Over angels, beleid en discussies

09-09-2009 13:08 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Vorige topic was vol, dus een nieuw deel. Ik knip en plak een deel van mijn eerdere openingspost:

De Angels handelen volgens het door Viva vastgestelde beleid. Dat dat beleid nogal eens ter discussie staat vind ik op zich goed. Ik vind het alleen erg vervelend dat de Angels regelmatig op het beleid worden aangesproken: zij zijn degenen die het beleid uitvoeren maar ze zijn niet verantwoordelijk voor het beleid zelf. Ik merk ook dat de moderatortopics regelmatig verzanden in een lange discussie over beslissingen van de Angels. De Angels beschikken niet over erg veel tijd, en komen dan voor een dilemma te staan: uitgebreid in discussie blijven gaan waarbij ze zichzelf vaak moeten herhalen (en daardoor geen tijd overhouden voor hun eigenlijke Angel-werk) of de discussie op een gegeven moment negeren/beëindigen (gevolg: onvrede bij de deelnemers aan de discussie/escalatie). Bovendien sneeuwen de overige verzoekjes door de discussies in de moderatortopics teveel onder. Ik vind het daarom belangrijk om de moderatortopics schoon te houden.

Ik stel het volgende voor, en wil dat per direct laten ingaan:

* De moderatortopics en het blokkadetopic worden weer gebruikt waarvoor ze oorspronkelijk bedoeld waren (dus: verzoekjes aan Angels, mededelingen van Angels over verwijderde discussies e.d.);

* We gebruiken dit topic voor vragen/opmerkingen over beslissingen, discussies over het beleid e.d;

* Ik zal jullie vragen/opmerkingen zoveel mogelijk beantwoorden (moet daarbij wel meteen zeggen dat ik niet fulltime werk en slechts een beperkt aantal uren voor Viva beschikbaar ben, dus 't kan dan gebeuren dat ik niet meteen dezelfde dag reageer). De Angels mogen hier wat mij betreft natuurlijk ook altijd reageren, maar zijn dat niet verplicht;

* In de moderatortopics en het blokkadetopic plaatsen we links naar dit topic. Off-topics, ter discussie stellen van het beleid, opmerkingen/vragen n.a.v. beslissingen van Angels etc. zullen uit die topics verwijderd worden en waar nodig zullen er waarschuwingen uitgedeeld worden;

* Gevolg: Angels komen meer toe aan hun eigenlijke werk, het modereren, terwijl er toch ruimte is voor het stellen van vragen en het plaatsen van opmerkingen. Bovendien komen die meteen bij de juiste persoon terecht, zodat ik meer zicht heb op wat er precies speelt. Verzoekjes aan de moderators zullen niet meer ondersneeuwen door de discussies.

Tot slot zou ik jullie (wie de schoen past....) nog willen verzoeken om niet elke verkeerde komma die de angels plaatsen onder een vergrootglas te leggen. Ik zie dat soms wel gebeuren (de laatste tijd weer vaker) en vind dat jammer en onterecht. Ik ben, nogmaals, echt heel erg blij met de enorme (!) inzet van de Angels, met hun objectiviteit en met de manier waarop er de laatste tijd meer openheid/transparantie gekomen is (f) (f) (f)

grtjs,

Naomi
quote:siepeltrien schreef op 21 september 2009 @ 22:23:

Daarnaast is het ook belachelijk om dit op een kind te betrekken, wat ik doe als hij bij zijn vader is, is mijn zaak en krijgt hij niets van mee.

Totdat jij HIV hebt...
Jij zegt het ik denk het IR
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:siepeltrien schreef op 21 september 2009 @ 22:06:

NPS= narcistische persoonlijkheidsstoornis. Als je ergens slim over wilt doen is het verstandig je even in te lezen.

BGB: begrijp ik, maar op welke gronden kun je anders een topic laten verwijderen?

Daarbij gaf in mijn OP ook al aan goed te weten waarmee ik bezig was en en vroeg om ervaringen bij de GGD, niet om reacties op onveilige seks.U vraagt, wij draaien? En hoezo denk je dat het zo werkt, hier of waar dan ook?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 21 september 2009 @ 22:21:

Dat ze zich een slag in de rondte neukt en narcistisch is bedoel je Spijker?Ghe

Natuurlijk niet BGB.. Dat zou niet eerlijk zijn.

Again: Ik geloof niet dat niemand van jullie niet ooit onveilig seks heeft gehad, dus hou op met dat schijnheilige gedrag..

Als je het nou nog niet gelooft heeft het weinig zin mezelf te gaan herhalen.

geloof jij jezelf eigenlijk wel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Natuurlijk niet BGB.. Dat zou niet eerlijk zijn.

Again: Ik geloof niet dat niemand van jullie niet ooit onveilig seks heeft gehad, dus hou op met dat schijnheilige gedrag. En maak er niet van dat ik overal onveilig in de rondte loop te neuken zonder condoom want dat heb ik nooit gezegt. De keren dat het voorkomt, heb ik me laten testen, waar het topic over ging.

Daarnaast is het ook belachelijk om dit op een kind te betrekken, wat ik doe als hij bij zijn vader is, is mijn zaak en krijgt hij niets van mee.

Nu ben ik er klaar mee om mezelf te verantwoorden.

Oh, dus je hebt alleen maar hiv of hepatitis of enge vormen van kanker wanneer je kind bij zijn vader is...?

Goh, bij deze mijn excuses, heb ik het helemaal verkeerd begrepen!

Dom, dom kind dat je bent...
Ja, dat vind ik echt.
O ja, en hoezo werd het NPS topic vervuild? Mochten er geen andere mensen posten? Mensen die negatieve ervaringen met NPS hebben?
Ach quattro ben je alweer boos op me? Gebeurt jou ook maandelijks he?

Volgens mij viel het nogal mee met het zuigen en onbeschoft reageren. Ik herken mezelf in ieder geval niet in je vreemde commentaar hier. Maar ik had al lang gemerkt dat ik kennelijk een keer ergens ongemerkt op je pik heb getrapt, en je me sindsdien steeds probeert aan te vallen. Dus het zal allemaal wel joh.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Als je zo geil bent en toch narcistisch, waarom ga je dan niet de hele dag masturberen?
Tja.. Kan in ieder geval zeggen dat ik niet opgedroogd hele avonden met een stel andere oude wijven een TO zit te bashen.

Het mag dan niet een hele gezonde hobby zijn, beleef er wel plezier aan.
Ik begrijp dat je geen antwoord op mijn twee-keer-gestelde vraag hebt?
quote:fleurtje schreef op 21 september 2009 @ 22:30:

Als je zo geil bent en toch narcistisch, waarom ga je dan niet de hele dag masturberen?
quote:fleurtje schreef op 21 september 2009 @ 22:30:

Als je zo geil bent en toch narcistisch, waarom ga je dan niet de hele dag masturberen?Dat is pas veilig!
quote:siepeltrien schreef op 21 september 2009 @ 22:31:

Tja.. Kan in ieder geval zeggen dat ik niet opgedroogd hele avonden met een stel andere oude wijven een TO zit te bashen.

Het mag dan niet een hele gezonde hobby zijn, beleef er wel plezier aan.Hahahahahahaaha, zo jij houdt in je eentje een psych fulltime aan het werk of niet?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.

Het mag dan niet een hele gezonde hobby zijn, beleef er wel plezier aan.Je wordt niet gebashed. Je wordt aangesproken op je onverantwoorde gedrag, dat het niet handig is gezien de gevolgen enz.
Ik begin honger te krijgen...
@ Siepeltrien: wil je s.v.p. op mijn post van 22:24 reageren? Want ik ben heel benieuwd of ik je nou zo verkeerd begrijp of een ander idee heb van herkenbaarheid/privacy...
Iets anders
quote:IvyRosa schreef op 21 september 2009 @ 22:32:

[...]

Je wordt niet gebashed. Je wordt aangesproken op je onverantwoorde gedrag, dat het niet handig is gezien de gevolgen enz.Juist. Dat de toon niet aai-aai is ben je helemaal zelf bij.
Ja, dat vind ik echt.
quote:minny schreef op 21 september 2009 @ 22:33:

Ik begin honger te krijgen...*Geeft Min pizza.*
Ja, dat vind ik echt.
Nee Dorinke.. Het NPS topic liep in principe prima. Totdat er vanmiddag mensen OT begonnen te posten n.a.v. het soa topic. Dat is vervuiling.
Ik heb liever een portie pleureuse, met een korreltje zout gaarne.
quote:minny schreef op 21 september 2009 @ 22:34:

Ik heb liever een portie pleureuse, met een korreltje zout gaarne.Een flinke korrel? Consider it doen
Ja, dat vind ik echt.

Het mag dan niet een hele gezonde hobby zijn, beleef er wel plezier aan.Zwaktebod, zwaktebod. Heel jammer dit, Siepeltrien. Je kan het niet meer met argumenten af (hoe zou je ook, wat voor argumenten kun je aandragen voor onveilig rondneuken terwijl je een kind hebt), dus dan maar doen alsof iedereen die het wél veilig doet, opgedroogd is. Moet je es zien hoe snel jij opgedroogd raakt als je herpes hebt. Of sterker nog: als je hiv hebt. En geloof me, dan ben je echt niet alleen down under opgedroogd. You wish.
Ik verzorg morgenvroeg wel warme broodjes en koffie. Voor vandaag haak ik af!
quote:siepeltrien schreef op 21 september 2009 @ 22:34:

Nee Dorinke.. Het NPS topic liep in principe prima. Totdat er vanmiddag mensen OT begonnen te posten n.a.v. het soa topic. Dat is vervuiling.

Maar wat heeft vervuiling te maken met herkenbaarheid/privacy?

Of denk je dat die kreten in het beleid betrekking hebben op de topics van een poster hier op het forum? Dan hoop ik dat je gauw uit die droom ontwaakt. Dat je in het ene topic herkend wordt n.a.v. een ander topic is volgens mij NIET waar die regel voor is! Die regel is (voor zover ik weet) voor herkenbaarheid/privacy IRL, in real life, als je buurvrouw je aanspreekt over een topic of een reactie die je gegeven hebt. Als je baas hier leest dat je hem een idioot vindt en je daarom ontslaat, DIE herkenbaarheid en privacy gaat het over!
Iets anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven