Jompels en Foppies - op naar een vol schema!
maandag 21 september 2009 om 22:11
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto
Ik30Dec.0813/09/09Z
Duvel26Nov.0814/09/09D
Maya23Sept.0816/09/09J: 3/11 cb (inenting?)party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08
17/09/09Mhusk en momo strijken de eer op.
Charlotte24Nov.08
3/10/09Shusk, party, yaya, GW, beck en duuv goed voorspeld!
Murron31Aug.08
4/10/09Nmomo, rain en marriss zitten er naast...
Justdeb25Okt.0814/10/09Thusk, party, beck, momo, speec en marriss goed!Husky28Dec.0814/11/0929/10 VK 8:j - 1:m
Fanatic28Nov.0816/11/0930/10 VK8:j - 1:m
party29Jul.0724/11/0927/10 VK liggingsechogeslacht al bekend!
Riz26Okt.0815/12/0929/10 VK, 16/11 flow/groeiecho
zusje voor lois!
Thee26Sep.0812/01/1029/10 vkmakkelijk gokken
Yaya28Dec.0802/02/10 30/10 VK, 5/11 pretecho
well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!
GW32Jan.0916/02/1026/10 gynchar, hus en speec winnen de pot!
Becky30Dec.0828/04/1026/10 VK, 12/11 cyste, 11/12 20wk echo
2:j - 7:m
Annika30Jan.09
15/06/10 4/11 VK
Momo32Sept.08
22/10: vage streep! 26/10 pday, 10/11 gyn.
Rainbow31Nov.0826 okt ca wk 46 gyn, bloeduitslag, HSG, wk 47 ei-echo
Erine25Dec.0828 okt
Mariss27Nov.08
24/11 gyn
Kath32Jan.093 nov
Specu30Nov.084 nov wacht op oproep ZH Mulan33Nov.08
Poll31Nov.08
Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.
Stukje geschiedenis:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
woensdag 23 september 2009 om 09:15
dank meissies . moest vreselijk lachen om de ''is dit de nieuwe steps collectie"
enne, yaya, dat ei was al dag of 9 geleden hoorrrr.
vanavond feestje, hangt van vriend af. tot hoe laat dat overwerk wordt... hij hoopt 'maar' tot 7 uur. dus wellicht daarna uit eten. heb al 2 kadootjes gehad van hem (dvd box van desperate housewives, en een krultang ) en een van de poesjes (euhm, zo noemen we haarballen altjid). vriend zei dat ie vanavond nóg een kadootje voor me heeft!!! spannend...
enne, yaya, dat ei was al dag of 9 geleden hoorrrr.
vanavond feestje, hangt van vriend af. tot hoe laat dat overwerk wordt... hij hoopt 'maar' tot 7 uur. dus wellicht daarna uit eten. heb al 2 kadootjes gehad van hem (dvd box van desperate housewives, en een krultang ) en een van de poesjes (euhm, zo noemen we haarballen altjid). vriend zei dat ie vanavond nóg een kadootje voor me heeft!!! spannend...
woensdag 23 september 2009 om 10:45
Moooomie : Gefeliciflapperd met je verjaardag ! Dat je maar een fijne dag mag hebben.
Oh een rembo&rembo trouwjurk... tja... ik dacht bij rembo & rembo niet echt aan jurken, maar wel aan : Tjoooooooooonge jonnnnnnge joooooooonge, ik heb in tijden niet zooooo gelachen (komt dit iemand bekend voor, of was ik de enige rembo & rembo addict vroeger)
Oh een rembo&rembo trouwjurk... tja... ik dacht bij rembo & rembo niet echt aan jurken, maar wel aan : Tjoooooooooonge jonnnnnnge joooooooonge, ik heb in tijden niet zooooo gelachen (komt dit iemand bekend voor, of was ik de enige rembo & rembo addict vroeger)
woensdag 23 september 2009 om 11:07
wederom dank
en ja, fanatic, daarom noemde ik het expres rembo & rembo hehehehe. maar officieel heet het rembo styling ofzo.
party, neem er een van op me! ik heb hier net ook taart gegeten, van een andere jarige hahahaha. morgen mijn eigen baksels.
en ja, fanatic, daarom noemde ik het expres rembo & rembo hehehehe. maar officieel heet het rembo styling ofzo.
party, neem er een van op me! ik heb hier net ook taart gegeten, van een andere jarige hahahaha. morgen mijn eigen baksels.
anoniem_38188 wijzigde dit bericht op 23-09-2009 11:07
Reden: smeils doen het weer niet
Reden: smeils doen het weer niet
% gewijzigd
woensdag 23 september 2009 om 11:10
Momo gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Vind dat het vandaag wel een mooie dag is om ten huwelijk gevraagd te worden hoor...
Duvel fijn om te horen dat alles goed is... Alleen wel raar dat ze je zolang niets hebben verteld hoe het met je zoontje was...
Geniet lekker van de kraamtijd meid!!!!
Wij gaan volgende week een afspraak maken om te trouwen rond novenmber/december... Puur om alles goed voor ons kleintje te regelen, dus geen jurk of feestje hier, natuurlijk wel een bruidstaartje want die vind ik toch wel erg lekker... Maar volgend jaar zomer maken we het goed, want dan vieren we het alsnog met een BBQ ofzo... Dan is ons kleintje er ook echt bij en dat vind ik toch ook wel weer wat hebben...
Vind dat het vandaag wel een mooie dag is om ten huwelijk gevraagd te worden hoor...
Duvel fijn om te horen dat alles goed is... Alleen wel raar dat ze je zolang niets hebben verteld hoe het met je zoontje was...
Geniet lekker van de kraamtijd meid!!!!
Wij gaan volgende week een afspraak maken om te trouwen rond novenmber/december... Puur om alles goed voor ons kleintje te regelen, dus geen jurk of feestje hier, natuurlijk wel een bruidstaartje want die vind ik toch wel erg lekker... Maar volgend jaar zomer maken we het goed, want dan vieren we het alsnog met een BBQ ofzo... Dan is ons kleintje er ook echt bij en dat vind ik toch ook wel weer wat hebben...
woensdag 23 september 2009 om 11:23

woensdag 23 september 2009 om 12:26
quote:Marriss schreef op 23 september 2009 @ 11:47:
Net overleg met een collega in een gespreksruimte hier in het bedrijvencentrum, tegenover de echopraktijk. Was vies warm in dat stinkhok, dus deur even open. Komt mutschie eraan: 'oh haaaaaai! Jij komt voor de echo he?!'
ehm ik niet snappen? Zei ze dat tegen jou?
Net overleg met een collega in een gespreksruimte hier in het bedrijvencentrum, tegenover de echopraktijk. Was vies warm in dat stinkhok, dus deur even open. Komt mutschie eraan: 'oh haaaaaai! Jij komt voor de echo he?!'
ehm ik niet snappen? Zei ze dat tegen jou?

woensdag 23 september 2009 om 13:40
Ja, ik zat in de ruimte tegenover de echopraktijk met een collega, hadden de deur open... echo-mevrouw dacht dat wij daar zaten te wachten op de echo afspraak... Dus die kwam 'zwangere Marriss' ophalen voor de echo.
Wist niet of ik moest roepen dat ik dat maar ál te graag zou willen of haar bedanken voor het compliment dat ik blijkbaar zo'n dikke pokkel heb (komt ie weer --->> )
Wist niet of ik moest roepen dat ik dat maar ál te graag zou willen of haar bedanken voor het compliment dat ik blijkbaar zo'n dikke pokkel heb (komt ie weer --->> )
woensdag 23 september 2009 om 14:02
Happy b-day Dear Moomie….
Present!! Heb de laatste pagina’s van het oude topic even niet bijgelezen (schaam) heb ik nog wat gemist???
Rain wat betreft je berichtje op pagina 1, begrijp het maar al te goed… voor allemaal…
Aaah nee Marriss….. en Moom geeft de hoop nog even niet op hoor!! Ik blijf duimen…
Stomme echo mens Marriss!!
Thee gaat trouwen!! Gefeliciteerd…
Nou Moom die ring vond ik toch wel een heel mooi goed makertje hoor!! Heb volgens mij nog wel ergens zo’n boekje liggen, opsturen?? Vind ie je smaak normaal gesproken niet mooi dan?? Heb een heel goed idee voor je uren, schenk er een paar aan mij??
Moom die jurken moet je toch altijd aanzien, ik had uiteindelijk een hele andere jurk als dat ik in gedachten had… We mooie bij hoor, vind de laatste witte erg mooi!
Goed jullie best gedaan Annika??
Lekker party!!
Goed om te horen dat alles goed gaat Maya!!
Kath nog even volhouden… Moeilijk he??
Wat goed speec, succes vanavond he!!
Wat een verhaal Duuv, ben wel heel blij om te horen dat alles nu goed met jullie gaat!! ..
Erine wordt ook ongesteld, en vraagt zich af of ze nu weer helemaal opnieuw aan dat jaar moet beginnen voor ze naar de huisarts mag of dat ze maar niet tegen de huisarts moet zeggen dat ze een maandje helemaal haar best niet heeft gedaan???
En zwaai voor de rest...
woensdag 23 september 2009 om 14:10
erinetje, nee hoor, gewoon naar dokkert gaan. niet weer een jaar wachten, ben jij gek!
hihihi, boekje opsturen, zou wel geinig zijn he? maarre, wil je niet op (porto)kosten jagen... lief!
hier trouwens helemaal geen krampjes of andere tekenen meer. had er al bijna niet meer aan gedacht vandaag *zucht*
annika en speec zijn lekker bezig geweest?
marriss, lekker kwestend he, van zo'n trol. zucht. maar goed, een "honest mistake" (niet gezien je pokkel, gekkerd, was uit-er-aard DUIDELIJK dat jij voor een aller aller aller aller eerste (desnoods inwendig) echo kwam).
hihihi, boekje opsturen, zou wel geinig zijn he? maarre, wil je niet op (porto)kosten jagen... lief!
hier trouwens helemaal geen krampjes of andere tekenen meer. had er al bijna niet meer aan gedacht vandaag *zucht*
annika en speec zijn lekker bezig geweest?
marriss, lekker kwestend he, van zo'n trol. zucht. maar goed, een "honest mistake" (niet gezien je pokkel, gekkerd, was uit-er-aard DUIDELIJK dat jij voor een aller aller aller aller eerste (desnoods inwendig) echo kwam).

woensdag 23 september 2009 om 14:10
Hahah, Erine is er ook weer met de losse kreten : 'lekker Party!' Eeeuuh...
Erine, als jij vindt / voelt / wilt dat je naar de dokter moet gaan, dan moet je dat doen... en ik vind eigenlijk dat je heus niet hoeft te zeggen dat je één maandje niet je best hebt gedaan. Dat weegt toch niet op tegen elf maanden wél je best doen?! Balen dat je wééér de -bekende- teleurstelling hebt deze maand...
Erine, als jij vindt / voelt / wilt dat je naar de dokter moet gaan, dan moet je dat doen... en ik vind eigenlijk dat je heus niet hoeft te zeggen dat je één maandje niet je best hebt gedaan. Dat weegt toch niet op tegen elf maanden wél je best doen?! Balen dat je wééér de -bekende- teleurstelling hebt deze maand...

woensdag 23 september 2009 om 14:15
Pfff Moom, ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar krijg helemaal kriebels in mn buik van jouw berichten. Mijngod wat hoop ik dat het raak is!!
Tjsa, echomuts bedoelde het natuurlijk niet kwetsend ofzo, maar ik denk dan: je moest eens weten dat elk vezeltje in mijn lichaam er heel veel voor over zou hebben om hier inderdáád op een echo te zitten wachten (en daarop voortboordurend: zal het me ooit gegund zijn, wanneer dan, en hoe en wat en waar en waarom en waarom niet enz enz blabla etc etc and so on, je kent het wel)
Tjsa, echomuts bedoelde het natuurlijk niet kwetsend ofzo, maar ik denk dan: je moest eens weten dat elk vezeltje in mijn lichaam er heel veel voor over zou hebben om hier inderdáád op een echo te zitten wachten (en daarop voortboordurend: zal het me ooit gegund zijn, wanneer dan, en hoe en wat en waar en waarom en waarom niet enz enz blabla etc etc and so on, je kent het wel)

woensdag 23 september 2009 om 14:21
Momo, Gefeliciteerd met je verjaardag! Benieuwd wat voor kado je man vriend vanavond meebrengt!
En thee gaat ook al trouwen! Leuk!
ach erine, je hoeft echt niet nog een jaar te wachten, is toch wel eens vaker zo dat het misschien niet iedere maand helemaal optimaal benut is. En dan ook nog ongesteld geworden..... bah.
En de rest ben ik alweer vergeten.
En thee gaat ook al trouwen! Leuk!
ach erine, je hoeft echt niet nog een jaar te wachten, is toch wel eens vaker zo dat het misschien niet iedere maand helemaal optimaal benut is. En dan ook nog ongesteld geworden..... bah.
En de rest ben ik alweer vergeten.
woensdag 23 september 2009 om 14:23
Ja Momo, ik wordt ook plaatsvervangend gek...Dus, heb je die testen gisteren nog besteld? Dan heb je ze vandaag vast in de bus en dan weet je dus wat je te doen staat!
Mariss, hoe is het met jouw smurrie?
Erine, is het niet een beetje te vroeg voor jou om omgesteld te worden? En inderdaad, dan kun je wel een maandje "niet je best" hebben gedaan maar die 8 maanden er voor wel. Dus gewoon naar de dokter gaan als je daar behoefte aan hebt!
Kath, wanneer was jouw eisprong dan dat je stiekem ook al eerder gaat testen?
Mariss, hoe is het met jouw smurrie?
Erine, is het niet een beetje te vroeg voor jou om omgesteld te worden? En inderdaad, dan kun je wel een maandje "niet je best" hebben gedaan maar die 8 maanden er voor wel. Dus gewoon naar de dokter gaan als je daar behoefte aan hebt!
Kath, wanneer was jouw eisprong dan dat je stiekem ook al eerder gaat testen?

woensdag 23 september 2009 om 14:32
Moom: Geen idee wat dat kost boekje opsturen?? Zal goedkoper zijn als boekje kopen (hoop ik). Zijn best dure boekjes… Of weet je nog een goede postduif??
Blijf hoop houden… Ben je trouwens aan het werk op je verjaardag??
Haha Marriss, doelde op de cakejes van Party….
Rain ben ook nog niet ongesteld, is onderweg zeg maar… Zit op tien maanden trouwens…
Ok algemene mening is dus niet zeggen!! Wil ook nog niet gaan, maar in November misschien wel. Wilde jullie mening graag even weten, jullie zijn lieffff…
Blijf hoop houden… Ben je trouwens aan het werk op je verjaardag??
Haha Marriss, doelde op de cakejes van Party….
Rain ben ook nog niet ongesteld, is onderweg zeg maar… Zit op tien maanden trouwens…
Ok algemene mening is dus niet zeggen!! Wil ook nog niet gaan, maar in November misschien wel. Wilde jullie mening graag even weten, jullie zijn lieffff…
woensdag 23 september 2009 om 15:09
MOMO VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! Veel plezier vanavond, ben benieuwd wat je vriend in petto heeft!
Erine tuurlijk hoef je dat niet te zeggen joh, en als je denkt dat 'ie je terugstuurt omdat je nog geen jaar bezig bent, zou ik zelfs gewoon zeggen dat je al 2 maanden eerder met de pil gestopt bent. Als jij zover bent om naar de huisarts te gaan moet dat gewoon kunnen!
Thee gaat ook trouwen, leuk! Gefeliciteerd!
Erine tuurlijk hoef je dat niet te zeggen joh, en als je denkt dat 'ie je terugstuurt omdat je nog geen jaar bezig bent, zou ik zelfs gewoon zeggen dat je al 2 maanden eerder met de pil gestopt bent. Als jij zover bent om naar de huisarts te gaan moet dat gewoon kunnen!
Thee gaat ook trouwen, leuk! Gefeliciteerd!
woensdag 23 september 2009 om 15:16
ja, erine, ben gewoon aan het werk. nog takke druk ook, budgetten moeten af. dikke stress want ons ding komt altijd als laatste (logisc, gaat nl. x percentage over resultaat. hahahaha). maar de laatste voor dit jaar is gedaan, morgen gaan we verder met budget voor vólgend jaar!
heb geen test meer besteld. heb zelf nog sensitests liggen die 4 dagen van te voren kunnen. maar denk niet dat ik die zal gebruiken. ben vandaag weer behoorlijk rustig en boelkloedig.
en wederom bedankt voor alle feli's en plaatjes en taartjes en berichtjes en krabbels! heb het ook daar druk mee vandaag hahahaha.
heb geen test meer besteld. heb zelf nog sensitests liggen die 4 dagen van te voren kunnen. maar denk niet dat ik die zal gebruiken. ben vandaag weer behoorlijk rustig en boelkloedig.
en wederom bedankt voor alle feli's en plaatjes en taartjes en berichtjes en krabbels! heb het ook daar druk mee vandaag hahahaha.