Forumafkortingen en forumterminologie

21-09-2009 14:52 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen TO (Topic Opener, TS wordt ook weleens gebruikt en is Topic Starter), we kennen van de sekspijler de SV (Seksvriend(in)) en de JG (Jonge God), en recentelijk kwam ons aller Minny met de HRS: de Huilie Rescue Squad.

Net heb ik er zelf een gebruikt, een nieuwe (verbeter 'm gerust): LPG (het LabeltjesPlakkerGroepje), naar aanleiding van 'misschien ben je HSPéééé'.'

Dus, nog meer terminologieen of afkortingen, nieuwe of afgestofte? Plemp ze hier neer!

(het is dus labeltjesplaKKer, typfout)
zie elders
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:sprokkelientje schreef op 22 september 2009 @ 15:03:

Momzilla

Zwangerosaurus

Was de zwangerosaurus helemaal vergeten!

Hoe zou jij ze in de lijst omschrijven?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zwangerosaurus = zwangere vrouw die zich vanwege alle hormonen en kwaaltjes zeer onredelijk en bitchy gedraagt.

ook wel Momzilla

Zoiets?
Ik vind pleureuse werkelijk geweldig gevonden. Die kan ik vast wel in het dagelijkse leven op iemand loslaten
quote:Starshine schreef op 22 september 2009 @ 15:24:

zwangerosaurus = zwangere vrouw die zich vanwege alle hormonen en kwaaltjes zeer onredelijk en bitchy gedraagt.

ook wel Momzilla

Zoiets?Jij bent hier goed in dank je!
Psssst Ibi, het is 'in real life'
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 september 2009 @ 14:38:

[...]

whore Verengelsing van 'hoor' (hoer)

ik ben er weg van ik ga er vandoor

latex laterrrrr, sie joe later

flashen even je shirtje omhoog en omlaag om de borsten te laten zien

bakkie wrong bakkie koffie verkeerd
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 22 september 2009 @ 16:58:

[...]

Ik ben deze op het forum nog niet tegengekomen als vaste uitdrukking. Is van een bepaald topic?
quote:Iseo schreef op 22 september 2009 @ 17:00:

[...]

Ik ben deze op het forum nog niet tegengekomen als vaste uitdrukking. Is van een bepaald topic?Tegenwoordig Bar Too Much, daarvoor eetcafé de Nor.

David Dunning
Ok ze zijn toegevoegd! En de v is een f geworden (schaam)
Geweldig topic!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
en wat is dan IMHO?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
In My Humble Opinion.......
thx Rainbow
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Denk dat er op de horrorpijler nog veeeel meer te vinden zijn.

kdv = kinderdagverblijf

tbm = thuisblijfmoeder

vk = verloskundige

FZ = foliumzuur

David Dunning
Volgens mij is de "klauwhamer" nog niet voorbij genomen. Een klassieker op dit forum!

De oorsprong ligt in een topic waarbij een dame vertelde dat ze haar partner met een klauwhamer te lijf was gegaan, waarna het topic volledig uit de hand liep (op een hilarische manier).

Nu vooral aangeboden als wapen tijdens een ruzie tussen twee forummers of als grappig bedoeld advies aan een TO.
Ze zijn weer toegevoegd!
Iris,

Had jij eerst een andere nick of lees je gewoon al lang mee? Je weet veel, maar hebt nog niet zo gek veel berichten.
.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 september 2009 @ 19:32:

Iris,

Had jij eerst een andere nick of lees je gewoon al lang mee? Je weet veel, maar hebt nog niet zo gek veel berichten.

Heel scherp opgemerkt!

Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .
quote:iris1969 schreef op 22 september 2009 @ 19:37:

[...]

Heel scherp opgemerkt!

Ik las inderdaad zo nu en dan mee, maar ik ben pas kort aangestoken door het forum-bug. En dit gecombineerd met een waanzinnig goed geheugen voor zinloze feitjes .Op die manier! Ik vroeg het me ineens af. Heerlijk he om zelf ook te schrijven. En nu blijven die feitjes nog zinvol ook :-)
Momzilla is geen zwangerosaurus. De laatste is nog zwangert de eerste al mamma maar dan een beetje doorgeslagen.

Ik mis HCGbelast als omschrijving van een zwangere.
Ja het actieve forummen is echt geweldig (verslavend ).

Ik heb er nog eentje voor je. Een nieuwe met het potentieel een klassieker te worden: "Doe een Patries".

Dat wil zeggen: ga niet zitten huilen, maar recht je schouders en zet een glimlach op net als Patricia Paay (na de Adam Curry ellende).
Baby's worden ook wel wondertjes of beebs genoemd (waar is mijn kots-smiley als je hem nodig hebt? ).

En de iets te fanatieke promotors van borstvoeding (meestal BV genoemd) heten de borstvoedingsmaffia.
Ze staan er weer in. Momzilla is gewijzigd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven