Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
@bloemetje: Wat goed van je! Ik weet hoe moeilijk dat is. Ik denk er precies hetzelfde over!

Succes met het sollicitatiegesprek! Ik heb binnenkort ook een gesprek, heel spannend.

@charming: natuurlijk is het moeilijk! Je hoeft je toch niet te schamen voor het effect dat hij en de situatie op je heeft? Maar inderdaad; hij lijkt nu een stuk verder in de verwerking. Het is in ieder geval prettig dat jullie allebei geen verwijten hebben enzo. Het heeft niet gewerkt, dat kan ook gebeuren he! Heeft niets met liefde en alles te maken.
Bloemetje: veel succes!!! Ik zal aan je denken en ik vertrouw erop dat het gaat lukken! Mag ik vragen voor wat voor een functie het is? Of is dat dan niet anoniem genoeg? En wat vervelend dat je weet dat hij op een datingsite zit. En dat jullie elkaar verwijten maken. Heb je hem nou overal gewist? Onze mannen zijn echt klootzakken om zo met ons om te gaan zeg!!! Hoe zit dat met die 'goeie vriendin' van hem??

Chris: toen ik poste, had ik een lange tijd niet op pagina vernieuwen gedrukt. Ik zag later pas je berichtje 's nachts, nog net voor mij. Wat vervelend zeg. Maar hij heeft al een liever mailtje gestuurd? Hoe voel je je nu? Ik leef met je me...

Charming: wat een impact heeft dat he, om hem weer te zien. Ik ben het eigenlijk met de andere meiden eens. Hoe duidelijk wil je het hebben? Maak jezelf alsjeblieft geen illusies. Misschien heeft dit iets met hem gedaan, maar waarschijnlijk niet datgene waar jij op hoopt. Maar doe vooral wat je zelf voelt. Als je maar dicht bij je eigen gevoel blijft. Dat is erg belangrijk! Dus als jij hem dat wilt vragen, vraag het hem dan.

Roosje: mooi nummer, heb hem op youtube meteen aan mijn favo's toegevoegd. Hoe gaat het met jou nu? Kut zeg, dat je vriend het via de mail uitgemaakt heeft. Wat een lullige manier! Wil je wat meer kwijt over waarom jullie uit elkaar gegaan zijn? Heeft jouw ex ook al zo snel een ander dan? Echt kut he, als je 4 jaar bij je schoonfamilie over de vloer komt en er nu zo negatief over je gesproken wordt? Ik kan het niet uitstaan... Zijn familie zei ook altijd: "hij vindt geen betere vrouw dan jou". Ze hadden hem nog nooit zo gelukkig gezien met een meisje. Maar ik begin me nu af te vragen of ze dat meenden, of dat het alleen bedoeld was om zand in mijn ogen te strooien (slaap lekker!). Hoe zit dat bij jou? En je hebt ook een sollicitatiegesprek? Voor wat als ik vragen mag? (Ik ben niet nieuwsgierig hoor...)

Laura: heb je nog iets leuks kunnen doen dit weekend om je zinnen te verzetten? Heb je nog iets van die jongen gehoord trouwens?

Raiden: ben jij het weekend een beetje okay doorgekomen? Hoe gaat het met je? Hoe was het uitstapje met je mams?

Fienewiep: wat vervelend dat je blijft hangen in boosheid en frustratie. Ik herken dat gevoel wel. Je loopt met zoveel vragen rond, waarop je maar weinig antwoorden krijgt. Ik snap ook helemaal dat het weekend vreselijk is. Ik vind het bijvoorbeeld erg frustrerend om stelletjes te zien, waar jij het frustrerend vindt dat iedereen plannen heeft in stelletjes. Ben het ook helemaal met je eens dat je ex niet zou moeten zeggen nog gevoelens voor jou te hebben. Je zei dat je dat niet geloofde, dat het meer een makhoudertje is. Vervelend joh meissie. Ik ben het met je eens dat als je echt wilt (ook al gaat het niet lekker met je), dat je dan ook voor 100% voor een relatie vol met liefde gaat. Als je samen door zo'n periode komt, dan is dat heel veel waard. Ik snap het ook niet dat mensen, en vooral mannen, allemaal muurtjes om hun hart bouwen, om maar niet te hoeven voelen. En al die zoethoudertjes ben ik ook spuugzat!! (Mijn ex kan er ook wat van!!!)

Ik voel me eigenlijk wel goed. Ik kreeg een teleurgesteld mailtje van hem. Dat hij het rot vindt dat ik zo moet reageren. Dat hij toch degelijk om me geeft (oh ja? goh ik kreeg een andere indruk). Dat hij me echt niet bedrogen heeft en bladibla. Ik snap echt niet wat er mis is in zijn hoofd, maar er moet toch iets zijn dat niet goed gaat. Ook vroeg hij de sleutel van het huis terug. Dat kan hij lekker bekijken. Zolang mijn spullen er nog staan, krijgt hij die niet terug. En als hij de sleutel daarna echt zo nodig terug wil hebben, dan mag hij het ook zelf uitzoeken met alle 'stoffering' in huis als de nieuwe bewoners het niet over willen nemen. Maar toch voel ik me goed. Ik voel dat ik macht heb over de situatie. Ik voel dat ik echt verder wil en dat ik niet meer wil zwelgen in verdriet. Dat ik geen seconde meer aan hem wil verspillen. Dat hij en dat wijf het maar lekker uit mogen zoeken. Dat hij me echt niet meer mag gebruiken (waarom wil hij anders zo nodig vrienden blijven???). Dat ik nu bezig ben met wat ik wil (huisje, inrichting, kleuren, meubels etc). Dat ik hem gewoon wil vergeten. Maar hoe lang gaat dit gevoel duren???
Succes met je soll morgen bloementje! Weltrusten allemaal en bedankt voor de reacties
Eventjes kort gezien de tijd: Minoutje, ik heb niks meer gehoord, maar daar ging k na mijn belletje van donderdag ook niet van uit. ALS hij nog eens initiatief neemt zal dat niet binnen een paar dagen zijn. Ik geloof dat Roosje nog vroeg of ik hem mis (of bedoel je mijn ex?) of 'iemand' meer algemeen. ALlebei een beetje. Ik mis zeker 'iemand', maar ik vond die jongen toch ook wel interessant, dus voor zover je van 'missen' kunt spreken... Ik vind het erg jammer en had/heb er wat 'verdriet' van (klinkt zo suf). Ex mis ik niet of nauwelijks op die manier. Ik had wel op Facebook een grappende kleine conversatie met hem en dat raakte wel even een klein snaartje ('dat was m'n vriendje' of zoiets, ik kan het niet eens goed omschrijven), maar dat is niet meer noemenswaardig.

@bloemetje: veel succes morgen!
poeh jullie hebben weer heel wat bijgeschreven van het weekend. Ik kan niet op iedereen reageren moet zo weer weg, beetje druk.

Maar Bloemetje succes met je sollicitatie!! Ik duim voor je!!

@Charming: heftig en schrikken dat het nog zoveel met je doet. Wat je zegt over bellen of niet en rechtstreeks vragen. Goede vraag. De meesten hier zeggen niet doen. Ik weet dat als ik jou was ik het wel zou doen. Alleen maar om zeker te weten en mezelf niet dingen in mijn hoofd te halen. Maar in dit geval moet je je eigen gevoel volgen. Zoals geloof ik Minoutje al zegt. Wij kunnen je adviseren wat we willen maar het gaat om jouw gevoel!!! Ik volg nu ook heel sterk mijn gevoel. Hele dikke knuffel in ieder geval! Ik herken het gevoel heel sterk en ik weet dat je er letterlijk soms dagen voor nodig hebt om van te herstellen.

Verder voor iedereen hier een knuffel!!!

En ik ben het weekend goed doorgekomen en het uitstapje met mijn moeder was erg gezellig, maar ook erg vermoeiend. Verder het weekend lekker bij mijn ouders geweest. Nu weer op weg naar mijn flatje en studie.
Ik had gehoopt dat ik me na een nachtje slapen beter zo voelen maar het tegendeel is waar...

Raiden je kan dus gelijk hebben dat ik nog dagen moet herstellen.

Iedereen geeft aan dat ik het los moet laten maar daar ben ik nog lang niet aan toe, het is zo een onbevredig gevoel als je van iemand houd maar het gewoon niet meer mag.

Of ik hem ga bellen weet ik nog niet, jullie hebben me aan het denken gezet maar ik ken mezelf en blijf nu toch onbewust hopen (misschien wel tegen beter weten in).

WAT EEN KLOTE GEVOEL
Wow, wat een nacht weer. Ik begin echt een hekel te krijgen aan dromen. Kan ik het niet gewoon overdag verwerken? ;)

Mijn droom

Ik zat met mijn ex in de woonkamer en ik vond dat het tijd was om dingen te bespreken. Ik begon: “Ik heb het geaccepteerd en ik wil je ook niet meer terug, maar ik heb nog wel een vraag. Wat is de echte reden dat het uit is gegaan?” Hij werd woest en liep weg. Ik probeerde hem te bellen, maar hij nam niet meer op. Vervolgens belde ik naar zijn ouders, eerst liep ik uren naar zijn nummer te zoeken, dat klopt wel want ik ben het nummer van zijn ouders al vergeten. Vervolgens kreeg ik zijn moeder aan de lijn en hoorde ik mijn ex op de achtergrond roepen: “Ze moet haar fouten niet gaan ontkennen!” Ontkennen? (..) En toen begon ik nogmaals te huilen en begon iedereen keihard te lachen. Ik hing op en begon te schreeuwen, toen werd ik wakker.

Wat een droom he? Ik weet volgens mij wel wat het betekend. Ik ben het zat om mij te verdedigen! Ik heb toegegeven dat er een paar dingen zijn voorgevallen waar ik spijt van heb, maar ik weet inmiddels ook waarom ze zijn gebeurd. Ik wil hem eigenlijk heel graag spreken. (..) Wellicht betekent de droom dat een soortgelijk gesprek waarschijnlijk niet het gewenste resultaat oplevert? Ik moet hem gewoon loslaten, maar het is moeilijk. Ik vind het niet leuk om wakker te worden met zijn gezicht op mijn netvlies.

@ MiNouTje; het gaat wel goed hoor. Mis hem wel, maar dan meer waar hij voor stond. De gezellige avondjes op de bank, de etentjes bij mijn favoriete tentjes, het feit dat er iemand is voor jou. (..) Ik vind het jammer dat ik nu weer alles opnieuw moet opbouwen. Het lukt wel, maar het is wel een beetje oneerlijk. Maar ik hou niet van zielig doen

Ik denk dat je er gewoon van moet uitgaan dat ze het op dat moment echt wel meenden! Alleen schoonouders moeten achter hun zoon staan, dus ze zullen de nieuwe/oude vriendin ook gewoon accepteren. Ik vind dat ook erg moeilijk, maar hun zoon moet het belangrijkste blijven he? Ik denk niet dat je je daar druk om moet maken. Dat vergt teveel energie toch?

Ik vind ‘onze mannen’ eigenlijk maar slap en sullig. Ik bedoel: waar is de respect? De eerlijkheid? Wordt er gewoon boos van. Ik vind het goed dat je de het gevoel hebt de situatie in handen hebt, zo hoort het ;)

@Raiden: het is heel belangrijk om je gevoel te volgen.

@Charming; het is logisch dat je het niet kan loslaten. Je zit er erg mee. Misschien kan je opschrijven wat je van het gesprek verwacht? Is het een afsluiting of wil je gewoon horen dat hij jou ook nog wil etcetc
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 12:03
Reden: details!!!!!!
% gewijzigd
Charming, natuurlijk is je gevoel niet weg. Het zou ideaal zijn als dat wel zo was, maar dit is iets heel heftigs. Natuurlijk heb je na elke keer een lange tijd nodig om het te verwerken. Was het maar zo gemakkelijk. Zoals ik al zei, je moet bellen als je voelt dat jij dat nodig hebt. Denk aan jezelf. Je kan het bijvoorbeeld in een periode doen waarna je op een fijne manier kunt herstellen. Als dat is door te werken, dan doe je het voordat je gaat werken. Als het juist een rustig weekend is dat jij het het liefste verwerkt, dan zou ik het daarvoor doen. Maar ik snap je twijfel heel erg goed hoor.

Roosje, wat een nare droom. Het lijkt er inderdaad op dat je moe bent jezelf te verdedigen. En wat een *** zijn onze exen toch om zo snel van de ene in de andere relatie te gaan. Mijn ex had al heel erg lang goed contact met haar, maar het was maar een goede vriendin. En ik werd volgens hem paranoia, ziekelijk jaloers en obsessief. En dat terwijl ik dat nooit geweest ben. Dus ik begon ook erg aan mezelf te twijfelen. Nadat ik hem verlaten heb, zei hij ook dat hij nog hoop had voor ons. Dat hij ons nog samen zag. Maar binnen anderhalve week is hij dus toch met die goede vriendin ervandoor gegaan. En ik ben erachter gekomen dat hij mij bedrogen heeft. Dus ik voel me daar zo rot om. Eerst word ik uitgemaakt voor een jaloers kreng en vervolgens merk ik dat hij me keihard bedrogen en voorgelogen heeft! En jij zit dus ook een beetje in zo'n situatie. Dat je zijn echte reden niet kent, dat hij niet eerlijk tegen je is geweest en dat hij na 5 dagen (!) al een nieuwe meid heeft. Zo pijnlijk, zo enorm pijnlijk.

Laura, ik snap dat je iemand mist. Je hebt toch je leven gedeeld met een persoon, die er ineens niet meer is. Mijn psycholoog noemde het heel mooi 'afkicken'. Het feit dat je diegene niet meer hebt om je verhaal aan kwijt te kunnen, om een arm om je heen te slaan, om intiem mee te zijn, om leuke dingen mee te ondernemen, om je te troosten... Het is vergelijkbaar met een afkickproces waarbij je ineens je shotje niet meer krijgt. Vond het wel een mooie vergelijking. Maar we kunnen het, we kunnen clean worden
@MiNouTje: afkicken klinkt wel logisch inderdaad. Ze zeggen ook wel dat liefdesverdriet op Post traumatische stressstoornis lijkt. http://www.dokterdokter.n ... asen-van-liefdesverdriet.

Volgens mij liep hij zich gewoon te verdedigen en jongens zijn blijkbaar een kei in ons lullig te laten voelen, terwijl ze zelf fout zitten!

Volgens mij zijn wij veel te intelligent voor die mannen ;) Haha.

Mijn moeder dacht dat hij dat bericht bewust had geplaatst. Dat hij mij daarmee wilde wegduwen. Maar ik geloof niet dat jongens zo ingewikkeld zijn dat ze zoiets doen ;( haha.
@Charming: dat je niet kan loslaten is alleen maar logisch!!! En als je je belabberd voelt mag dat ook gewoon hoor. Als je belt kunnen eigenlijk drie dingen gebeuren denk ik. Een hij gaat het gesprek uit de weg en geeft geen antwoorden op je vragen. Daar zou je dus niks mee opschieten. Twee het kan dat hij zegt dat die je terugwil maar........stimuleert de hoop en of dat goed of fout is durf ik niet te zeggen. Of hij zegt dat die je niet meer terugwil en dan kun je het misschien aflsuiten.

Maar eerst nu even ot rust komen en als je je weer sterker voelt kun je beslissen bel je of bel je niet. Maar blijf bij je eigen gevoel!!

@Roosje: wat een heftige droom! Ik vind het ook erg frapant dat je ex al zo snel een nieuwe heeft. En zijn opmerking over vreemdgaan en wat je zou vinden als die zei dat die verliefd was, klinkt in mijn oren alsof die toen al een opening zocht om je wat te vertellen. Misschien was die toen al verliefd. Das mijn eerste gedachte. Krijg nu het idee dat het iets was waarmee die al langer zat en dat die gewoon al die tijd niet echt wat erover heeft durven te zeggen. Dat zou ook verklaren waarom die zo snel een nieuwe vriendin heeft. Maar is wel ongelofelijk rot en klote en pieppieppiep voor jou!!!! Daarom een hele dikke knuffel!!!
@Raiden: Hoe gaat het vandaag met jou?

precies!

Voor mijn gevoel heeft hij gewoon dingen erbij gezocht om het uit te kunnen maken. Het werd hem allemaal te serieus. Dus teveel twijfels en dan ga je malen: wat vind ik niet leuk aan haar. Lekker makkelijk om bij de ander te gaan zoeken in plaats van bij je zelf.
heb net mijn sollicitatiegesprek gehad. Het is echt mijn droombaan, maar merkte aan mezelf dat ik er met mijn hoofd niet bij was. Hoor morgen of ik het ben geworden of niet voor 2e gesprek.

Ik heb geen enkele pit in mijn donder.

Moet nog tot 1 oktober werken 1 uur hier vandaan rijden in de buurt van mijn ex, maar zit momenteel nog in ziektewet met mijn oog. Weet niet of ik het kan opbrengen om nog vanaf woensdag 1 week op en neer te gaan rijden, eerst even afwachten wat de oogarts morgen zegt en uitslag van de sollicitatie.

Mijn ex spookt zo door mijn hoofd, zie hem op datingsite steeds voorbij komen en dat hij al aan het daten is met andere vrouwen, dat zijn mijn dromen steeds...

Verschrikkelijk. Heb er gewoon zoveel verdriet van en huil mijn dagen door.

Werken jullie momenteel? of gaan jullie naar school?
@ Bloemetje:

Je hebt je best gedaan, je kunt nu alleen maar afwachten. Spannend hoor. Hou ons op de hoogte!

Dat is ook wel erg lastig meis. Je moet ook gewoon huilen als je moet huilen hoor! Je hoeft je niet sterk te houden, het is ook wel erg moeilijk en het is oneerlijk en kwetsend. Het is respectloos.

dat is ook wee zo roosje. Ben nu eenmaal wie ik ben , maar ze hadden wel veel sollicitanten, of doen ze dat alleen maar om te laten merken dat het een gewilde baan is en dat je gemotiveerder bent? krijg morgen te horen of ik het ben voor 2e gesprek dan krijg ik nog een test met een adviseur enz. ik had echt zoiets van jeetje zeg pfoei.
Het is sowieso druk op de arbeidsmarkt. Ik ben een paar keer best ver gekomen, maar toen viel ik er net buiten. De anderen hadden net meer ervaring. Dus dat heeft verder niets met het aantal te maken. Dat ze je uitnodigen is al een goed teken Spannend!
Bloemetje, wat fijn dat je morgen al iets hoort. Dat is op zich wel positief! Ik ga voor je duimen. Ik ben gewoon aan het werk gebleven, heb me geen dag 'ziek' gemeld. Mijn baas zei wel dat ik gewoon thuis mocht blijven of eerder mocht weggaan als ik het niet meer trok (dat laatste heb ik overigens wel eens gedaan), maar voor mij is werken juist een goede afleiding. Ook al heb ik bijna een maand geen reet uitgevoerd. Dat vinden ze hier gewoon goed, ik mocht de tijd nemen. Heel fijne collega's. Kwamen en komen nog regelmatig langs om te vragen hoe het met me gaat. Zo betrokken bij elkaar hier! Nu begin ik weer wat productiever te worden en probeer ik als een gek die maand in te halen haha. Het komt wel weer in orde.

Ik voel me nog steeds sterk. Sinds gisteravond al. Dat is het langste ooit! Ik heb wel af en toe dipjes van een paar minuten, maar die zijn snel weer over. Zeker als ik denk wat een l*l hij is, wat hij me heeft aangedaan. Ik hoop dat ik dit gevoel kan behouden! Mijn dromen zijn ook nog steeds wel akelig, maar met mijn vorige ex weet ik dat dat nog zeker een jaar kan duren bij mij. Over hem heb ik ook veel gedroomd, ook al was ik degene die de relatie stopte en ik degene was die niet meer van hem hield. Zoiets houdt je toch heel erg bezig blijkbaar.

Het enige waar ik op dit moment erg onrustig over ben, is een huisje. Maar dat is een leerpunt voor mij: geduld hebben!!!

Vanavond heb ik een verjaardag van mijn ex-buurman. Dat stel is heel lief en ik blijf ze gewoon opzoeken, ook al zijn het nu de overburen van ex. Ik weiger om niet naar de verjaardag te gaan omdat hij ook komt. Gelukkig vertrekt hij vandaag pas laat uit zijn land (hoop ik!) en het is sowieso zo'n 6 uur rijden. Dus hij zal er laat zijn. Ik blijf mee-eten en ga het gewoon niet laat maken. Hopelijk kom ik hem niet alsnog tegen...
@roosje: het is inderdaad erg makkelijk om het allemaal bij een ander te gaan zoeken. En misschien kreeg die inderdaad soort van cold feet, werd het hem allemaal te serieus. Heb het idee dat jongens daar banger voor zijn, meer moeite mee hebben. Verder met mij gaat het wel goed! Ik heb ook zo mijn momenten dat het als een donkere wolk op me af komt stormen. Maar gelukkig zie ik altijd nog de zon schijnen. Ik hoorde vandaag van iemand dat diens vriend had gezegd niet te weten of die nog verder wilde en toen kwam al dat verdriet weer omhoog. Het is nooit helemaal weg. Het lijkt me ergens ook weer heel eng om een nieuwe relatie te starten dan wel met mijn ex of iemand anders. Omdat je je dan ook weer openstelt voor die pijn. Gaat vanzelf denk ik, met dat de liefde het allemaal wel waard is. Eng blijft het wel. Maar ik ben lekker bezig en heb leuk contact met mijn ex. Ik heb besloten voorlopig ook niks te vragen over "ons" en zijn gevoelens. Ik maak mezelf daar alleen maar gek mee namelijk. Ik hoop dat mijn gevoel volgen het juiste is, ik denk het wel. Ik weet dat het contact met mijn ex ook zo zijn risicos heeft.

@Minoutje: wat mooi dat het beter gaat!! Ik denk dat de woede ergens je wel helpt om ermee om te gaan! En wat fijn dat je baas en collega's er zo goed mee omgaan. En inderdaad lekker naar die buurman gaan! Laten zien dat je je niet laat wegjagen door hem. En als je hem tegenkomt zou ik proberen cool te blijven, laten zien wat die laat lopen! Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk! Veel plezier in ieder geval!!!

@Bloemetje: logisch dat je er toch niet helemaal bij bent met je hoofd, ik ga voor je duimen!!!! Alweer:p!!!

Hoe gaat het verder met iedereen?
Meiden, ik voel me zo leeg en vooral heel machteloos. Ik verlies de grip op de situatie en kan niks anders dan het los laten maar ik durf dat niet.

Ik bel ook nog maar even niet, daar ben ik niet sterk genoeg voor en het belangrijkste is dat wat hij ook zegt: ik niet dieper weg zak dan ik nu doe.

Ik vind het zo fijn om mijn gevoelens hier op te schrijven ik krijg veel energie van jullie. Misschien moeten we toch een afspreken met zijn allen
@ Minoutje

Ik ben ook gewoon naar het werk gegaan. Mijn contract loopt dus ten einde dus heb wel uitgelegd dat ik zoveel mogelijk wil afronden, maar dat dingen die niet per se ‘hoeven’ nu niet kunnen. Dus heb ik samen met een collega een plan gestart. Fijn hoor

Kan mij voorstellen dat het een afleiding voor je was. Succes met inhalen, komt wel goed ;)

Wat goed dat je je zo sterk voelt. Je bent ook gewoon sterk. Volgens mij is het erg prettig om in te zien dat je (eigenlijk) beter af bent zonder hem. Dat helpt mij ook.

Ik hoop niet dat mijn dromen nog een jaar zo door gaan, vind een maand al lang zat haha.

Wat goed dat je naar de verjaardag gaat. Laat je ons weten hoe het ging? Ik kan me voorstellen dat je liever niet tegenkomt, dus ben benieuwd hoe het gegaan is.

@ Raiden: Dat gevoel heb ik wel. (..) Maar goed, ook dat heeft hij niet als reden opgegeven, dus het blijft gissen. Hij mag dan oud genoeg zijn, ween gedonder wil van: ik weet niet wat ik wil, is het gras groener aan de de overkant. En dat terwijl ik in het begin er zo op gehamerd heb . Tja, dat kan je ook niet beloven natuurlijk, maar vind het wel zwak ;)

Goed dat je de zon ziet stralen! Het duurt ook wel even voordat die pijn weg is, dat moet slijten. Je moet er ook echt klaar voor zijn om weer een relatie te beginnen. Je weet nooit wat er gebeurd, maar je moet niet bang zijn inderdaad. Dat gevoel komt wel weer en dan besef je weer hoe mooi liefde kan zijn. En wie weet voelt het dan gewoon meteen goed. Opzich kan ik het mij wel voorstellen dat je contact houdt hoor, maar je moet geen verwachtingen hebben natuurlijk. Niet meer dan vriendschap. Je weet nooit, maar verwachtingen zijn gevaarlijk.

@ Charming: Goed idee; )

Ik vind het trouwens al heel sterk dat je het toegeeft dat je de grip verliest. En vind het ook heel knap dat je sterk genoeg bent om NIET te bellen. Dat is moeilijker dan wel bellen!
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 23-11-2009 21:53
Reden: even iets verwijderd
% gewijzigd
Hoe was de verjaardag minoutje? Heb je hem gezien?
Roosje je woorden raken me op een positieve manier, ik maak mezelf sterker door niet te kiezen voor de makkelijkste weg maar juist het tegenovergestelde te doen! Als ik hem bel is het verlangen daarna weer gegroeit en wil ik hem weer bellen, die circel moet ik doorbreken. Wij allemaal!
Verjaardag was gezellig, ik heb hem niet gezien. Hij is nog in zijn land blijkbaar. Hij zou morgenavond met mijn vader een gesprek hebben (waarom weet ik ook niet!!), maar hij had gebeld dat hij daar nog zit. Grappig, hij had nooit vrije dagen en nu toch genoeg. Hij heeft trouwens keihard geklaagd over mij, dat hij heel erg boos wordt van mijn manier van reageren. En dat terwijl ik contact probeer te vermijden en hij steeds komt met: laten we contact houden, laten we vrienden blijven. Mijn ouders zijn weer een beetje bozig om dit nieuws en daarmee naar mij toegekomen. Waatt??? Dat hij dat dúrft!! Ook nog eens mijn eigen mensen opstoken. Heb nu ruzie met mijn moeder hierom. Lekker dan! Het is ook echt een *******!!!

Ik ben nu echt in een ROTbui!! Waar háált hij het lef vandaan???
Avonddipje... ga ik me altijd allerlei dingen afvragen, net voordat ik ga slapen. Zou jij echt al op dates zijn geweest? heeft hij nu wat met dat ene mens of niet? en ik weet niet wat ik moet gaan doen...

Morgen krijg ik de uitslag van sollicitatie.. en moet naar oogarts... krijg ik ook te horen of ik weer auto mag rijden en dus mag gaan werken woensdag. Ene kant hoop ik qua afleiding en afscheid nemen wel, maar andere kant de stress, auto rijden 1 uur lang en de confrontatie met mijn vertrouwde omgeving toen ik nog met hem woonde en vlakbij hem in de buurt ben.

Moet het wel netjes afsluiten, ook al is het voor referenties.

Hoor het morgen wel, ga nu mijn oogjes maar sluiten. Maar ze tranen zo erg.
Hey meiden,,

mijn ex wil heel graag dat ik vanavond bij hem kom eten. Lijkt me natuurlijk leuk maar het komt wat slecht uit, we hebben beide nog een andere afspraak vanavond. Maar toch wil hij het heel graag. Dan maakte hij wel mijn lievelingsmaal met mijn lievelingstoetje etc etc. Vorige week wilde die ook al zo graag dat ik langskwam.Ik weet niet goed waarom ik dit opschrijf. We hebben gisteren gebeld en opeens lijkt er iets verandert, ik weet alleen niet wat en kan er ook niet de vinger opleggen. En dan bedoel ik niet negatief verandert. Weet niet goed wat het is, maf he:p
@charming:

Precies! Geloof mij, ik wil hem ook de hele tijd bellen en mailen, maar dan voor een afsluiting, terwijl ik weet dat dat geen nut hebt. En iedere dag dat ik niet bel, voel ik mij sterker worden. Wellicht, later, hoor ik nog wel wat, maar voor nu wil ik niets meer weten. Voor jou is het een andere situatie, maar juist daarom zo knap. Heb je nog wel een beetje kunnen slapen dan vannacht? Mijn nachtmerries worden steeds raarder. Van vannacht heb ik grotendeels vergeten, maar kwam er op neer dat hij opstond, wegliep en vervolgens nooit meer terugkwam terwijl ik zat te wachten. Jup, klinkt logisch

@Minoutje:

Weet je inmiddels al waarom hij een gesprek met je stiefpapa zou hebben?

Wat respectloos om zo over jou te praten! Ten eerste heeft hij niets te zeggen over de manier waarop jij reageert, ik bedoel je hebt alle recht om te reageren hoe je doet en bovendien vind ik dat je het op een nette manier afhandelt! Dus dat slaat al nergens op. Ten tweede is het belachelijk dat hij jouw familie daarbij betrekt. Ik bedoel: kan hij je niet met rust laten? Hij speelt een beetje de onschuld. Belachelijk.

@Bloemetje:

Had precies een soortgelijke dip gisteren. In het weekend is het erger, omdat ik dan denk: wie zou er nu naast hem liggen in bed? Met wie zou hij nu in mijn favoriete restaurant zitten? Zou hij vanavond naar die film gaan die ik zo graag wilde zien etcetc.

Dat is volgens mij ook heel logisch. Alleen moeten wij nog gaan inzien dat wij ook verder kunnen zonder hem he? Dat wij ook die dingen kunnen doen, maar daarvoor moet het hartje weer wat ‘ completer’ zijn denk ik.

Heb je de uitslagen binnen? Van sollicitatie en je oog?

@Raiden: als je het leuk lijkt en graag wilt: wat let je dan? Je hebt niets te verliezen toch?

Iets heel anders, de katten beginnen in te zien dat ik zo’n zielige oude vrijster wordt haha. Ze zitten massaal voor mijn deur te staren. Ik moet maar snel weer op stap gaan ofzo ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven