minnaar deel3

08-07-2009 13:07 3049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

--------------------------------------------------------------------------------

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
quote:Tedvrpl schreef op 21 september 2009 @ 22:29:

Ow, nu zie ik het ook... ik dacht aan jou Petie omdat MdR's post zo direct onder jouw post stond.

@Stew: speel sinds mijn 19e niet meerJe bent toch pas 21, net zoals ik?
Ja Stew, maar ik sta er wel heel anders in geloof ik...voelt goed.

Fijn dat het goed met je gaat, al zal je die tijd met hem nooit vergeten, het krijgt vast een rustiger plekje in je hoofd.

Nu weer even naar Ted gluren
potver Ted...UIT die broek!
Klopt helemaal Stew! Morgen samen naar college?

Ik snap trouwens niet wat jullie zo leuk vinden aan die onderbroek van Euro 2,95 van mij, maar vooruit, ik zal eens kijken wat ik kan doen... :-)
Wat een heerlijke taal trouwens Kortjakje!
Probeer ik een pleidooi voor decollete's te houden, begint de vrouwelijke meute zich te verlustigen aan Ted. En dat terwijl ik mijn oproep voor meer decollete's wetenschappelijk kan onderbouwen: http://www.bewustgezonder ... oed-voor-gezondheid.html.

Wat is jouw excuus KJ behalve pure lust?
Je hebt het er maar druk mee Ted!hahaha
quote:Tedvrpl schreef op 21 september 2009 @ 22:37:

Klopt helemaal Stew! Morgen samen naar college?

Ik snap trouwens niet wat jullie zo leuk vinden aan die onderbroek van Euro 2,95 van mij, maar vooruit, ik zal eens kijken wat ik kan doen... :-)Het gaat niet om die onderbroek, meer om de inhoud!X-D
Alleen maar geiligheid MdR, niets meer, niets minder..

Maar even over die borsten...moet het net aan zijn of moeten ze uit het blousje/truitje puilen?
Je speelt vals Ted, dat is niet dezelfde!
@Stew: zoiets?

@Zonnetje: gelukkig willen alle vrouwen hetzelfde!

@MdR: je bent gewoon beschaafder, dat is het!
@kortjakje, Net aan, met een goede kijk op het decolleté.
@Stew: oh, wat was er anders dan vorige keer?
inhoud met niet teveel haar graag...
avond, en hoe zit het met de omvang?
@ Ted, het kan zijn omdat ik aan een bril moet, maar die andere was toch meer een close-up?
Mag allebei KJ. Ik zou zeggen, expirimenteer er eens mee en let op de reacties van de mannen om je heen voor het optimale resultaat.
heeft Ted foto al laten zien??!!
@kort, Een flinke maat heeft de voorkeur. Nr1 en sv hebben beiden F. Dus ik ben wat dat betreft tevreden.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 21 september 2009 @ 22:46:

Mag allebei KJ. Ik zou zeggen, expirimenteer er eens mee en let op de reacties van de mannen om je heen voor het optimale resultaat.Bij mij letten de mannen altijd op mijn inhoud!
@Kortjakje: in het algemeen net aan, niet puilen inderdaad. En ook: maak je borsten vooral niet groter dan ze zijn als je decolleteed. Het ziet er niet alleen minder mooi uit, maar veel belangrijk: het is een teken van gebrek aan zelfvertrouwen m.b.t. het eigen lichaam. En als er iets is wat mannen aantrekkelijk vinden dan is het een vrouw die niet loopt te dubben over haar lichaam. Volgens mij is dat ook het geheim van mijn buurvrouws decollete.
quote:stewardess schreef op 21 september 2009 @ 22:47:

[...]

Bij mij letten de mannen altijd op mijn inhoud!de inhoud van je BH neem ik aan?
@stew, Een leuk decolleté bij een vrouw zonder inhoud werkt niet voor mij. De uitstraling is het belangrijkst. Als het figuur ook nog mijn smaak is ben ik helemaal tevreden.
De echte inhoud is veel indrukwekkender!
@KJ: druk op F5

@Stew: okok, ik zal je favoriet erop zetten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven