Hoe het beste reageren?

23-09-2009 19:51 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Een tijdje terug heb ik via via een man leren kennen. Hij was nog niet lang single na lange relatie, maar aangezien het goed klikte zijn we ondertussen al enkele keren op date geweest en dat was telkens heel plezant. Tussendoor hebben we ook veel smscontact.

Nu stuurde hij mij begin deze week dat het minder gaat met hem. Waarom weet ik niet zeker (wou hij niet echt veel over kwijt), maar ik vermoed iets met zijn ex. Het is haar keuze geweest om de relatie te beëindigen en voor hem kwam het heel onverwachts.

Ik zie hem vrijdag normaal weer, maar weet niet goed wat te doen. Merk ook dat hij sindsdien wat afstandelijker is qua berichten.

Wat is wijsheid? Begin best wel iets te voelen voor hem. Wil er wel voor hem zijn natuurlijk, maar anderzijds ook niet zijn 'psychologe' gaan spelen. Toch zelf blijven contacten? Of zelf ook afstand nemen?

Bedankt voor te lezen!
Deze man heeft duidelijk behoefte aan wat ruimte. Gun hem die ruimte. Geef het ook aan. Zeg hem dat als hij tijd heeft om na te denken, je hem die tijd geeft. Het is lastig, maar als hij net uit een relatie is kan dat hem nog erg dwars zitten.

Succes!
Tja, misschien is het het beste als je gewoon eerlijk zegt dat je het moeilijk vindt allemaal. Dat je niet goed weet wat hij zelf wil en of hij er wel aan toe is. Je kunt hem toch ook vragen waarom het niet zo goed met hem gaat? Als hij je dat heeft laten weten, staat hij er waarschijnlijk ook open voor om het je te vertellen. Misschien liever face to face dan in een smsje of over de telefoon...

Succes!
Is dit dezelfde man als degene waar je in juni een topic over hebt geopend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven