Forumafkortingen en forumterminologie

21-09-2009 14:52 166 berichten
Alle reacties Link kopieren
We kennen TO (Topic Opener, TS wordt ook weleens gebruikt en is Topic Starter), we kennen van de sekspijler de SV (Seksvriend(in)) en de JG (Jonge God), en recentelijk kwam ons aller Minny met de HRS: de Huilie Rescue Squad.

Net heb ik er zelf een gebruikt, een nieuwe (verbeter 'm gerust): LPG (het LabeltjesPlakkerGroepje), naar aanleiding van 'misschien ben je HSPéééé'.'

Dus, nog meer terminologieen of afkortingen, nieuwe of afgestofte? Plemp ze hier neer!

(het is dus labeltjesplaKKer, typfout)
Laat hier een sticky (haha, daar is er weer één) van maken. Echt heel handig als inburgeringscursus.
volgens mij ben je aardig over je angst voor andere forummers heen Iris
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Je vergeet wondertje = ander woord voor beeb = ander woord voor baby
Nee johh die staat er al bij!
Ze heeft gelijk hoor, wondertje is vergeten....
Ooooh grapje!!!

Je bedoelde in de inmiddels laaange lijst!

Laat maar. Bedtijd.
quote:rosanna08 schreef op 22 september 2009 @ 20:45:

volgens mij ben je aardig over je angst voor andere forummers heen Iris

inderdaad, dat duurde maar een minuutje of zo.

Toch wordt ik nog steeds niet graag gesandwiched tussen een aantal insiders .
TAFKAP the asshole formerly known as Partner
Wondertje en TAFKAP staan in de lijst.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik vind 'El Ninjoo kom erin' toch ook wel een vermelding waard.

Die zin wordt wel eens gebezigt als iemand een topic opent over twijfelen over een kinderwens, over last die men van (andermans) kinderen kan ervaren of als iemand vermoedt dat ze (ongewenst) zwanger is.

Vaste forummers kennen E. als iemand met een duidelijke mening over kinderen en dat zij die niet onder stoelen of banken steekt (die mening dus) om andere forummers van raad te voorzien.
Ja inderdaad en die hele kinderpijler wordt soms zelfs de Elninjoo-pijler genoemd (een hele eer vind ik )
Ik heb Elninjoo kom erin erbij gezet.

Mocht je dit lezen en niet willen kun je dit gerust zeggen!
Elninjoo-pijlert
ja, da;s waar..Nou, ze is mondig genoeg om er iets van te zeggen.

(*wou dat ik een eigen forumterm had*)
Ik heb Elninjoo al een tijd niet gezien op de kinderpijler. Ik denk dat ze aan het klussen is voor een beeb

Ja je kan de horrorpijler niet blijven infecteren zonder daardoor aangestoken te worden natuurlijk.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
IDD= Inderdaad

M.I.= Mijns Inziens
Moet eigenlijk wel "maar" tussen als in El Ninjoo kom er maar in.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 22 september 2009 @ 23:10:

Moet eigenlijk wel "maar" tussen als in El Ninjoo kom er maar in.Heb het aangepast.
Je bent snel!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 22 september 2009 @ 23:21:

Je bent snel!Dank je. Ik zag het staan en dacht laat ik het gelijk veranderen anders vergeet ik het straks.
Nog eentje dan voor het slapen gaan: een zweefteef. Dit is de nogal onrespectvolle maar zeer grappige benaming voor een dame die aan spirituele dingen doet (readings, healings e.d.).
quote:iris1969 schreef op 22 september 2009 @ 22:01:

Ja inderdaad en die hele kinderpijler wordt soms zelfs de Elninjoo-pijler genoemd (een hele eer vind ik )Ik ben onlangs door Zwieber gebombardeerd tot de Elninjoo van het trouwen. Mijn doel is nu dat de Relatie-pijler op den duur wordt aangeduid met Solomio-pijler. Wel jammer dat ik veel minder de behoefte heb om in alle topics te melden wat ik van trouwen vind, daar moet ik eerst nog even aan werken. Zodat echt iedereen, op het hele forum, weet hoe ik erover denk.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:biebelie schreef op 22 september 2009 @ 14:05:

[...]

En voor die mededeling quote je de hele lijst?

Ik heb al last van mijn muisarm,nu krijg ik ook nog een scroll vinger ... dan is de lijst nu zeker goed opgevalen,
quote:Solomio schreef op 23 september 2009 @ 08:36:

[...]

Ik ben onlangs door Zwieber gebombardeerd tot de Elninjoo van het trouwen. Mijn doel is nu dat de Relatie-pijler op den duur wordt aangeduid met Solomio-pijler. Wel jammer dat ik veel minder de behoefte heb om in alle topics te melden wat ik van trouwen vind, daar moet ik eerst nog even aan werken. Zodat echt iedereen, op het hele forum, weet hoe ik erover denk.

Werkelijk Solomio?

Okay, laten we de proef op de som nemen. Stel mijn nick is Bruidje88 en ik open een topic: 'Tips voor een lang gelukkig huwelijk gevraagd". Wat zou jouw ultieme post daarin zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven