Het Gouden Ei
zaterdag 18 juli 2009 om 10:23
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
1 oktober mega-tribune
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Mexx25Okt.0830/07/09L.M.
Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!
Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!
Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09husk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m
Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!
Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m
Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK
2:j - 7:m
Mariss27Nov.081 okt
Momo31Sept.081 okt
Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn
Erine25Dec.08
Mulan33Nov.08
Kath32Jan.091 okt
Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt
Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
maandag 21 september 2009 om 21:36
quote:Riz schreef op 21 september 2009 @ 21:34:
Oh, GW....de tip van de dag tegen aambeien...Otrivin Neusspray Niet lachen, is echt zo!!!
Kreeg ik van de gyn mee als tip na mn bevalling...krimpt de slijmvliezen namelijk en das een aambei ook. Had er 1 ter grootte van een walnoot en hij was met 3 dagen helemaal weg
hahahaha
ik zie het al voor me met zo'n spray in bij je kont
Oh, GW....de tip van de dag tegen aambeien...Otrivin Neusspray Niet lachen, is echt zo!!!
Kreeg ik van de gyn mee als tip na mn bevalling...krimpt de slijmvliezen namelijk en das een aambei ook. Had er 1 ter grootte van een walnoot en hij was met 3 dagen helemaal weg

hahahaha
ik zie het al voor me met zo'n spray in bij je kont

maandag 21 september 2009 om 21:36
speec, jammer dat je ovu-test nog niet positief is! maar goed, het zaad hoeft nog niet verspild te zijn, ik dacht ook dat wij te vroeg waren (en te laat, in ieder geval slecht getimed, en juist toen was het raak).
En ik denk dat er wel meer een aambei zouden willen hebben als ze dan zwanger zouden zijn. (Ik geef met liefde de mijne af....)
En ik denk dat er wel meer een aambei zouden willen hebben als ze dan zwanger zouden zijn. (Ik geef met liefde de mijne af....)
maandag 21 september 2009 om 21:37
quote:speculaas78 schreef op 21 september 2009 @ 21:33:
nou, hier ook even een egobericht. Ovutest geeft al wel een iets donkerder streepje, maar is nog niet positief. Vanmorgen wel een lage temp (36.2, ipv 36.5 wat het normaal is), dus hopelijk voorspelt die dip een eisprong. Vorige maand al op dag 16 een pos test, nu op dag 17 dus nog niet. Getver, al dat zaad wordt verspild zonder enige kans op effect. Even een baalmoment in het kwadraat. Zucht....
zaad is nooit verspilt hoor!
nou, hier ook even een egobericht. Ovutest geeft al wel een iets donkerder streepje, maar is nog niet positief. Vanmorgen wel een lage temp (36.2, ipv 36.5 wat het normaal is), dus hopelijk voorspelt die dip een eisprong. Vorige maand al op dag 16 een pos test, nu op dag 17 dus nog niet. Getver, al dat zaad wordt verspild zonder enige kans op effect. Even een baalmoment in het kwadraat. Zucht....
zaad is nooit verspilt hoor!

maandag 21 september 2009 om 21:38
maandag 21 september 2009 om 21:38
Beck: fijn dat die cyste controle toch eerder kan. En misselijk dus nu. Kan me wel voorstellen dat je het niet heel erg vind. Je voelt nu nog zo weinig van je zwangerschap en misselijkheid maakt het dan toch een beetje echter ofzo.
Lief speec en rain
Yaya: ruzie met vriend is nooit leuk Ga maar lekker aan de chips en m&m's. Soms werkt dat gewoon even heerlijk troostend.
GW: aambeien, aaaah, wat naar lijkt me dat!
Just deb: echt mooi kamertje! Ik zei net al tegen vriend dat dat helemaal mijn smaak is die witte meubeltjes met oranje aankleding. Hij vond dat ook erg mooi, dus wie weet gaan we jullie nog ooit eens een beetje na doen!
Lief speec en rain
Yaya: ruzie met vriend is nooit leuk Ga maar lekker aan de chips en m&m's. Soms werkt dat gewoon even heerlijk troostend.
GW: aambeien, aaaah, wat naar lijkt me dat!
Just deb: echt mooi kamertje! Ik zei net al tegen vriend dat dat helemaal mijn smaak is die witte meubeltjes met oranje aankleding. Hij vond dat ook erg mooi, dus wie weet gaan we jullie nog ooit eens een beetje na doen!

maandag 21 september 2009 om 21:40
Dit geneesmiddel kan, voor zover bekend zonder gevaar voor de vrucht, overeenkomstig het voorschrift en niet langer dan een week worden gebruikt tijdens zwangerschap. Systemische resorptie kan optreden. Herhaalde behandeling tijdens zwangerschap vermijden.
Ik wacht nog wel even totdat de mijne ook een walnoot geworden is aangezien ik herhaaldelijk gebruik moet vermijden...
Ik wacht nog wel even totdat de mijne ook een walnoot geworden is aangezien ik herhaaldelijk gebruik moet vermijden...

maandag 21 september 2009 om 21:51
Grr....heel bericht weer weg!
Nou ja....opnieuw dan maar!
GW, die neusspray dus wel op je aambei sprayen he? Dat is denk anders dan in je neus? Nou ja, weet ook niet...maar ik denk dat het wel kan! En als je hem nu kleiner kan krijgen, zou ik het zeker doen.....wallnutsize is not nice!!!!
Yaya, lekker snacken hoor!!! Mag best als je ruzie hebt gehad!
Heb zelf een heel pak (!!!!) lange vingers op net
Haha becks...ja en dan een fles water om t plassen wat te verzachten en van die mega verbanden in je onderbroek Visueel ingesteld?
Gister hadden wij weer wat....komen we beneden na de nacht...had onze kat een vlaamse gaai (best mooi en groot!!!) mee naar binnen genomen door het kattenluik...beest was na een nacht binnen nog springlevend, had alleen een gebroken vleugel...wij dat beestje uit de klauwen van de kat gered, zag er nog heel goed uit, beest naar buiten, kat binnen...beest op de loop...wij 3 uur later weggegaan, zat t beest onder de auto...hebben de dierenambulance maar gebeld....hoop dat ie het gered heeft!
Nou ja....opnieuw dan maar!
GW, die neusspray dus wel op je aambei sprayen he? Dat is denk anders dan in je neus? Nou ja, weet ook niet...maar ik denk dat het wel kan! En als je hem nu kleiner kan krijgen, zou ik het zeker doen.....wallnutsize is not nice!!!!
Yaya, lekker snacken hoor!!! Mag best als je ruzie hebt gehad!
Heb zelf een heel pak (!!!!) lange vingers op net
Haha becks...ja en dan een fles water om t plassen wat te verzachten en van die mega verbanden in je onderbroek Visueel ingesteld?
Gister hadden wij weer wat....komen we beneden na de nacht...had onze kat een vlaamse gaai (best mooi en groot!!!) mee naar binnen genomen door het kattenluik...beest was na een nacht binnen nog springlevend, had alleen een gebroken vleugel...wij dat beestje uit de klauwen van de kat gered, zag er nog heel goed uit, beest naar buiten, kat binnen...beest op de loop...wij 3 uur later weggegaan, zat t beest onder de auto...hebben de dierenambulance maar gebeld....hoop dat ie het gered heeft!

maandag 21 september 2009 om 21:55
quote:Riz schreef op 21 september 2009 @ 21:53:
[...]
Behalve als je het doorslikt dan....alhoewel, die proteinen en eiwitten schijnen ook nog best goed voor je te zijn
Ah, speecje...
zo word je er alleen niet zwanger van.....tenminste lijkt mij vrij onlogisch
Bij project runway zijn ze voor zwangere vrouwen aan het ontwerpen, leuk.
[...]
Behalve als je het doorslikt dan....alhoewel, die proteinen en eiwitten schijnen ook nog best goed voor je te zijn
Ah, speecje...
zo word je er alleen niet zwanger van.....tenminste lijkt mij vrij onlogisch
Bij project runway zijn ze voor zwangere vrouwen aan het ontwerpen, leuk.

maandag 21 september 2009 om 21:59
riz, het enige waar ik me zorgen over maak is dat er dus systemische resorptie kan optreden, dan kan natuurlijk net zo goed als je het op je aambei spuit als op de slijmvliezen van je neus. Ik weet niet, heb d'r gewoon niet zo"n goed gevoel over (alhoewel ik ook niet hoop dat hij nog groeit, want ik vind het wel onaangenaam). Denk dat ik anders maar eens op mijn werk kijk voor wat spul voor een soepelere ontlasting....
Maar genoeg gemekkerd over mij.
Hou je het nog een beetje vol riz? Nog een dikke week denk ik voordat je verlof ingaat?
Maar genoeg gemekkerd over mij.
Hou je het nog een beetje vol riz? Nog een dikke week denk ik voordat je verlof ingaat?

maandag 21 september 2009 om 22:01
Ja, echt NIET normaal: elk programma dat je kijkt op tv zit een zwangere in.... Nou ja, ik vind dit ook wel leuk om te kijken hoor.
Man hoort het woord "pregnant" op tv (hij zit verder niet te kijken) en begint gelijk al weer te schelden. Haha, hij is aardig geconditioneerd.
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....
Man hoort het woord "pregnant" op tv (hij zit verder niet te kijken) en begint gelijk al weer te schelden. Haha, hij is aardig geconditioneerd.
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....

maandag 21 september 2009 om 22:03
je hebt helemaal gelijk riz! Zonde, maar ik denk dat specu die verspilling niet bedoeld. enniewee, hopelijk is iedereen lekker snel zwanger en dan hebben we het niet meer over verspilde sperma.
Die kerel van mij verspilt helemaal niets op het moment, moet echt niet denken aan gefriemel aan mijn lichaam. Vinnut zo sneu voor hem. Komt wel weer maar heb er gewoon echt geen zin in
Die kerel van mij verspilt helemaal niets op het moment, moet echt niet denken aan gefriemel aan mijn lichaam. Vinnut zo sneu voor hem. Komt wel weer maar heb er gewoon echt geen zin in

maandag 21 september 2009 om 22:07
quote:speculaas78 schreef op 21 september 2009 @ 22:01:
Ja, echt NIET normaal: elk programma dat je kijkt op tv zit een zwangere in.... Nou ja, ik vind dit ook wel leuk om te kijken hoor.
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....wederom
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....wederom

maandag 21 september 2009 om 22:07
quote:Becky26 schreef op 21 september 2009 @ 22:03:
je hebt helemaal gelijk riz! Zonde, maar ik denk dat specu die verspilling niet bedoeld. enniewee, hopelijk is iedereen lekker snel zwanger en dan hebben we het niet meer over verspilde sperma.
Die kerel van mij verspilt helemaal niets op het moment, moet echt niet denken aan gefriemel aan mijn lichaam. Vinnut zo sneu voor hem. Komt wel weer maar heb er gewoon echt geen zin in Hoop je dan Mijn vorige zwangerschap had ik tot het einde geen zin Nu gelukkig wat meer!
Die kerel van mij verspilt helemaal niets op het moment, moet echt niet denken aan gefriemel aan mijn lichaam. Vinnut zo sneu voor hem. Komt wel weer maar heb er gewoon echt geen zin in Hoop je dan Mijn vorige zwangerschap had ik tot het einde geen zin Nu gelukkig wat meer!
maandag 21 september 2009 om 22:09
quote:Riz schreef op 21 september 2009 @ 22:03:
Zo, en nou wordt er straks gewoon een baby uit haar buik gesneden...oh my fucking god....dat worden weer dikke nachtmerries vannacht! Lang leve de hormonen!
ah, die aflevering. over 10 dagen weet ik EINDELIJK hoe het verder gaat.
uhm, meissies jullie gaan hard. moet ik al een nieuw topic??
Zo, en nou wordt er straks gewoon een baby uit haar buik gesneden...oh my fucking god....dat worden weer dikke nachtmerries vannacht! Lang leve de hormonen!
ah, die aflevering. over 10 dagen weet ik EINDELIJK hoe het verder gaat.
uhm, meissies jullie gaan hard. moet ik al een nieuw topic??

maandag 21 september 2009 om 22:10
quote:speculaas78 schreef op 21 september 2009 @ 22:01:
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....Valt mij ook wel op dat er weer erg veel zwangeren overal zijn...van t weekend ook al allemaal shit over zwangeren...in de supermarkt, op de markt...overal zie ik ze!
Maargoed, de tranen zitten nog hoog hier. Moeten wel even verdwijnen, want straks moet er weer gesekst worden natuurlijk.....Valt mij ook wel op dat er weer erg veel zwangeren overal zijn...van t weekend ook al allemaal shit over zwangeren...in de supermarkt, op de markt...overal zie ik ze!