Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
quote:elleinspe schreef op 10 september 2009 @ 15:35:

[...]

Yes, ik ben er door gekomen en heb mijn Uluru en Schnuggle!!

Gelijk nog maar meer troep besteld

En jij ook besteld Chaos??Had je dat niet effe kenne zegge?
jup, ik was er om kwart voor twaalf al door!

wou heeel graag artemis lotion, bij de vorige party was ik net verhuisd, en had ik nog geen cc kunnen aanvragen (vorige deelde ik met ex, dus had ik niet meer) en daardoor die dus misgelopen.

ook nog wat ol blue skies is back weten te bemachtigen, net als steam cream (heel benieuwd wat voor blikje het inzit!) en nog een kleine wasbag, ga ik voor lenzen spullen gebruiken.

gelijk wat regulier en retro erbij, en hoppa, genoeg voor gratis parfum!

(en snik voor cc, maar goed ook dta overleven we wel weer)

en geen party producten die nog gemaakt moeten worden, dus kan het pakket binnnen een week verwachten.

de gene die nu gemaakt worden, vang ik de volgende keer wel als lef overs, hoef ik weer niet te wachten..
Mijn pakketje uit Engeland is vandaag aangekomen en met de 2 proefjes die ik gevraagd heb: I love Juicy en Flying fox. Helaas zat het dekseltje van de flying fox niet goed op het potje, zodat er van mijn proefje niets meer over is.
quote:lola68 schreef op 10 september 2009 @ 20:40:

[...]

Had je dat niet effe kenne zegge?

Oeps sorry

Spontane ingeving, was aan het kijken op het forum, las van die forumparty, en had zo maar de telefoon in mijn hand

Wat had je willen hebben dan?

Dan bel vandaag nog even na.

Alleen forumprodukten gaan niet lukken.

Maar ik wil wel met je delen, want ik heb eigenlijk veel te veel zooi, daar kom ik niet door.

Ik heb besteld:

Uluru sg

Schnuggle

Betty Cake

Sunny Citrus

Irresistable Bliss

Drema Cream ( voor vriendin)

Dus als je wil delen, vind ik prima

Maar ik wil ook wel even nabestellen.
Iets te enthousiast, 1 x is genoeg!
quote:Jollebol2 schreef op 10 september 2009 @ 20:20:

[...]

Ja tuurlijk, maar dat is best uitgebreid en ik dacht misschien heeft iemand hier zin om het kort even uit te leggen...

Wil je nog meer weten of heb je genoeg info?

Roept u anders maar!
quote:elleinspe schreef op 11 september 2009 @ 05:26:

[...]

Oeps sorry

Spontane ingeving, was aan het kijken op het forum, las van die forumparty, en had zo maar de telefoon in mijn hand

Wat had je willen hebben dan?

Dan bel vandaag nog even na.

Alleen forumprodukten gaan niet lukken.

Maar ik wil wel met je delen, want ik heb eigenlijk veel te veel zooi, daar kom ik niet door.

Ik heb besteld:

Uluru sg

Schnuggle

Betty Cake

Sunny Citrus

Irresistable Bliss

Drema Cream ( voor vriendin)

Dus als je wil delen, vind ik prima

Maar ik wil ook wel even nabestellen.

Nee gek!

Was grapje. Ik heb ook al genoeg zooi
Lola!!!

Dankjewel :):):)

Ohhhh de karma soap is lekkerrrr haha

Figs and leaves ook en aobs ook!!!

Ik ben meer het kruidige type denk ik hihi

Kan niet wachten om me in de douche te storten met al dat lekkers vanavond.
Oh wat leuk om te horen.

Heb je toch nog iets lekkers gevonden
Jippie!!!!!!!!!!!!!! Eindelijk mijn pakje!

Er zaten 3 proefjes bij;

HIWTK (die ken ik al, maar leuk voor bij 't kadopakketje voor zusje)

sultana of soap

coalface

Ben benieuwd.....
Lekker Bergkristal, pakjes zijn fijn om te krijgen!

Geniet ervan!
Nou ik heb inmiddels de American Cream conditioner gebruikt, maar hij ruikt helemaal niet zo sterk en ook mijn haar wordt er maar droog van

Ik geef hem nog één kans denk ik en anders... kan ik iemand anders er blij mee maken?

Wil zelf graag Angels on Bare skin proberen en Breath of fresh air en de massagebars, vooral Wiccy en Therapy.

(en nog 100 andere dingen, maar goed ).
WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godiva is LEKKERRRRR!!!!!
Net een proefje van I love juicy gebruikt, ruikt erg lekker en het schuimt ook goed. Maar net zoals bij cynthia sylvia stout shampoo heb je echt een conditioner nodig, anders is jaar haar zoals touw en niet doorheen te kammen.

Verder nog de lime smoothie(retro) gebruikt--> heerlijk, juist om dat het wat dikker is, smeer het heerlijk uit en ruikt ook nog eens zeer aangenaam.
Snif snif......

Mijn king of skin is gisteren voor meer dan de helft gesmolten. Ik had 'm even op de vernsterbank in de zon te drogen gelegd (dom, dom, dom), en toen werd 't toch wel errug warm! Hele plas gesmolten boter eromheen en nog een klein stukje over. Dat gelijk in de koelkast gegooid om de schade te beperken.....ZONDE!!!!!
Jammer!
Ik heb van Elle een paar proefjes gehad,

Gedouched met Vanilla in the mist, en die vond ik heerlijk.

Maar Noubar is toch echt niet mijn zeepje hoor. Ik rook helemaal naar pindakaas!
quote:lola68 schreef op 21 september 2009 @ 11:59:

Ik heb van Elle een paar proefjes gehad,

Gedouched met Vanilla in the mist, en die vond ik heerlijk.

Maar Noubar is toch echt niet mijn zeepje hoor. Ik rook helemaal naar pindakaas!

Hahaha, ik zei al dat er een zeepje naar pindakaas rook

Maar die Vanilla in the Mist vond je dus wel fijn gelukkig!
Oei, da's wel jammer zeg bergkristal!

Enne ik had ook een proefje Noubar gekregen, ik heb nu al een paar keer mijn handen ermee gewasse, maar ik word niet echt vrolijk van de geur. Het heeft iets van rauwe noten, komkommer, sla, bleh! En ook die dingetjes erin 'vat' ik niet helemaal. Het is geen scrub, meer een soort massage toevoeging ofzo? Maar uiteindelijk vallen ze toch in mijn wastafel en met een beetje pech verstopt het de afvoer .
Ik heb onlangs mijn bestelling binnen gekregen, ook Godiva, was ik wel heel erg benieuwd naar geworden! Heb hem inmiddels gebruikt, maar m'n haar is nog nooit zo droog en stug geweest (zelfs de kapper had er vrijdag moeite mee)...heel jammer, want het ruikt heerlijk in m'n badkamer!!

Ook Figs and leaves vond ik een beetje tegen vallen. Krijg er een hele droge huid van.

Hebben jullie hier ook last van, of ben ik de enige..
Elle, heb je ook een bad?

Had nl in Engeland the comforter besteld, zou er mee in bad, had er een stuk afgebrokkeld, stak mijn arm in het bubbelende badwater en kwam tot de ontdekking dat ik er allergisch voor ben.

Heb nog een stuk over dus als je wilt kan ik die wel meenemen.

hopelijk link naar the comforter
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Hier nog een lush verslaafde Weet er iemand al wanneer we de kerstslushies online kunnen bestellen & of er met halloween en/of sinterklaas nog extra producten verkocht gaatn worden?
quote:jasmine schreef op 22 september 2009 @ 13:24:

Elle, heb je ook een bad?

Had nl in Engeland the comforter besteld, zou er mee in bad, had er een stuk afgebrokkeld, stak mijn arm in het bubbelende badwater en kwam tot de ontdekking dat ik er allergisch voor ben.

Heb nog een stuk over dus als je wilt kan ik die wel meenemen.

hopelijk link naar the comforter

Nee, ik heb geen bad, ben niet zo'n badderaar

Als ik wel eens in bad ga verveel ik me gelijk en ga er bijna gelijk weer uit, hahaha.

Heb wel eens van alles meegenomen zoals tijdschriften en een boek, muziekje, wat te eten en drinken.......maar niet mijn ding.

Jammer dat je er niet tegen kunt, want de comforter is een heerlijke geur!

Ik had 'm ook al eens besteld en toen in een paar stukjes in een puff gedaan.

Maar ik heb nog zoveel sg staan, die krijg ik nooit op

En nu heb ik ook nog een bestelling gedaan in de UK met Uluru sg.

En nog maar te zwijgen over mijn andere adresjes
quote:Dakduivel schreef op 23 september 2009 @ 20:59:

Hier nog een lush verslaafde Weet er iemand al wanneer we de kerstslushies online kunnen bestellen & of er met halloween en/of sinterklaas nog extra producten verkocht gaatn worden?

Ik heb een datum gehoord, 10 oktober, maar weet niet of het werkelijk klopt!

En dan zou het gaan om Halloween en Sint, maar nogmaals, ik weet niet of het echt zo is!
Maar elle heeft geen verslaving hoor!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven