in de gaten wordt gehouden. Slaapt ze wel al beter? Bedankt iig Yam, dat je ons op de hoogte blijft houden. Ik duim dat ze nog even blijven zitten en dat ze wel gaan groeien!

Kaetje hoe was je uitje met de klas? Vermoeiend zeker?

Ik zit met een hoofd vol snot thuis. Heb vanmorgen wel gewerkt, moest veel mensen bellen, maar vanmiddag moest ik bij pasgeborenen langs en dat leek me toch minder verstandig. Dus afspraken verzet en nu op de bank met een kop thee. Hopelijk klaart mijn hoofd dan op.

Trouwens nog een miscommunicatie met het ziekenhuis. Ik belde om te starten met IUI en blijkt dat in mijn dossier staat dat ik voor cyclusanalyse kom. Dus het wordt ws weer geen IUI. Ik heb vrijdag mijn 1e follikelmeting en hopelijk kan ik ze dan nog ompraten tot IUI want ik zie het nut van cyclusanalyse niet in. Ik gebruik al ovulatietesten dus de meerwaarde van de echo's? Vrijdag nog maar even vragen want zoals de gyn vertelde in juli (gelukkig was mijn man er ook bij, dus die heeft het ook gehoord) eerst 2 x IUI zonder stimulatie en dan 2 x met stimulatie. We hebben het totaal niet over cyclusanalyse gehad.... We horen het nog wel
Yam, bedankt voor de update. Das wel flink schrikken zeg. Goed dat Peg in het ziekenhuis is, met alle zorg dichtbij. Hopelijk gaan beide mini's nog een groeispurtje maken.

Dolfijn, wat balen die miscommunicatie. Hopelijk kun je toch nog met IUI starten. Wat bedoelen ze met cyclusanalyse? Ik heb wel een onderzoek gehad naar verloop van menstruatie maar dit stelde weinig voor en er kwam ook niks uit.
De mevrouw aan de telefoon legde het uit als "echo's om te bepalen wanneer je eisprong precies is" Ofwel follikelmetingen. Geen idee wat ze met die info willen doen, ik weet na 3,5 jaar toch wel hoe mijn cyclus in elkaar zit (al doet hij nu de laatste 2 maanden ineens gek) Als ze ook nog bloed willen prikken dan zou ik het wel nuttig vinden, maar anders zonde van mijn en hun tijd.
Yam, bedankt voor de info. Dat is schrikken zeg. Ik wens haar alle sterkte toe en hoop echt dat de ukkies nog even doorgroeien en nog lekker in hun huisje blijven zitten.

Dolfijn, wat een gekloot met het ziekenhuis. Wel vervelend dat je nu weer niet met IUI kan starten. Wat duurt het toch allemaal lang op deze manier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven