Kom maar op met die ban!

23-09-2009 21:36 1011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een kutblog zeg van SanneW!

Ik vind het uiterst onprettig dat er, in het kader van een 'heugelijk' jubileum, situaties aangehaald worden die oude, zeer pijnlijke wonden openrijten en mensen een rotgevoel geven.

Het gaat hier over onderwerpen waarbij betrokken personen een ban riskeren als ze er zelf over beginnen!

En wat nou ze verraden zichzelf? Ik zou het ook niet over mijn kant laten gaan als het mezelf zou aangaan.

Zijn ze hier nou helemaal gek geworden?

De titel spreekt voor zich! Kom maar op met die ban. Als Viva vindt dat ik de boel op stelten zet, dan is dat maar zo.

'Wie zeurt, wordt eruit gepleurt!'

Vond het zowiezo al niet zo gezellig de afgelopen dagen.
Dit heeft niks met de zwangerschap te maken, maar meer met hoe Sanne er tegenaan kijkt. Haar houding vind ik onbegrijplijk en zeker gezien de forummers die duidelijk hebben gezegd dat ze dit echt heel erg vinden.

Damn...ik ben niet bepaald lief op dit forum...maar zelfs mijn nekharen gaan hier van overeind staan, en dat zegt wat.
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:21:

Dat ze m niet weghaalt is wat mij betreft olie op het vuur.Mwah. Dat ze hem niet weghaalt, vind ik juist wel stijl hebben. Uiteindelijk worden to-ers die hun op weghalen hier ook niet met vreugde begroet, toch? Het blijft nu in ieder geval duidelijk waar de discussie nu eigenlijk over gaat.

Ze heeft hem geschreven met een heel ander beeld voor ogen dan er nu is ontstaan door alle reacties. En ze blijft daar achter staan.

Ik geloof ook zeker niet in kwade opzet of ondoordachte nonchalance. Meer dat er misschien beter over nagedacht had kunnen worden over er zulke verse en nog steeds controversiële gebeurtenissen in te noemen. Er zijn dingen zat te noemen, die allang slapende zijn.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Zeg het eens Rollergirl.
quote:minny schreef op:

@Duploo: jij wekt bij mij de indruk dat alle bezwaren minder zwaar tellen dan jouw nieuwsgierigheid. En de bevrediging daarvan.quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:14:

[...]

[fgcolor=#D000F0]En toen zei ik het nog een keer. Omdat het wel zo is. Ik ontken niet dat jij die indruk heb. Ik ontken dat die indruk juist is.quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:14:Sterker nog, dat is gewoon wat er staat. Jij vond het prima omdat jouw nieuwsgierigheid bevredigd werd. Ik vind dat een rare houding.[/fgcolor]Ik vond het prima dat mijn nieuwsgierigheid bevredigd werd. Ik ontken dat alle bezwaren minder zwaar tellen dan mijn nieuwsgierigheid.
quote:Poezewoes schreef op 24 september 2009 @ 01:28:

Mwah. Dat ze hem niet weghaalt, vind ik juist wel stijl hebben. Uiteindelijk worden to-ers die hun op weghalen hier ook niet met vreugde begroet, toch? Het blijft nu in ieder geval duidelijk waar de discussie nu eigenlijk over gaat.

Ze heeft hem geschreven met een heel ander beeld voor ogen dan er nu is ontstaan door alle reacties. En ze blijft daar achter staan.

Ik geloof ook zeker niet in kwade opzet of ondoordachte nonchalance. Meer dat er misschien beter over nagedacht had kunnen worden over er zulke verse en nog steeds controversiële gebeurtenissen in te noemen. Er zijn dingen zat te noemen, die allang slapende zijn. Niet eens

TO's die m weghalen doen dat omdat ze niet te horen krijgen wat ze willen horen, heel erg pleureuse allemaal. Als meerdere forummers zouden verzoeken de OP weg te halen omdat het hun persoonlijk raakt, zullen er weinig zijn die protesteren als dat ook daadwerkelijk gebeurt.

Ik vind het van geen enkele klasse spreken dat de gevoelens van deze forummers zo opzij gelegd worden.
Geheel eens met Minny's laatste post (waarvan ik hoop dat dat nog steeds haar laatste post is).
Ik kan zelfs niet die commentaren meer verder lezen bij die blog, zó pijnlijk is het. Het gaat wel dégelijk over mij, alleen heeft iedereen altijd het idee gehad dat ik gered was door het forum, maar ik mocht het er niet over hebben dus ook niet zeggen dat mijn vriend de sleutel had en me halfdood aantrof.

Ik word er kotsmisselijk van en zit hier gewoon te briesen en te janken dat ik zogenaamd de aandacht naar me toetrek. Godverdomme, het gaat zó overduidelijk over mijn geval en het wordt me nog aangerekend ook met GODGLOEIENDE GODVERDOMME 300 pillen weggespoeld met vodka in mijn lijf dat destijds amper 50 kilo woog. Ik wil er niet meer aan herinnerd worden, ik heb mijn naam toen ook veranderd, ik wilde niets meer te maken hebben met die Griekse godinnen, maar ik wilde wél ff wat recht zeggen en mijn ongenoegen, pijn en verdriet uiten op die kánkerblog (sorry, vandaag kankeronderzoek gehad).

Ban me maar Angels, voor wat ik nu ga zeggen:

edit: persoonlijke aanval verwijderd

Dus nee mensen, het gaat niet goed, ik voel me er ontzettend kut onder.
anoniem_40527 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 09:24
Reden: persoonlijke aanval verwijderd
% gewijzigd
quote:minny schreef op 24 september 2009 @ 01:20:

[...]

Ja, hou dan ook eens op met gelijk hebben Sorry, dat heb ik nu eenmaal in me
TO die plots ineens zn topic weghaalt wordt niet gewaardeerd nee... maar er hebben meerdere forummers om (gedeeltelijke) verwijdering gevraagd... moet je dan echt je poot stijf houden en zeggen fuck die forummers (waar we het op het vivaforum van moeten hebben)...

wordt het iig rustig hier... kan ik ongestoord gaan werken zonder daarna ellelange pagina's door te moeten lezen als ik iets volg...
Sanne heeft de blog niet willen verwijderen maar wilde wel de blog aanpassen en dacht daarmee naar eer en geweten mensen genoeg tegemoet gekomen te zijn. Dat er hier over doorlullen verders niet veel uit zal halen op dit moment komt waarschijnljk door het feit dat zij al op een oor ligt.
Ik lees zojuist alle reacties, had eerder vandaag in den beginne (voordat alle kritiek een beetje losbarstte) een opmerking/vraag geplaatst. Ik lees dus net de hele stroom aan reacties en zie de mijne staan, het is de enige reactie die bewerkt is de moderator.

Opvallend, vreemd, raar, opmerkelijk. Vooral omdat ik niet diep in de viva forum voorvallen gebeuren zit en al helemaal omdat het voor de kritiek stroom was. Het was een vrij neutrale opmerking/vraag, die zeker in het geheel van alle andere reacties niet aan censuur onderhevig zou moeten zijn. Ik begrijp de toegepaste censuur in mijn reactie niet.

Sinds wanneer worden normale reacties op een blog veranderd door de moderator en waarom mijn opmerking? Nieuwe forumregels?
Digi, misschien doet het je goed om te horen dat er meerdere mensen zijn geweest die het voor je hebben opgenomen, waaronder, schrik niet, ik. Wellicht toch een goed idee om één en ander lezen. Niet iedereen is blij met de manier waarop dit is gegaan.

Ach Digimeisje toch

Ik bedoelde ongeveer hetzelfde als jij, maar dan zonder het schelden. Onvoorstelbaar dat voor iemand eigen plezier deze nare dingen opgerakeld worden. Onvoorstelbaar ook dat deze blog niet weggehaald wordt, terwijl meerdere forummers duidelijk en helder hebben laten weten wat het bij hun teweeg bracht.
quote:Digitalis schreef op 24 september 2009 @ 01:32:

sanne had het echt weg moeten halen of eerst toestemming moeten vragen.... Kan ze schermen met 'alles wat je op internet zet mag door iedereen gebruikt worden', maar dan ga je voorbij aan ethiek en inlevingsvermogen.

Digi, niet meer lezen die reacties dus, maar dat deed je al niet meer. Schrijf baas van sanne een klachtnbrief, dat een idee?
anoniem_84054 wijzigde dit bericht op 24-09-2009 02:06
Reden: quote van Digi weg gehaald
% gewijzigd
Digi, ik ken je nog helemaal niet, maar ik sta als 1 blok achter je!

Hou je taai. Heb je steun daar of kunnen wij je helpen?
weet ik Poez, maar ik kan nu effe niet helder denken. Ik wil goddomme gewoon verder met m'n leven en daar niet meer aan herinnerd worden (hell, niemand kende me toen, maar wel enig idee hoe mijn vriend en ouders zich voelden, en vooral ikzelf? dat ik na 5 minuten gesprek met een psychiater naar huis werd gestuurd terwijl ik niet eens wist hoe ik er gekomen was omdat ik in fucking COMA lag?). En dan nog zeggen dat ik bewust een aankondiging deed, ik was al aan het doodgaan godgloeiende.

Ban me maar, want ik wil met dit grafforum even niks te maken meer hebben.
Als Sanne eerst toestemming had gevraagd was er ook oud zeer boven gekomen.

Dan had de rest van het forum het niet geweten, maar de betrokkenen waren wel ongewild geconfronteerd met iets zeer pijnlijks.
Dank Iris, maar ik wil geen hulp. Ik wil het snijden en de zm-poging achter me laten. Gewoon wegstoppen. En dan wordt het weer opgerakeld. Smakeloos, geen greintje ethiek en gewoon een tyfusstreek. Alsof ik het léuk vond toen. En nu. Alsof ik dacht 'he nu doe ik een aankondiging, lekker de aandacht op mezelf vestigen.' Ik deed geeneens een aankondiging. Sanne moet maar zelf allerlei AD's, AP's, neuroleptica, tranquilizers en AE's wegspoelen met een fles vodka, kijken of ze nog helder kan posten.

Zo, ban me maar. Maar ik kan geen greintje sympathie meer opbrengen voor dat walgelijk schepsel, spijt me zeer.
Digi... ik weet niet wat ik moet zeggen...

Je kent me niet, maar ook ik sta achter je. En zo zijn er velen.

Ik zou iets willen zeggen waardoor je je beter zou voelen, maar ik weet niet wat... Weet niet hoe het voelt... Maar ik vind het heel erg.

Iets anders

comp. uit en vergeten zal lastig gaan. Al een reactie van een Angel, Naomi?
je kent mij ook van het grafforum digiding ... gaan we ons laten opgraven en toch maar laten cremeren dan?
Digi, daar is een goede oplossing voor. De uit-knop op je computer.

Stop met allerlei details en persoonlijke info posten, en lees hier verder als je weer wat bent gekalmeerd. Vloeken, schelden en drama's helpen je niet, dat weet je nu zo langzamerhand wel.
Ik vind het ook een belachelijke blog en terecht dat er mensen kwaad zijn.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Niet roepen dat je geband wil worden, daar ben je veel te belangrijk voor op dit forum (wie anders maakt er bijvoorbeeld zulke heerlijk flijmscherpe ongepaste grappen!). Je bent altijd sterk geweest en ook dit gaat voorbij.

Maar die klachtbrief zou ik zeker schrijven!
quote:Bubbles_ schreef op 24 september 2009 @ 01:42:

Als Sanne eerst toestemming had gevraagd was er ook oud zeer boven gekomen.

Dan had de rest van het forum het niet geweten, maar de betrokkenen waren wel ongewild geconfronteerd met iets zeer pijnlijks.

Tuurlijk, waar, maar wel honderd keer beter, dan hoef je niks te benoemen. Vraagt sanne: he digi, ik wilde jouw verhaal in blog gaan zetten, wat vind jij daarvan? Nu staat het daar, voor digi herkenbaar, onaangekondigd, rauw op haar dak en tig mensen die er nare dingen over menen te moeten zeggen.

Dan liever eerst informeren bij betrokkenen, stuk netter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven