minnaar deel3
woensdag 8 juli 2009 om 13:07
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.
Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
--------------------------------------------------------------------------------
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
maandag 21 september 2009 om 22:39
Probeer ik een pleidooi voor decollete's te houden, begint de vrouwelijke meute zich te verlustigen aan Ted. En dat terwijl ik mijn oproep voor meer decollete's wetenschappelijk kan onderbouwen: http://www.bewustgezonder ... oed-voor-gezondheid.html.
Wat is jouw excuus KJ behalve pure lust?
Wat is jouw excuus KJ behalve pure lust?
maandag 21 september 2009 om 22:40
maandag 21 september 2009 om 22:49
@Kortjakje: in het algemeen net aan, niet puilen inderdaad. En ook: maak je borsten vooral niet groter dan ze zijn als je decolleteed. Het ziet er niet alleen minder mooi uit, maar veel belangrijk: het is een teken van gebrek aan zelfvertrouwen m.b.t. het eigen lichaam. En als er iets is wat mannen aantrekkelijk vinden dan is het een vrouw die niet loopt te dubben over haar lichaam. Volgens mij is dat ook het geheim van mijn buurvrouws decollete.