Intens verdrietig

27-06-2009 12:18 1274 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ongeveer een uur geleden de relatie met mijn lief verbroken.

Het is beter zo, maar ik ben intens verdrietig.
bloemetje neemt chris even in haar armen en knuffeld haar even....weet hoe jij je voelt.

Wou dat ik wat meer voor je kan betekenen dan alleen maar via het forum.

Heel veel sterkte deze moeilijke tijd.!!!
Nou roosje ik heb een grote kaart met 10 x I am Sorry gestuurd van hoops en yoyo van hallmark die figuurtjes en heb erin gezet:

Sorry voor alles wat ik heb gezegd, gedaan, je gecontroleerd heb, je in beperkt heb, je niet gelukkig heb kunnen maken in de toekomst, en ook erin nog aan het eind. Maar 1 ding waar ik geen spijt van heb: de tijd die we samen hebben meegemaakt.

Mooi toch? maar geen reactie... nou heb ik hem pas maandag gestuurd dus denk dat hij vandaag pas wordt afgeleverd.
Chris wat naar, ookal zat het er - als ik het goed begrijp - al een tijdje aan te komen. Ook een knuffel van mij en veel sterkte toegewenst.
hey meis..... het is even slikken met de nodige tranen laat ze ook maar even lekker gaan als je maar wel blijf denken aan het gene waarom je er een punt heb achter gezet want de leuke dingen blijven soms het langst hangen...... kop op meid sterkte
Ik schuif er weer even bij om je een hele grote knuffel te geven Chris. Pas goed op jezelf
Chris: hele grote knuffel!!!!!!!!!!!!1

En Bloemetje wat een lieve kaart!!! Mooi gezegd!

En ik als ik terugkijk had gewoon een goede relatie, ik had minpuntjes, hij had minpuntjes, we botsen op sommige fronten, maar er kwam veel voor terug. Ik heb het uiteindelijk uitgemaakt omdat ik mezelf in weg voelde lopen en hij me op dat moment niet kon bieden wat ik wilde. Vervolgens geknipperlicht en dat heeft hij gestopt omdat hij geen rust kreeg op die manier. Maar goed ikke ben nu bij hem. Het is gewoon fijn. Hij heeft net gevraagd of ik wilde blijven slapen, naast hem op een matras niks meer zei die:p!!! Nja ik weet het allemaal niet. Ik denk dat die ook gewoon iemand bij zich moet hebben. Hij is namelijk heel erg snel bang dat die iets ernstigs heeft. Heeeeeeeel sterk, nu dus ook weer..... Nja ik denk er nog even over na, zucht
@bloemetje: Dat is inderdaad heel lief en knap! Heb je al een reactie? Misschien vind hij het ook moeilijk. (..) Ik wilde het ook goed afsluiten, ook al had ik niet verwacht dat hij het zou uitmaken, ik gun hem gewoon het beste.

@Raiden: ik vind het knap dat je nu ziet waar het toen mis ging, volgens mij kunnen jullie elkaar nog niet loslaten he? En zo te horen hoeft dat opzich ook niet natuurlijk. Ben benieuwd of je bij hem blijft slapen en hoe het ging met de film? Je bent in ieder geval een goede vriend
weet je wat nog het ergste is.. Hij moet hem nu toch echt gehad hebben, maar geeft geen reactie erop.. Niet eens van bedankt. Het is gewoon echt voorbij...

Vraag me af of hij ooit nog contact met me opneemt. Hij zegt steeds voorlopig even geen contact.

* zucht wat is liefdesverdriet toch rot.

Raiden ben je blijven slapen?
@bloemetje: ja het is ook echt klote inderdaad. Misschien weet hij niet hoe hij er op moet reageren? Of wil hij er even over nadenken? En anders moet je het helaas achter je laten :( Zou het wel netjes vinden als hij reageert, maar goed, dat zegt misschien meer over hem als hij straks niet reageert he :-)
Lieve Chris, veel sterkte met deze periode, wij staan virtueel aan je zijde en bij deze een hele dikke ...
Ooooh zo'n thema voor ons allen hier he: loslaten. Klinkt zoveel makkelijker dan dat het is. Ik probeer nu te vertrouwen op het idee dat als iemand het echt is hij wel weer op het pad komt. Maar dergelijk vertrouwen vind ik wel moeilijk... Mijn piekeren beperkt zich momenteel (veiligheidshalve?) dan ook vooral tot de vraag of het echt zo zou werken. Is denk ik moeilijk te zeggen omdat het ook heel vaak zo is dat een leven uiteindelijk toch weer verder gaat. Met mijn ex heb ik een heel verleden van aantrekken en afstoten gehad, dat vertroebelt het beeld ook wel wat. Ik ga er gemakshalve maar van uit dat het onze specifieke interactie was en dat ik er niet per definitie 'zo een' ben die het leuk vindt als iemand nog veroverd moet worden en ga rennen als die persoon dan echt toehapt. Of misschien af en toe wel, maar dat het dan niet de (een! :-D) juiste persoon was.

Hopelijk een beetje te volgen, verder gaat het wel oke hoor, maar wilde even mijn gepeins hier delen, misschien raakt het aan wat iemand anders hier ook denkt en zo niet, lekker laten liggen.

@bloemetje: zegt sowieso eea over hem als hij niet reageert, waarschijnlijk weet hij nu niet hoe, misschien moet hij er even over nadenken inderdaad.
@bloementje, wat voor een reactie verwacht je van je ex?

Ik weet eigenlijk niet zo goed of je wel een reactie moet verwachten. Jij besluit om een kaartje te sturen (met een mooie tekst trouwens) maar dat betekent niet dat hij al zo ver is. Misschien is het beter als je in de toekomst een smsje, kaartje, brief of email stuurt je hier geen reactie op verwacht, dat maakt het voor jezelf een stuk makkelijker.

Nu blijf je wachten maar je weet zelf niet waarop..

Sorry als het wat hard overkomt maar door op een reactie te wachten stel je jezelf heel kwetsbaar op en hij weet dat...

Sterkte
@Chris, neem de tijd om dit te verwerken heeeeeeeel veeeel sterkte!!
@Raiden, lekker geslapen?
@Laura, ik denk juist dat jij het heel goed doet "loslaten". Soms vind ik het ook moeilijk om op je te reageren omdat je al een stap verder bent dan ik met het loslaten, je weet wat je wilt in een relatie en staat al een klein beetje open voor andere jongens.

Ergens ben ik gewoon jarloers op je

En wat je zegt over vertrouwen dat iemand bij je hoort komt het vanzelf weer op je pad, daar klamp ik me nu aan vast, ik heb geen andere optie.

Succes.
Goedemorgen! Voel me best sterk vanochtend. Hopelijk blijft dat ook zo tijdens het weekend Ik heb wel plannen gemaakt, maar helaas allemaal voor volgende week.

@Laura: loslaten is inderdaad het belangrijkste. Ik ben stiekem wel trots op mij dat ik hem niet meer gemaild of gebeld heb. Ik ben wel bang dat ik opeens iets van hem terugzie op internet,maar zolang ik niet ga ‘zoeken’ naar problemen, hoef ik mij daar niet druk over te maken. (..) Wil het ook niet weten, maar inderdaad: loslaten in je hart is het moeilijkste. Wow, daar gaat mijn sterke ochtend. Haha.

Lastig dat vertrouwen, maar ik denk inderdaad dat die relatie niet per se in verhouding staat met een mogelijk nieuwe relatie. Kan maar zo gebeuren dat wanneer je wel weer iemand vind, dat je helemaal niet de neiging meer hebt om weg te rennen omdat het allemaal zo vertrouwd voelt. Of dat het allemaal vanzelf gaat. En dan zijn de zorgen dus gelukkig voor niets geweest

@Charming: hoe gaat het verder met jou? Vastklampen klinkt een beetje eng. Het komt allemaal wel goed met ons hoor, ook met jou. Vertrouwen is een goed woord :-)

@Raiden: vertel!?
loslaten.. tsja dat is het moeilijkste. Ik bel/sms/mail hem al hele week niet meer. Behalve dan die kaart..

Tuurlijk HOOP ik op een reactie charming, maar had het ook weer niet van hem verwacht.

Vraag me ook hele dag allerlei dingen af, zou hij nu met iemand anders zijn? zou hij al dates hebben? denkt hij aan me? en over zijn bedrijf dingen en zijn ouders , gewoon de dagelijkse dingen. Dat zal toch wel slijten hoop ik

Zucht zucht... hoe lang duurt liefdesverdriet eigenlijk. Ga morgen naar de stad een boek kopen van R.Janzen- eerste hulp bij liefdesverdriet die heb ik dankzij jou gevonden roosje op die link die je tijdje geleden op de site zette

Hoe gaat het met jullie vandaag?

Ga jij ook naar die banenmarkt Roosje 1 oktober? ik zit er wel over na te denken, wie weet waar ik tegenaan loop.
Ha! Ik wilde net naar de bieb voor dat boek, was wel benieuwd naar de inhoud :p haha. Weet niet of er uberhaupt iets instaat, maar ben wel nieuwsgierig.

Het is logisch dat je hoopt. Ik bedoel, jij doet moeite om in contact te komen. Toch kan dit voor hem ook zijn van: goed, dit is echt een afsluiting, snap je? Maar goed, we kunnen niet weten hoe hij denkt.

Ik heb het hyvesberichtje gedeeltelijk geanalyseerd, kon drie redenen hebben en ik moet je zeggen, het viel volgens mij wel mee. We raken altijd een beetje in paniek door dat soort dingen. Terwijl er natuurlijk zoveel andere dingen mee kunnen spelen. Maar goed, ik moet hem ook weer niet op een voetstuk zetten natuurlijk. Eigenlijk moeten we niet zoveel tijd aan dat soort gedachten besteden, maar aan ons zelf. Dat hebben we wel verdient toch?
Ik ga wel en heb inderdaad ook ene gesprek bij het uwv haha. Dus ga dezelfde rompslomp in

Krijg elke dag wel zeker 2 a 3 afwijzingen binnen, kun je teminste niet zeggen dat ik het niet probeer!!

Wat voor geprek heb je en wat voor soort functie? ben benieuwd ;) waar woon je ergens in Nederland? of stel ik nou teveel vragen haha.

Ga morgen dat boek kopen. Wie weet heb ik er wat aan.

Het is gewoon best zo, ga ook niet teveel moeite meer doen om contact met hem te zoeken en als hij dat wilt moet het maar van hem af komen, moving on moet ik momenteel gaan doen.
quote:Christiane04 schreef op 23 september 2009 @ 15:29:

Mijn oma is een uur geleden overleden .

Wilde dat even laten weten. Maar wat ik al eerder vroeg: liever niet dat ellendige ge-c-woord. Liever een virtuele knuffel. Die kan ik wel gebruiken.Hou je`sterk! Laat snel weten hoe het met je gaat xx
quote:FieneWiep schreef op 24 september 2009 @ 19:45:

[...]

Hou je`sterk! Laat snel weten hoe het met je gaat xx

Niet zo...

Maar ex-lief is wel lief voor me nu. En ik laat dat maar zo. Want daardoor kan ik alle emoties nu (depressie, oma, verdriet om hem, nichtje) iets beter handelen. Verstandig ga ik wel weer doen als ik op vakantie ga en daarna. Vakantie is overigens maandag de 5e. En ik blijf 23 heerlijke lange dagen weg.

Dank voor al jullie lieve woorden en knuffels.
Fijn dat je steun hebt. En wat goed dat je straks even lekker op vakantie gaat :-)

Grr.. Ik ben een beetje verdrietig en boos nu. Mijn ex had jaren geleden een paar mailtjes via een site gestuurd (we kenden elkaar ook persoonlijk) Die waren erg lang en zoo lief. Normaal blijven de mails bij verwijderen van je profiel, wel in de inbox van de ontvanger, maar hij heeft gekozen voor volledig verwijderen. Nu heb ik niet eens meer die herinnering. Ik denk dat hij zich niet wilt herinneren dat hij ooit gelukkig met mij was

Dat laatste mailtje wat ik van hem kreeg, was ook meteen zo afstandelijk.(..)

Goed, ik moet eens ophouden met denken aan hem. Hij is het niet waard. Zo, terug naar dingen die er WEL toe doen. Het is MAAR EEN JONGEN
anoniem_91255 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 13:30
Reden: details
% gewijzigd
quote:Christiane04 schreef op 24 september 2009 @ 20:08:

[...]

Niet zo...

Maar ex-lief is wel lief voor me nu. En ik laat dat maar zo. Want daardoor kan ik alle emoties nu (depressie, oma, verdriet om hem, nichtje) iets beter handelen. Verstandig ga ik wel weer doen als ik op vakantie ga en daarna. Vakantie is overigens maandag de 5e. En ik blijf 23 heerlijke lange dagen weg.

Dank voor al jullie lieve woorden en knuffels.

Als dit je nu helpt moet je dat doen.

Gelukkig heb je de vakantie in het vooruitzicht, afstand van alles en iedereen. Hou je taai!
quote:FieneWiep schreef op 24 september 2009 @ 20:55:

[...]

Als dit je nu helpt moet je dat doen.

Gelukkig heb je de vakantie in het vooruitzicht, afstand van alles en iedereen. Hou je taai!Even voor de duidelijkheid. Het is nu niet zo dat ex-lief en ik weer helemaal op oude voet verder gaan hoor. Het is meer dat ik me koester in de mooie woorden die hij zegt en in de wetenschap dat hij op de achtergrond aanwezig is en meeleeft met mijn familie en mij.
Hey meiden,

ik ben inderdaad blijven slapen! En nee er is niks echt gebeurd. Wel even naast hem gelegen, hartslag en ademhaling op tilt. Het was fijn, maar ik moet het niet te vaak doen, is niet gezond;)!!! Enn ik heb hem wel vandaag nog even gezegd dat die me nu hoop geeft, maar dat ik geen verwachtingen van hem heb. Dat ik niet wil dat die me gebruikt en oprecht is in zijn handelingen. En dat ik geen sorry wil horen als die te dichtbij is gekomen. Dat ik alleen sorry wil horen als die me gebruikt of het om de verkeerde redenen doet. En dat ik er verder niks meer over wilde zeggen. Hij heeft gezegd dat die geen sorry hoefde te zeggen dan, dat het oprecht is wat die doet. Verder wilde ik het er ook niet meer over hebben. Ik wilde gewoon even dat die weet wat die doet en dat ik niet wil dat die me gebruikt, ben ik daar ook niet bang voor maar toch:p!! En ik weet goed waar het mis is gegaan, en ik weet ook goed dat het niks met "ons" te maken had, maar het "ons" wel moeilijk maakte.

Enn Chris: we hoeven niet altijd verstandig te zijn! En misschien is het nu juist wel even goed iemand bij je te hebben die je steunt en er voor je is!!!! Ik begrijp je!!! Volg je hart!!!!!!

@Roosje: vrouwen zijn heel goed in zichzelf gekmaken;)!!! En idd hyvesberichtjes en opmerkingen helemaal analyseren:p!!! vrouwen eigen.

@Bloemetje: balen dat je nu met al die afwijzingen geconfronteerd wordt, maar knap dat je verder zoekt!!!

En meiden lees jullie eigen posts terug, ik lees zoveel kracht in die posts!!!! :D Nja ik ben voorlopig nog even bij mijn ex, erg he!!!!!!:p wel even beetje afstand houden, iets van mijn zelfbeschermingsmuurtje laten staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven