Oeoehhh #21

27-02-2009 12:34 1356 berichten
.
Alle reacties Link kopieren
Oeh is B-tje ook al weer bijna jarig, leuk! Thomas is idd leuk, Tris is ook ontzettend vd treinen.

Zeg Atje, jij hebt toevallig ook niet jouw paddestoelenlampje *durft bijna niet te vragen* te koop?
Sorry Jac, wil 'm idd niet verkopen, vind 'm zelf nog veel te leuk.

*probeert een foto hier te plakken maar lukt niet*

Zelf vond ik 'm ook te duur maar heb 'm toen van een vriendin gekregen als vervroegd kraamkado..... lieve vriendin hé ?!

Deze is het!

*maakt Jac nóg wat jaloerser*
Huh ? Nu laat 'ie 'm niet zien...grrrrrrr!

Heeft er trouwens iemand een leuk traktatie idee ? Ben internet aan het afstruinen maar dat is allemaal zo standaard, bij voorkeur iets met 'treinen'

x
*zet oogklepjes even op om mooie lamp niet te zien*

A-tje, kan je mss iets met het ideetje dat mij tebinnen schiet: je hebt van die ronde treinbordjes op een stokkie (groen-wit en rood-wit, denk aan opa flodder). Die zelf maken van karton en snoep erin? Lange spek ofzo, of een platte ronde lollie?
(heb ik nou je lamp verdiend?)
.
een vd voorbeelden

Deze heeft A-tje denk, ook ontzettend leuk

.
en en en dan op twee boomstammetjes van verschillende hoogte
Supertraktatie idee !! *duimen op*

Helaas is de inzenddatum voor de paddestoellamp verlopen en gaat u niet door naar de volgende ronde

De 2e is idd die van B-tje, vond de 1e leuker maar die is best groot en écht onbetaalbaar (voor een plastieke lampie)

Volgende week moet ik trouwens met B-tje terug naar de podotherapeut, krijgt 'ie zooltjes...

Tijdje geleden was ik bij HA en die opperde dat B-tje misschien zoveel viel omdat zijn voetjes niet helemaal staan zoals het zou horen, dus een doorverwijzing naar de podo.

Bleek dat 'ie behoorlijke platvoetjes heeft én in combi met zijn ontzettende lange benen gaan zijn knieen hierdoor iets naar binnen staan. Al met al is dus de oorzaak van zijn valpartijen achterhaald en zijn zooltjes de oplossing (hopen we dan toch )

Dikke x

ps. Was gisteren bij een kennisje en die had de babykamer in geruit blauw in combi met rood en rose Superorgineel en gaaaaaaaaf! Klinkt kitchi maar met alle accesoires doorgevoerd tot in de kleinste details was het echt heel mooi.

Tip ?
anoniem_53815 wijzigde dit bericht op 15-09-2009 14:49
Reden: Spellingsfouten horen bij de leeftijd....
% gewijzigd
up!

Babykamer klinkt echt supermooi A-tje, dat is mijn smaak ook, dat kitch en bont

Wat leuk dat het idee tot inspiratie leidt, laat je fotootje zien ast klaar is?

Tris straks naar psz brengen en dan weer flinke dingen doen. Maar eerst koffie. Jullie ook?

Wel weer komen schrijven hoor! Remember, ik ben Toos he!
quote:AAAAAAAA schreef op 15 september 2009 @ 14:47:

Helaas is de inzenddatum voor de paddestoellamp verlopen en gaat u niet door naar de volgende ronde
.
.
Hoooooooooi hooooi hooi oi i (echo echo echo echo)

Wat een stilte hierzo *zucht*

Herkenbaar hoor Punkertje, een mens zit vreemd in elkaar als je het zo wegzet maar volgens mij (her)kennen we die momenten allemaal wel.

Toen je geen kids had waren ze 'r ook alleen voelde je je aan het einde vd dag niet zo schuldig.....

Jeetje een heftige week achter de rug. Kan hier niet wegzetten waarom maar laten we zeggen; een sterfgeval bij een vriendin van me. Moet zeggen dat we er allemaal kapot van zijn en weer even met 2 benen op de grond staan. Wat is het leven toch oneerlijk!

Nou ondertussen schijnt het zonnetje volop en laten we dus nog even genieten van al die vitamines buiten.

x
Heeee jij hier! Je komt nét binnen want ik zou ons uppen

*alvast even plaatsen*
Oeh, bah ... jullie even een mindere stemming vanwege sterfgeval van dichtbij... jaaa dan telt de rest ineens niet meer he. Sterkte! Ga maar lekker naar buiten Hebbie toevallig al materiaal ingeslagen voor de traktaties?

Punkertje, is je bui een beetje overgetrokken?

Ik: weer bij UWV geweest voor bespreking van de uitslag van een test die ik heb gedaan. Tjonge, ik daar helemaal in tranen, was nogal een persoonlijke uitslag waarin je karakter wordt blootgelegd en je even weer met de neus op de feiten wordt gedrukt hoe je in mekaar steekt. Ben er flink naar van.

Ennn onze buren zijn ook weer aan het ouwehoeren, oehhhh we kunnen ze zolangzamerhand wat!! Man heeft er vannacht zelfs wakker van gelegen, nou en dat wil wat zeggen, hij is een prima slaper.

Nou dat was 'm weer, hm, zo te lezen hebben we allemaal een klein beetje een dippie (behalve NIWGN en DDDJ!), dus even een grote group hug hiero!!

Oh en dan vergeet ik toch echt iets heeeel belangrijks te melden!!

Tristan is al een paar weken zindelijk! ('s Nachts durf ik het nog niet aan hoor maar overdag dus wel en ook als we weggaan!) Hij doet het keurig!
Ow, haha, ik heb ook een keer jankend bij het UWV gezeten. Het is toch allemaal best pittig he? Werkloos, afhankelijk an een instantie enzo, al die testen waar je zelf de uitslag al van weet en het wil allemaal gewoon niet. En dan heb jij nog last van rondgierende hormonen. Kan me goed voorstellen dat je ervan moest huilen

Dikke 'thumbs up' voor Tristan en z'n keurige boodschapjes op de wc!

Hoe is het met de buuk verder?

Ook een voor A-tje. Dan word je weer eventjes met je neus op de feiten gedrukt he? Het is allemaal heel vaak reuze oneerlijk en dat is ook om te janken.

Lekker naar buiten en een beetje zonnestraaltjes meepakken vandaag.

Ik hoorde hier vandaag ook een kippenvel / reuze oneerlijk verhaal. Onze schoonmaakmeneer op werk, die niet helemaal 'spoort' (denk een bijzonder laag iq) maar hier altijd superblij z'n baantje doet, is op z'n scootertje geschept door een auto. Helm zat niet goed vast, hersenfractuur, reageert helemaal nergens meer op. Is een kasplantje :(

En ook een voor P. met een te druk hoofd en te weinig tijd en niet weten waar te beginnen. Dat is altijd lastig he? Maar dat is wel vaak zo, als je zoveel plannen hebt, dat je dan niet weet waar je moet beginnen. Reuze balen. Hoop dat je gauw ergens een start mee kan maken, dan volgt de rest vanzelf.

Hoi NIWGN! Hoestie? Gisteren nog even op je site gekeken. Leuk hoor, spannend allemaal.

En dan, zwaai van mij uit. Dip ook hier aanwezig. Big Time.

Niet zo'n zin om daar over te praten, want als je erover praat, dan wordt het echt enzo, dus doe ik lekker niet. Vandaar grotendeels afwezig op forum.

Daphne doet het lekker. Potverdrie wat een dametje zeg. Wat gaat het allemaal ineens hard he? Ze groeit maar door, ze wordt zo ontzettend wijs. Geweldig.

Dag meisjes. x
.
.
Hoi!

Even andere dingetjes waar ik druk mee ben, wél leuke dingetjes

Ik ben ook benieuwd naar de post!!

Morgen is de post ook leuk hier: paddolampje

Zwaai naar jullie!
Dag lieve meiden,

Sorry, ik kom hier de laatste tijd alleen melden dat ik een forumdip heb, of druk, of...

Nou ja, het is echt niet verkeerd bedoeld, maar het is echt even zo. Ik lees steeds mee, maar zodra ik wil reageren, is er weer iets anders. Of denk ik: doe ik vanavond wel.

Hier loopt het allemaal een beetje anders dan anders, niet leuk. Kinderen zijn echt strontvervelend en ik kom tot de ontdekking dat ik het echt even niet trek. Dat geruzie, gegil, gedoe! Volgende week ga ik eerst op studiereis en ben ik een kleine week zonder kinderen. Misschien dat het daarna weer wat beter gaat, want nu ben ik eigenlijk de hele dag mijn stem aan het verheffen en aan het niks doen en toch druk hebben.

Sorry voor mijn bijdrage, ook al niet zo positief!

Veel plezier met je leuke dingetjes Jac, we lopen elkaar wel steeds mis op msn, geloof ik.

Dus je hebt eindelijk je paddolampje?

Voor de rest voor iedereen even een dikke want ik geloof dat we dat allemaal kunnen gebruiken nu.

Dag dag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven