Afvallen met...
maandag 21 september 2009 om 07:30
maandag 21 september 2009 om 07:58
Goedemorgen!
Age wat ontzettend balen van die kiespijn. Echt de tandarts bellen straks.
En Erwt de oogarts! Ik hoop dat je snel terecht kunt.
Ik kan iets later in actie komen dan anders vandaag. Heb mijn eerste afspraak op een andere locatie, en dat ligt tussen mijn huis en mijn reguliere werkplek. Dus daar ga ik direct heen vanochtend. Lekker zeg, half uurtje later opstaan
Age wat ontzettend balen van die kiespijn. Echt de tandarts bellen straks.
En Erwt de oogarts! Ik hoop dat je snel terecht kunt.
Ik kan iets later in actie komen dan anders vandaag. Heb mijn eerste afspraak op een andere locatie, en dat ligt tussen mijn huis en mijn reguliere werkplek. Dus daar ga ik direct heen vanochtend. Lekker zeg, half uurtje later opstaan
maandag 21 september 2009 om 09:29
Wel fijn dat je ons contact als vriendschap omschrijft Drift! Geheel wederzijds!
Ben vannacht na een half uur weer in slaap gevallen. Bah, wat een hel
Vanmorgen nog zeurende pijn dus de eerste ibu zit er al weer in.
Zal straks op het werk bellen, eerst even in m'n werkagenda kijken.
Dan ook maar direct de huisarts bellen om te vragen voor een doorverwijzing naar diëtiste en om te vragen naar een andere huisarts
Fijne dag allemaal!!
ps: jullie zijn lief!!
Ben vannacht na een half uur weer in slaap gevallen. Bah, wat een hel
Vanmorgen nog zeurende pijn dus de eerste ibu zit er al weer in.
Zal straks op het werk bellen, eerst even in m'n werkagenda kijken.
Dan ook maar direct de huisarts bellen om te vragen voor een doorverwijzing naar diëtiste en om te vragen naar een andere huisarts
Fijne dag allemaal!!
ps: jullie zijn lief!!
maandag 21 september 2009 om 11:09
Age al gebeld met de tandarts?
Ik heb vanochtend meteen om 08.30 gebeld en kan vanmiddag rond 16.00 uur terecht. Wel lastig, want had twee afspraken in MdK-regio die nu dus niet kunnen doorgaan, maar goed... dit heeft prioriteit, want anders moest ik minstens 2 dagen wachten. Vind het best lastig, want tot op heden ben ik steeds met zelfde oogdruppels/middeltjes naar huis gestuurd, en tóch komt het steeds terug. Aan assertiviteit ontbreekt het me op zich niet, maar vind dat soort dingen toch erg lastig op zo'n moment...
Drift, lekker dat je later kon beginnen vandaag!
Vinyl, hoest met jouw genies (raar woord)? Heb jij de huisarts al gebeld?
Peas on earth!
maandag 21 september 2009 om 11:19
Ik heb eerst op de website gekeken van de tandarts. Daar kon je je online inschrijven en direct een afspraak maken. Dus dat heb ik gedaan!
Afspraak is pas volgende week maandag om 12u (eerste mogelijkheid).
Maar! Ik ben dus ingeschreven bij een nieuwe tandarts en ik heb een afspraak staan!!
Als ik morgen nog enorme kiespijn heb dan bel ik wel op om te vragen of ik toch niet eerder terecht kan.
Ooooh, bah, ik weet niet waar die angst vandaan komt... Misschien komt er ook wel schaamte bij kijken. Ik verzorg mijn tanden vast niet goed genoeg: anders breekt er ook geen stukje af.
Wat goed dat je vanmiddag al terecht kan Erwt!
Ik ga nu de huisarts bellen... Kom slecht op gang vandaag omdat het een half uur duurde voordat ik m'n computer eindelijk goed opgestart had. Ik háát Windhoos/Microsoft! Het ding liep al vast voordat ik ook maar íets gedaan had
Afspraak is pas volgende week maandag om 12u (eerste mogelijkheid).
Maar! Ik ben dus ingeschreven bij een nieuwe tandarts en ik heb een afspraak staan!!
Als ik morgen nog enorme kiespijn heb dan bel ik wel op om te vragen of ik toch niet eerder terecht kan.
Ooooh, bah, ik weet niet waar die angst vandaan komt... Misschien komt er ook wel schaamte bij kijken. Ik verzorg mijn tanden vast niet goed genoeg: anders breekt er ook geen stukje af.
Wat goed dat je vanmiddag al terecht kan Erwt!
Ik ga nu de huisarts bellen... Kom slecht op gang vandaag omdat het een half uur duurde voordat ik m'n computer eindelijk goed opgestart had. Ik háát Windhoos/Microsoft! Het ding liep al vast voordat ik ook maar íets gedaan had
maandag 21 september 2009 om 11:47
Ik zou inderdaad gewoon bellen dat je kiespijn hebt Age. Die online-afspraken zijn voglens mij vooral voor de reguliere periode controles. Als je kiespijn hebt, moet je volgens mij eerder terecht kunnen. Ik zou aan het einde van de dag even bellen als kiespijn aanhoudt (of eigenlijk... zou ik sowieso maar even bellen, want het is duidelijk dat er iets niet goed zit). Wel goed dat je je meteen ingeschreven hebt én een afspraak gemaakt hebt!
En het ís ook eng, de tandarts. Dat gefrut in je mond, bah . Maar weet je... als je nu niet gaat, dan wordt het probleem alleen maar groter. Ik denk niet dat het fout gaat omdat jij je tanden niet goed verzorgt (tenzij je nooit je tanden poetst natuurlkijk ), want de een heeft nu eenmaal een zwakker gebit dan de ander. Dat hoef je jezelf helemaal niet aan te rekenen . Bovendien heeft die tandarts vas5t nog wel véééél ergere gebitten gezien hoor!
Ja, ben ook blij dat ik vanmiddag terecht kan bij oogarts. Heb m'n oog ook wel een beetje gedramatiseerd natuurlijk (hoewel het echt niet zo jofel voelt... het jeukt heel erg ).
Die tas
Ik ga trouwens misschien zo'n tas van Mono bestellen! Welke had jij ookalweer? Ik vind die blauwe/japanse-bloemetjesachtige tas het leukst (zal zo even plaatje zoeken)!
En ik zeg: nieuwe tas kopen dus
En het ís ook eng, de tandarts. Dat gefrut in je mond, bah . Maar weet je... als je nu niet gaat, dan wordt het probleem alleen maar groter. Ik denk niet dat het fout gaat omdat jij je tanden niet goed verzorgt (tenzij je nooit je tanden poetst natuurlkijk ), want de een heeft nu eenmaal een zwakker gebit dan de ander. Dat hoef je jezelf helemaal niet aan te rekenen . Bovendien heeft die tandarts vas5t nog wel véééél ergere gebitten gezien hoor!
Ja, ben ook blij dat ik vanmiddag terecht kan bij oogarts. Heb m'n oog ook wel een beetje gedramatiseerd natuurlijk (hoewel het echt niet zo jofel voelt... het jeukt heel erg ).
Die tas
Ik ga trouwens misschien zo'n tas van Mono bestellen! Welke had jij ookalweer? Ik vind die blauwe/japanse-bloemetjesachtige tas het leukst (zal zo even plaatje zoeken)!
En ik zeg: nieuwe tas kopen dus
Peas on earth!
maandag 21 september 2009 om 11:51
Hmm lukt niet helemaal. Dez3e bedoel ik:
http://www.teez.nl/index. ... =com_virtuemart&Itemid=40
http://www.teez.nl/index. ... =com_virtuemart&Itemid=40
Peas on earth!
maandag 21 september 2009 om 11:59
Haai dames,
Feestje was leuk, heel leuk, en ik heb me een tikkeltje nogal misdragen gister dus het grootste gedeelte van de dag in joggingbroek op de bank gevegeteerd en televisie gekeken. Inmiddels begint de grauwsluier weer een beetje op te trekken (waar is de tijd gebleven dat je rond etenstijd wel weer fruitig was, ik was vanmorgen nog katerig)
Kreeg net ook een leuk telefoontje van het uitzendbureau, mijn referenties waren erg positief en hij gaat me voorstellen op een functie Een stuk dichterbij dan ik nu werk en bij een gemeente, dus wie weet ben ik binnenkort ambtenaar.
Wat balen dat jullie zo met je gezondheid kampen. Drift die bijna haar vinger amputeert, Age een kunstgebitje, gasmasker voor Kikker, braillecursus voor Erwt, nieuwe lever voor mij.. Gaan we afvallen in de vernieling?
Feestje was leuk, heel leuk, en ik heb me een tikkeltje nogal misdragen gister dus het grootste gedeelte van de dag in joggingbroek op de bank gevegeteerd en televisie gekeken. Inmiddels begint de grauwsluier weer een beetje op te trekken (waar is de tijd gebleven dat je rond etenstijd wel weer fruitig was, ik was vanmorgen nog katerig)
Kreeg net ook een leuk telefoontje van het uitzendbureau, mijn referenties waren erg positief en hij gaat me voorstellen op een functie Een stuk dichterbij dan ik nu werk en bij een gemeente, dus wie weet ben ik binnenkort ambtenaar.
Wat balen dat jullie zo met je gezondheid kampen. Drift die bijna haar vinger amputeert, Age een kunstgebitje, gasmasker voor Kikker, braillecursus voor Erwt, nieuwe lever voor mij.. Gaan we afvallen in de vernieling?
maandag 21 september 2009 om 12:11
Ja, dat motiefje heb ik ook.
Alleen dan dit model:
Ik gebruik 'm nu al 1,5 jaar heel intensief en hij doet het nog prima. Alleen wat vaal geworden door regen en zon. En nu nog valer door de wasbeurt
De hoekjes (zit een soort zacht plastic buisje in) zijn wel wat afgesleten en die plasticjes steken er dus uit. Maar dat is het enige.
En ja... die geur hè?
Vind het ook zowat om de tas naar de stomerij te brengen. De vraag is dan ook of het er wel uit gaat.
Nu eerst in een sopje met soda gedaan, en vervolgens in een sopje met veel biotex groen.
Maar het heeft niet geholpen
En dit is de enige tas van zo'n formaat wat ik heb. Kwam erachter dat ik alleen maar kleine tassen heb, of anders zo'n hele grote cheapy Only-tas.
Grom... moet een normale werktas!!
Moet je trouwens veel bezorgkosten betalen op die site Erwt? Anders kan ik 'm ook wel voor je kopen en meenemen als we weer gaan afspreken. (gaan we vast binnenkort wel weer doen!)
Ze hebben daar ook héle leuke shirtjes (helaas niet op de site)... en riemen... etc etc etc
Dat is een beetje mijn probleem... ik word daar zo hebberig in die winkel dus dan koop ik altijd veel.
Alleen dan dit model:
Ik gebruik 'm nu al 1,5 jaar heel intensief en hij doet het nog prima. Alleen wat vaal geworden door regen en zon. En nu nog valer door de wasbeurt
De hoekjes (zit een soort zacht plastic buisje in) zijn wel wat afgesleten en die plasticjes steken er dus uit. Maar dat is het enige.
En ja... die geur hè?
Vind het ook zowat om de tas naar de stomerij te brengen. De vraag is dan ook of het er wel uit gaat.
Nu eerst in een sopje met soda gedaan, en vervolgens in een sopje met veel biotex groen.
Maar het heeft niet geholpen
En dit is de enige tas van zo'n formaat wat ik heb. Kwam erachter dat ik alleen maar kleine tassen heb, of anders zo'n hele grote cheapy Only-tas.
Grom... moet een normale werktas!!
Moet je trouwens veel bezorgkosten betalen op die site Erwt? Anders kan ik 'm ook wel voor je kopen en meenemen als we weer gaan afspreken. (gaan we vast binnenkort wel weer doen!)
Ze hebben daar ook héle leuke shirtjes (helaas niet op de site)... en riemen... etc etc etc
Dat is een beetje mijn probleem... ik word daar zo hebberig in die winkel dus dan koop ik altijd veel.
maandag 21 september 2009 om 13:34
Haa goed nieuws van uitzendbureau Keessie! Enne vanwege katerig gevoel
Age, ik zie dat die grotere tas (die jij hebt) er inderdaad ook in dat motiefje is. Ik vind alleen die andere (net iets kleinere) leukere hengsels hebben. Verzendkosten vallen mee, 5 euro. Lief dat je anders een tas wil kopen. Ik stel het nog even uit, maar er bestaat een kans dat ik 'm toch bestel, omdat ik 'm dan ook nu nu nu NU wil hebben
Age, ik zie dat die grotere tas (die jij hebt) er inderdaad ook in dat motiefje is. Ik vind alleen die andere (net iets kleinere) leukere hengsels hebben. Verzendkosten vallen mee, 5 euro. Lief dat je anders een tas wil kopen. Ik stel het nog even uit, maar er bestaat een kans dat ik 'm toch bestel, omdat ik 'm dan ook nu nu nu NU wil hebben
Peas on earth!
maandag 21 september 2009 om 13:59
Haha, ik ken het (van het nu!nu!nu! willen hebben)
Ooooh, ik heb zó geen zin om te werken, zit alleen maar te niksen terwijl ik wel veel te doen heb.
Heb ook al bedacht om dan maar naar huis te gaan maar dat is ook niet leuk want er zijn schilders aan het werk.
Ben gewoon chagrijnig!
Ik heb trouwens wel morgen een telefonische afspraak met de dokter voor een verwijzing naar de diëtiste.
Moos, hoeveel 'sessies' heb jij nodig gehad bij de diëtiste? Mijn verzekering vergoed maar 4x een uur.
He bah... ik ga weer stomme mails beantwoorden. Sommige mensen!! Ik snap dat niet, ze kunnen het antwoord best zelf bedenken
Ooooh, ik heb zó geen zin om te werken, zit alleen maar te niksen terwijl ik wel veel te doen heb.
Heb ook al bedacht om dan maar naar huis te gaan maar dat is ook niet leuk want er zijn schilders aan het werk.
Ben gewoon chagrijnig!
Ik heb trouwens wel morgen een telefonische afspraak met de dokter voor een verwijzing naar de diëtiste.
Moos, hoeveel 'sessies' heb jij nodig gehad bij de diëtiste? Mijn verzekering vergoed maar 4x een uur.
He bah... ik ga weer stomme mails beantwoorden. Sommige mensen!! Ik snap dat niet, ze kunnen het antwoord best zelf bedenken
maandag 21 september 2009 om 14:06
maandag 21 september 2009 om 15:18
Ik heb ook een erg leuk feestje gehad zaterdag, tot laat en met redelijk wat whisky, maar blijkbaar niet te veel, want ik had niet echt een kater. Alleen heel moe wegens slaaptekort, moest ook op tijd weer op om te repeteren. Vandaag in het theater gewerkt maar daar was niet veel te doen, kon dus lekker vroeg weg en zit nu te overwegen om een dutje te gaan doen *geeuw*
Age, het zijn maar afspraken van 20 minuten (bij mijn dietiste althans) behalve de intake, die is langer. Dus dan kun je er voor die vier uur heel wat doen. Ik denk dat ik een keer of 5 ben geweest.
Ik ga even Keessie een mailtje sturen over haar vriendinnetje-de-financieel-adviseuse, heb besloten dat ik mijn financiele situatie maar eens echt goed moet gaan tackelen nu, ipv altijd maar een beetje aangokken en vooral maar heel veel werk aannemen en verder eigenlijk geen idee hebben hoe het ervoor staat Ook maar eens doorwrochte plannen gaan maken mbt studieschuld afbetalen en pensioen gaan opbouwen enzo. Ik zou bijna denken dat ik volwassen aan het worden ben...
maandag 21 september 2009 om 17:58
Ola!
Beetje suf van een drukke dag werken. Vooral heel veel overleg gehad
Erwt, ik ben benieuwd wat de oogarts gezegd heeft. Fijn dat je er vandaag terecht kon.
Age, beetje een baaldag dus?
Keesie, wat goed van dat telefoontje van het uitzendbureau! Ik ben benieuwd. En feestjes met misdragend gedrag zijn meestal vooral heel leuk
Vinyl, wat goed dat je morgen al getest kunt worden op een morgelijke allergie.
Ik ga zo eerst maar eens wat te eten maken.
Beetje suf van een drukke dag werken. Vooral heel veel overleg gehad
Erwt, ik ben benieuwd wat de oogarts gezegd heeft. Fijn dat je er vandaag terecht kon.
Age, beetje een baaldag dus?
Keesie, wat goed van dat telefoontje van het uitzendbureau! Ik ben benieuwd. En feestjes met misdragend gedrag zijn meestal vooral heel leuk
Vinyl, wat goed dat je morgen al getest kunt worden op een morgelijke allergie.
Ik ga zo eerst maar eens wat te eten maken.