Vrolijke Doorstart

23-09-2009 22:59 1593 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, vers nieuw topic

Nieuwe kansen, nieuwe rondes voor iedereen en dus de

hoogste tijd voor wat Vrolijks!
je mag er 8 op een dag. Maar maandag ging ik dat echt niet redden hoor, toen heb ik er 10 op.

Ach, dat overleeft ze vast wel.

Vast minder erg dan een fles Vodka
Oh Ely, dat is ook echt zo genant!

Zeg Koeky, je was toch al hard aan het werk?

Zit hard te bedenken wat voor blunders ik nog meer heb gehad/gemaakt..(sommige heb ik denk ik verdrongen)
ok, ik heb ook altijd spinazie a la creme van iglo als ik diepvriesspinazie koop, dus zal eens kijken. De monsters zijn hier dol op spinazie, dus camouflage niet nodig.:)

Sjesis, bso nog steeds onbereikbaar. Degene die ik straks aan de lijn krijg mag me éven uitleggen hoe dat komt en welk (centraal) nummer ik anders moet bellen. Op site staat ook niks.
quote:koeky schreef op 24 september 2009 @ 14:07:

Vrolijk, nu ophouden hoor, ik moet nog iets doen vandaag!ja, je moet gewoon gezellig blijven meedoen op verjaardagsfeestje van vrolijk.
Hier ook dol op spinazie, lekker met eitje en gehaktbal. Hmm..

Ook raar van BSO, die moet wel toch open zijn nu. Al moet ik zeggen dat mijn BSO beter op de hoogte is van margedagen, schoolreisjes, studiedagen etc dan ik
Hier zijn ze ook dol op spinazie, maar niet op de rest, (uien, champignons)

Maar ik dacht dat ze het door de spinazie misschien wél lusten. we shall see, ik laat het weten
Uitjes heel fijn maken zodat ze ondetecteerbaar zijn en champgnons groot laten zodat ze het eruit kunnen vissen. Dat doe ik altijd
ik krijg trouwens een folder in de bus. Bij jaarabonnement op troskompas een dekbedovertrek.

die ik erg leuk vind en half jaar gratis

Is dus 23, 00 euro voor een jaar troskompas en een mooi dekbedovertrek.

Nu heb ik niks met troskompas, maar zat toevallig laatst over tv gids na te denken.

Zal ik me aansluiten bij de grootste familie van nederland?

quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 14:15:

Uitjes heel fijn maken zodat ze ondetecteerbaar zijn en champgnons groot laten zodat ze het eruit kunnen vissen. Dat doe ik altijd Whaha, zo had ik het ook precies bedacht
quote:vrolijk schreef op 24 september 2009 @ 14:13:

Hier ook dol op spinazie, lekker met eitje en gehaktbal. Hmm..

Al moet ik zeggen dat mijn BSO beter op de hoogte is van margedagen, schoolreisjes, studiedagen etc dan ik

Heb ze net gesproken. Antwoordapparaat blijkt te haperen en ze zaten in vergadering. Inderdaad zijn ze op de hoogte, mooi zo. Ze krijgen het nog druk, want andere basisschool ana overkant plein (waar Boef altijd wordt opgevangen) gaat ook op schoolreis. Die gaan naar het Dolfinarium, jemig wat sjiek (want duur!!).

Ik dacht dat mijn kinderen - als echte kinderen van hun vader - erg konden miepen over eten, maar uitjes en champignons hoef ik dan weer niet te verbergen.

Toen we trouwens pasgeleden tagliatelle met zalm en room + kappertjes aten vond Boef dat zo lekker dat hij zei: "dit wil ik voor mijn verjaardag eten". Zo grappig.
quote:Elyane schreef op 24 september 2009 @ 14:17:

Zal ik me aansluiten bij de grootste familie van nederland?

Wil je nou een serieus antwoord op die vraag?
Ely, jij bent zoooooo TROS *proest*

Fijn dat je BSO te pakken hebt gekregen Athena!
Enige wat je met TROS gemeen heb is dat je een grote familie hebt
haha, ja dat is zo

Ik heb ook niks met tros.

vind VARA magazine wel heel leuk, maar ja, geen mooi dekbedovertrek in de aanbieding... dilemma dilemma
Ik maak de spinazievariant met Boursincuisine, uitje en beenhamreepjes (minder zout dan spekjes). Van de week had ik quiche gemaakt met spinazie, boursin cuisine en gehakt. Was ook erg lekker. En ik maak ook weleens spinaziestampot met gehaktballetjes of saucijsjes ofzo.

In de spaghettisaus verstop ik een courgette (helemaal fijnhakken in m'n hakkertje), krijgen ze lekker veel groente binnen (paprika, tomaat, ui en courgette). Mannie is gek op groenten, Mini wat minder maar zij is weer dol op fruit.

Zo heej, wat een andijviepraat weer
Zootje komt trouwens vandaag alleen uit school. Dapper he..!
Groente verstoppen doe ik ook altijd.

Spinazie is de enige groente waar ze echt van smullen!

Zen is de meest lastige, die miept al snel. Maar Zootje en Zeefje eten op zich wel goed groente, al zij het beperkt.

(wortels, erwten, sperziebonen, broccoli, boerenkool)
Vrolijk,van harte met je 29ste verjaardag.

De harde schijf van de laptop was kaduuk,bijna twee weken zonder gezeten en dat is best wennen,zoveel dagen zonder internet.Ergste vind ik dat alle foto's van dit jaar weg zijn.Gelukkig wel laatst nog veel foto's besteld,maar toch jammer.

Er zijn ergere dingen (en ook grappige/genante dingen als ik zo lees)

In die catogorie hoort ws ook deze;Ik was als 19-jarige samen met een vriendin op vakantie in Spanje.Waar we zaten,was vlakbij een water/glijbaanpark iets.Ik ging dus met een noodvaart van een hoge glijbaan af(bikini broekje tussen de bilnaad,want ging nog sneller) en kom met hoge snelheid in het water.Kom omhoog en zie mijn vriendin gillend van de lach naar de man met videocamera naast zich wijzen,onderwijl roepend je bikini,je bikini.Wat bleek door de snelheid waarmee ik in het water kwam,was mijn bovenstukje omhooggeschoven en ben dus zo overeind gekomen.Dus ergens waart een videoband rond van mij met de borsten bloot en het bovenstukje ergens daarboven.
Ook dapper van jou Ely! Wat zal ze zich stoer voelen!

Inderdaad andijviepraat. Maar vind goeie recepten voor avondeten dan altijd wel weer leuk, vooral als ze ook nog gezond zijn. Dat met die spaghettisaus doe ik inderdaad ook Pammie.

Vrolijk: krijg net bericht dat mijn beltegoed bijna op is (jajaja, ik weet het, moet aan abonnement maar heb geen zin om uit te zoeken welke goedkoop is) dus ik kan je niet meer terug sms-en .
ik mail je wel even. Hotmail of andere adres handiger?
Ze wilde het al zo lang en op donderdag kan het mooi (nu nog) dan gaat Zen namelijk naar de NSO en dan haalde ik Zootje op om te gaan zwemmen.

Kleine meisjes worden groot

(en het kan ook makkelijk hoor, 10 minuutjes lopen en geen drukke weg over)
Die tape ligt hier Irsa!
quote:Elyane schreef op 24 september 2009 @ 14:40:

Die tape ligt hier Irsa! moehahahaha, dat wilde ik ook net typen!
Mijn kind (Zen) is trouwens niet de slimste hoor. Die kijkt gisteren op mijn scherm en ziet de confetti van 10 jaar viva.

'Kijk, mama dat is toch een ballenbak?'

Lijkt op zijn vader

Valt het op dat ik geen reet doe? Ga nu dan maar afsluiten en even met Zemmie knuffelen, voordat we weer naar zwemles moeten.

Tot vanavond misschien!
Dus ik ben niet anoniem meer hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven